Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Klinkt zeker niet slecht.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Studentenhaverquote:Op zondag 17 april 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.
Moment, ik pak de agenda er ff bij.quote:Op zondag 17 april 2016 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dit nog een keer doet krijg je zelf een paar klappen.
Was ook niet makkelie(k).quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Omgekocht door de joden.quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Is lekker. Ik was vergeten dat ik het had, dus toen ik het tegenkwam was het raak.
Die hebben tenminste geldquote:
Over Joden gesproken. Waar is Waht?quote:
Dat krijg je als je alleen leeftquote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.
Ik mis hem ook.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?quote:
Niet voor het eerst dat 'ie ineens een paar week weg is. Zal wel een serieuze studieperiode zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Laten we hopen van wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?
Hij is er over een half uurtje om je HD's uit je computer te slopen, dus ik wens je succes!quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.quote:
Donderdag nog een paar glazen Barolo op bij de Italiaan. Pa betaalde dus dat kwam goed uit.quote:Op zondag 17 april 2016 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Tem eet wekelijks met Matthijs bij Ron Blaauw.
In een restaurant kan daar een gepeperd prijskaartje aanhangen, inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Donderdag nog een paar glazen Barolo op bij de Italiaan. Pa betaalde dus dat kwam goed uit.
Kan je nog wel iets lekker vinden, mopperopa.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.
Kaas komt ook uit de provincie. Hier dringen dergelijke invasieve culinaire elementen pas later door tot de authentieke westerse cultuur.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.
Aangezet.quote:Op zondag 17 april 2016 21:32 schreef Kowloon het volgende:
Docu over China op Canvas, o.a. over het Grote Kanaal.
Die is dood. Met je natte asperge.quote:Op zondag 17 april 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je nog wel iets lekker vinden, mopperopa.
Wie is Cas Spijkers trouwens? Niet dat ik het echt wil weten.
Iets schuin linksboven? Tof.quote:Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef Perrin het volgende:
Pal links van de maan is nu Jupiter te zien.
Iets voor Kaas.quote:Op zondag 17 april 2016 21:32 schreef Kowloon het volgende:
Docu over China op Canvas, o.a. over het Grote Kanaal.
Nee, maar ik vind het verhaal van Xuanzang ook mooi.quote:Op zondag 17 april 2016 21:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooralsnog nog niks over het Grote Kanaal gezien echter.
Gaaf je ziet gewoon banden!quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
Zelfs met mijn compactcameraatje kan ik al details vastleggen.![]()
[ afbeelding ]
Ah wat mooi.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Pixels.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooi vlekje ja.quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op zondag 17 april 2016 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ooit met eens met een telescoop in de achtertuin naar Jupiter lopen speuren. Heb je het ding eindelijk in je vizier, schuift hij buiten beeld. Kijken of alles wel goed vastzit, nog een keertje richten, zelfde verhaal.
Conclusie: de aarde draait te snel.
Ja, zit jij een beetje diep in de nacht te blauwbekken in zo'n afgelegen weilandje in de hoop vereerd met die paar fotonen die op jou een pixels of acht hebben gegund naar huis te kunnen karren, terwijl je thuis gewoon HD foto's van het oppervlak van Mars kan krijgen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Sowieso is amateurastronomie maar kut. Dan doe je vet hard je best om iets mooi vast te leggen en dan lukt het een of andere gigantische telescoop een miljoen keer beter.![]()
Deze stond gister op Reddit van iemand die het zonnestelsel spaart, wel mooi:
[ afbeelding ]
Dat was een mooi programma, Kowloon.quote:Op zondag 17 april 2016 21:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooralsnog nog niks over het Grote Kanaal gezien echter.
Lekker bezig kerel. Welke studie gaat het worden?quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Volgend schooljaar naar de uni.
De propedeuseroute.
Welke uni?quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef robin007bond het volgende:
De propedeuseroute.
Spann0nd.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef robin007bond het volgende:
De propedeuseroute.
Descansa en paz.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb chili con carne voor ontbijt gehad, en 's avonds Mexicaans gegeten.
Dios mio.
Dit programma gebruiken:quote:Op zondag 17 april 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
Beter wordt 't niet. Als ik met lange sluitertijd ga werken overheerst de maan veel te veel. Nou ja, met 10Mp werd 't toch niet veel.
Ja, prachtig, al die vrachtschepen in de sluis.quote:Op zondag 17 april 2016 22:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook.En toch nog het Grote Kanaal gezien.
Informatica, uiteraard.quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker bezig kerel. Welke studie gaat het worden?
Ohja, want je bent natuurlijk de enige informatica-student daar.quote:Op zondag 17 april 2016 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou ik uit privacyoverwegingen nog eventjes stil.
Een van de belangrijkste binnenvaartgebieden ter wereld buiten de Benelux en Duitsland.quote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, prachtig, al die vrachtschepen in de sluis.
Aweesoooomeeeequote:Op zondag 17 april 2016 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit programma gebruiken:
http://deepskystacker.free.fr/
quote:Op zondag 17 april 2016 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou ik uit privacyoverwegingen nog eventjes stil.
En de stad heet Xi'an. Ik vond het mooi en wetenswaardig.quote:Op zondag 17 april 2016 22:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste binnenvaartgebieden ter wereld buiten de Benelux en Duitsland.
Daar zit ik al in, dus ik kan me slechts er uit amateurastronomen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je jezelf geen existentiële crisis in amateurastronoomt?
Dat is wel een nadeel van China, zelfs al ga je je hele leven ieder jaar op vakantie naar China, dan nog heb je lang niet alle toffe plekken gezien.quote:Op zondag 17 april 2016 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En de stad heet Xi'an. Ik vond het mooi en wetenswaardig.
Oh, kijk aan. Niets te verliezen dan.quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zit ik al in, dus ik kan me slechts er uit amateurastronomen.
Show up.quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik had me gister trouwens toch ook een bult schijt geproduceerd.
Ik zou de foto hier delen, maar ik hou het uit privacyoverwegingen nog maar even stil.
Dat Xi'an met die wandteksten van verschillende religies lijkt me de moeite van het bezoeken waard. En dan een eind over het kanaal reizen, lijkt me ook prachtig.quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel van China, zelfs al ga je je hele leven ieder jaar op vakantie naar China, dan nog heb je lang niet alle toffe plekken gezien.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik had me gister trouwens toch ook een bult schijt geproduceerd.
Ik zou de foto hier delen, maar ik hou het uit privacyoverwegingen nog maar even stil.
Deze en een handdoek als statiefquote:Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Met welke apparatuur heb je die foto gemaakt?
Oh, whehe.quote:Op zondag 17 april 2016 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze en een handdoek als statief![]()
[ afbeelding ]
En waarom wil ik dat?quote:Op zondag 17 april 2016 22:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, whehe.Die kan overigens waarschijnlijk wel van custom firmware voorzien zodat je RAW-formaat kan schieten. Zie: http://chdk.wikia.com/wiki/CHDK
Betere mogelijkheden om nadien de foto te bewerken.quote:
Heeft dat heel veel zin met zo'n prutscamera?quote:Op zondag 17 april 2016 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Betere mogelijkheden om nadien de foto te bewerken.En dat is ook handig voor astrofotografie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |