Dat kan ik ook van jou zeggen guusje!quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geelman is een hypocriete fascist.
Wat lul jij nu weer?quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Economie er zijn veel dingen die we niet kunnen verklaren, inflatie maar ook die shit met de rente nu... Niemand weet wat het effect is maar ze doen het toch, in economie zijn er dus genoeg raakvlakken waar we niks vanaf weten, wat de gevolgen zijn etc. Ga jij ze oplossen als je zo belezen bent?
Hoe verklaar je dat het grootste deel van Afrika onderontwikkeld is?quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: economische basiskennis.
Maar daar zal een Baudet-aanhanger inderdaad niet over beschikken, nee.
Idd. Derhalve zonk ik even naar jouw niveau.quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je moet je wel een beetje aanpassen he!
Geen anti-keuze.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.
Nu klink je een beetje als een PVV-stemmer die anti-islam teksten op het web pleurt en ook meent het over feitelijkheden te hebben zonder dat er ooit enige vorm van toetsing heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 17 april 2016 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.
Hoe is dat relevant voor mijn statement?quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat het grootste deel van Afrika onderontwikkeld is?
Excuses ik bedoelde we weten niet waarom we inflatie niet op een goeie balans kunnen krijgen.... Mijn fout. En met de rente kreeg ik op het nieuws te horen dat als dat 0% wordt bij centraal Europese bank we het effect niet kunnen overzien.quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer?
Inflatie en rente kunnen we wel degelijk verklaren. We beheren die shit zelfs.
Nee. Verneder hem maar op basis van inhoud.quote:Op zondag 17 april 2016 15:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je moet je wel een beetje aanpassen he!
Ja, jij zonk net als de Bismarck.quote:Op zondag 17 april 2016 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd. Derhalve zonk ik even naar jouw niveau.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, jij zonk net als de Bismarck.
[ afbeelding ]
Ja, anders check je gewoon ff de verkiezingsuitslagen van de afgelopen 10 jaar. Dan zie je dat de SGP het beste scoort en de biblebelt en nauwelijks daarbuiten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
Nu klink je een beetje als een PVV-stemmer die anti-islam teksten op het web pleurt en ook meent het over feitelijkheden te hebben zonder dat er ooit enige vorm van toetsing heeft plaatsgevonden.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is duidelijk dat niemand het antwoord heeft anders zat niemand hier wat heen en weer te roepen Chai.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Verneder hem maar op basis van inhoud.
Is misschien wel iets moeilijker dan 'Maar hij doet het ook!', maar probeer het eens.
p.s. ik heb niemand hier gebrek aan inhoud verweten, enkel aangesproken op hypocrisie, dus hoef mij niet bezwaard te voelen wegens gebrek aan eigen inhoudelijke bijdragen.
Maak elkaar dan iig niet van die onnozele verwijten en verwerf status op een iets creatievere manier.quote:Op zondag 17 april 2016 15:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat niemand het antwoord heeft anders zat niemand hier wat heen en weer te roepen Chai.
Dat weten we wel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Argo het volgende:
Excuses ik bedoelde we weten niet waarom we inflatie niet op een goeie balans kunnen krijgen.... Mijn fout.
Oh, als ik dit zo lees moet dit, zeker met die uiterst vage context, zeker waar zijn!quote:En met de rente kreeg ik op het nieuws te horen dat als dat 0% wordt bij centraal Europese bank we het effect niet kunnen overzien.
Was in het nieuws man... Ik herhaal enkel het nieuws daar zat zo'n expert. Die zei dat...quote:Op zondag 17 april 2016 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat weten we wel.
[..]
Oh, als ik dit zo lees moet dit, zeker met die uiterst vage context, zeker waar zijn!
Fascistje denkt natuurlijk meteen weer aan een nazischip.quote:Op zondag 17 april 2016 15:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok dan klopt het wat je zegt!quote:Op zondag 17 april 2016 15:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Was in het nieuws man... Ik herhaal enkel het nieuws daar zat zo'n expert. Die zei dat...
Ja nouja als we dat konden Chai, dan waren er een stuk minder oorlogen lieve Chai... Het is niet zo simpel helaas..quote:Op zondag 17 april 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak elkaar dan iig niet van die onnozele verwijten en verwerf status op een iets creatievere manier.
Weet ik niet, ik heb die kennis niet. Jij zegt economische kennis te hebben dus ik drop het bij jou. Dan kan jij kijken of het waar of niet is. Jij hebt immers de kennis!quote:
Op forum is er voldoende ruimte voor creativiteit hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 15:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja nouja als we dat konden Chai, dan waren er een stuk minder oorlogen lieve Chai... Het is niet zo simpel helaas..
meneer heeft geen weerwoord en vlucht dan maar weer wegquote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef SR4 het volgende:
Fantastisch hoe Guus in z'n eentje een heel topic sloopt_!
Ik ben ook maar naar buiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |