Jullie praten gewoon niet met elkaar?quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niet eens ruzie nu. Denk dat het gewoon dood is gebloed.
Kan gebeuren. Nextquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
beter laat je hem dood bloedenquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja, maar kom ook niet meer op de naamquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah er gaat wel wat dagen bij je dus
[..]
Nou en
quote:Op maandag 18 april 2016 16:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je alleen niet met TARDIS gaan, dan zit alles dicht.
Jij was hier sowieso ook ten tijde van dat die gast hier postte. Kut alsje niet op een naam komtquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar kom ook niet meer op de naam
eend112?quote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij was hier sowieso ook ten tijde van dat die gast hier postte. Kut alsje niet op een naam komtgaat ook nergens over
Best easy. Iemand anders ontmoeten en geen keuze willen maken bijvoorbeeld. Of gewoon nooit meer appen. Zoveel mogelijkheden.quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Echt serieus wtf?hoe kan je je relatie dood laten bloeden?
opsluiten in je kamer en dan fokkenquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Echt serieus wtf?hoe kan je je relatie dood laten bloeden?
Ja, was echt kut. Moest stoppen met sporten, bloed doneren (wegens infectie in lichaam), kon amper uitgaan en naar station lopen was ook gewoon fucked. Maarja we hebben het overleefd. Hoop het echt nooit nooit weer te krijgenquote:
Komt wel beetje op neer ja.quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie praten gewoon niet met elkaar?
dus je hoopt het weer te krijgen?quote:Op maandag 18 april 2016 16:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, was echt kut. Moest stoppen met sporten, bloed doneren (wegens infectie in lichaam), kon amper uitgaan en naar station lopen was ook gewoon fucked. Maarja we hebben het overleefd. Hoop het echt nooit nooit weer te krijgen
Zoals mij toen overkwam, al was dat nog in de date fase (Na 3 fucking maanden)quote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best easy. Iemand anders ontmoeten en geen keuze willen maken bijvoorbeeld. Of gewoon nooit meer appen. Zoveel mogelijkheden.
Op Insta@ Nee ik weet even mijn instanaam niet. Moet het ook weer ff downloaden, telefoon gereset enzo dus alles weg.quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar kan ik jou volgen?en kleine djelano?
Forever shinsplintsquote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus je hoopt het weer te krijgen?
was de chick breathtaking?quote:Op maandag 18 april 2016 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij was hier sowieso ook ten tijde van dat die gast hier postte. Kut alsje niet op een naam komtgaat ook nergens over
Heeft waarschijnlijk iemand anders gevonden en je er niet van op de hoogte gesteldquote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zoals mij toen overkwam, al was dat nog in de date fase (Na 3 fucking maanden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |