deze manquote:Op maandag 18 april 2016 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar allemaal niets geworden?
Ik heb al een tijd niet gedate, veel te druk met andere dingen. Sowieso, heb heel huis voor mezelf, dat geef ik niet zomaar op
Op deze manier heb je ook niet echt de kans om hem te missen, misschien voelt het door de vanzelfsprekendheid een beetje doodgebloed.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Daarom vind ik het ook beetje dubbel, ik heb niet echt neiging om er heen te rennen
kijk maar uit dat ie niet een verdieping te laag aanbeltquote:
Eh, laatste keer was een maandje geleden, is niks geworden door haar ouders, heel erg christelijk, en die hadden haar alles verboden doordat ze met mij om ging.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je al wat met potentie gevonden Brad??
Ja ik ben ook al bijna 3,5 jaar bij hem weetje.. Wel 2 of 3x uitgeweest maar ook toen waren we eigenlijk nog wel samen. Mijn eerste lange relatiequote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Op deze manier heb je ook niet echt de kans om hem te missen, misschien voelt het door de vanzelfsprekendheid een beetje doodgebloed.
Ik vind het gewoon heel relaxed om geen rekening met een ander te hoeven houden. Ik zoek wat dat betreft iemand die veel overeenkomsten heeft en dat is nogal lastig in mijn gevalquote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
deze man![]()
huis voor jezelf hebben is best feeling ever
dat is het toch al zoquote:
Daar moet hij sowieso aanbellen als hij voor de deur zou staan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
kijk maar uit dat ie niet een verdieping te laag aanbelt
Allemaal niks geworden.quote:Op maandag 18 april 2016 16:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar allemaal niets geworden?
Ik heb al een tijd niet gedate, veel te druk met andere dingen. Sowieso, heb heel huis voor mezelf, dat geef ik niet zomaar op
quote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is het toch al zo![]()
dafuq man wat is het een woongroep voor autisten, zo ga je toch niet met elkaar om in een relatie
Naja, sommige meiden lopen wel wat voor op hun leeftijd. Dat kan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh, laatste keer was een maandje geleden, is niks geworden door haar ouders, heel erg christelijk, en die hadden haar alles verboden doordat ze met mij om ging.
Daarna nog 1x gedate met een meid wat een enorme tokkie bleek te zijn (Schelden met kanker om het kleinste, PVV stemmen, shag roken, kind van 7 hebben, was 24)
Nu ben ik met een meid bezig die wel jong is though, 19 bijna 20En ik ben daar nou 1x geweest, en dat is best een leuke meid maar heb er ook ergens niet echt een goed gevoel bij vanwege haar leeftijd.. Het is toch een 6 jaar verschil weet je wel..
En braddie loopt wat achterquote:Op maandag 18 april 2016 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, sommige meiden lopen wel wat voor op hun leeftijd. Dat kan.
Lol, grappig hoe mijn niveau verschilt bij verschillende groepen mensen.quote:
Kom je toch hier langs, kun je niet missenquote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar moet hij sowieso aanbellen als hij voor de deur zou staan.
Klopt, toch schrok ik welquote:Op maandag 18 april 2016 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, sommige meiden lopen wel wat voor op hun leeftijd. Dat kan.
Ik ben 25 he, word 26 in December.quote:Op maandag 18 april 2016 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Bijna 20 en jij 26. Moet kunnen.
Wanneer ben je 27?
Ja ga ik echt binnenkort doen! Inmiddels vaak gezegd maar je gaat mij zien binnenkort.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom je toch hier langs, kun je niet missen
Die posters is een grapje toch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, toch schrok ik wel![]()
Ik kwam op d`r kamer en ze had allemaal posters van One Direction, Justin Bieber en 5Seconds Of Summer hangen
Nou maakt mij dat verder niet veel uit want het was gezellig en ik kan er leuk mee praten, maar dat versterkt wel een beetje mijn "Nee" gevoelens samen met het feit dat ze 19 is en ik 25..
Die loopt niet voor.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, toch schrok ik wel![]()
Ik kwam op d`r kamer en ze had allemaal posters van One Direction, Justin Bieber en 5Seconds Of Summer hangen
Nou maakt mij dat verder niet veel uit want het was gezellig en ik kan er leuk mee praten, maar dat versterkt wel een beetje mijn "Nee" gevoelens samen met het feit dat ze 19 is en ik 25..
Niet heel erg, maar er zit wel een verschil in.quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lol, grappig hoe mijn niveau verschilt bij verschillende groepen mensen.
Nee, dat dacht ik ook.quote:
Dezelfde deur als waar je binnen was gekomen vriend.quote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, die posters is bloed serieus, wist ook ff niet meer waar ik het zoeken moest
Als ze 16 was zou dat al duiden op achterlopen...quote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, die posters is bloed serieus, wist ook ff niet meer waar ik het zoeken moest
Lekker danquote:Op maandag 18 april 2016 16:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Allemaal niks geworden.
Ja met 1tje had ik 4 dagen een relatieTotdat haar ouders (Die zwaar christelijk zijn) Er achter kwamen dat we dat hadden en dat we bezig waren, toen was het hek van de dam en verbrak ze al het contact
(Moest van die ouders ook meteen een SOAtest laten doen, en die meid een zwangerschapstest wtf)
Jeejquote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik echt binnenkort doen! Inmiddels vaak gezegd maar je gaat mij zien binnenkort.
Was er na 2,5 uur weg ongeveer.quote:Op maandag 18 april 2016 16:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dezelfde deur als waar je binnen was gekomen vriend.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik gok dat als je die posters hebt, dat niet het enige is.
Haha, ja is echt verraderlijk. Als je gewoon doorgaat dan ben je zo maanden klaar en je kan er ook geen fuck aan doen dan rust geven.quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt ja, niet dat ik hardloop maar heb wel een paar sneakers die hardloopschoenen zijn en na een tijdje lopen is dat gewoon kut. Bij mij begon de pijn echt op m'n schenen trouwens en dan schoot alles op slot en in kramp.
Dacht vroeger altijd dat het spierpijn was dus dan had ik er een dagje last van en dan ging ik daarna weer sporten. En toen deed ik dus een keer die Insanity warkout, en de volgende ochtend ging ik naar de sportschool maar eenmaal daar meteen doorgelopen naar de sportfysio om te vragen wtf er met m'n benen aan de hand was toen ik als Asimo begon te lopen.
Mja, het gaat natuurlijk niet puur om die posters, maar deze weergeven wel haar 'belevingswereld'. Als volwassen man (of Braddie dat is mogen jullie bepalen) pas je daar dan toch niet zo goed in lijkt me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |