Kanibalenquote:Op maandag 18 april 2016 18:03 schreef Cir het volgende:
[..]
plek zat
Crematie kan ook
ff die BBQ fixsen van Herr flick
cosseh is het nieuwe meedenken![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het moet toch niet gekker worden.
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
#BREAKING Gert-Jan heeft zojuist twee verzoeken binnengekregen:
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
2. En, een zwangere vrouw wil binnenkort bevallen in Utopia!!! Wordt dit de eerste Utopiaanse baby?! Gaat het echt gebeuren?! Check de link!
O echt, het moet niet gekker worden, welke imbeciel laat in die vieze zooi zijn kind te wereld komen ppfffff
Is misschien ook wel een goed idee om daar in Utopia gecremeerd te worden.quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Het moet toch niet gekker worden.
Wat een idioten.
stekker er uit AUB
#BREAKING Gert-Jan heeft zojuist twee verzoeken binnengekregen:
1. Een gecertificeerde uitvaartplanner wil samen met de Utopianen uitvaarten realiseren in Utopia.
2. En, een zwangere vrouw wil binnenkort bevallen in Utopia!!! Wordt dit de eerste Utopiaanse baby?! Gaat het echt gebeuren?! Check de link!
Me toquote:Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef Birthmark het volgende:
ik heb Vic gestemd, opzouten in het verre universum en daar fijn kaderen
Ik kan geen babies krijgen ehquote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]
Vertel op, wie van jullie is het.
knapperige kreket kruisjesquote:Op maandag 18 april 2016 18:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En lekker frietjuhs na het is een beleving eh?
Circle of lifequote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Ghostbuster het volgende:
SterfTopiaben benieuwd naar de naam van dit event wel
En dan, cremeren op de bbq?quote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is misschien ook wel een goed idee om daar in Utopia gecremeerd te worden.
Moet toch mogelijk zijn met een mobiele oven. Ik heb op braderieën ook wel eens van die hele
grote barbecue's (pulled porc oid) gezien die je zo achter je auto kunt hangen.
quote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is misschien ook wel een goed idee om daar in Utopia gecremeerd te worden.
Moet toch mogelijk zijn met een mobiele oven. Ik heb op braderieën ook wel eens van die hele
grote barbecue's (pulled porc oid) gezien die je zo achter je auto kunt hangen.
het teiltje is terugquote:Op maandag 18 april 2016 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kanibalen![]()
Er is groente weggegooid omdat er een spin inzat, zegt Cees
[ afbeelding ]
Kunnen ze ook een dagje niet Viegan doenquote:Op maandag 18 april 2016 18:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
En dan, cremeren op de bbq?
Ik geloof niet dat ik ooit nog pulled porc lust nu.![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 18:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een dagje niet Viegan doen
Ik had graag op Row gestemd ,maar die komt toch niet op de bank ,quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom allemaal op Rob stemmen, geef er ook een paar aan rowena, die doet geen ene moer meer daar en denkt dat ze een wereldster is. Ze is gewoon heel ergelijk in haar gedrag
Ik heb niet zo'n 360 graden camera; duz ik weet het nietquote:Op maandag 18 april 2016 18:11 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft Cees salade gemaakt, dat die blauwe teil op tafel staat?
Vorige keer had ik ook op die muts gestemd , Maar die kreeg geen een stemquote:Op maandag 18 april 2016 17:51 schreef Birthmark het volgende:
ik heb Vic gestemd, opzouten in het verre universum en daar fijn kaderen
Oh,op stream 1 zie ik dat ding staan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n 360 graden camera; duz ik weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |