Ach mannetje...quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat komt dan vooral omdat je te achterlijk bent om te beseffen wat fascisme inhoudt.
Is niet erg hoor.
Een FOK!ker die buiten komt?quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
Nou, dit wordt niks meer.
Ik ga maar eens naar buiten.
SGP-stemmers komen voornamelijk uit de streng-christelijke gemeenschap in de biblebelt. Dat is nu juist bij uitstek een partij waar men op stemt omdat ze uit die gemeenschap komen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:
Ik neem juist waar dat veel d66 en vvd en pvda stemvolk op die partijen stemt omdat hun ouders, vrindjes en omgeving ook op dit soort zelfde soort partijen stemt. Waarom stem je op de d66? 'ja die zijn goed voor het onderwijs enzo...' () Juist uit een soort van lifestyle (eigenlijk ook een mode-uiting). Het is gezelliger een biertje te drinken in de voetbalkantine als er geen ingewikkelde politieke thema's om de hoek komen kijken. Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Dat jij volstrekt fascistisch bent, is iedereen intussen wel duidelijk!quote:Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar toch leuk dat je de behoefte voelt je eigen domheid aan te tonen.
Basiskennis van economie.quote:Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die inzichten? Is dat een eigen voorspelling of gebaseerd op iets?
Generaliseer er maar weer op los.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
SGP-stemmers komen voornamelijk uit de streng-christelijke gemeenschap in de biblebelt. Dat is nu juist bij uitstek een partij waar men op stemt omdat ze uit die gemeenschap komen.
Doe eens niet zo dom, wenfer.
Oké. Kun je nu weer verder met het onderwerp, of gaat dat je (wederom) boven de pet?quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat jij volstrekt fascistisch bent, is iedereen intussen wel duidelijk!
Een gemeenschappelijke vijand creeren is een specialiteit van Guus.quote:
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.quote:
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!quote:Op zondag 17 april 2016 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.
Ik stelde je een goeie vraag man! Een vraag van niveau. Blijkbaar heeft zowel links als rechts geen antwoord op hoe we verder moeten.quote:
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Basiskennis van economie.
Maar kennis is iets waarover jij niet beschikt natuurlijk
Mensen die op de PvdA stemmen doen dat, naar mijn gevoel, uit een soort traditie, omdat ze zich ooit identificeerden met de ideeën die partij, maar daar blijven mensen afhaken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:
Ik neem juist waar dat veel d66 en vvd en pvda stemvolk op die partijen stemt omdat hun ouders, vrindjes en omgeving ook op dit soort zelfde soort partijen stemt. Waarom stem je op de d66? 'ja die zijn goed voor het onderwijs enzo...' () Juist uit een soort van lifestyle (eigenlijk ook een mode-uiting). Het is gezelliger een biertje te drinken in de voetbalkantine als er geen ingewikkelde politieke thema's om de hoek komen kijken. Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Zoals gezegd: economische basiskennis.quote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar ik ben oprecht geinteresseerd waar je die voorspelling op baseert.
fascistje doe niet zo stoerquote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!
Geen anti-keuze.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.
oké argoquote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Argo het volgende:
Het probleem is geld, kapitalisme werkt (...) niet
Betrek mij niet bij jouw politieke voorkeur aub.quote:
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.quote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!
Economie er zijn veel dingen die we niet kunnen verklaren, inflatie maar ook die shit met de rente nu... Niemand weet wat het effect is maar ze doen het toch, in economie zijn er dus genoeg raakvlakken waar we niks vanaf weten, wat de gevolgen zijn etc. Ga jij ze oplossen als je zo belezen bent?quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: economische basiskennis.
Maar daar zal een Baudet-aanhanger inderdaad niet over beschikken, nee.
Ja, je moet je wel een beetje aanpassen he!quote:Op zondag 17 april 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.
Geelman is een hypocriete fascist.quote:Op zondag 17 april 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |