Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Klinkt zeker niet slecht.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Studentenhaverquote:Op zondag 17 april 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.
Moment, ik pak de agenda er ff bij.quote:Op zondag 17 april 2016 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dit nog een keer doet krijg je zelf een paar klappen.
Was ook niet makkelie(k).quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Omgekocht door de joden.quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Is lekker. Ik was vergeten dat ik het had, dus toen ik het tegenkwam was het raak.
Die hebben tenminste geldquote:
Over Joden gesproken. Waar is Waht?quote:
Dat krijg je als je alleen leeftquote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.
Ik mis hem ook.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?quote:
Niet voor het eerst dat 'ie ineens een paar week weg is. Zal wel een serieuze studieperiode zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Laten we hopen van wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?
Hij is er over een half uurtje om je HD's uit je computer te slopen, dus ik wens je succes!quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.quote:
Donderdag nog een paar glazen Barolo op bij de Italiaan. Pa betaalde dus dat kwam goed uit.quote:Op zondag 17 april 2016 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Tem eet wekelijks met Matthijs bij Ron Blaauw.
In een restaurant kan daar een gepeperd prijskaartje aanhangen, inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Donderdag nog een paar glazen Barolo op bij de Italiaan. Pa betaalde dus dat kwam goed uit.
Kan je nog wel iets lekker vinden, mopperopa.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.
Kaas komt ook uit de provincie. Hier dringen dergelijke invasieve culinaire elementen pas later door tot de authentieke westerse cultuur.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.
Aangezet.quote:Op zondag 17 april 2016 21:32 schreef Kowloon het volgende:
Docu over China op Canvas, o.a. over het Grote Kanaal.
Die is dood. Met je natte asperge.quote:Op zondag 17 april 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je nog wel iets lekker vinden, mopperopa.
Wie is Cas Spijkers trouwens? Niet dat ik het echt wil weten.
Iets schuin linksboven? Tof.quote:Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef Perrin het volgende:
Pal links van de maan is nu Jupiter te zien.
Iets voor Kaas.quote:Op zondag 17 april 2016 21:32 schreef Kowloon het volgende:
Docu over China op Canvas, o.a. over het Grote Kanaal.
Nee, maar ik vind het verhaal van Xuanzang ook mooi.quote:Op zondag 17 april 2016 21:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooralsnog nog niks over het Grote Kanaal gezien echter.
Gaaf je ziet gewoon banden!quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
Zelfs met mijn compactcameraatje kan ik al details vastleggen.![]()
[ afbeelding ]
Ah wat mooi.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Pixels.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi vlekje ja.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op zondag 17 april 2016 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ooit met eens met een telescoop in de achtertuin naar Jupiter lopen speuren. Heb je het ding eindelijk in je vizier, schuift hij buiten beeld. Kijken of alles wel goed vastzit, nog een keertje richten, zelfde verhaal.
Conclusie: de aarde draait te snel.
Ja, zit jij een beetje diep in de nacht te blauwbekken in zo'n afgelegen weilandje in de hoop vereerd met die paar fotonen die op jou een pixels of acht hebben gegund naar huis te kunnen karren, terwijl je thuis gewoon HD foto's van het oppervlak van Mars kan krijgen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Sowieso is amateurastronomie maar kut. Dan doe je vet hard je best om iets mooi vast te leggen en dan lukt het een of andere gigantische telescoop een miljoen keer beter.![]()
Deze stond gister op Reddit van iemand die het zonnestelsel spaart, wel mooi:
[ afbeelding ]
Dat was een mooi programma, Kowloon.quote:Op zondag 17 april 2016 21:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooralsnog nog niks over het Grote Kanaal gezien echter.
Lekker bezig kerel. Welke studie gaat het worden?quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Volgend schooljaar naar de uni.
De propedeuseroute.
Welke uni?quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef robin007bond het volgende:
De propedeuseroute.
Spann0nd.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef robin007bond het volgende:
De propedeuseroute.
Descansa en paz.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb chili con carne voor ontbijt gehad, en 's avonds Mexicaans gegeten.
Dios mio.
Dit programma gebruiken:quote:Op zondag 17 april 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
Beter wordt 't niet. Als ik met lange sluitertijd ga werken overheerst de maan veel te veel. Nou ja, met 10Mp werd 't toch niet veel.
Ja, prachtig, al die vrachtschepen in de sluis.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.En toch nog het Grote Kanaal gezien.
Informatica, uiteraard.quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker bezig kerel. Welke studie gaat het worden?
Ohja, want je bent natuurlijk de enige informatica-student daar.quote:Op zondag 17 april 2016 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou ik uit privacyoverwegingen nog eventjes stil.
Een van de belangrijkste binnenvaartgebieden ter wereld buiten de Benelux en Duitsland.quote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, prachtig, al die vrachtschepen in de sluis.
Aweesoooomeeeequote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit programma gebruiken:
http://deepskystacker.free.fr/
quote:Op zondag 17 april 2016 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou ik uit privacyoverwegingen nog eventjes stil.
En de stad heet Xi'an. Ik vond het mooi en wetenswaardig.quote:Op zondag 17 april 2016 22:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste binnenvaartgebieden ter wereld buiten de Benelux en Duitsland.
Daar zit ik al in, dus ik kan me slechts er uit amateurastronomen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je jezelf geen existentiële crisis in amateurastronoomt?
Dat is wel een nadeel van China, zelfs al ga je je hele leven ieder jaar op vakantie naar China, dan nog heb je lang niet alle toffe plekken gezien.quote:Op zondag 17 april 2016 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En de stad heet Xi'an. Ik vond het mooi en wetenswaardig.
Oh, kijk aan. Niets te verliezen dan.quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zit ik al in, dus ik kan me slechts er uit amateurastronomen.
Show up.quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik had me gister trouwens toch ook een bult schijt geproduceerd.
Ik zou de foto hier delen, maar ik hou het uit privacyoverwegingen nog maar even stil.
Dat Xi'an met die wandteksten van verschillende religies lijkt me de moeite van het bezoeken waard. En dan een eind over het kanaal reizen, lijkt me ook prachtig.quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel van China, zelfs al ga je je hele leven ieder jaar op vakantie naar China, dan nog heb je lang niet alle toffe plekken gezien.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik had me gister trouwens toch ook een bult schijt geproduceerd.
Ik zou de foto hier delen, maar ik hou het uit privacyoverwegingen nog maar even stil.
Deze en een handdoek als statiefquote:Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met welke apparatuur heb je die foto gemaakt?
Oh, whehe.quote:Op zondag 17 april 2016 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze en een handdoek als statief![]()
[ afbeelding ]
En waarom wil ik dat?quote:Op zondag 17 april 2016 22:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, whehe.Die kan overigens waarschijnlijk wel van custom firmware voorzien zodat je RAW-formaat kan schieten. Zie: http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK
Betere mogelijkheden om nadien de foto te bewerken.quote:
Heeft dat heel veel zin met zo'n prutscamera?quote:Op zondag 17 april 2016 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Betere mogelijkheden om nadien de foto te bewerken.En dat is ook handig voor astrofotografie.
Ik zat al bijna een uur te denken wie dat nou toch ook maar weer is. Dacht eerst ff iemand uit seizoen 1 van House of Cards. Maar is natuurlijk gewoon die kerel van the. 70's show.quote:Op zondag 17 april 2016 23:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik mezelf wel in vinden.
Xi'an is de plek waar ik het meeste spijt van heb dat ik er niet geweest ben.quote:Op zondag 17 april 2016 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En de stad heet Xi'an. Ik vond het mooi en wetenswaardig.
Ik heb voor morgenvroeg gewoon een broodje pindakaas gemaakt. Ze zullen blij zijn met me in de bus.quote:Op zondag 17 april 2016 23:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
RAW-images zijn echt een hipsterding. Beetje net als RAW-food en koffie.
Beetje beperkt acteur alleen wel.quote:Op zondag 17 april 2016 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat al bijna een uur te denken wie dat nou toch ook maar weer is. Dacht eerst ff iemand uit seizoen 1 van House of Cards. Maar is natuurlijk gewoon die kerel van the. 70's show.
Hij speelt ook in Star Trek. Goed genoeg dus.quote:
Net als Kate Mulgrew, nou en.quote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij speelt ook in Star Trek. Goed genoeg dus.
Jij vindt een drol nog goed acteren als die een Klingon speelde in Star Trek. Sorry dat ik dan even geen zin heb in een discussie met jou over acteerprestaties.quote:
Ik vond hem een prima acteur. Huilen.quote:Op maandag 18 april 2016 00:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij vindt een drol nog goed acteren als die een Klingon speelde in Star Trek. Sorry dat ik dan even geen zin heb in een discussie met jou over acteerprestaties.
Ja, maar wel beperkt. Als je de betekenis van woorden niet snapt ga dan ook niet bijdehand lopen doen.quote:Op maandag 18 april 2016 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond hem een prima acteur. Huilen.
"Remlof tegen alles"quote:Op zondag 17 april 2016 23:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan had er "remlof tegen bejaarden" gestaan.
Kerel, je bent twintiger. Niet de leeftijd om spijt te hebben van plaatsen waar je (nog) niet bent geweest, wel de leeftijd om dromen te hebben over plekken om nog naartoe te gaan. Zelfs met jouw omvang moet je nog zeker een jaar of 10 op deze planeet hebben.quote:Op zondag 17 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Xi'an is de plek waar ik het meeste spijt van heb dat ik er niet geweest ben.
Jij bent degene hier die stelselmatig bijdehand loopt te doen joh.quote:Op maandag 18 april 2016 00:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar wel beperkt. Als je de betekenis van woorden niet snapt ga dan ook niet bijdehand lopen doen.
Ik ga d'r ook nog wel heen, was gwn ff een handige woordkeuzequote:Op maandag 18 april 2016 00:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kerel, je bent twintiger. Niet de leeftijd om spijt te hebben van plaatsen waar je (nog) niet bent geweest, wel de leeftijd om dromen te hebben over plekken om nog naartoe te gaan. Zelfs met jouw omvang moet je nog zeker een jaar of 10 op deze planeet hebben.
Zijn Klingons dan ook niet zo ongeveer de posterboys van het autismespectrum? Snap in dat geval de waardering van Rez namelijk wel.quote:Op maandag 18 april 2016 00:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij vindt een drol nog goed acteren als die een Klingon speelde in Star Trek. Sorry dat ik dan even geen zin heb in een discussie met jou over acteerprestaties.
Zodra je een Hercules vrachtvlieguitg kan charteren?quote:Op maandag 18 april 2016 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga d'r ook nog wel heen, was gwn ff een handige woordkeuze
Up your ass toch?quote:Op maandag 18 april 2016 00:40 schreef Tchock het volgende:
Die foot in your ass-grap ging na honderd afleveringen ook wel vervelen om eerlijk te zijn.
Ik ben wel fan van die witte met die afro en een zonnebril.quote:Op maandag 18 april 2016 00:40 schreef Tchock het volgende:
Die foot in your ass-grap ging na honderd afleveringen ook wel vervelen om eerlijk te zijn.
Alle varianten zijn wel langsgekomen.quote:
Bob.quote:Op maandag 18 april 2016 00:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van die witte met die afro en een zonnebril.
De zus van Eric is dood trouwens, lees ik net.quote:
Ja.quote:Op zondag 17 april 2016 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft dat heel veel zin met zo'n prutscamera?
Ja joh, al een tijdje. Kelly nog wat of zo?quote:Op maandag 18 april 2016 00:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
De zus van Eric is dood trouwens, lees ik net.
Al ben je met zo'n cameraatje denk ik wel wat tijd kwijt voor hij de 25MB heeft weggeschreven.quote:Op maandag 18 april 2016 00:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja.Het vergroot de nabewerkingsmogelijkheden enorm. Met het RAW-formaat kan je van een mislukte foto (qua belichting) nog een acceptabele foto maken. Het is een van de beste quick wins die je kunt doen om het uiterste uit je camera te halen, ook al is het verder een prutscamera.
Zal er eens naar kijken, klinkt wel interessant. Al is het sowieso best een puike camera voor die prijs en formaat.quote:Op maandag 18 april 2016 00:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja.Het vergroot de nabewerkingsmogelijkheden enorm. Met het RAW-formaat kan je van een mislukte foto (qua belichting) nog een acceptabele foto maken. Het is een van de beste quick wins die je kunt doen om het uiterste uit je camera te halen, ook al is het verder een prutscamera.
Lisa Robin Kelly ja. Sorry ik hou dat allemaal niet zo bij.quote:Op maandag 18 april 2016 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja joh, al een tijdje. Kelly nog wat of zo?
Was in het nieuws destijds. Die heeft nogal een droevig leven gehad na de serie geloof ik.quote:Op maandag 18 april 2016 00:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lisa Robin Kelly ja. Sorry ik hou dat allemaal niet zo bij.
Hèhè, leuk idee. Maar dan draag ik wel een lelijke armband.quote:Op maandag 18 april 2016 00:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Leuk minimalistische horloge voor Tchock en Rey:
https://www.kickstarter.c(...)ref=category_popular
Zie DM want niet topicproof.quote:Op maandag 18 april 2016 01:05 schreef Euribob het volgende:
Heeft iemand een goeie foto van Tinkebell? Ik ben er nog steeds niet achter of ze nou lekker is of niet.
Kunstgekkie, dus rare kop, ongetwijfeld kinky.quote:Op maandag 18 april 2016 01:05 schreef Euribob het volgende:
Heeft iemand een goeie foto van Tinkebell? Ik ben er nog steeds niet achter of ze nou lekker is of niet.
Is goed te doen volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2016 01:05 schreef Euribob het volgende:
Eerder postmodern dan minimalistisch.quote:Op maandag 18 april 2016 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hèhè, leuk idee. Maar dan draag ik wel een lelijke armband.
Dan liever dit - bijna net zo nutteloze - horloge:
[ afbeelding ]
https://www.slow-watches.(...)case-black-dial.html
Interessant wel.quote:Op maandag 18 april 2016 09:07 schreef Reya het volgende:
Hehe, die olielanden weten ook werkelijk niets voor elkaar te boksen.
Nee, halverwege de 20.quote:
Correct, allemaal teveel skin in the game.quote:Op maandag 18 april 2016 09:07 schreef Reya het volgende:
Best zooitje inderdaad. Al was het jarenlang ook wel overdreven optimistischquote:Op maandag 18 april 2016 09:07 schreef Reya het volgende:
En gasland Nederland maar doorpompen zeker.quote:Op maandag 18 april 2016 09:15 schreef Kaas- het volgende:
Dat al die olielanden maar naar de tyfus mogen gaan.
Heb je trouwens The Economist van afgelopen week al gezien? Staat een special in over de economische vooruitzichten van Afrika.quote:Op maandag 18 april 2016 09:15 schreef Kaas- het volgende:
Ook Canada?quote:Op maandag 18 april 2016 09:15 schreef Kaas- het volgende:
Immer vermakelijk.quote:Op maandag 18 april 2016 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je trouwens The Economist van afgelopen week al gezien? Staat een special in over de economische vooruitzichten van Afrika.
Haha dan zakt Groningen weg. Vette pech voor Kaas.quote:Op maandag 18 april 2016 09:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En gasland Nederland maar doorpompen zeker.
Ik lig nog een week achter, die van vorige week nog niet eens helemaal uit. Bedankt voor de tip, zo direct even halen op CS!quote:Op maandag 18 april 2016 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je trouwens The Economist van afgelopen week al gezien? Staat een special in over de economische vooruitzichten van Afrika.
Niets.quote:
Een hommol met kringspierproblemen waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 09:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens mij liet in iemand in de coupé een scheet.
Neem gewoon een abbo.quote:Op maandag 18 april 2016 09:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik lig nog een week achter, die van vorige week nog niet eens helemaal uit. Bedankt voor de tip, zo direct even halen op CS!
Totaal.quote:Op maandag 18 april 2016 09:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sta ik met Koolmees in de tram. Kaas jaloers.
Je maakt nog eens wat mee zo.quote:Op maandag 18 april 2016 09:32 schreef Kaas- het volgende:
Godver. Stapte speciaal uit op Sloterdijk om vast eentje te halen, maar stond in zo'n enorm lange rij bij de Ako dat ik hem weer terug moest leggen om de trein te halen.
Onderdrukte homosualiteit, is mijn diagnose.quote:Op maandag 18 april 2016 09:35 schreef xpompompomx het volgende:
De Poetinliefde die je soms ziet vind ik wel wat vreemd eigenlijk.
Deze komt van Koos, vermoedelijk.quote:Collega's die te oud zijn om nog mee te kunnen komen en elke positieve verandering tegenhouden, maar gezien hun leeftijd en lengte van dienstverband te duur zijn om te ontslaan.
Een voorkeur voor een sterke leider, dat kenden we hier in West-Europa ook ooit.quote:Op maandag 18 april 2016 09:35 schreef xpompompomx het volgende:
De Poetinliefde die je soms ziet vind ik wel wat vreemd eigenlijk.
Bedoel je dan die socialist?quote:Op maandag 18 april 2016 09:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een voorkeur voor een sterke leider, dat kenden we hier in West-Europa ook ooit.
quote:Op maandag 18 april 2016 09:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een voorkeur voor een sterke leider, dat kenden we hier in West-Europa ook ooit.
Ik blijf het altijd maar vreemd vinden dat er mensen zijn die enerzijds hun mond vol hebben van vrijheid en democratie aan de andere kant zitten te hopen op een sterke leider.quote:Op maandag 18 april 2016 09:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik betaal liever te veel.quote:Op maandag 18 april 2016 09:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neem gewoon een abbo.
Kost geen pepernoot als student. Eén kwartaal voor 40¤ meen ik.
Whehe, gedurende mijn loopbaan heb ik de meeste van die ergernissen wel eens ondervonden, in meer of minder mate.quote:Op maandag 18 april 2016 09:37 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/kantoor/
[..]
Deze komt van Koos, vermoedelijk.
Correct.quote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:
Dat is al wel eens eerder geobserveerd, en heeft zelfs een naam: stealth democracy.quote:Op maandag 18 april 2016 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd maar vreemd vinden dat er mensen zijn die enerzijds hun mond vol hebben van vrijheid en democratie aan de andere kant zitten te hopen op een sterke leider.
Vergaderingenquote:Op maandag 18 april 2016 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whehe, gedurende mijn loopbaan heb ik de meeste van die ergernissen wel eens ondervonden, in meer of minder mate.
Van ellenlange vergaderingen tot collega's die stinken en bemoeials tot figuren die hun mails laat of zelfs helemaal niet beantwoorden.
Zou jij hem nu pakken vanaf Amsterdam Centraal? Daar had ik bijna ingezeten.quote:Op maandag 18 april 2016 09:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe vaak kan een trein uitvallen? Het blijft ongelofelijk hoe vaak de Intercity Direct uitvalt. Is niet normaal meer.
Andersomquote:Op maandag 18 april 2016 09:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou jij hem nu pakken vanaf Amsterdam Centraal? Daar had ik bijna ingezeten.
Eens even een samenvatting zoeken want ik heb wel meer te doen vandaagquote:Op maandag 18 april 2016 09:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is al wel eens eerder geobserveerd, en heeft zelfs een naam: stealth democracy.
Zie oa https://books.google.be/b(...)%20democracy&f=false
Vergaderen zuigt. Na een uurtje word ik het helemaal zat. Ga ik draaien op m'n stoel en om de haverklap op m'n telefoon kijken.quote:Op maandag 18 april 2016 09:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergaderingen.
Ik vertelde laatst nog tegen mijn vriendin dat ik goed was in vergaderen. Kreeg een "" terug.
Mooiste zijn vergaderingen waar al het vuurwerk van tevoren wordt afgeschoten. Lekker op de wandelgangen plannetjes smeden en dan achteraf een evaluatie. Wat notulen blaffen naar de secretaresse. Oh jongens, miljoenen jaren evolutie hebben ons geprept tot vergadertijgers.quote:Op maandag 18 april 2016 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergaderen zuigt. Na een uurtje word ik het helemaal zat. Ga ik draaien op m'n stoel en om de haverklap op m'n telefoon kijken.
En dan is er nog een vragenrondje, en altijd zijn het dezelfde figuren die dan weer hun hand opsteken. Sterf!
Gesproken als een ware bioloog.quote:Op maandag 18 april 2016 09:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanaf de verkeerde kant pakken is inderdaad wel een gekende specialiteit van uw soort.
Akkoord, nog altijd liever Midas Dekkers dan Ewald Engelen.quote:Op maandag 18 april 2016 09:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn ergere beroepsgroepen, zoals u hier graag met beeldmateriaal aan mag kaarten.
Haha weer mooi raak inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2016 10:33 schreef Monolith het volgende:
Baudetbash, altijd goed:
http://www.volkskrant.nl/(...)aa9b1272a04cafcab6e9
Gewoon veel op recepties rondhangen. Zou u ook wel goed in zijn.quote:Op maandag 18 april 2016 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
EU-correspondent zijn in Brussel lijkt mij ook wel wat.
Marc Peeperkorn van de VK is daar trouwens bizar goed ingevoerd. Diep respect voor die man.
Met een glas wijn in de hand alle puzzelstukjes verzamelen, om ze uiteindelijk op de goede plek te leggen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon veel op recepties rondhangen. Zou u ook wel goed in zijn.
Haha, wat een heerlijk arrogant stuk weer.quote:Op maandag 18 april 2016 10:33 schreef Monolith het volgende:
Baudetbash, altijd goed:
Je hebt wel wat tijd nodig om bekend te raken in het wereldje, maar het lijkt me inderdaad wel iets voor jou.quote:Op maandag 18 april 2016 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een glas wijn in de hand alle puzzelstukjes verzamelen, om ze uiteindelijk op de goede plek te leggen.
Geweldig lijkt me dat.
Ach, de Europese hoofdstad. In Harderwijk gebeurt ook genoeg enerverends om over te schrijven Koos!quote:Op maandag 18 april 2016 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een glas wijn in de hand alle puzzelstukjes verzamelen, om ze uiteindelijk op de goede plek te leggen.
Geweldig lijkt me dat.
Kost een hoop tijd, inderdaad. Maar lijkt mij wel een mooi wereldje.quote:Op maandag 18 april 2016 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt wel wat tijd nodig om bekend te raken in het wereldje, maar het lijkt me inderdaad wel iets voor jou.
"Conflict om kapvergunning loopt uit de hand".quote:Op maandag 18 april 2016 10:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, de Europese hoofdstad. In Harderwijk gebeurt ook genoeg enerverends om over te schrijven Koos!
Daarom. Dolfijnen en palingoorlogen gaan nooit vervelen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, de Europese hoofdstad. In Harderwijk gebeurt ook genoeg enerverends om over te schrijven Koos!
Wat een bazenstuk.quote:Op maandag 18 april 2016 10:33 schreef Monolith het volgende:
Baudetbash, altijd goed:
Nog heel lang, Guido, dus de ergermomentjes zullen blijven komen.quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_is_een_keuze.html
Ah, als reactie weer grijpen naar de slachtofferrol door Pim Fortuyn te gebruiken. Hoe lang gaat dit nog werken?
Middendorp begon zelf over Fortuyn. Maar dat de digitale afdeling van de PVV niet tegen kritiek op hun helden kan is toch geen nieuws?quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ah, als reactie weer grijpen naar de slachtofferrol door Pim Fortuyn te gebruiken. Hoe lang gaat dit nog werken?
Ach, stiekem krijgt Nijman een hard plassertje van dat stuk.quote:Op maandag 18 april 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Middendorp begon zelf over Fortuyn. Maar dat de digitale afdeling van de PVV niet tegen kritiek op hun helden kan is toch geen nieuws?
Ik vind de reactie "Linksch denkt altijd dat het gelijk heeft" wel mooi. Daar hebben deze lui misschien nog wel meer last van.quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe is dit arrogant?quote:Op maandag 18 april 2016 10:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, wat een heerlijk arrogant stuk weer.
Is dit die scoop?quote:Op maandag 18 april 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Door mijn geborrel tikte ik vorige week nog wel een goede tip op de kop. Een bestuurder blijkt al bijna 20 jaar wachtgeld te ontvangen.
Dat vraagt natuurlijk om een schandpaal.
Lastenverzwaringen, typisch een socialistische streek.quote:Islamitische Staat verliest een derde aan inkomsten: hogere belasting voor burgers
Ik ben een overbetaalde lokale prutser. Wij kennen geen scoops.quote:
Bart Nijman is van Rossem.quote:Op maandag 18 april 2016 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi stuk trouwens van 'Pritt Stift'.
Man man man, wat laat die zich kennen. Beste Bart, als je zo graag in de spotlights wil staan, dan moet je ook kunnen incasseren. En niet spastisch reageren op elk stukje kritiek dat aan jou wordt gericht.
Lekker interessant.quote:Op maandag 18 april 2016 11:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bart Nijman is van Rossem.
Pritt is Marck Burema.
Laten we nu niet flauw doen; jij reageert hier ook enkel om je anoniem af te kunnen reageren, Annabel.quote:Op maandag 18 april 2016 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker interessant.
Stukjes schrijven onder een pseudoniem is triest.
quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik snap deze logica niet.quote:Voor de 'linkse media' Volkskrant heb ik idd ook nog stukjes getikt. Maar die onbetrouwbare zak hooi van een Pieter Broertjes (PvdA-hoofdredacteur) weigerde om m'n facturen te betalen. Dan houdt het snel op, met het gezonde verstand.
Ik denk niet dat ik dan ooit iets zou kunnen schrijven zonder arrogant over te komen.quote:
Anders dan Pritt Stift, is KoosVogels de lullige FOK!-user geen opiniemaker.quote:Op maandag 18 april 2016 11:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Laten we nu niet flauw doen; jij reageert hier ook enkel om je anoniem af te kunnen reageren, Annabel.
De Volkskrant staat ook bekend als een wanbetaler.quote:
Ik snap de frustratie van Marck wel.quote:Op 23 maart 2011 droeg de gemeenteraad van Hilversum hem voor als burgemeester van de gemeente, als opvolger van Ernst Bakker.[3] Het kabinet-Rutte I stemde op 27 mei 2011 in met de benoeming en op 1 juli 2011 ging zijn burgemeesterschap in[4].
In november 2013 werd hij voorzitter van de Raad van Toezicht van de Consumentenbond[5]. In november 2015 werd hij lid van het comité van aanbeveling van de Herdenking Februaristaking 't Gooi[6].
Meneer wilde waarschijnlijk betaald krijgen voor het insturen van stukjes tekst die de Volkskrant om te huilende slecht vond en nooit zou willen plaatsen.quote:Op maandag 18 april 2016 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Volkskrant staat ook bekend als een wanbetaler.
Rechts betaalt beter. Maar dat was inderdaad al bekend.quote:
Zozo; goudhaantje, hoor.quote:In november 2015 werd hij lid van het comité van aanbeveling van de Herdenking Februaristaking 't Gooi
Volgens Pritt kan de VK jou opdrachten geven en jouw stukken plaatsen, zonder daar geld voor neer te tellen. Kan allemaal. Geen probleem.quote:Op maandag 18 april 2016 11:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meneer wilde waarschijnlijk betaald krijgen voor het insturen van stukjes tekst die de Volkskrant om te huilende slecht vond en nooit zou willen plaatsen.
Gelukkig voor hem heeft hij dergelijke controles niet bij GeenStijl.
Opstapje naar RvB Unilever. Die linksen weten wel hoe het spelletje gespeeld wordt.quote:
In zijn wereld zullen deurwaarders wel niet bestaan.quote:Op maandag 18 april 2016 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Pritt kan de VK jou opdrachten geven en jouw stukken plaatsen, zonder daar geld voor neer te tellen. Kan allemaal. Geen probleem.
Vandaar dat al die vervelende (s)linksen allemaal in grachtenpanden wonen.quote:Op maandag 18 april 2016 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Rechts betaalt beter. Maar dat was inderdaad al bekend.
PvdA-er, dus dat lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 11:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Iemand die er zeer netjes uitziet?
En het is Pritt zijn eer te na om naar de rechter te stappen over zoiets futiels natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Pritt kan de VK jou opdrachten geven en jouw stukken plaatsen, zonder daar geld voor neer te tellen. Kan allemaal. Geen probleem.
Zelfs na aftrek ban de belastingen? Toe maar.quote:Op maandag 18 april 2016 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Rechts betaalt beter. Maar dat was inderdaad al bekend.
Ach. Met modder smijten leer je natuurlijk wel bij de VK en Geenstijl.quote:Op maandag 18 april 2016 11:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volgens mij is het al bekend dat de waarheid nogal irrelevant is voor Marck. Beetje de Trump tactiek, gewoon allemaal schokkende dingen roepen en kijken of het aanslaat. Zo niet, dan weer wat anders proberen.
Hoe komt ie bij een "dodenlijst"quote:Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die slinkse rechters, bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2016 11:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het is Pritt zijn eer te na om naar de rechter te stappen over zoiets futiels natuurlijk.
Ok.quote:Op maandag 18 april 2016 11:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De fameuze ach waar we het allemaal mee weg relativeren.
Ik vermoed dat de beste man een behoorlijk hard plassertje krijgt van het omarmen van het pre-martelaarschap.quote:
Die komt met deze twitter-bio aanzetten bij die D66-rechters. Zie je het al voor je?quote:@Pritt
Blogger, journalist, cook, Frysk. Guerrilla marketing pirate and Volvo owning warrior poet. Laughs at PvdA, D66, Brussels & GroenLinks.
De haat zit diep bij zulke figuren. Waarom is mij een vraag, eigenlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 11:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die komt met deze twitter-bio aanzetten bij die D66-rechters. Zie je het al voor je?
Ik gebruik liever het woord "speciaal".quote:Op maandag 18 april 2016 11:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jaja zeg maar weer hoe belachelijk ik ben.
Frustratiequote:Op maandag 18 april 2016 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De haat zit diep bij zulke figuren. Waarom is mij een vraag, eigenlijk.
Oh ja het zijn extremisten, die denken graag in dergelijke termen.quote:Op maandag 18 april 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de beste man een behoorlijk hard plassertje krijgt van het omarmen van het pre-martelaarschap.
Ahja, geloof in het rechtssysteem is die groep natuurlijk ook compleet vreemd.quote:
Dat is iets wat natuurlijk ook al langer speelt. Onze (linkse) media probeert vrij wanhopig aan hoor en wederhoor te doen. Dus zie je ook vaker malloten in de media over bijvoorbeeld klimaatverandering of dit soort grapperij. Immers enkel het gezonde verstand in beeld brengen is ook weer zo wat.quote:Op maandag 18 april 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Peter Middendorp heeft in zijn column ook eens helder uit de doeken gedaan waarom Joost Niemoller is overgestapt naar de kant van het 'ongezonde verstand', zoals hij het noemt.
Toen Joost nog een linkse intellectueel probeerde te zijn, wilde niemand zijn boeken kopen. Er is immers voor concurrentie in die hoek. Echter, toen Niemoller begon te verkondigen dat negers inferieur zijn en dat je dat af kunt zien aan de omvang van hun schedel, mocht hij plots overal zijn zegje doen en werden zijn werken ook daadwerkelijk gepubliceerd. Er was immers weinig concurrentie in die hoek, waardoor het geluid van Joost gewild werd, ondanks dat het voor normale mensen als een lul op een drumstel slaat.
De 'rechtse media' (niet de juiste term eigenlijk) doen dat dus niet.quote:Op maandag 18 april 2016 11:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is iets wat natuurlijk ook al langer speelt. Onze (linkse) media probeert vrij wanhopig aan hoor en wederhoor te doen. Dus zie je ook vaker malloten in de media over bijvoorbeeld klimaatverandering of dit soort grapperij. Immers enkel het gezonde verstand in beeld brengen is ook weer zo wat.
Ik zag een tijdje terug in Studio Powned hoe er naast de 4 vaste gasten en Rutger ook 1 GroenLinkser aan tafel zat die van alle kanten werd overschreeuwd. Volgens mij is dat de rechtse versie van hoor en wederhoor.quote:Op maandag 18 april 2016 11:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De 'rechtse media' (niet de juiste term eigenlijk) doen dat dus niet.
Klopt. Ik heb Geenstijl zelden aan wederhoor zien doen, de Telegraaf interview slechts sporadisch linkse politici en bij een omroep als WNL worden louter 'rechtse' opiniemakers en politici uitgenodigd.quote:Op maandag 18 april 2016 11:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Om eenzelfde reden ben ik eurosceptisch geworden.quote:Op maandag 18 april 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Peter Middendorp heeft in zijn column ook eens helder uit de doeken gedaan waarom Joost Niemoller is overgestapt naar de kant van het 'ongezonde verstand', zoals hij het noemt.
Toen Joost nog een linkse intellectueel probeerde te zijn, wilde niemand zijn boeken kopen. Er is immers voor concurrentie in die hoek. Echter, toen Niemoller begon te verkondigen dat negers inferieur zijn en dat je dat af kunt zien aan de omvang van hun schedel, mocht hij plots overal zijn zegje doen en werden zijn werken ook daadwerkelijk gepubliceerd. Er was immers weinig concurrentie in die hoek, waardoor het geluid van Joost gewild werd, ondanks dat het voor normale mensen als een lul op een drumstel slaat.
Wie van GL was dat?quote:Op maandag 18 april 2016 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug in Studio Powned hoe er naast de 4 vaste gasten en Rutger ook 1 GroenLinkser aan tafel zat die van alle kanten werd overschreeuwd. Volgens mij is dat de rechtse versie van hoor en wederhoor.
Die zijn daar wellicht wat minder dol op inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2016 11:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
quote:
quote:Begin 2001 stelde (D66)-minister Roger van Boxtel de Singh Varma-prijs in, voor mensen en organisaties die zich inzetten voor de verbetering van de positie van migrantenvrouwen in Nederland. De prijs was bedoeld als eerbetoon aan Singh Varma, van wie op dat moment nog werd gedacht dat ze ongeneeslijk ziek was. Nadat duidelijk was geworden dat Singh Varma had gelogen, werd de naam van de prijs door Van Boxtel veranderd in De Triomf.
Amsterdams gemeenteraadslid volgens mij. Een kerel. Misschien Rutger Wassink als ik de foto op hun website zie, maar herinner dat niet heel goed.quote:
Oeps.quote:Na haar vertrek uit de kamer werd Singh Varma in 2005 hoofdredacteur van het opinieblad "Volkskrant Suriname". Later werd ze medewerkster in een Surinaamse broodjeszaak.
Ja ik dacht ook aan Rutger dat hij het zou zijn. Die vent is de Powned tegenhanger op links.quote:Op maandag 18 april 2016 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Amsterdams gemeenteraadslid volgens mij. Een kerel. Misschien Rutger Wassink als ik de foto op hun website zie, maar herinner dat niet heel goed.
Rutger Bregman?quote:Op maandag 18 april 2016 11:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook aan Rutger dat hij het zou zijn. Die vent is de Powned tegenhanger op links.
Sterke analyse.quote:Op maandag 18 april 2016 11:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat volgens mij overigens het grootste probleem is met "onderbuikers" (ik vind het praten in links-rechts termen veel te generaliserend, er zijn zat redelijkdenkende mensen), is dat ze zelf niet realiseren dat ze een minderheid vormen. Ze zetten zich af tegen de elite, menen de mening van "het volk" te verkondigen (wat op Geenstijl en FOK! zien ze niet anders), zien vervolgens dat er met hun opvatting niets tot weinig wordt gedaan (omdat ze in feite dus een (ruime) minderheid vormen), waardoor hun opvatting dat "de elite" ze monddood maakt, ze worden onderdrukt, en er een gigantische kloof tussen burger en politiek is, alleen maar wordt gesterkt.
Gister was er hier ook nog zo'n topic geopend waarin dat pijnlijk duidelijk werd.
Ja.quote:Op maandag 18 april 2016 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterke analyse.
Je doelt op dat topic over wat de Europese elite de meeste angst inboezemt?
Exact. Daarom is het ook bizar dat de regering die associatieovereenkomst met Oekraïne niet gewoon ratificeert. Immers, slechts 20% heeft tegen gestemd. En dan ook nog meestal om hele andere redenen dan de inhoud van die overeenkomst.quote:Op maandag 18 april 2016 11:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat volgens mij overigens het grootste probleem is met "onderbuikers" (ik vind het praten in links-rechts termen veel te generaliserend, er zijn zat redelijkdenkende mensen), is dat ze zelf niet realiseren dat ze een minderheid vormen. Ze zetten zich af tegen de elite, menen de mening van "het volk" te verkondigen (wat op Geenstijl en FOK! zien ze niet anders), zien vervolgens dat er met hun opvatting niets tot weinig wordt gedaan (omdat ze in feite dus een (ruime) minderheid vormen), waardoor hun opvatting dat "de elite" ze monddood maakt, ze worden onderdrukt, en er een gigantische kloof tussen burger en politiek is, alleen maar wordt gesterkt.
Gister was er hier ook nog zo'n topic geopend waarin dat pijnlijk duidelijk werd.
Dat de regering nu even pas op de plaats maakt is juist alleen maar logisch gezien het referendum.quote:Op maandag 18 april 2016 12:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Exact. Daarom is het ook bizar dat de regering die associatieovereenkomst met Oekraïne niet gewoon ratificeert. Immers, slechts 20% heeft tegen gestemd. En dan ook nog meestal om hele andere redenen dan de inhoud van die overeenkomst.
Die noodzaak ontgaat mij volkomen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat de regering nu even pas op de plaats maakt is juist alleen maar logisch gezien het referendum.
Dat geloof ik, je hebt dan ook niet al te veel politiek gevoel geloof ikquote:Op maandag 18 april 2016 12:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die noodzaak ontgaat mij volkomen.
Altijd leuk die ad hominems van je.quote:Op maandag 18 april 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat geloof ik, je hebt dan ook niet al te veel politiek gevoel geloof ik
Mwah, aan het referendum mankeren volgens mij hele andere dingen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Exact. Daarom is het ook bizar dat de regering die associatieovereenkomst met Oekraïne niet gewoon ratificeert. Immers, slechts 20% heeft tegen gestemd. En dan ook nog meestal om hele andere redenen dan de inhoud van die overeenkomst.
Afgezien daarvan nog inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2016 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, aan het referendum mankeren volgens mij hele andere dingen.
Dit referendum geeft een nieuwe dimensie aan het debat over dit verdrag. De regering moet daarin een nieuwe zorgvuldige afweging maken. Nu doordrukken komen ze gewoon politiek gezien niet mee weg. Al was het maar omdat ze in de EK ook afhankelijk zijn van een deel van de oppositie in de TK.quote:Op maandag 18 april 2016 12:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Altijd leuk die ad hominems van je.
Maar ik zie niet in waarom de overgrote meerderheid zou moeten luisteren naar een niet bijster goed geïnformeerde minderheid.
Wijsheid is inderdaad om het onderwerp een tijdje te laten rusten.quote:Op maandag 18 april 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit referendum geeft een nieuwe dimensie aan het debat over dit verdrag. De regering moet daarin een nieuwe zorgvuldige afweging maken. Nu doordrukken komen ze gewoon politiek gezien niet mee weg. Al was het maar omdat ze in de EK ook afhankelijk zijn van een deel van de oppositie in de TK.
Met wat mazzel kunnen ze het een jaartje rekkenquote:Op maandag 18 april 2016 12:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Wijsheid is inderdaad om het onderwerp een tijdje te laten rusten.
Dat is niet heel bizar, de oppositie zit immers ook niet stil. Een regering die zonder nadenken een referendum uitslag in de prullenbak gooit is gewoon prijsschieten voor de andere partijen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het beste dat ze kunnen doen is het gewoon over de verkiezingen heen tillen.quote:Op maandag 18 april 2016 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit referendum geeft een nieuwe dimensie aan het debat over dit verdrag. De regering moet daarin een nieuwe zorgvuldige afweging maken. Nu doordrukken komen ze gewoon politiek gezien niet mee weg. Al was het maar omdat ze in de EK ook afhankelijk zijn van een deel van de oppositie in de TK.
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBAMS:2016:2228quote:De voorzieningenrechter heeft de voorafgaand aan de zitting op televisie en internet vertoonde ‘promo’ voor het programma Idols op verzoek van partijen bekeken. Op basis van deze beelden kan geen andere conclusie worden getrokken dan dat de auditie van [eiser] ronduit slecht was. De reacties van de jury op zijn optreden waren hard, maar niet oneerlijk of onjuist. Dat in de ‘promo’ een vertekend of geconstrueerd beeld van de prestaties van [eiser] is neergezet blijkt niet uit de bekeken fragmenten. Ook andere aanwijzingen in die richting ontbreken. Dat de juryleden eerst dachten dat het om een grap ging is gelet op de slechte prestaties van [eiser] begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |