Guus of iedereen die zich verlaagt tot de Guusbash, hetgeen ze hem verweten?quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef SR4 het volgende:
Fantastisch hoe Guus in z'n eentje een heel topic sloopt_!
Ik ben ook maar naar buiten
Jij bent de naziboot, ik de geallieerde torpedo.quote:Op zondag 17 april 2016 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fascistje denkt natuurlijk meteen weer aan een nazischip.
Zo sprak wenfer, wiens enige uitroep "PROGRESSIE MAAKT ALLES KAPOT" is. Het lijkt inderdaad alsof je daar goed over nagedacht hebt i.p.v. dat je puur en alleen tegen een trend ingaat.quote:Op zondag 17 april 2016 15:43 schreef wenfer2 het volgende:
Geen anti-keuze.
SP, SGP en PVV zijn zeker allemaal anti-keuzes. Welke keuzes heb je dan en zijn normale keuzes: VVD en PVDA? Nou nee bedankt.
Lieve lieve lieve chai, hoe graag ik het ook met je eens zou zijn, en ik meen dit echt want als je een penis of strapon had zou ik er zelfs aan zuigen, zo graag wil ik het met je eens zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Op forum is er voldoende ruimte voor creativiteit hoor.
Met guus wel, met al enkele anderen die zo oud zijn dat hun ideeën inmiddels vastgeroest zijn, niet meer.quote:Op zondag 17 april 2016 15:49 schreef wenfer2 het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd waar GG7 zich bevind in het politiek spectrum over een periode van 2 a 3 jaar. Zal het ooit nog goed komen met die knul?
Ik heb het niet per se over een constructieve discussie, maar iets meer creativiteit dan hele basic persoonlijke aanvallen kan wel.quote:Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve chai, hoe graag ik het ook met je eens zou zijn, en ik meen dit echt want als je een penis of strapon had zou ik er zelfs aan zuigen, zo graag wil ik het met je eens zijn.
Maar helaas, een internet discussie is gedoemd te falen...
De fascisten zaten niet bij de geallieerden he, slimpiequote:Op zondag 17 april 2016 15:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jij bent de naziboot, ik de geallieerde torpedo.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo sprak wenfer, wiens enige uitroep "PROGRESSIE MAAKT ALLES KAPOT" is. Het lijkt inderdaad alsof je daar goed over nagedacht hebt i.p.v. dat je puur en alleen tegen een trend ingaat.
Ga dan kijken naar de gevolgen van deze maatschappij. Heel veel jeugd die nu studeren en dadelijk klaar zijn willen niet eens werken ze hebben geen hoop meer ze hebben niks meer. En als ze dan hard genoeg gepushed worden gaan ze werken. Wil je dan echt zeggen dat als dit de vruchten van deze progressieve maatschappij zijn? Dat we dan nog verder moeten pushen?quote:Op zondag 17 april 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo sprak wenfer, wiens enige uitroep "PROGRESSIE MAAKT ALLES KAPOT" is. Het lijkt inderdaad alsof je daar goed over nagedacht hebt i.p.v. dat je puur en alleen tegen een trend ingaat.
Elkaar aanvallen met creatieve aanvallen is ook een kunst en vorm van creativiteit toch boterbloempje?quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Met guus wel, met al enkele anderen die zo oud zijn dat hun ideeën inmiddels vastgeroest zijn, niet meer.
[..]
Ik heb het niet per se over een constructieve discussie, maar iets meer creativiteit dan hele basic persoonlijke aanvallen kan wel.
oké argoquote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef Argo het volgende:
Heel veel jeugd die nu studeren en dadelijk klaar zijn willen niet eens werken
Als hij maar geen lid wordt van een politiek partij en penningmeester worden van de lokale D66 in Vlaardingen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
Met guus wel, met al enkele anderen die zo oud zijn dat hun ideeën inmiddels vastgeroest zijn, niet meer.
Waarom niet? Denk je niet dat die jongen dan des te eerder de deksel op zijn neus krijgt en oog voor wat zich echt afspeelt in de wereld?quote:Op zondag 17 april 2016 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als hij maar geen lid wordt van een politiek partij en penningmeester worden van de lokale D66 in Vlaardingen.
Je ondermijnd mijn argument door gewoon een 'okay' erachter te zetten terwijl het wel zo is. Jammer dat je dat steeds doet. Dat als iemand met daadwerkelijke argumenten komt je ze gewoon afwimpelt.quote:
quote:
Iets gematigderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:28 schreef wenfer2 het volgende:
Alles moet tegenwoordig maar kunnen en laten we gezellig progressief doen met z'n allen.Ja dat is de oplossing.
Je lult maar wat en baseert je nergens op. Waarom zou iemand er dan op in moeten gaan?quote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Je ondermijnd mijn argument door gewoon een 'okay' erachter te zetten terwijl het wel zo is. Jammer dat je dat steeds doet. Dat als iemand met daadwerkelijke argumenten komt je ze gewoon afwimpelt.
Laten we dat dan maar met zijn allen hopen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk je niet dat die jongen dan des te eerder de deksel op zijn neus krijgt en oog voor wat zich echt afspeelt in de wereld?
Had je een mooi cijfer voor geschiedenis?quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De fascisten zaten niet bij de geallieerden he, slimpie
quote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Brb ff lid worden van een politieke partij zodat ik binnenkort penningmeester kan worden van de lokale D66 in Vlaardingen.
Studerenden zijn de vruchten van een progressieve maatschappij?quote:Op zondag 17 april 2016 15:52 schreef Argo het volgende:
Ga dan kijken naar de gevolgen van deze maatschappij. Heel veel jeugd die nu studeren en dadelijk klaar zijn willen niet eens werken ze hebben geen hoop meer ze hebben niks meer. En als ze dan hard genoeg gepushed worden gaan ze werken. Wil je dan echt zeggen dat als dit de vruchten van deze progressieve maatschappij zijn? Dat we dan nog verder moeten pushen?
Er zijn al mensen die hun leven kut vinden en dik zijn, een zelf hulp boek kopen en dan zeggen dat het hun leven heeft veranderd. Als het zo ver komt... Dan zijn we gek geworden...EN WE ZIJN AL ZO VER.
Krokodillentranen, Chai.quote:Op zondag 17 april 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet per se over een constructieve discussie, maar iets meer creativiteit dan hele basic persoonlijke aanvallen kan wel.
jaquote:Op zondag 17 april 2016 15:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Had je een mooi cijfer voor geschiedenis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |