Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Klinkt zeker niet slecht.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Studentenhaverquote:Op zondag 17 april 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.
Moment, ik pak de agenda er ff bij.quote:Op zondag 17 april 2016 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dit nog een keer doet krijg je zelf een paar klappen.
Was ook niet makkelie(k).quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Omgekocht door de joden.quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Is lekker. Ik was vergeten dat ik het had, dus toen ik het tegenkwam was het raak.
Die hebben tenminste geldquote:
Over Joden gesproken. Waar is Waht?quote:
Dat krijg je als je alleen leeftquote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.
Ik mis hem ook.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?quote:
Niet voor het eerst dat 'ie ineens een paar week weg is. Zal wel een serieuze studieperiode zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Laten we hopen van wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?
Hij is er over een half uurtje om je HD's uit je computer te slopen, dus ik wens je succes!quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.quote:
Donderdag nog een paar glazen Barolo op bij de Italiaan. Pa betaalde dus dat kwam goed uit.quote:Op zondag 17 april 2016 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Tem eet wekelijks met Matthijs bij Ron Blaauw.
In een restaurant kan daar een gepeperd prijskaartje aanhangen, inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Donderdag nog een paar glazen Barolo op bij de Italiaan. Pa betaalde dus dat kwam goed uit.
Kan je nog wel iets lekker vinden, mopperopa.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.
Kaas komt ook uit de provincie. Hier dringen dergelijke invasieve culinaire elementen pas later door tot de authentieke westerse cultuur.quote:Op zondag 17 april 2016 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- weet niet eens wat hummus is en gaat hier een beetje de Cas Spijkers uithangen. Ik vind het wel hilarisch.
Aangezet.quote:Op zondag 17 april 2016 21:32 schreef Kowloon het volgende:
Docu over China op Canvas, o.a. over het Grote Kanaal.
Die is dood. Met je natte asperge.quote:Op zondag 17 april 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je nog wel iets lekker vinden, mopperopa.
Wie is Cas Spijkers trouwens? Niet dat ik het echt wil weten.
Iets schuin linksboven? Tof.quote:Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef Perrin het volgende:
Pal links van de maan is nu Jupiter te zien.
Iets voor Kaas.quote:Op zondag 17 april 2016 21:32 schreef Kowloon het volgende:
Docu over China op Canvas, o.a. over het Grote Kanaal.
Nee, maar ik vind het verhaal van Xuanzang ook mooi.quote:Op zondag 17 april 2016 21:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vooralsnog nog niks over het Grote Kanaal gezien echter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |