quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
Sowieso het is een fokking kinderserie. Ik snap niet waarom mensen daar altijd dit soort onzin achter moeten zoeken.
Los daarvan liggen ze niet bij elkaar in bed. Dus die mensen die inderdaad zinloos zoeken zien de feiten nog verkeerd ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
Sowieso het is een fokking kinderserie. Ik snap niet waarom mensen daar altijd dit soort onzin achter moeten zoeken.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef Rezania het volgende:
TS heeft niemand om mee te knuffelen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook belachelijk dat daar anno 2013 nog steeds zo'n punt van wordt gemaakt. Lekker belangrijk allemaal.
Alles moet tegenwoordig maar kunnen en laten we gezellig progressief doen met z'n allen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook belachelijk dat daar anno 2013 nog steeds zo'n punt van wordt gemaakt. Lekker belangrijk allemaal.
Wat een kortzichtigheid. Ik ben bijzonder progressief. Zo lang jij niemand schaadt met jouw gedrag vind ik dat een ander niets daarover te zeggen heeft. Jij hebt bijvoorbeeld daar niets over te zeggen, al past het niet in het traditionele straatje van man en vrouw. Ze doen er verder niemand kwaad mee dus waarom heb jij het recht je dan met anderen te bemoeien? Ik vind dat echt grote onzin.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Alles moet tegenwoordig maar kunnen en laten we gezellig progressief doen met z'n allen.Ja dat is de oplossing.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk en bij dat progressieve geleuter is ook meestal geen spaak tussen te krijgen. Toch vrees ik dat mensen altijd naar iets nog progressievers willen gaan en schiet het door.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat een kortzichtigheid. Ik ben bijzonder progressief. Zo lang jij niemand schaadt met jouw gedrag vind ik dat een ander niets daarover te zeggen heeft. Jij hebt bijvoorbeeld daar niets over te zeggen, al past het niet in het traditionele straatje van man en vrouw. Ze doen er verder niemand kwaad mee dus waarom heb jij het recht je dan met anderen te bemoeien? Ik vind dat echt grote onzin.
Als jij wat wilt bereiken als republikein in Amerika dan moet je een kinderserie betichten van homoseksualiteit en dat is slecht voor kinderen en dus moeten we homoseksuelen verbieden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
Nou ja, ik snap wel waar jij op doelt maar ik trek de grens bij het anderen schaden. Zo lang jij niemand er kwaad mee doet vind ik dat jij het recht hebt te leven zoals jij zelf wil en daar heeft een ander niets over te vertellen. Pas als jouw levensstijl ten koste gaat van anderen, ja, dan moet er ingegrepen worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk en bij dat progressieve geleuter is ook meestal geen spaak tussen te krijgen. Toch vrees ik dat mensen altijd naar iets nog progressievers willen gaan en schiet het door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |