In deze sc is namelijk iedereen welkomquote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, wil best een keer langskomen
Boeiend, jij woont ook nog gewoon thuis en laat je moeder je prakkie serveren.quote:Op maandag 18 april 2016 16:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
20 is ook wel volwassen, maar er zit denk ik wel een significant verschil in een (Zoals dat net al mooi genoemd werd) Belevingswereld van iemand van 20 of iemand van 30.
Deze meid is 20 bijna en is heel onbezonnen, doet net alsof haar niks kan overkomen, heeft posters van boybands op haar kamer en is (schijnbaar) Helemaal gek van Harry Styles (Die knakker van 1D)
We see what you did therequote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk hier in de SC. Maar langs komen kan wel een keer, maar ik ga eerst jou nieuwe huisje bekijken!quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben 25quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
20 en 30 ja, maar jij bent 26 bijna 27, dus dat kan heus wel. Zo volwassen en serieus ben jij toch niet.
hij kookt toch weleens?quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, jij woont ook nog gewoon thuis en laat je moeder je prakkie serveren.
oh nee, dan kan het niet, dacht dat je 26-27 was.quote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben 25Hoe komt iedereen nou bij 26 dan
Ik ben ook niet al te serieus vaak, maar kan mij wel goed aanpassen, iets wat die meid niet kan zeg maar.. En volwassen mja.. Ligt er aan in welk opzicht? Het zelfstandige op zicht niet echt nee, maar verder vind ik mezelf nou niet echt onvolwassen
Goed gevormde 14 jarige danquote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet 14 was?
Weet ik, zo nu en dan kom ik even langs. Meestal nadat mijn naam of Mycroft wordt genoemd. Misschien moet Ama dat dan maar doen, lokken enzo.quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In deze sc is namelijk iedereen welkom
Lekker man, zo'n klein kind in bed. heerlijkquote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben ook niet al te serieus vaak, maar kan mij wel goed aanpassen, iets wat die meid niet kan zeg maar.. En volwassen mja.. Ligt er aan in welk opzicht? Het zelfstandige op zicht niet echt nee, maar verder vind ik mezelf nou niet echt onvolwassen
2x12 is ook 24 toch?quote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n klein kind in bed. heerlijk
quote:Op maandag 18 april 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In deze sc is namelijk iedereen welkom
Dat weet ikquote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk hier in de SC. Maar langs komen kan wel een keer, maar ik ga eerst jou nieuwe huisje bekijken!
word wel beetje bang van deze postquote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n klein kind in bed. heerlijk
Huh, net zei je nog dat ze in gesprek wel gewoon volwassen overkomt.quote:Op maandag 18 april 2016 16:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vanwaar je username eigenlijk? Ben je actief in de bondage-wereld?quote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet ik, zo nu en dan kom ik even langs. Meestal nadat mijn naam of Mycroft wordt genoemd. Misschien moet Ama dat dan maar doen, lokken enzo.
Zou zelf niet een 5 jaar jongere vriend willen hoor...quote:Op maandag 18 april 2016 16:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
2x12 is ook 24 toch?![]()
Nee maar eh, het voelt gewoon ergens toch niet fijn vanwege het verschil in leeftijd... 5 jaar naar boven is minder erg dan 5 jaar naar beneden..
in kpdquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanwaar je username eigenlijk? Ben je actief in de bondage-wereld?
golddigger gespotquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou zelf niet een 5 jaar jongere vriend willen hoor...
als je je vriendin een keer aan het plafond wil hangen moet je bondage even een dm sturenquote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanwaar je username eigenlijk? Ben je actief in de bondage-wereld?
Ik post sowieso niet meer zoveel op FOK! Ligt niet per se aan FOK! of de gebruikers, zijn wat dingen veranderd in mijn leven waardoor ik er wat minder tijd voor heb.quote:Op maandag 18 april 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het oprecht leuk om Bondage weer vaker te spreken hier.
Spreek laatste tijd ineens nog amper mensen op FOK! die ik in de eerste 2 jaar heel veel sprak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |