Ik had de OP van de oorspronkelijke TS tenminste nog in een quote gezet en een beetje moeite gedaan.quote:
ahwquote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had de OP van de oorspronkelijke TS tenminste nog in een quote gezet en een beetje moeite gedaan.
Mensen dit recht geven en moorden faciliteren.quote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen te beslissen over hun eigen leven
Fascistje.
Aight.quote:
Maar wenfer... demente ouderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mensen dit recht geven en moorden faciliteren.
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar wenfer... kinderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????quote:
Gimme more!quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, wenferfascist toont zich weer van zijn beste kant zie ik.
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.quote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen om in een veilig land te leven door flink te bezuinigen op Defensie
Beetje hypocriet dit hè. Guus verwijten in de persoonlijke aanval te gaan en het dan zelf voortzetten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, wenferfascist toont zich weer van zijn beste kant zie ik.
Mensen die de glijdende-schaal argument misbruiken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:23 schreef wenfer2 het volgende:
Dan zou ik dus tegen abortus moeten zijn, i.p.v. voor.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat begrijpt Guus niet. Guus heeft al te vaak te horen gekregen van zijn ouders dat ze achteraf hem hebben willen aborteren en daar heeft hij nog een trauma van.
En terecht, zo kunnen we in West-Europa in betrekkelijke beschaving wonen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.
Waarom leg je Guus woorden in de mond?quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.
Mensen die niet gewoon inzien dat het leven een grote smeltpot is van idioten ideeën en het een super idioot wonder is dat we nog leven in dit systeem.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die tegen abortus en euthanasie zijn maar ook tegen kinderbijslag en ouderenzorg.
LOL.
En wat nu als er van jouw centjes betaald moet worden voor niet gewenste kinderen? Ben je dan ook nog zo principieel?quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij bent voor het uitmoorden van halve volksstammen en noemt mij een fascist. Hilarisch.
Abortus.quote:Op zondag 17 april 2016 15:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar wenfer... kinderen zijn hartstikke duur! Weet je hoeveel lakschoentjes je daar voor kunt kopen?????????????????????????
Wat vind jij van de natiestaat, guus?quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Grenzen zijn niets anders een door angst en kapitalisme geschapen illusie.
Uitmoorden van volksstammen? Het recht te beslissen over hun eigen leven heeft betrekking op euthanasie, dus op het moment dat dat al het geval zal zijn gebeurt dat wel vrijwillig.quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je bejaarden ook gewoon naar de gaskamer sturen, zou ons stuk minder centjes kosten. Kanker patiënten niet behandelen de zorgkosten zouden omlaag gaan. Gewoon direct euthenasie plegen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat nu als er van jouw centjes betaald moet worden voor niet gewenste kinderen? Ben je dan ook nog zo principieel?
Jee wat ben je sociaal ineens.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Abortus.
Abortus plegen uit economische motieven.![]()
![]()
Ja, dat bedoel ik dus. Vanwaar die zorg ineens bij onze kapitalistische broer?quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je bejaarden ook gewoon naar de gaskamer sturen, zou ons stuk minder centjes kosten. Kanker patiënten niet behandelen de zorgkosten zouden omlaag gaan. Gewoon direct euthenasie plegen.
LOL
Dat is (mijn) definitie van abortus. Ik leg niemand woorden in de mond.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom leg je Guus woorden in de mond?
Jammer hoor.
He verdorie, komt net weer een bui aan dp, beter blijf je nog even hier.quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
Nou, dit wordt niks meer.
Ik ga maar eens naar buiten.
Prachtig weer hier in Maasje.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
He verdorie, komt net weer een bui aan dp, beter blijf je nog even hier.
DP heeft naar de reclame van Bever geluisterd en is dus eigenlijk een kapitalist.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
He verdorie, komt net weer een bui aan dp, beter blijf je nog even hier.
Ik hoop van harte van wel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat nu als er van jouw centjes betaald moet worden voor niet gewenste kinderen? Ben je dan ook nog zo principieel?
Ja. Open grenzen zijn de natuurlijke stand van zaken. Beweringen die anders beweren zijn niets anders dan fascistische propaganda.quote:Op zondag 17 april 2016 15:26 schreef SR4 het volgende:
Of ben je een voorstander van het idee dat iedereen zich overal zou moeten kunnen vestigen?
GEELMANquote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
DP heeft naar de reclame van Bever geluisterd en is dus eigenlijk een kapitalist.
Als je zo sterk afwijkt van de woordenboekdefinitie kun je dan voortaan iets meer opheldering geven?quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is (mijn) definitie van abortus. Ik leg niemand woorden in de mond.
Dat staat in de door jouw gequote post...quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat vind jij van de natiestaat, guus?
Je hebt nu in al je posts in dit topic mensen voor fascist uitgemaakt!quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Open grenzen zijn de natuurlijke stand van zaken. Beweringen die anders beweren zijn niets anders dan fascistische propaganda.
Ik had het over abortus. Euthanasie is wat mij betreft prima te gedogen maar hoeft niet te worden aangemoedigd.quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitmoorden van volksstammen? Het recht te beslissen over hun eigen leven heeft betrekking op euthanasie, dus op het moment dat dat al het geval zal zijn gebeurt dat wel vrijwillig.
Maar ik ben blij dat je weer eens aangeeft compleet achterlijk te zijn.
De natuurlijke stand van zaken zijn anarchie, of kleine stammen die een hiërarchie hebben. De natuurlijke stand van zaken bestaat allang niet meer, op het moment dat we geld samenpoolen om als samenleving faciliteiten op te bouwen, is het al niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Open grenzen zijn de natuurlijke stand van zaken. Beweringen die anders beweren zijn niets anders dan fascistische propaganda.
Dat werkt alleen als over de hele wereld ongeveer hetzelfde welvaartsniveau is. Als alle bongobongonegers uit donker Afrika naar Europa kunnen komen loopt Afrika leeg en wordt Europa er niet veel beter opquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van Herbert Marcuse man?quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Baudet? Ik lees nog liever een pleerol.
Oh mijn definitie van euthanasie is grootschalige toepassing ervan, dus jij bent voor het uitmoorden van hele volksstammen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik had het over abortus. Euthanasie is wat mij betreft prima te gedogen maar hoeft niet te worden aangemoedigd.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
Als je zo sterk afwijkt van de woordenboekdefinitie kun je dan voortaan iets meer opheldering geven?
Thierry Baudet geen held vindenquote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een mentaal gehandicapte die Thierry Baudet ophemelt. Wat verrassend.
fascistquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hebt nu in al je posts in dit topic mensen voor fascist uitgemaakt!
Goeie gozer.quote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van Herbert Marcuse man?
Dat vind ik wel een fascistische gedachtengang, guus...quote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat staat in de door jouw gequote post...
Ja en ik had het over euthanasie, dus ik heb echt geen idee waarom je dan plots over abortus begintquote:Op zondag 17 april 2016 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik had het over abortus. Euthanasie is wat mij betreft prima te gedogen maar hoeft niet te worden aangemoedigd.
Dat gebeurt op dat moment vanzelf achterlijke klaphark.quote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef SR4 het volgende:
Dat werkt alleen als over de hele wereld ongeveer hetzelfde welvaartsniveau is.
Ik ook, maar blijkbaar doet niemand iets met zijn gedachtegoed. Terwijl hij toch even dingen aansnijd waar we nu problemen mee hebben en waar we ontiegelijk moeilijk mee kunnen kampen. Denk dat daarom rechts en links zich zo af zet...quote:
Heb hem alleen horen zeggen dat hij tegen de EU is, maar weet niet of dat betekent dat hij volledig tegen samenwerking is of voor een hele andere invulling ervan.quote:
Voor iedereen een VW Kever, jawohl. Je hebt alleen maar een sterke leider nodig die het zooitje bijeen houdt.quote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat gebeurt op dat moment vanzelf achterlijke klaphark.
Dat komt dan vooral omdat je te achterlijk bent om te beseffen wat fascisme inhoudt.quote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een fascistische gedachtengang, guus...
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef hoink581 het volgende:
Vind het wel jammer dat wenfer2 zijn ideeën een soort mode-uiting zijn.
Dat zeg ik niet, maar toch leuk dat je de behoefte voelt je eigen domheid aan te tonen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor iedereen een VW Kever, jawohl. Je hebt alleen maar een sterke leider nodig die het zooitje bijeen houdt.
Hoe kom je tot die inzichten? Is dat een eigen voorspelling of gebaseerd op iets?quote:Op zondag 17 april 2016 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat gebeurt op dat moment vanzelf achterlijke klaphark.
Ach mannetje...quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat komt dan vooral omdat je te achterlijk bent om te beseffen wat fascisme inhoudt.
Is niet erg hoor.
Een FOK!ker die buiten komt?quote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef deadprez het volgende:
Nou, dit wordt niks meer.
Ik ga maar eens naar buiten.
SGP-stemmers komen voornamelijk uit de streng-christelijke gemeenschap in de biblebelt. Dat is nu juist bij uitstek een partij waar men op stemt omdat ze uit die gemeenschap komen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:
Ik neem juist waar dat veel d66 en vvd en pvda stemvolk op die partijen stemt omdat hun ouders, vrindjes en omgeving ook op dit soort zelfde soort partijen stemt. Waarom stem je op de d66? 'ja die zijn goed voor het onderwijs enzo...' () Juist uit een soort van lifestyle (eigenlijk ook een mode-uiting). Het is gezelliger een biertje te drinken in de voetbalkantine als er geen ingewikkelde politieke thema's om de hoek komen kijken. Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Dat jij volstrekt fascistisch bent, is iedereen intussen wel duidelijk!quote:Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar toch leuk dat je de behoefte voelt je eigen domheid aan te tonen.
Basiskennis van economie.quote:Op zondag 17 april 2016 15:34 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die inzichten? Is dat een eigen voorspelling of gebaseerd op iets?
Generaliseer er maar weer op los.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
SGP-stemmers komen voornamelijk uit de streng-christelijke gemeenschap in de biblebelt. Dat is nu juist bij uitstek een partij waar men op stemt omdat ze uit die gemeenschap komen.
Doe eens niet zo dom, wenfer.
Oké. Kun je nu weer verder met het onderwerp, of gaat dat je (wederom) boven de pet?quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat jij volstrekt fascistisch bent, is iedereen intussen wel duidelijk!
Een gemeenschappelijke vijand creeren is een specialiteit van Guus.quote:
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.quote:
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!quote:Op zondag 17 april 2016 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn louter feitelijkheden. Maar goed om te zien dat je feiten ontkent zodra ze niet met jouw mening in overeenstemming zijn.
Ik stelde je een goeie vraag man! Een vraag van niveau. Blijkbaar heeft zowel links als rechts geen antwoord op hoe we verder moeten.quote:
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Basiskennis van economie.
Maar kennis is iets waarover jij niet beschikt natuurlijk
Mensen die op de PvdA stemmen doen dat, naar mijn gevoel, uit een soort traditie, omdat ze zich ooit identificeerden met de ideeën die partij, maar daar blijven mensen afhaken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Oke laat mij eens één punt heel duidelijk uitleggen:
Ik neem juist waar dat veel d66 en vvd en pvda stemvolk op die partijen stemt omdat hun ouders, vrindjes en omgeving ook op dit soort zelfde soort partijen stemt. Waarom stem je op de d66? 'ja die zijn goed voor het onderwijs enzo...' () Juist uit een soort van lifestyle (eigenlijk ook een mode-uiting). Het is gezelliger een biertje te drinken in de voetbalkantine als er geen ingewikkelde politieke thema's om de hoek komen kijken. Ik heb geen gereformeerde achtergrond maar ik heb wel begrip voor standpunten van de SGP omdat ik daar zelf over heb nagedacht en een mening over heb mogen vormen.
Zoals gezegd: economische basiskennis.quote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef SR4 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Maar ik ben oprecht geinteresseerd waar je die voorspelling op baseert.
fascistje doe niet zo stoerquote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!
Geen anti-keuze.quote:Op zondag 17 april 2016 15:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een anti-keuze is ook een mode gerelateerde keus. Zou je echt over de standpunten van de SGP hebben nagedacht, dan zouden al je argumenten ook een stuk sterker zijn dan dat ze tot nu toe zijn geweest.
oké argoquote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Argo het volgende:
Het probleem is geld, kapitalisme werkt (...) niet
Betrek mij niet bij jouw politieke voorkeur aub.quote:
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.quote:Op zondag 17 april 2016 15:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ach, een drogredenering is jou ook niet vreemd!
Economie er zijn veel dingen die we niet kunnen verklaren, inflatie maar ook die shit met de rente nu... Niemand weet wat het effect is maar ze doen het toch, in economie zijn er dus genoeg raakvlakken waar we niks vanaf weten, wat de gevolgen zijn etc. Ga jij ze oplossen als je zo belezen bent?quote:Op zondag 17 april 2016 15:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals gezegd: economische basiskennis.
Maar daar zal een Baudet-aanhanger inderdaad niet over beschikken, nee.
Ja, je moet je wel een beetje aanpassen he!quote:Op zondag 17 april 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.
Geelman is een hypocriete fascist.quote:Op zondag 17 april 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien ik jou hier ook al meerdere keren persoonlijk heb zien worden richting Guus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |