Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Klinkt zeker niet slecht.quote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Mijn hemel, die aspergetips met parmaham eromheen, gezamenlijk gebakken, dan wat Parmezaanse kaasvlokken eroverheen, was godverdomme sensationeel. Biefstuk ook goed gelukt. Prima maaltje.
Studentenhaverquote:Op zondag 17 april 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik moet nog eten, maar ik heb een hele zak studentenhaver op dus ik heb nog geen trek.
Moment, ik pak de agenda er ff bij.quote:Op zondag 17 april 2016 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dit nog een keer doet krijg je zelf een paar klappen.
Was ook niet makkelie(k).quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Omgekocht door de joden.quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Reya het volgende:
Haha, die strafschop. Utrecht en PSV keihard getrolld door de arbiter.
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Is lekker. Ik was vergeten dat ik het had, dus toen ik het tegenkwam was het raak.
Die hebben tenminste geldquote:
Over Joden gesproken. Waar is Waht?quote:
Dat krijg je als je alleen leeftquote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Beetje ongedisciplineerd ben je wel.
Ik mis hem ook.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?quote:
Niet voor het eerst dat 'ie ineens een paar week weg is. Zal wel een serieuze studieperiode zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Over Joden gesproken. Waar is Waht?
Laten we hopen van wel.quote:Op zondag 17 april 2016 19:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij zal toch niet opeens aan het studeren zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |