Ik had de OP van de oorspronkelijke TS tenminste nog in een quote gezet en een beetje moeite gedaan.quote:
ahwquote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had de OP van de oorspronkelijke TS tenminste nog in een quote gezet en een beetje moeite gedaan.
Mensen dit recht geven en moorden faciliteren.quote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen te beslissen over hun eigen leven
Fascistje.
Aight.quote:
Maar wenfer... demente ouderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen dit recht geven en moorden faciliteren.
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar wenfer... kinderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????quote:
Gimme more!quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, wenferfascist toont zich weer van zijn beste kant zie ik.
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.quote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen om in een veilig land te leven door flink te bezuinigen op Defensie
Beetje hypocriet dit hè. Guus verwijten in de persoonlijke aanval te gaan en het dan zelf voortzetten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, wenferfascist toont zich weer van zijn beste kant zie ik.
Mensen die de glijdende-schaal argument misbruiken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
Dan zou ik dus tegen abortus moeten zijn, i.p.v. voor.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.
En terecht, zo kunnen we in West-Europa in betrekkelijke beschaving wonen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.
Waarom leg je Guus woorden in de mond?quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.
Mensen die niet gewoon inzien dat het leven een grote smeltpot is van idioten ideeën en het een super idioot wonder is dat we nog leven in dit systeem.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die tegen abortus en euthanasie zijn maar ook tegen kinderbijslag en ouderenzorg.
LOL.
En wat nu als er van jouw centjes betaald moet worden voor niet gewenste kinderen? Ben je dan ook nog zo principieel?quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.
Abortus.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar wenfer... kinderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????
Wat vind jij van de natiestaat, guus?quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.
Uitmoorden van volksstammen? Het recht te beslissen over hun eigen leven heeft betrekking op euthanasie, dus op het moment dat dat al het geval zal zijn gebeurt dat wel vrijwillig.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je bejaarden ook gewoon naar de gaskamer sturen, zou ons stuk minder centjes kosten. Kanker patiënten niet behandelen de zorgkosten zouden omlaag gaan. Gewoon direct euthenasie plegen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat nu als er van jouw centjes betaald moet worden voor niet gewenste kinderen? Ben je dan ook nog zo principieel?
Jee wat ben je sociaal ineens.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Abortus.
Abortus plegen uit economische motieven.![]()
![]()
Ja, dat bedoel ik dus. Vanwaar die zorg ineens bij onze kapitalistische broer?quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je bejaarden ook gewoon naar de gaskamer sturen, zou ons stuk minder centjes kosten. Kanker patiënten niet behandelen de zorgkosten zouden omlaag gaan. Gewoon direct euthenasie plegen.
LOL
Dat is (mijn) definitie van abortus. Ik leg niemand woorden in de mond.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom leg je Guus woorden in de mond?
Jammer hoor.
He verdorie, komt net weer een bui aan dp, beter blijf je nog even hier.quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
Nou, dit wordt niks meer.
Ik ga maar eens naar buiten.
Prachtig weer hier in Maasje.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
He verdorie, komt net weer een bui aan dp, beter blijf je nog even hier.
DP heeft naar de reclame van Bever geluisterd en is dus eigenlijk een kapitalist.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
He verdorie, komt net weer een bui aan dp, beter blijf je nog even hier.
Ik hoop van harte van wel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat nu als er van jouw centjes betaald moet worden voor niet gewenste kinderen? Ben je dan ook nog zo principieel?
Ja. Open grenzen zijn de natuurlijke stand van zaken. Beweringen die anders beweren zijn niets anders dan fascistische propaganda.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef SR4 het volgende:
Of ben je een voorstander van het idee dat iedereen zich overal zou moeten kunnen vestigen?
GEELMANquote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
DP heeft naar de reclame van Bever geluisterd en is dus eigenlijk een kapitalist.
Als je zo sterk afwijkt van de woordenboekdefinitie kun je dan voortaan iets meer opheldering geven?quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is (mijn) definitie van abortus. Ik leg niemand woorden in de mond.
Dat staat in de door jouw gequote post...quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat vind jij van de natiestaat, guus?
Je hebt nu in al je posts in dit topic mensen voor fascist uitgemaakt!quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Open grenzen zijn de natuurlijke stand van zaken. Beweringen die anders beweren zijn niets anders dan fascistische propaganda.
Ik had het over abortus. Euthanasie is wat mij betreft prima te gedogen maar hoeft niet te worden aangemoedigd.quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitmoorden van volksstammen? Het recht te beslissen over hun eigen leven heeft betrekking op euthanasie, dus op het moment dat dat al het geval zal zijn gebeurt dat wel vrijwillig.
Maar ik ben blij dat je weer eens aangeeft compleet achterlijk te zijn.
De natuurlijke stand van zaken zijn anarchie, of kleine stammen die een hiërarchie hebben. De natuurlijke stand van zaken bestaat allang niet meer, op het moment dat we geld samenpoolen om als samenleving faciliteiten op te bouwen, is het al niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Open grenzen zijn de natuurlijke stand van zaken. Beweringen die anders beweren zijn niets anders dan fascistische propaganda.
Dat werkt alleen als over de hele wereld ongeveer hetzelfde welvaartsniveau is. Als alle bongobongonegers uit donker Afrika naar Europa kunnen komen loopt Afrika leeg en wordt Europa er niet veel beter opquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van Herbert Marcuse man?quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Baudet? Ik lees nog liever een pleerol.
Oh mijn definitie van euthanasie is grootschalige toepassing ervan, dus jij bent voor het uitmoorden van hele volksstammen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik had het over abortus. Euthanasie is wat mij betreft prima te gedogen maar hoeft niet te worden aangemoedigd.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
Als je zo sterk afwijkt van de woordenboekdefinitie kun je dan voortaan iets meer opheldering geven?
Thierry Baudet geen held vindenquote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een mentaal gehandicapte die Thierry Baudet ophemelt. Wat verrassend.
fascistquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hebt nu in al je posts in dit topic mensen voor fascist uitgemaakt!
Goeie gozer.quote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van Herbert Marcuse man?
Dat vind ik wel een fascistische gedachtengang, guus...quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat staat in de door jouw gequote post...
Ja en ik had het over euthanasie, dus ik heb echt geen idee waarom je dan plots over abortus begintquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik had het over abortus. Euthanasie is wat mij betreft prima te gedogen maar hoeft niet te worden aangemoedigd.
Dat gebeurt op dat moment vanzelf achterlijke klaphark.quote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef SR4 het volgende:
Dat werkt alleen als over de hele wereld ongeveer hetzelfde welvaartsniveau is.
Ik ook, maar blijkbaar doet niemand iets met zijn gedachtegoed. Terwijl hij toch even dingen aansnijd waar we nu problemen mee hebben en waar we ontiegelijk moeilijk mee kunnen kampen. Denk dat daarom rechts en links zich zo af zet...quote:
Heb hem alleen horen zeggen dat hij tegen de EU is, maar weet niet of dat betekent dat hij volledig tegen samenwerking is of voor een hele andere invulling ervan.quote:
Voor iedereen een VW Kever, jawohl. Je hebt alleen maar een sterke leider nodig die het zooitje bijeen houdt.quote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat gebeurt op dat moment vanzelf achterlijke klaphark.
Dat komt dan vooral omdat je te achterlijk bent om te beseffen wat fascisme inhoudt.quote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een fascistische gedachtengang, guus...
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Vind het wel jammer dat wenfer2 zijn ideeën een soort mode-uiting zijn.
Dat zeg ik niet, maar toch leuk dat je de behoefte voelt je eigen domheid aan te tonen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor iedereen een VW Kever, jawohl. Je hebt alleen maar een sterke leider nodig die het zooitje bijeen houdt.
Hoe kom je tot die inzichten? Is dat een eigen voorspelling of gebaseerd op iets?quote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat gebeurt op dat moment vanzelf achterlijke klaphark.
Ach mannetje...quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat komt dan vooral omdat je te achterlijk bent om te beseffen wat fascisme inhoudt.
Is niet erg hoor.
Een FOK!ker die buiten komt?quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
Nou, dit wordt niks meer.
Ik ga maar eens naar buiten.
SGP-stemmers komen voornamelijk uit de streng-christelijke gemeenschap in de biblebelt. Dat is nu juist bij uitstek een partij waar men op stemt omdat ze uit die gemeenschap komen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:
Ik neem juist waar dat veel d66 en vvd en pvda stemvolk op die partijen stemt omdat hun ouders, vrindjes en omgeving ook op dit soort zelfde soort partijen stemt. Waarom stem je op de d66? 'ja die zijn goed voor het onderwijs enzo...' () Juist uit een soort van lifestyle (eigenlijk ook een mode-uiting). Het is gezelliger een biertje te drinken in de voetbalkantine als er geen ingewikkelde politieke thema's om de hoek komen kijken. Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Dat jij volstrekt fascistisch bent, is iedereen intussen wel duidelijk!quote:Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar toch leuk dat je de behoefte voelt je eigen domheid aan te tonen.
Basiskennis van economie.quote:Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die inzichten? Is dat een eigen voorspelling of gebaseerd op iets?
Generaliseer er maar weer op los.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
SGP-stemmers komen voornamelijk uit de streng-christelijke gemeenschap in de biblebelt. Dat is nu juist bij uitstek een partij waar men op stemt omdat ze uit die gemeenschap komen.
Doe eens niet zo dom, wenfer.
Oké. Kun je nu weer verder met het onderwerp, of gaat dat je (wederom) boven de pet?quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat jij volstrekt fascistisch bent, is iedereen intussen wel duidelijk!
Een gemeenschappelijke vijand creeren is een specialiteit van Guus.quote:
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.quote:
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!quote:Op zondag 17 april 2016 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.
Ik stelde je een goeie vraag man! Een vraag van niveau. Blijkbaar heeft zowel links als rechts geen antwoord op hoe we verder moeten.quote:
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Basiskennis van economie.
Maar kennis is iets waarover jij niet beschikt natuurlijk
Mensen die op de PvdA stemmen doen dat, naar mijn gevoel, uit een soort traditie, omdat ze zich ooit identificeerden met de ideeën die partij, maar daar blijven mensen afhaken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:
Ik neem juist waar dat veel d66 en vvd en pvda stemvolk op die partijen stemt omdat hun ouders, vrindjes en omgeving ook op dit soort zelfde soort partijen stemt. Waarom stem je op de d66? 'ja die zijn goed voor het onderwijs enzo...' () Juist uit een soort van lifestyle (eigenlijk ook een mode-uiting). Het is gezelliger een biertje te drinken in de voetbalkantine als er geen ingewikkelde politieke thema's om de hoek komen kijken. Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Zoals gezegd: economische basiskennis.quote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar ik ben oprecht geinteresseerd waar je die voorspelling op baseert.
fascistje doe niet zo stoerquote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!
Geen anti-keuze.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.
oké argoquote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Argo het volgende:
Het probleem is geld, kapitalisme werkt (...) niet
Betrek mij niet bij jouw politieke voorkeur aub.quote:
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.quote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!
Economie er zijn veel dingen die we niet kunnen verklaren, inflatie maar ook die shit met de rente nu... Niemand weet wat het effect is maar ze doen het toch, in economie zijn er dus genoeg raakvlakken waar we niks vanaf weten, wat de gevolgen zijn etc. Ga jij ze oplossen als je zo belezen bent?quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: economische basiskennis.
Maar daar zal een Baudet-aanhanger inderdaad niet over beschikken, nee.
Ja, je moet je wel een beetje aanpassen he!quote:Op zondag 17 april 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.
Geelman is een hypocriete fascist.quote:Op zondag 17 april 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.
Dat kan ik ook van jou zeggen guusje!quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geelman is een hypocriete fascist.
Wat lul jij nu weer?quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Economie er zijn veel dingen die we niet kunnen verklaren, inflatie maar ook die shit met de rente nu... Niemand weet wat het effect is maar ze doen het toch, in economie zijn er dus genoeg raakvlakken waar we niks vanaf weten, wat de gevolgen zijn etc. Ga jij ze oplossen als je zo belezen bent?
Hoe verklaar je dat het grootste deel van Afrika onderontwikkeld is?quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: economische basiskennis.
Maar daar zal een Baudet-aanhanger inderdaad niet over beschikken, nee.
Idd. Derhalve zonk ik even naar jouw niveau.quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je moet je wel een beetje aanpassen he!
Geen anti-keuze.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.
Nu klink je een beetje als een PVV-stemmer die anti-islam teksten op het web pleurt en ook meent het over feitelijkheden te hebben zonder dat er ooit enige vorm van toetsing heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 17 april 2016 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.
Hoe is dat relevant voor mijn statement?quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat het grootste deel van Afrika onderontwikkeld is?
Excuses ik bedoelde we weten niet waarom we inflatie niet op een goeie balans kunnen krijgen.... Mijn fout. En met de rente kreeg ik op het nieuws te horen dat als dat 0% wordt bij centraal Europese bank we het effect niet kunnen overzien.quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
Inflatie en rente kunnen we wel degelijk verklaren. We beheren die shit zelfs.
Nee. Verneder hem maar op basis van inhoud.quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je moet je wel een beetje aanpassen he!
Ja, jij zonk net als de Bismarck.quote:Op zondag 17 april 2016 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd. Derhalve zonk ik even naar jouw niveau.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, jij zonk net als de Bismarck.
[ afbeelding ]
Ja, anders check je gewoon ff de verkiezingsuitslagen van de afgelopen 10 jaar. Dan zie je dat de SGP het beste scoort en de biblebelt en nauwelijks daarbuiten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
Nu klink je een beetje als een PVV-stemmer die anti-islam teksten op het web pleurt en ook meent het over feitelijkheden te hebben zonder dat er ooit enige vorm van toetsing heeft plaatsgevonden.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is duidelijk dat niemand het antwoord heeft anders zat niemand hier wat heen en weer te roepen Chai.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Verneder hem maar op basis van inhoud.
Is misschien wel iets moeilijker dan 'Maar hij doet het ook!', maar probeer het eens.
p.s. ik heb niemand hier gebrek aan inhoud verweten, enkel aangesproken op hypocrisie, dus hoef mij niet bezwaard te voelen wegens gebrek aan eigen inhoudelijke bijdragen.
Maak elkaar dan iig niet van die onnozele verwijten en verwerf status op een iets creatievere manier.quote:Op zondag 17 april 2016 15:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat niemand het antwoord heeft anders zat niemand hier wat heen en weer te roepen Chai.
Dat weten we wel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Argo het volgende:
Excuses ik bedoelde we weten niet waarom we inflatie niet op een goeie balans kunnen krijgen.... Mijn fout.
Oh, als ik dit zo lees moet dit, zeker met die uiterst vage context, zeker waar zijn!quote:En met de rente kreeg ik op het nieuws te horen dat als dat 0% wordt bij centraal Europese bank we het effect niet kunnen overzien.
Was in het nieuws man... Ik herhaal enkel het nieuws daar zat zo'n expert. Die zei dat...quote:Op zondag 17 april 2016 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat weten we wel.
[..]
Oh, als ik dit zo lees moet dit, zeker met die uiterst vage context, zeker waar zijn!
Fascistje denkt natuurlijk meteen weer aan een nazischip.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok dan klopt het wat je zegt!quote:Op zondag 17 april 2016 15:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Was in het nieuws man... Ik herhaal enkel het nieuws daar zat zo'n expert. Die zei dat...
Ja nouja als we dat konden Chai, dan waren er een stuk minder oorlogen lieve Chai... Het is niet zo simpel helaas..quote:Op zondag 17 april 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak elkaar dan iig niet van die onnozele verwijten en verwerf status op een iets creatievere manier.
Weet ik niet, ik heb die kennis niet. Jij zegt economische kennis te hebben dus ik drop het bij jou. Dan kan jij kijken of het waar of niet is. Jij hebt immers de kennis!quote:
Op forum is er voldoende ruimte voor creativiteit hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 15:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja nouja als we dat konden Chai, dan waren er een stuk minder oorlogen lieve Chai... Het is niet zo simpel helaas..
meneer heeft geen weerwoord en vlucht dan maar weer wegquote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef SR4 het volgende:
Fantastisch hoe Guus in z'n eentje een heel topic sloopt_!
Ik ben ook maar naar buiten
Guus of iedereen die zich verlaagt tot de Guusbash, hetgeen ze hem verweten?quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef SR4 het volgende:
Fantastisch hoe Guus in z'n eentje een heel topic sloopt_!
Ik ben ook maar naar buiten
Jij bent de naziboot, ik de geallieerde torpedo.quote:Op zondag 17 april 2016 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fascistje denkt natuurlijk meteen weer aan een nazischip.
Zo sprak wenfer, wiens enige uitroep "PROGRESSIE MAAKT ALLES KAPOT" is. Het lijkt inderdaad alsof je daar goed over nagedacht hebt i.p.v. dat je puur en alleen tegen een trend ingaat.quote:Op zondag 17 april 2016 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
Geen anti-keuze.
SP, SGP en PVV zijn zeker allemaal anti-keuzes. Welke keuzes heb je dan en zijn normale keuzes: VVD en PVDA? Nou nee bedankt.
Lieve lieve lieve chai, hoe graag ik het ook met je eens zou zijn, en ik meen dit echt want als je een penis of strapon had zou ik er zelfs aan zuigen, zo graag wil ik het met je eens zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Op forum is er voldoende ruimte voor creativiteit hoor.
Met guus wel, met al enkele anderen die zo oud zijn dat hun ideeën inmiddels vastgeroest zijn, niet meer.quote:Op zondag 17 april 2016 15:49 schreef wenfer2 het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd waar GG7 zich bevind in het politiek spectrum over een periode van 2 a 3 jaar. Zal het ooit nog goed komen met die knul?
Ik heb het niet per se over een constructieve discussie, maar iets meer creativiteit dan hele basic persoonlijke aanvallen kan wel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve chai, hoe graag ik het ook met je eens zou zijn, en ik meen dit echt want als je een penis of strapon had zou ik er zelfs aan zuigen, zo graag wil ik het met je eens zijn.
Maar helaas, een internet discussie is gedoemd te falen...
De fascisten zaten niet bij de geallieerden he, slimpiequote:Op zondag 17 april 2016 15:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij bent de naziboot, ik de geallieerde torpedo.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo sprak wenfer, wiens enige uitroep "PROGRESSIE MAAKT ALLES KAPOT" is. Het lijkt inderdaad alsof je daar goed over nagedacht hebt i.p.v. dat je puur en alleen tegen een trend ingaat.
Ga dan kijken naar de gevolgen van deze maatschappij. Heel veel jeugd die nu studeren en dadelijk klaar zijn willen niet eens werken ze hebben geen hoop meer ze hebben niks meer. En als ze dan hard genoeg gepushed worden gaan ze werken. Wil je dan echt zeggen dat als dit de vruchten van deze progressieve maatschappij zijn? Dat we dan nog verder moeten pushen?quote:Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo sprak wenfer, wiens enige uitroep "PROGRESSIE MAAKT ALLES KAPOT" is. Het lijkt inderdaad alsof je daar goed over nagedacht hebt i.p.v. dat je puur en alleen tegen een trend ingaat.
Elkaar aanvallen met creatieve aanvallen is ook een kunst en vorm van creativiteit toch boterbloempje?quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Met guus wel, met al enkele anderen die zo oud zijn dat hun ideeën inmiddels vastgeroest zijn, niet meer.
[..]
Ik heb het niet per se over een constructieve discussie, maar iets meer creativiteit dan hele basic persoonlijke aanvallen kan wel.
oké argoquote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef Argo het volgende:
Heel veel jeugd die nu studeren en dadelijk klaar zijn willen niet eens werken
Als hij maar geen lid wordt van een politiek partij en penningmeester worden van de lokale D66 in Vlaardingen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
Met guus wel, met al enkele anderen die zo oud zijn dat hun ideeën inmiddels vastgeroest zijn, niet meer.
Waarom niet? Denk je niet dat die jongen dan des te eerder de deksel op zijn neus krijgt en oog voor wat zich echt afspeelt in de wereld?quote:Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als hij maar geen lid wordt van een politiek partij en penningmeester worden van de lokale D66 in Vlaardingen.
Je ondermijnd mijn argument door gewoon een 'okay' erachter te zetten terwijl het wel zo is. Jammer dat je dat steeds doet. Dat als iemand met daadwerkelijke argumenten komt je ze gewoon afwimpelt.quote:
quote:
Iets gematigderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:28 schreef wenfer2 het volgende:
Alles moet tegenwoordig maar kunnen en laten we gezellig progressief doen met z'n allen.Ja dat is de oplossing.
Je lult maar wat en baseert je nergens op. Waarom zou iemand er dan op in moeten gaan?quote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Je ondermijnd mijn argument door gewoon een 'okay' erachter te zetten terwijl het wel zo is. Jammer dat je dat steeds doet. Dat als iemand met daadwerkelijke argumenten komt je ze gewoon afwimpelt.
Laten we dat dan maar met zijn allen hopen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk je niet dat die jongen dan des te eerder de deksel op zijn neus krijgt en oog voor wat zich echt afspeelt in de wereld?
Had je een mooi cijfer voor geschiedenis?quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De fascisten zaten niet bij de geallieerden he, slimpie
quote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Brb ff lid worden van een politieke partij zodat ik binnenkort penningmeester kan worden van de lokale D66 in Vlaardingen.
Studerenden zijn de vruchten van een progressieve maatschappij?quote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef Argo het volgende:
Ga dan kijken naar de gevolgen van deze maatschappij. Heel veel jeugd die nu studeren en dadelijk klaar zijn willen niet eens werken ze hebben geen hoop meer ze hebben niks meer. En als ze dan hard genoeg gepushed worden gaan ze werken. Wil je dan echt zeggen dat als dit de vruchten van deze progressieve maatschappij zijn? Dat we dan nog verder moeten pushen?
Er zijn al mensen die hun leven kut vinden en dik zijn, een zelf hulp boek kopen en dan zeggen dat het hun leven heeft veranderd. Als het zo ver komt... Dan zijn we gek geworden...EN WE ZIJN AL ZO VER.
Krokodillentranen, Chai.quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet per se over een constructieve discussie, maar iets meer creativiteit dan hele basic persoonlijke aanvallen kan wel.
jaquote:Op zondag 17 april 2016 15:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Had je een mooi cijfer voor geschiedenis?
Ik vraag me nog steeds af wat je tegen anti-conceptie hebt?quote:Op zondag 17 april 2016 15:56 schreef wenfer2 het volgende:
In 2013 was ik dus ook al een conservatieve heldenbaas.![]()
Zie hem nog eerder als een soort Guus Klaver, die ons verouderde economisch beleid op de schop gaat nemen.quote:
Ga dan eens van je stoeltje, en ga eens buiten kijken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je lult maar wat en baseert je nergens op. Waarom zou iemand er dan op in moeten gaan?
Ik had een keurige voldoende!quote:
Mensen in deze tijd zijn product van de huidige tijd en progressieve maatschappij. Nu is de wereld heel anders dan vroeger. Wat snap je daar niet aan Hoink? Dat studenten van nu, een product zijn van de progressieve maatschappij.quote:Op zondag 17 april 2016 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Studerenden zijn de vruchten van een progressieve maatschappij?
Wat raaskal je allemaal?
Anti-conceptie vind ik al veel minder kwalijk dan abortus. Pillen mogen wat mij betreft uit de schappen worden gehaald maar de kapotjes mogen blijven.quote:Op zondag 17 april 2016 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat je tegen anti-conceptie hebt?
Je bedoelt zelfmoord op Amerikaanse campussen waar iedereen vastzit aan een bijna onaflosbare schuld en het werkloosheidcijfer hoog is?quote:Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga dan eens van je stoeltje, en ga eens buiten kijken.
http://www.collegedegreesearch.net/student-suicides/
We zijn gevangen geraakt in een bolwerk van idealisten hier, die zo'n bias hebben dat ze niet eens kunnen zien dat deze progressieve maatschappij alleen maar meer problemen geeft... Heel Amerika leeft zowat op drugs, legale als alcohol maar ook natuurlijk prozac en valium etc. Laten we dat vooral negeren.quote:Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik had een keurige voldoende!Helaas was m'n docent een beetje saai, want geschiedenis is best een leuk vak.
Zo'n skinny betweter in een pak van de C&A.quote:Op zondag 17 april 2016 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie hem nog eerder als een soort Guus Klaver, die ons verouderde economisch beleid op de schop gaat nemen.
Minder kwalijk, maar nog steeds kwalijk? Waarom? En waarom moet de pil weg?quote:Op zondag 17 april 2016 15:59 schreef wenfer2 het volgende:
Anti-conceptie vind ik al veel minder kwalijk dan abortus. Pillen mogen wat mij betreft uit de schappen worden gehaald maar de kapotjes mogen blijven.
Geloof jij echt dat er vernieuwing gaat komen vanuit de politiek?quote:Op zondag 17 april 2016 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie hem nog eerder als een soort Guus Klaver, die ons verouderde economisch beleid op de schop gaat nemen.
Kijk ook even verder naar de native Amerikanen. Dat mannen vaker zelfmoord plegen dan vrouwen. Etcquote:Op zondag 17 april 2016 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bedoelt zelfmoord op Amerikaanse campussen waar iedereen vastzit aan een bijna onaflosbare schuld en het werkloosheidcijfer hoog is?
Ik zou de Amerikaanse maatschappij zeer progressief noemen ja.
Echt heel erg specifiek ben je niet in je bewoordingen ofwel. Ik zie geen duidelijke oorzaak en gevolg.quote:Op zondag 17 april 2016 15:58 schreef Argo het volgende:
Mensen in deze tijd zijn product van de huidige tijd en progressieve maatschappij. Nu is de wereld heel anders dan vroeger. Wat snap je daar niet aan Hoink? Dat studenten van nu, een product zijn van de progressieve maatschappij.
Nikmansquote:Op zondag 17 april 2016 16:01 schreef Nikmans het volgende:
Politiek-topics op FOK!
Eigenlijk begint het hier ook een inteeltkliekje te worden trouwens
Nee Nederlandse politiek niet.quote:Op zondag 17 april 2016 16:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat er vernieuwing gaat komen vanuit de politiek?
Ik vind dat een ondermijning van het leven van het kind en een belediging voor de maatschappij. Als mensen willen vrijen zonder kinderen te maken moeten ze zich maar laten steriliseren in plaats te vergiftigen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Minder kwalijk, maar nog steeds kwalijk? Waarom? En waarom moet de pil weg?
Je hebt het over Amerika.quote:Op zondag 17 april 2016 16:02 schreef Argo het volgende:
Kijk ook even verder naar de native Amerikanen. Dat mannen vaker zelfmoord plegen dan vrouwen. Etc
België ook: http://www.ggznieuws.nl/h(...)et-leven-te-beroven/
Nee deze maatschappij is een groot feest.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt heel erg specifiek ben je niet in je bewoordingen ofwel. Ik zie geen duidelijke oorzaak en gevolg.
Gratis bijscholing van Argo, Geelman en mij vrijmoedig aan je laars lappen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:01 schreef Nikmans het volgende:
Politiek-topics op FOK!
Dat jij dan weer vet en vadsig bent...quote:Op zondag 17 april 2016 16:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zo'n skinny betweter in een pak van de C&A.
fascistquote:Op zondag 17 april 2016 16:01 schreef Nikmans het volgende:
Politiek-topics op FOK!
Al het zaad en alle eitjes zijn heilig?quote:Op zondag 17 april 2016 16:02 schreef wenfer2 het volgende:
Ik vind dat een ondermijning van het leven van het kind en een belediging voor de maatschappij. Als mensen willen vrijen zonder kinderen te maken moeten ze zich maar laten steriliseren in plaats te vergiftigen.
Je bedoelt bijscholing van een officiële Wajonger die nauwelijks in de buitenwereld komt en eigenlijk zich zou moeten melden bij de GGZ.quote:
Ad hominemquote:Op zondag 17 april 2016 16:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bedoelt bijscholing van een officiële Wajonger die nauwelijks in de buitenwereld komt en eigenlijk zich zou moeten melden bij de GGZ.
Heilig?quote:Op zondag 17 april 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al het zaad en alle eitjes zijn heilig?
En fysiek mutileren is minder slecht dan hormonaal regelen?![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ad hominem![]()
Hoink jij bent gewoon een idiote kneus die hier ruzie zoekt met mods en admins en daarna gaat huilen dat hij gebanned is. Vervolgens ga je dan Fylax zijn kontje likken zodat je met je holmaatje tardis op diens radio show mag, waar jullie elkaar zo'n beetje aftrekken. Die ene keer in de week dat je jezelf belangrijk voelde.
Nee man als je de ad hominem wil trekken, dan vuur ik terug.. Achterlijke idioot.
[..]
Ad hominem![]()
Hoink jij bent gewoon een idiote kneus die hier ruzie zoekt met mods en admins en daarna gaat huilen dat hij gebanned is. Vervolgens ga je dan Fylax zijn kontje likken zodat je met je holmaatje tardis op diens radio show mag, waar jullie elkaar zo'n beetje aftrekken. Die ene keer in de week dat je jezelf belangrijk voelde.
Nee man als je de ad hominem wil trekken, dan vuur ik terug.. Achterlijke idioot.
Nice. Ik wist dat je hier op terug ging vallen.quote:Ad hominem![]()
quote:Op zondag 17 april 2016 16:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nice. Ik wist dat je hier op terug ging vallen.
Gelukkig maar!quote:
En waarom heb jij het laatst met anti-conceptie gedaan dan als je graag met leven gokt?quote:Op zondag 17 april 2016 16:07 schreef wenfer2 het volgende:
Heilig?
Van seks kan je kinderen krijgen. Accepteer (en omarm) dat nou gewoon.
-Er is te veel verdeeldheidquote:Op zondag 17 april 2016 16:09 schreef Geelman het volgende:
in de huidige tijd leidt het naar mijn idee tot teveel verdeeldheid. Ik bedoel, in welk land regeren liberalen en socialisten een land samen?
Ad hominem.quote:Op zondag 17 april 2016 16:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En waarom heb jij het laatst met anti-conceptie gedaan dan als je graag met leven gokt?
Laat me niet lachen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
-Er is te veel verdeeldheid
-Dit blijkt uit het feit dat twee verschillende stromingen hun verschillen overwinnen en samen gaan regeren
Oké Geelman, bedankt voor wederom een achterlijke uitspraak.
Och, er zijn de afgelopen jaren wel een aantal kabinetten gesneuveld door frictie tussen de coalitiepartijen. Ik denk bijvoorbeeld aan Balkenende 1, 2, 4 en Rutte 1.quote:Op zondag 17 april 2016 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
-Dit blijkt uit het feit dat twee verschillende stromingen hun verschillen overwinnen en samen gaan regeren
Nee ze voeren beiden gewoon VVD beleid uit.quote:Op zondag 17 april 2016 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee klopt ze voeren beiden een verschillend beleid uit
helder licht
kquote:Op zondag 17 april 2016 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee ze voeren beiden gewoon VVD beleid uit.
Ik dacht dat er een coalitieakkoord werd gemaakt?quote:Op zondag 17 april 2016 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee klopt ze voeren beiden een verschillend beleid uit
helder licht
Zou ik dan sarcastisch zijn geweest? Nee toch?! TOCH?!?!quote:Op zondag 17 april 2016 16:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een coalitieakkoord werd gemaakt?
Of misschien liet je kennis je in de steek?quote:Op zondag 17 april 2016 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou ik dan sarcastisch zijn geweest? Nee toch?! TOCH?!?!
Okay.quote:Op zondag 17 april 2016 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou ik dan sarcastisch zijn geweest?
Nee, maar het interpreteren van context is kennelijk niet je sterkste punt.quote:Op zondag 17 april 2016 16:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Of misschien liet je kennis je in de steek?
Niet gelezen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mkayquote:
Niet gelezen. k.quote:Op zondag 17 april 2016 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar het interpreteren van context is kennelijk niet je sterkste punt.
Alhoewel, je andere punten zijn ook uiterst zwak...
Je bent nog niet op mijn eerdere punt ingegaan!quote:Op zondag 17 april 2016 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar het interpreteren van context is kennelijk niet je sterkste punt.
Alhoewel, je andere punten zijn ook uiterst zwak...
Geen idee waar je het over hebt en waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je bent nog niet op mijn eerdere punt ingegaan!Dat moet voor jou dan toch makkelijk te weerleggen zijn?
Fylax wat een hosselaar, wie van de mannelijke fokkers heeft zijn kontje nog niet gelikt buiten mijzelf?quote:
Haha~!quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en waarschijnlijk wel ja.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en waarschijnlijk wel ja.
Mijn vraag was: vind jij dit spreken voor een goed functionerend systeem?quote:Er zijn de afgelopen jaren wel een aantal kabinetten gesneuveld door frictie tussen de coalitiepartijen. Ik denk bijvoorbeeld aan Balkenende 1, 2, 4 en Rutte 1.
Ik heb nooit beweerd dat dit een goed functionerend systeem was, enkel dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Mijn vraag was: vind jij dit spreken voor een goed functionerend systeem?
okayquote:Op zondag 17 april 2016 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat dit een goed functionerend systeem was, enkel dat je argumentatie nergens op sloeg.
Hoe is het dan allemaal de schuld van links? :squote:Op zondag 17 april 2016 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee ze voeren beiden gewoon VVD beleid uit.
Waarom vind je het huidige systeem dan niet goed functioneren?quote:Op zondag 17 april 2016 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat dit een goed functionerend systeem was, enkel dat je argumentatie nergens op sloeg.
Ik heb ook nooit beweerd dat dit een niet-goed functionerend systeem was, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarom vind je het huidige systeem dan niet goed functioneren?
de vvd is links chai snap dat danquote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het dan allemaal de schuld van links? :s
Opper ik dat?quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het dan allemaal de schuld van links? :s
Dus je vindt niks bedoel je hiermee te zeggen?quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat dit een niet-goed functionerend systeem was, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik niets over deze kwestie vindt, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dus je vindt niks bedoel je hiermee te zeggen?
Maar wat vind je dan van deze kwestie?quote:Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik niets over deze kwestie vindt, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.
Dat doet er niet toe, ik gaf slechts aan dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan van deze kwestie?
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij mijn argumentatie zou weerleggen inzake deze kwestie, zodat ik mijn kennis aan jou kan scherpen!quote:Op zondag 17 april 2016 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, ik gaf slechts aan dat je argumentatie nergens op sloeg.
Ik heb al gezegd waarom dat argument nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij mijn argumentatie zou weerleggen inzake deze kwestie, zodat ik mijn kennis aan jou kan scherpen!
Herhaal het nog eens en dan in deze vorm: dit is mijn mening, omdat...quote:Op zondag 17 april 2016 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd waarom dat argument nergens op sloeg.
Je bent een beetje traag van begrip.
Het CDA is volgens jou links?quote:Op zondag 17 april 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet direct, maar impliciet wel.
Hier bijv. ook KLB / Nederland
Jep, beginnen nu net allemaal regenbuien aan te komen. Net op tijd binnen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je het weer van Geleenkrijgt is dat gauw voorbij. Maar weet niet hoe de wind staat.
Ik ging naar de supermarkt.quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
meneer heeft geen weerwoord en vlucht dan maar weer weg
typisch
Oei, ik wilde ook nog even fietsen. Maar dit topic wakkerde mijn SOG aan, waardoor ik m'n opdrachtje nog niet af heb...quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep, beginnen nu net allemaal regenbuien aan te komen. Net op tijd binnen.
Ah dat is kutquote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oei, ik wilde ook nog even fietsen. Maar dit topic wakkerde mijn SOG aan, waardoor ik m'n opdrachtje nog niet af heb...
Inderdaad. En het ligt niet eens zozeer aan de OP.quote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah dat is kutMaar wel begrijpelijk, het was weer eens een vermakelijk topic in KLB. Zie je niet zo vaak meer.
Haha, niet bepaald nee.quote:Op zondag 17 april 2016 16:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Inderdaad. En het ligt niet eens zozeer aan de OP.
Wel ironisch dat je dan zelf een persoonlijke aanval plaatst.quote:Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik ging naar de supermarkt.
Leuke reactie van iemand die in praktisch elke reactie overgaat op persoonlijke aanvallen.
Hoezo ben ik een fascist?quote:Op zondag 17 april 2016 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel ironisch dat je dan zelf een persoonlijke aanval plaatst.
Maar enig intellect hadden we van een fascistje als jij ook niet hoeven verwachten natuurlijk.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
thx
zouden fascistjes als jij nog een voorbeeld aan kunnen nemen
Haal de oud-Zimbabwaanse poëzie maar weer tevoorschijn.quote:Op zondag 17 april 2016 17:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA, ZULLEN WE HET GEZELLIG HOUDEN OF MOET IK SOMS ANDERE MAATREGELEN NEMEN?
Helaas heeft Mongo al mijn prachtige bundels in de hens gezet na een 'ongelukje' met een bus terpentine, een aansteker, zesendertig doosjes lucifers en naar ik meen een staaf dynamiet.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haal de oud-Zimbabwaanse poëzie maar weer tevoorschijn.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas heeft Mongo al mijn prachtige bundels in de hens gezet na een 'ongelukje' met een bus terpentine, een aansteker, zesendertig doosjes lucifers en naar ik meen een staaf dynamiet.
Dan mag je met recht spreken over Zimbabwaanse maatregelen!quote:Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas heeft Mongo al mijn prachtige bundels in de hens gezet na een 'ongelukje' met een bus terpentine, een aansteker, zesendertig doosjes lucifers en naar ik meen een staaf dynamiet.
Hij zei toch echt dat een ongelukje was...quote:Op zondag 17 april 2016 17:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan mag je met recht spreken over Zimbabwaanse maatregelen!
Dat heb ik dus gedaan, als kind... had ik zo'n elektrische trein... dus ik denk, ik ga als de indianen doen en mijn oor op het spoor te luister leggen!quote:
Dat ik het ooit eens moet zijn met deze persoonquote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitmoorden van volksstammen? Het recht te beslissen over hun eigen leven heeft betrekking op euthanasie, dus op het moment dat dat al het geval zal zijn gebeurt dat wel vrijwillig.
Maar ik ben blij dat je weer eens aangeeft compleet achterlijk te zijn.
Dit persoon, ja?quote:Op zondag 17 april 2016 17:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat ik het ooit eens moet zijn met dit persoon
hehequote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ervan geschrokken.
Uhm. Op zondag... dat zal de sgp niet fijn vinden maat.quote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef Geelman het volgende:
Mijn opdracht is af en de zon schijnt nog! Ik ga lekker fietsen.
Laterzz
have funquote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef Geelman het volgende:
Mijn opdracht is af en de zon schijnt nog! Ik ga lekker fietsen.
Laterzz
Lief dagboek....quote:Op zondag 17 april 2016 18:06 schreef SeLang het volgende:
Eerste hit bij een Google search naar "peiling"
[ afbeelding ]
Meisje heet Pei Ling
btw: zou doen
Gelukkig stem ik geen SGP, want het was erg mooi in het Westerpark.quote:Op zondag 17 april 2016 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm. Op zondag... dat zal de sgp niet fijn vinden maat.
haha ja echt he wat een kneus die hoinkquote:Op zondag 17 april 2016 16:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ad hominem![]()
Zijn jullie uit elkaar?quote:Op zondag 17 april 2016 19:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ja echt he wat een kneus die hoink
Nee zeker niet hij is nu Fylax z'n kontje aan het likken en ik wacht op de gang tot het mijn beurt is.quote:
Oh dan is het goed, doe ze de groeten van mij!quote:Op zondag 17 april 2016 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee zeker niet hij is nu Fylax z'n kontje aan het likken en ik wacht op de gang tot het mijn beurt is.
Hoe kom je hier trouwens allemaal bij, druktemaker?quote:Op zondag 17 april 2016 19:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, doe ze de groeten van mij!
Je hebt het zonet bekend, dus hoe ik erbij kom maakt niet meer uit bij deze.quote:Op zondag 17 april 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe kom je hier trouwens allemaal bij, druktemaker?
Fantastisch onderbouwd, je kan wel merken dat jouw intellect en vermogen om recht door cynisme en ironie heen te prikken je aan alle kanten superieur maakt aan middelmatig voetvolk als ik of hoink.quote:Op zondag 17 april 2016 19:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Je hebt het zonet bekend, dus hoe ik erbij kom maakt niet meer uit bij deze.
Nouja ik ben nu eenmaal een aristocraat.quote:Op zondag 17 april 2016 19:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fantastisch onderbouwd, je kan wel merken dat jouw intellect en vermogen om recht door cynisme en ironie heen te prikken je aan alle kanten superieur maakt aan middelmatig voetvolk als ik of hoink.
Onverstandig in jouw geval, maar dat is geheel aan jou.quote:Op zondag 17 april 2016 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja ik ben nu eenmaal een aristocraat.
Het is wel waar een aristocraat is te verfijnd. Mensen gaan dan op je haten, en inderdaad het zou onverstandig zijn zo verfijnd te zijn. Echter kun je het niet kiezen, ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onverstandig in jouw geval, maar dat is geheel aan jou.
Ik weet niet precies waar je het over hebt. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat ik weg was of dat ik Fylax en ik ooit een goede verstandshouding hebben gehad. Maar dank je wel voor je gelukswens.quote:Op zondag 17 april 2016 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is wel waar een aristocraat is te verfijnd. Mensen gaan dan op je haten, en inderdaad het zou onverstandig zijn zo verfijnd te zijn. Echter kun je het niet kiezen, ik kan er niks aan doen.
Maar hoe voelt het om terug te zijn op FOK!? Als ik het goed begrijp was jij het die alles in de gate hield wat op FOK! gebeurde, dus je hebt eigenlijk je leven weer terug. Ik wens je veel goeds man, dat je vriendschap met Fylax en Hoink sterk mogen blijven, en wat jullie onder de lakens doen moeten jullie zelf weten ik zal niet oordelen.
Albanië en Albanezen zijn wel echt de Marokkanen van de Balkan, alleen maar ellendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2016 19:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Albanië en Albanezen zijn wel echt de Marokkanen van de Balkan, alleen maar ellende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 999
De Albanezen waren er voor dat Slavische kutvolk.
En in 2016 nog zeggen dat Kosovo van Servië isx 99
Zelfs Servië erkent Kosovo onofficieelDe Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
Je zit in zijn radioshow.quote:Op zondag 17 april 2016 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je het over hebt. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat ik weg was of dat ik Fylax en ik ooit een goede verstandshouding hebben gehad. Maar dank je wel voor je gelukswens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |