hihihiquote:Op maandag 18 april 2016 16:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
We weten dondersgoed waarom je dat weet, smeerlap.
ohw, uhm, ja, dinges. best een lekker wijf toch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd nee manWas zo'n chick die een pic had van een lollie met een meelworm er in... op die foto likt ze die lollie (dat ik dat weet
) maar die naam weet ik niet meer. Die ging met die gast dus, die belg en die naam ben ik ook kwijt
Ah er gaat wel wat dagen bij je dusquote:Op maandag 18 april 2016 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, uhm, ja, dinges. best een lekker wijf toch?
Nou enquote:
bij jou is dat altijd een wilde gok jaquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of ik binnenkort nog een relatie heb.
oehquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
huh?quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
insta.com/allahakbarquote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Myrr het volgende:
Wat was haar ding ook alweer? Insta? Van Crip.
Waar kan ik jou volgen?quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Myrr het volgende:
Wat was haar ding ook alweer? Insta? Van Crip.
Ik ga haar een volg gunnen.
Heb niet eens ruzie nu. Denk dat het gewoon dood is gebloed.quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij jou is dat altijd een wilde gok ja
Hoezo?quote:Op maandag 18 april 2016 16:06 schreef Amarantha het volgende:
twee jaar lang? kolerequote:Op maandag 18 april 2016 15:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb ook wel spierpijn nu.
[..]
Ja, en die fucker doet alleen hamstring stretches, geen schenen. Moet hem eigenlijk aanklagen voor twee jaar lang geen fuck kunnen doen en serieus voor het stappen een uur moeten rekken en strekken omdat ik anders daarna weer drie dagen niet kon lopen.
Hij mag fixen in natura.
Jullie praten gewoon niet met elkaar?quote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niet eens ruzie nu. Denk dat het gewoon dood is gebloed.
Kan gebeuren. Nextquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niet eens ruzie nu. Denk dat het gewoon dood is gebloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |