hihihiquote:Op maandag 18 april 2016 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
We weten dondersgoed waarom je dat weet, smeerlap.
ohw, uhm, ja, dinges. best een lekker wijf toch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd nee manWas zo'n chick die een pic had van een lollie met een meelworm er in... op die foto likt ze die lollie (dat ik dat weet
) maar die naam weet ik niet meer. Die ging met die gast dus, die belg en die naam ben ik ook kwijt
Ah er gaat wel wat dagen bij je dusquote:Op maandag 18 april 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, uhm, ja, dinges. best een lekker wijf toch?
Nou enquote:
bij jou is dat altijd een wilde gok jaquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of ik binnenkort nog een relatie heb.
oehquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
huh?quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
insta.com/allahakbarquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Myrr het volgende:
Wat was haar ding ook alweer? Insta? Van Crip.
Waar kan ik jou volgen?quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Myrr het volgende:
Wat was haar ding ook alweer? Insta? Van Crip.
Ik ga haar een volg gunnen.
Heb niet eens ruzie nu. Denk dat het gewoon dood is gebloed.quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij jou is dat altijd een wilde gok ja
Hoezo?quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
twee jaar lang? kolerequote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ook wel spierpijn nu.
[..]
Ja, en die fucker doet alleen hamstring stretches, geen schenen. Moet hem eigenlijk aanklagen voor twee jaar lang geen fuck kunnen doen en serieus voor het stappen een uur moeten rekken en strekken omdat ik anders daarna weer drie dagen niet kon lopen.
Hij mag fixen in natura.
Jullie praten gewoon niet met elkaar?quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niet eens ruzie nu. Denk dat het gewoon dood is gebloed.
Kan gebeuren. Nextquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
beter laat je hem dood bloedenquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja, maar kom ook niet meer op de naamquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah er gaat wel wat dagen bij je dus
[..]
Nou en
quote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je alleen niet met TARDIS gaan, dan zit alles dicht.
Jij was hier sowieso ook ten tijde van dat die gast hier postte. Kut alsje niet op een naam komtquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar kom ook niet meer op de naam
eend112?quote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij was hier sowieso ook ten tijde van dat die gast hier postte. Kut alsje niet op een naam komtgaat ook nergens over
Best easy. Iemand anders ontmoeten en geen keuze willen maken bijvoorbeeld. Of gewoon nooit meer appen. Zoveel mogelijkheden.quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Echt serieus wtf?hoe kan je je relatie dood laten bloeden?
opsluiten in je kamer en dan fokkenquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Echt serieus wtf?hoe kan je je relatie dood laten bloeden?
Ja, was echt kut. Moest stoppen met sporten, bloed doneren (wegens infectie in lichaam), kon amper uitgaan en naar station lopen was ook gewoon fucked. Maarja we hebben het overleefd. Hoop het echt nooit nooit weer te krijgenquote:
Komt wel beetje op neer ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie praten gewoon niet met elkaar?
dus je hoopt het weer te krijgen?quote:Op maandag 18 april 2016 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, was echt kut. Moest stoppen met sporten, bloed doneren (wegens infectie in lichaam), kon amper uitgaan en naar station lopen was ook gewoon fucked. Maarja we hebben het overleefd. Hoop het echt nooit nooit weer te krijgen
Zoals mij toen overkwam, al was dat nog in de date fase (Na 3 fucking maanden)quote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best easy. Iemand anders ontmoeten en geen keuze willen maken bijvoorbeeld. Of gewoon nooit meer appen. Zoveel mogelijkheden.
Op Insta@ Nee ik weet even mijn instanaam niet. Moet het ook weer ff downloaden, telefoon gereset enzo dus alles weg.quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar kan ik jou volgen?en kleine djelano?
Forever shinsplintsquote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus je hoopt het weer te krijgen?
was de chick breathtaking?quote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij was hier sowieso ook ten tijde van dat die gast hier postte. Kut alsje niet op een naam komtgaat ook nergens over
Heeft waarschijnlijk iemand anders gevonden en je er niet van op de hoogte gesteldquote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zoals mij toen overkwam, al was dat nog in de date fase (Na 3 fucking maanden)
quote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op Insta@ Nee ik weet even mijn instanaam niet. Moet het ook weer ff downloaden, telefoon gereset enzo dus alles weg.
Ja lolquote:Op maandag 18 april 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
opsluiten in je kamer en dan fokken
Hou opquote:
Super vaagquote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best easy. Iemand anders ontmoeten en geen keuze willen maken bijvoorbeeld. Of gewoon nooit meer appen. Zoveel mogelijkheden.
Valt mee, maar was wel een mooi receptquote:
Neen. Was later dan breathtaking.quote:
Ja, had ze dus ook.. Want in September meldde ze mij dat ze mij had gefriendzoned, in Oktober kreeg ze die relatie, en in December meldde ze mij dat ze zich niet meer kon open stellen voor een vriendschap en blokkeerde ze mij overal.quote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk iemand anders gevonden en je er niet van op de hoogte gesteld
Misschien gewoon eens communiceren en zeker weten hoe de vork in de steel zitquote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Ach misschien heb ik gewoon even een relatie dipje.
Juist wel anders valt er weinig af te kappenquote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super vaagkan je dan spreken van een relatie als je het zo makkelijk kan afkappen?
Ja ik ga zo even naar hem toe.quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens communiceren en zeker weten hoe de vork in de steel zit
Er zit toch wel meer tussen een relatie en onbekende van elkaar?quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Juist wel anders valt er weinig af te kappen
"Hey, hoe zit dat nou? doen we het nog of wat?"quote:
Als na een paar jaar de koek op is.. Dan gaat dat wel easy denk ik ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja lol
[..]
Hou op
[..]
Super vaagkan je dan spreken van een relatie als je het zo makkelijk kan afkappen?
[..]
Valt mee, maar was wel een mooi recept
Ligt aan de definitie van relatie in deze contextquote:Op maandag 18 april 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit toch wel meer tussen een relatie en onbekende van elkaar?
Twee keer massage gehad van een fysio maar die emigreerde, alle andere fysio's zeiden dat er niets aan te doen was behalve kuiten langzaam aansterken en geen hakken meer dragen dus die gaven er verder ook geen aandacht aan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je toen wel goede begeleiding gekregen? Fysio of zo, lijkt me dat 2 jaar niet normaal is
Ja, oke. Al lijkt het me dan normaal dat je iets bespreektquote:Op maandag 18 april 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als na een paar jaar de koek op is.. Dan gaat dat wel easy denk ik ja.
Ik gok op liefdesrelatie.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van relatie in deze context
Denk ik oprecht wel jaquote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaat goeie huisvrouw worden die ama
Mhm ja, veel valt er niet aan te doen nee. Maar er zijn wel oefeningen voorquote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Twee keer massage gehad van een fysio maar die emigreerde, alle andere fysio's zeiden dat er niets aan te doen was behalve kuiten langzaam aansterken en geen hakken meer dragen dus die gaven er verder ook geen aandacht aan.
Als aan beide kanten de interesse parallel afneemt kan het vast wel.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, oke. Al lijkt het me dan normaal dat je iets bespreektofzo, naja zal wel ik bemoei niet
Nou het is niet alsof ik dagelijks in deze situatie zit... Dus ik doe ook maar wat mijn gevoel zegt.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, oke. Al lijkt het me dan normaal dat je iets bespreektofzo, naja zal wel ik bemoei niet
Ik zit er niet echt mee eigenlijk.......quote:Op maandag 18 april 2016 16:15 schreef Myrr het volgende:
Zit je er mee Ama? Het lijkt me serieus wel fucked, maar het lijkt me ook dat al je er mee zit dat je dan wel contact hebt met diegene ofzo.
Heb daar ook altijd last van, geen beenvliesontsteking, maar krijg wel altijd snel last van binnenzijde scheenbeen net boven de enkel. Jij bent zeker gewoon doorgegaan ondanks pijn, die pijn verdwijnt als je warm bent.quote:
En hoe lang geleden was het laatste contact? Woont hij in de buurt?quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee eigenlijk.......Maar hou nog wel van hem maar genoeg voor relatie? Twijfels.
slapen jullie niet meer samen dan?quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee eigenlijk.......Maar hou nog wel van hem maar genoeg voor relatie? Twijfels.
Afgelopen week niet nee omdat ik iedere uur wakker werd en dan een uur lang zat te kotsen. Wou liever even alleen zijnquote:Op maandag 18 april 2016 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
slapen jullie niet meer samen dan?
Boeiend. Nextquote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, had ze dus ook.. Want in September meldde ze mij dat ze mij had gefriendzoned, in Oktober kreeg ze die relatie, en in December meldde ze mij dat ze zich niet meer kon open stellen voor een vriendschap en blokkeerde ze mij overal.
Nja, good riddance.
Hahaha in de buurt. Hij woont verdieping beneden mij. Zelfde huis.quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
En hoe lang geleden was het laatste contact? Woont hij in de buurt?
Goed verhaal. Lekker kort. Doen we niks mee.quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, had ze dus ook.. Want in September meldde ze mij dat ze mij had gefriendzoned, in Oktober kreeg ze die relatie, en in December meldde ze mij dat ze zich niet meer kon open stellen voor een vriendschap en blokkeerde ze mij overal.
Nja, good riddance.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha in de buurt. Hij woont verdieping beneden mij. Zelfde huis.
[..]
[..]
Klopt ja, niet dat ik hardloop maar heb wel een paar sneakers die hardloopschoenen zijn en na een tijdje lopen is dat gewoon kut. Bij mij begon de pijn echt op m'n schenen trouwens en dan schoot alles op slot en in kramp.quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb daar ook altijd last van, geen beenvliesontsteking, maar krijg wel altijd snel last van binnenzijde scheenbeen net boven de enkel. Jij bent zeker gewoon doorgegaan ondanks pijn, die pijn verdwijnt als je warm bent.
probeer nu voorvoetlanding goed aan te leren, meer natuurlijke manier van lopen. tegenwoordig heb je standaard een vrij dikke hak op hardloopschoenen waardoor je standaard meer op je hak landt, waardoor je meer druk op je onderbenen legt.
Haha. Daarom vind ik het ook beetje dubbel, ik heb niet echt neiging om er heen te rennenquote:
Heb je al wat met potentie gevonden Brad??quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En zo gaat het nuAl een paar dates gehad na haar
quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je al wat met potentie gevonden Brad??
Oké, dat gaat lekker awkward zijn dan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar allemaal niets geworden?quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En zo gaat het nuAl een paar dates gehad na haar
deze manquote:Op maandag 18 april 2016 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar allemaal niets geworden?
Ik heb al een tijd niet gedate, veel te druk met andere dingen. Sowieso, heb heel huis voor mezelf, dat geef ik niet zomaar op
Op deze manier heb je ook niet echt de kans om hem te missen, misschien voelt het door de vanzelfsprekendheid een beetje doodgebloed.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Daarom vind ik het ook beetje dubbel, ik heb niet echt neiging om er heen te rennen
kijk maar uit dat ie niet een verdieping te laag aanbeltquote:
Eh, laatste keer was een maandje geleden, is niks geworden door haar ouders, heel erg christelijk, en die hadden haar alles verboden doordat ze met mij om ging.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je al wat met potentie gevonden Brad??
Ja ik ben ook al bijna 3,5 jaar bij hem weetje.. Wel 2 of 3x uitgeweest maar ook toen waren we eigenlijk nog wel samen. Mijn eerste lange relatiequote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Op deze manier heb je ook niet echt de kans om hem te missen, misschien voelt het door de vanzelfsprekendheid een beetje doodgebloed.
Ik vind het gewoon heel relaxed om geen rekening met een ander te hoeven houden. Ik zoek wat dat betreft iemand die veel overeenkomsten heeft en dat is nogal lastig in mijn gevalquote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
deze man![]()
huis voor jezelf hebben is best feeling ever
dat is het toch al zoquote:
Daar moet hij sowieso aanbellen als hij voor de deur zou staan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
kijk maar uit dat ie niet een verdieping te laag aanbelt
Allemaal niks geworden.quote:Op maandag 18 april 2016 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar allemaal niets geworden?
Ik heb al een tijd niet gedate, veel te druk met andere dingen. Sowieso, heb heel huis voor mezelf, dat geef ik niet zomaar op
quote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is het toch al zo![]()
dafuq man wat is het een woongroep voor autisten, zo ga je toch niet met elkaar om in een relatie
Naja, sommige meiden lopen wel wat voor op hun leeftijd. Dat kan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh, laatste keer was een maandje geleden, is niks geworden door haar ouders, heel erg christelijk, en die hadden haar alles verboden doordat ze met mij om ging.
Daarna nog 1x gedate met een meid wat een enorme tokkie bleek te zijn (Schelden met kanker om het kleinste, PVV stemmen, shag roken, kind van 7 hebben, was 24)
Nu ben ik met een meid bezig die wel jong is though, 19 bijna 20En ik ben daar nou 1x geweest, en dat is best een leuke meid maar heb er ook ergens niet echt een goed gevoel bij vanwege haar leeftijd.. Het is toch een 6 jaar verschil weet je wel..
En braddie loopt wat achterquote:Op maandag 18 april 2016 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, sommige meiden lopen wel wat voor op hun leeftijd. Dat kan.
Lol, grappig hoe mijn niveau verschilt bij verschillende groepen mensen.quote:
Kom je toch hier langs, kun je niet missenquote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar moet hij sowieso aanbellen als hij voor de deur zou staan.
Klopt, toch schrok ik welquote:Op maandag 18 april 2016 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, sommige meiden lopen wel wat voor op hun leeftijd. Dat kan.
Ik ben 25 he, word 26 in December.quote:Op maandag 18 april 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Bijna 20 en jij 26. Moet kunnen.
Wanneer ben je 27?
Ja ga ik echt binnenkort doen! Inmiddels vaak gezegd maar je gaat mij zien binnenkort.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom je toch hier langs, kun je niet missen
Die posters is een grapje toch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, toch schrok ik wel![]()
Ik kwam op d`r kamer en ze had allemaal posters van One Direction, Justin Bieber en 5Seconds Of Summer hangen
Nou maakt mij dat verder niet veel uit want het was gezellig en ik kan er leuk mee praten, maar dat versterkt wel een beetje mijn "Nee" gevoelens samen met het feit dat ze 19 is en ik 25..
Die loopt niet voor.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, toch schrok ik wel![]()
Ik kwam op d`r kamer en ze had allemaal posters van One Direction, Justin Bieber en 5Seconds Of Summer hangen
Nou maakt mij dat verder niet veel uit want het was gezellig en ik kan er leuk mee praten, maar dat versterkt wel een beetje mijn "Nee" gevoelens samen met het feit dat ze 19 is en ik 25..
Niet heel erg, maar er zit wel een verschil in.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, grappig hoe mijn niveau verschilt bij verschillende groepen mensen.
Nee, dat dacht ik ook.quote:
Dezelfde deur als waar je binnen was gekomen vriend.quote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, die posters is bloed serieus, wist ook ff niet meer waar ik het zoeken moest
Als ze 16 was zou dat al duiden op achterlopen...quote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, die posters is bloed serieus, wist ook ff niet meer waar ik het zoeken moest
Lekker danquote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Allemaal niks geworden.
Ja met 1tje had ik 4 dagen een relatieTotdat haar ouders (Die zwaar christelijk zijn) Er achter kwamen dat we dat hadden en dat we bezig waren, toen was het hek van de dam en verbrak ze al het contact
(Moest van die ouders ook meteen een SOAtest laten doen, en die meid een zwangerschapstest wtf)
Jeejquote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik echt binnenkort doen! Inmiddels vaak gezegd maar je gaat mij zien binnenkort.
Was er na 2,5 uur weg ongeveer.quote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dezelfde deur als waar je binnen was gekomen vriend.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik gok dat als je die posters hebt, dat niet het enige is.
Haha, ja is echt verraderlijk. Als je gewoon doorgaat dan ben je zo maanden klaar en je kan er ook geen fuck aan doen dan rust geven.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt ja, niet dat ik hardloop maar heb wel een paar sneakers die hardloopschoenen zijn en na een tijdje lopen is dat gewoon kut. Bij mij begon de pijn echt op m'n schenen trouwens en dan schoot alles op slot en in kramp.
Dacht vroeger altijd dat het spierpijn was dus dan had ik er een dagje last van en dan ging ik daarna weer sporten. En toen deed ik dus een keer die Insanity warkout, en de volgende ochtend ging ik naar de sportschool maar eenmaal daar meteen doorgelopen naar de sportfysio om te vragen wtf er met m'n benen aan de hand was toen ik als Asimo begon te lopen.
Mja, het gaat natuurlijk niet puur om die posters, maar deze weergeven wel haar 'belevingswereld'. Als volwassen man (of Braddie dat is mogen jullie bepalen) pas je daar dan toch niet zo goed in lijkt me.quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 18 april 2016 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
Uitkijken dat het er niet zo eentje is van oeh spannend een oudere jongen/man.
goed gevoel bij op basis van leeftijd of dus ook qua gedrag?quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh, laatste keer was een maandje geleden, is niks geworden door haar ouders, heel erg christelijk, en die hadden haar alles verboden doordat ze met mij om ging.
Daarna nog 1x gedate met een meid wat een enorme tokkie bleek te zijn (Schelden met kanker om het kleinste, PVV stemmen, shag roken, kind van 7 hebben, was 24)
Nu ben ik met een meid bezig die wel jong is though, 19 bijna 20En ik ben daar nou 1x geweest, en dat is best een leuke meid maar heb er ook ergens niet echt een goed gevoel bij vanwege haar leeftijd.. Het is toch een 6 jaar verschil weet je wel..
Die meid zag mij wel zitten, maar wilde ook de band met haar ouders niet verneukt hebben dus vond het beter dat we het stopte. Nja prima, jammer, maar next.quote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Lekker danNiet zo erg dus dat het contact verbroken is. Tenzij je die meid wel zag zitten natuurlijk.
Squat jij?quote:Op maandag 18 april 2016 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, ja is echt verraderlijk. Als je gewoon doorgaat dan ben je zo maanden klaar en je kan er ook geen fuck aan doen dan rust geven.
Ik heb nooit last van shin splints gehad, ook niet met voetbal, maar toen ik ging hardlopen echt na een paar keer al, maakte niet uit hoe rustig ik opbouwde. Meerdere schoenen geprobeerd.
Komt denk ik gewoon door die belachelijke demping in het grootste deel van die hardloopschoenen waardoor je automatisch anders begint te lopen, verkrampt.
Kuiten zou ik wel trainen ja. Squatten en op de traptreden.
oh heb nog genoeg posters aan mijn muurquote:Op maandag 18 april 2016 16:27 schreef Myrr het volgende:
Sowieso, posters aan je muur... Ik ben sinds 1998 niet meer in een kinderkamer geweest waar nog posters hingen en ik heb best wat kinderkamers gezien.
Haha verneuktquote:Op maandag 18 april 2016 16:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die meid zag mij wel zitten, maar wilde ook de band met haar ouders niet verneukt hebben dus vond het beter dat we het stopte. Nja prima, jammer, maar next.
jij bent 1.55 toch? dat is wel soort mierenneuken danquote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hier btw ook 6 jaar verschil. Of ja, 5,5, voor de mierenneukers.
Posters ben ik snel mee gestopt. Had wel na mijn 16de wat vlaggen van bandjes aan de muren hangen. En heb nog steeds een HIM klokquote:Op maandag 18 april 2016 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb nog genoeg posters aan mijn muur
Ik heb er op basis van gedrag een goed gevoel bij (Die posters van die boybands zijn een afknapperquote:Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goed gevoel bij op basis van leeftijd of dus ook qua gedrag?
Neequote:Op maandag 18 april 2016 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij bent 1.55 toch? dat is wel soort mierenneuken dan
Waar vind je die troep?quote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Bradje, ik wil je niet bang maken hoor, maar dit is wat ze doet met die posters :s
Godverdomme.quote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Bradje, ik wil je niet bang maken hoor, maar dit is wat ze doet met die posters :s
Het voelt als een kloof puur door die getallen?quote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb er op basis van gedrag een goed gevoel bij (Die posters van die boybands zijn een afknapper) Want ze is vrij volwassen voor haar leeftijd. Althans, zo komt ze over aan de telefoon, en ook toen ik bij d`r was.
Maar haar leeftijd is eigenlijk het grootste puntje waardoor ik "nee" zeg.. Voelt toch als een te grote kloof zeg maar..
Hahaquote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
oh heb geen posters van bandsquote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Posters ben ik snel mee gestopt. Had wel na mijn 16de wat vlaggen van bandjes aan de muren hangen. En heb nog steeds een HIM klok
Laatst weer voor de dag getoverd, best wel een mooie klok met led verlichting.
Wat een onzin. 20 is toch gewoon volwassen. Ja beetje kinds maar schijt, jij vlogt en slaat gaten in de muur, dat is ook niet echt volwassen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb er op basis van gedrag een goed gevoel bij (Die posters van die boybands zijn een afknapper) Want ze is vrij volwassen voor haar leeftijd. Althans, zo komt ze over aan de telefoon, en ook toen ik bij d`r was.
Maar haar leeftijd is eigenlijk het grootste puntje waardoor ik "nee" zeg.. Voelt toch als een te grote kloof zeg maar..
Denk dat die kloof kleiner is tussen 25 en 30 als tussen 25 en 20Om maar een voorbeeld te geven
Goed punt. Kan zij ze weer bedekken met posters. HEUJ.quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een onzin. 20 is toch gewoon volwassen. Ja beetje kinds maar schijt, jij vlogt en slaat gaten in de muur, dat is ook niet echt volwassen.
Getallen + die posters + hoe ze soms denkt over bepaalde zaken. Ze heeft echt nog zoiets van, mij gaat niks gebeuren, ik ben nog jong.. Ze denkt dat alles haar komt aanwaaien zeg maar.quote:Op maandag 18 april 2016 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Het voelt als een kloof puur door die getallen?
Dit zou Noel nooit doen en/of zeggen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ingelijste Liam Gallagher poster aan de muur hier hoor
solomio.nlquote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
brad jonge gvd stuur eens wat chickies door naar mij dan
LiamGallagher was al bezetquote:Op maandag 18 april 2016 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit zou Noel nooit doen en/of zeggen.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed punt. Kan zij ze weer bedekken met posters. HEUJ.
nee met t shirtsquote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Precies, vult elkaar goed aan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb geen posters van bands
wel van films en games
20 is ook wel volwassen, maar er zit denk ik wel een significant verschil in een (Zoals dat net al mooi genoemd werd) Belevingswereld van iemand van 20 of iemand van 30.quote:Op maandag 18 april 2016 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een onzin. 20 is toch gewoon volwassen. Ja beetje kinds maar schijt, jij vlogt en slaat gaten in de muur, dat is ook niet echt volwassen.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nananananana nanananana
eve s that girl nananaananan
Weet je zeker dat ze niet 14 was?quote:Op maandag 18 april 2016 16:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
20 is ook wel volwassen, maar er zit denk ik wel een significant verschil in een (Zoals dat net al mooi genoemd werd) Belevingswereld van iemand van 20 of iemand van 30.
Deze meid is 20 bijna en is heel onbezonnen, doet net alsof haar niks kan overkomen, heeft posters van boybands op haar kamer en is (schijnbaar) Helemaal gek van Harry Styles (Die knakker van 1D)
20 en 30 ja, maar jij bent 26 bijna 27, dus dat kan heus wel. Zo volwassen en serieus ben jij toch niet.quote:Op maandag 18 april 2016 16:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
20 is ook wel volwassen, maar er zit denk ik wel een significant verschil in een (Zoals dat net al mooi genoemd werd) Belevingswereld van iemand van 20 of iemand van 30.
Deze meid is 20 bijna en is heel onbezonnen, doet net alsof haar niks kan overkomen, heeft posters van boybands op haar kamer en is (schijnbaar) Helemaal gek van Harry Styles (Die knakker van 1D)
Tuurlijk, wil best een keer langskomenquote:Op maandag 18 april 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Bondage kom je in vervolg vaker buurten hier?
Nou iedereen zijn ding toch. Ze kan niet alles naar je zin doen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In deze sc is namelijk iedereen welkomquote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, wil best een keer langskomen
Boeiend, jij woont ook nog gewoon thuis en laat je moeder je prakkie serveren.quote:Op maandag 18 april 2016 16:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We see what you did therequote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk hier in de SC. Maar langs komen kan wel een keer, maar ik ga eerst jou nieuwe huisje bekijken!quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben 25quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
20 en 30 ja, maar jij bent 26 bijna 27, dus dat kan heus wel. Zo volwassen en serieus ben jij toch niet.
hij kookt toch weleens?quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, jij woont ook nog gewoon thuis en laat je moeder je prakkie serveren.
oh nee, dan kan het niet, dacht dat je 26-27 was.quote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben 25Hoe komt iedereen nou bij 26 dan
Ik ben ook niet al te serieus vaak, maar kan mij wel goed aanpassen, iets wat die meid niet kan zeg maar.. En volwassen mja.. Ligt er aan in welk opzicht? Het zelfstandige op zicht niet echt nee, maar verder vind ik mezelf nou niet echt onvolwassen
Goed gevormde 14 jarige danquote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet 14 was?
Weet ik, zo nu en dan kom ik even langs. Meestal nadat mijn naam of Mycroft wordt genoemd. Misschien moet Ama dat dan maar doen, lokken enzo.quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In deze sc is namelijk iedereen welkom
Lekker man, zo'n klein kind in bed. heerlijkquote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben ook niet al te serieus vaak, maar kan mij wel goed aanpassen, iets wat die meid niet kan zeg maar.. En volwassen mja.. Ligt er aan in welk opzicht? Het zelfstandige op zicht niet echt nee, maar verder vind ik mezelf nou niet echt onvolwassen
2x12 is ook 24 toch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n klein kind in bed. heerlijk
quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In deze sc is namelijk iedereen welkom
Dat weet ikquote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk hier in de SC. Maar langs komen kan wel een keer, maar ik ga eerst jou nieuwe huisje bekijken!
word wel beetje bang van deze postquote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n klein kind in bed. heerlijk
Huh, net zei je nog dat ze in gesprek wel gewoon volwassen overkomt.quote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vanwaar je username eigenlijk? Ben je actief in de bondage-wereld?quote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik, zo nu en dan kom ik even langs. Meestal nadat mijn naam of Mycroft wordt genoemd. Misschien moet Ama dat dan maar doen, lokken enzo.
Zou zelf niet een 5 jaar jongere vriend willen hoor...quote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
2x12 is ook 24 toch?![]()
Nee maar eh, het voelt gewoon ergens toch niet fijn vanwege het verschil in leeftijd... 5 jaar naar boven is minder erg dan 5 jaar naar beneden..
in kpdquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanwaar je username eigenlijk? Ben je actief in de bondage-wereld?
golddigger gespotquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou zelf niet een 5 jaar jongere vriend willen hoor...
als je je vriendin een keer aan het plafond wil hangen moet je bondage even een dm sturenquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik post sowieso niet meer zoveel op FOK! Ligt niet per se aan FOK! of de gebruikers, zijn wat dingen veranderd in mijn leven waardoor ik er wat minder tijd voor heb.quote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het oprecht leuk om Bondage weer vaker te spreken hier.
Spreek laatste tijd ineens nog amper mensen op FOK! die ik in de eerste 2 jaar heel veel sprak
Ja, ze komt wel volwassen over in gesprek. Maar ik merkte dat ze in't echt toch af en toe wel echt kinderlijke trekjes heeft, en daar ril ik een beetje bijquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, net zei je nog dat ze in gesprek wel gewoon volwassen overkomt.
Nah, niet heel actief. Vind bondage gewoon mooiquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe oud was ze?quote:Op maandag 18 april 2016 16:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ze komt wel volwassen over in gesprek. Maar ik merkte dat ze in't echt toch af en toe wel echt kinderlijke trekjes heeft, en daar ril ik een beetje bij
Nee, maar voor meiden werkt het natuurlijk ook wel op die manier, liever een 5 jaar oudere partner dan 5 jaar jongerquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou zelf niet een 5 jaar jongere vriend willen hoor...
Nee. Zei dat ik geen 15-jarige zoek.quote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zoekt zeker een 95 jarige ouwe seniele gek met veel geld
wat doe je nou onzeker battiequote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar voor meiden werkt het natuurlijk ook wel op die manier, liever een 5 jaar oudere partner dan 5 jaar jonger
Omdat mannen altijd achterlopen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar voor meiden werkt het natuurlijk ook wel op die manier, liever een 5 jaar oudere partner dan 5 jaar jonger
KPDquote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef bondage het volgende:
[..]
KPD... Al een lange tijd niet meer geweest. Forum boeit me weinig.
rt das minstens 5 jaar te oudquote:
sterktequote:Op maandag 18 april 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Nou mensen. De enorme berg afwas roept.
Doei
Ik chill met 3 chicks van 18, 20 en 23 En die chick van 20 van die zussen is een hele zelfstandige meid, het ligt er ook maar net aan hoe je gedrag is en hoe je je voordoet vind ik.quote:
Die meid is geestelijk 19/20 en Braddie 23. Dat kan prima.quote:Op maandag 18 april 2016 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is het eigenlijk meer, maar zelf voorlopen klinkt positiever.
Thanks. Eerst alles even voor spoelen en dan even sigaretje rokenquote:
Hou je bek.quote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
de vaatwasser roept tot over 2 minuutjes
Succes met de afwasquote:Op maandag 18 april 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Nou mensen. De enorme berg afwas roept.
Doei
ik zei minstens 5 jaar hèquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jeetje 5 jaar is wel erg jong dp
Player, maar ben het wel met je eensquote:Op maandag 18 april 2016 16:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik chill met 3 chicks van 18, 20 en 23 En die chick van 20 van die zussen is een hele zelfstandige meid, het ligt er ook maar net aan hoe je gedrag is en hoe je je voordoet vind ik.
Iemand van 20 vind ik niet per definitie te jong, als je je er ook gewoon naar gedraagt, als je je gedraagt als 13-14 dan eh mag je wegblijven, al ben je 25.
Is dp een loverboy?quote:Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar onder 14 is toch verboden om salaris te krijgen oid, en aangezien je op haar geld leeft
Haas hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 18 april 2016 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Player, maar ben het wel met je eens
Lijkt mij helemaal geen gekke gedachte gang.quote:Op maandag 18 april 2016 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Player, maar ben het wel met je eens
legaal wel jaquote:Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar onder 14 is toch verboden om salaris te krijgen oid
Haaahahahahaha boeit hahahaha bondage hahahaquote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef bondage het volgende:
[..]
KPD... Al een lange tijd niet meer geweest. Forum boeit me weinig.
2/10quote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Haaahahahahaha boeit hahahaha bondage hahaha
ja nou ja... ik vond het leuk
geglimlachtquote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de humor op je werk kan je niet hier naartoe nemenquote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh nou sorry hoorquote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de humor op je werk kan je niet hier naartoe nemen
Kantoorhumorquote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de humor op je werk kan je niet hier naartoe nemen
Ja, zelfde als ingewikkeld en geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 18 april 2016 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2016 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fellatio, dat ziet ze wrs liever staan. Geeft een beetje cachet aan een pijpbeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |