quote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op Insta@ Nee ik weet even mijn instanaam niet. Moet het ook weer ff downloaden, telefoon gereset enzo dus alles weg.
Ja lolquote:Op maandag 18 april 2016 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
opsluiten in je kamer en dan fokken
Hou opquote:
Super vaagquote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best easy. Iemand anders ontmoeten en geen keuze willen maken bijvoorbeeld. Of gewoon nooit meer appen. Zoveel mogelijkheden.
Valt mee, maar was wel een mooi receptquote:
Neen. Was later dan breathtaking.quote:
Ja, had ze dus ook.. Want in September meldde ze mij dat ze mij had gefriendzoned, in Oktober kreeg ze die relatie, en in December meldde ze mij dat ze zich niet meer kon open stellen voor een vriendschap en blokkeerde ze mij overal.quote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk iemand anders gevonden en je er niet van op de hoogte gesteld
Misschien gewoon eens communiceren en zeker weten hoe de vork in de steel zitquote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Ach misschien heb ik gewoon even een relatie dipje.
Juist wel anders valt er weinig af te kappenquote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super vaagkan je dan spreken van een relatie als je het zo makkelijk kan afkappen?
Ja ik ga zo even naar hem toe.quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens communiceren en zeker weten hoe de vork in de steel zit
Er zit toch wel meer tussen een relatie en onbekende van elkaar?quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Juist wel anders valt er weinig af te kappen
"Hey, hoe zit dat nou? doen we het nog of wat?"quote:
Als na een paar jaar de koek op is.. Dan gaat dat wel easy denk ik ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja lol
[..]
Hou op
[..]
Super vaagkan je dan spreken van een relatie als je het zo makkelijk kan afkappen?
[..]
Valt mee, maar was wel een mooi recept
Ligt aan de definitie van relatie in deze contextquote:Op maandag 18 april 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit toch wel meer tussen een relatie en onbekende van elkaar?
Twee keer massage gehad van een fysio maar die emigreerde, alle andere fysio's zeiden dat er niets aan te doen was behalve kuiten langzaam aansterken en geen hakken meer dragen dus die gaven er verder ook geen aandacht aan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je toen wel goede begeleiding gekregen? Fysio of zo, lijkt me dat 2 jaar niet normaal is
Ja, oke. Al lijkt het me dan normaal dat je iets bespreektquote:Op maandag 18 april 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als na een paar jaar de koek op is.. Dan gaat dat wel easy denk ik ja.
Ik gok op liefdesrelatie.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van relatie in deze context
Denk ik oprecht wel jaquote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaat goeie huisvrouw worden die ama
Mhm ja, veel valt er niet aan te doen nee. Maar er zijn wel oefeningen voorquote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Twee keer massage gehad van een fysio maar die emigreerde, alle andere fysio's zeiden dat er niets aan te doen was behalve kuiten langzaam aansterken en geen hakken meer dragen dus die gaven er verder ook geen aandacht aan.
Als aan beide kanten de interesse parallel afneemt kan het vast wel.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, oke. Al lijkt het me dan normaal dat je iets bespreektofzo, naja zal wel ik bemoei niet
Nou het is niet alsof ik dagelijks in deze situatie zit... Dus ik doe ook maar wat mijn gevoel zegt.quote:Op maandag 18 april 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, oke. Al lijkt het me dan normaal dat je iets bespreektofzo, naja zal wel ik bemoei niet
Ik zit er niet echt mee eigenlijk.......quote:Op maandag 18 april 2016 16:15 schreef Myrr het volgende:
Zit je er mee Ama? Het lijkt me serieus wel fucked, maar het lijkt me ook dat al je er mee zit dat je dan wel contact hebt met diegene ofzo.
Heb daar ook altijd last van, geen beenvliesontsteking, maar krijg wel altijd snel last van binnenzijde scheenbeen net boven de enkel. Jij bent zeker gewoon doorgegaan ondanks pijn, die pijn verdwijnt als je warm bent.quote:
En hoe lang geleden was het laatste contact? Woont hij in de buurt?quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee eigenlijk.......Maar hou nog wel van hem maar genoeg voor relatie? Twijfels.
slapen jullie niet meer samen dan?quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee eigenlijk.......Maar hou nog wel van hem maar genoeg voor relatie? Twijfels.
Afgelopen week niet nee omdat ik iedere uur wakker werd en dan een uur lang zat te kotsen. Wou liever even alleen zijnquote:Op maandag 18 april 2016 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
slapen jullie niet meer samen dan?
Boeiend. Nextquote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, had ze dus ook.. Want in September meldde ze mij dat ze mij had gefriendzoned, in Oktober kreeg ze die relatie, en in December meldde ze mij dat ze zich niet meer kon open stellen voor een vriendschap en blokkeerde ze mij overal.
Nja, good riddance.
Hahaha in de buurt. Hij woont verdieping beneden mij. Zelfde huis.quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
En hoe lang geleden was het laatste contact? Woont hij in de buurt?
Goed verhaal. Lekker kort. Doen we niks mee.quote:Op maandag 18 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, had ze dus ook.. Want in September meldde ze mij dat ze mij had gefriendzoned, in Oktober kreeg ze die relatie, en in December meldde ze mij dat ze zich niet meer kon open stellen voor een vriendschap en blokkeerde ze mij overal.
Nja, good riddance.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha in de buurt. Hij woont verdieping beneden mij. Zelfde huis.
[..]
[..]
Klopt ja, niet dat ik hardloop maar heb wel een paar sneakers die hardloopschoenen zijn en na een tijdje lopen is dat gewoon kut. Bij mij begon de pijn echt op m'n schenen trouwens en dan schoot alles op slot en in kramp.quote:Op maandag 18 april 2016 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb daar ook altijd last van, geen beenvliesontsteking, maar krijg wel altijd snel last van binnenzijde scheenbeen net boven de enkel. Jij bent zeker gewoon doorgegaan ondanks pijn, die pijn verdwijnt als je warm bent.
probeer nu voorvoetlanding goed aan te leren, meer natuurlijke manier van lopen. tegenwoordig heb je standaard een vrij dikke hak op hardloopschoenen waardoor je standaard meer op je hak landt, waardoor je meer druk op je onderbenen legt.
Haha. Daarom vind ik het ook beetje dubbel, ik heb niet echt neiging om er heen te rennenquote:
Heb je al wat met potentie gevonden Brad??quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En zo gaat het nuAl een paar dates gehad na haar
quote:Op maandag 18 april 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je al wat met potentie gevonden Brad??
Oké, dat gaat lekker awkward zijn dan.quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar allemaal niets geworden?quote:Op maandag 18 april 2016 16:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En zo gaat het nuAl een paar dates gehad na haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |