Ja, ze komt wel volwassen over in gesprek. Maar ik merkte dat ze in't echt toch af en toe wel echt kinderlijke trekjes heeft, en daar ril ik een beetje bijquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, net zei je nog dat ze in gesprek wel gewoon volwassen overkomt.
Nah, niet heel actief. Vind bondage gewoon mooiquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanwaar je username eigenlijk? Ben je actief in de bondage-wereld?
hoe oud was ze?quote:Op maandag 18 april 2016 16:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ze komt wel volwassen over in gesprek. Maar ik merkte dat ze in't echt toch af en toe wel echt kinderlijke trekjes heeft, en daar ril ik een beetje bij
Nee, maar voor meiden werkt het natuurlijk ook wel op die manier, liever een 5 jaar oudere partner dan 5 jaar jongerquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou zelf niet een 5 jaar jongere vriend willen hoor...
Nee. Zei dat ik geen 15-jarige zoek.quote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zoekt zeker een 95 jarige ouwe seniele gek met veel geld
wat doe je nou onzeker battiequote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar voor meiden werkt het natuurlijk ook wel op die manier, liever een 5 jaar oudere partner dan 5 jaar jonger
Omdat mannen altijd achterlopen.quote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar voor meiden werkt het natuurlijk ook wel op die manier, liever een 5 jaar oudere partner dan 5 jaar jonger
KPDquote:Op maandag 18 april 2016 16:40 schreef bondage het volgende:
[..]
KPD... Al een lange tijd niet meer geweest. Forum boeit me weinig.
rt das minstens 5 jaar te oudquote:
sterktequote:Op maandag 18 april 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Nou mensen. De enorme berg afwas roept.
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |