in ieder geval stemmen niet alle laagopgeleiden op de PVV dus erg bang hoef je niet te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:58 schreef Timeschanger het volgende:
he serieus zit net de peilingen van mourice de hond te bekijken waarin staat dat de pvv meer als 40 zetels heeft daar word ik erg nerveus van want dat betekent dat ze ongeveer een kwart van de zetels hebben en kunnen regeren volgende jaar.
klacht bang door peilingen
Rond de verkiezingen denkt dat del eerder "stemme heb geen zin want hun gaan tog maar hun eige gang daar in den haag"quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
De peilingen geven altijd een vervormd beeld. In de peilingen staat de PVV altijd gigantisch hoog. Zodra mensen daadwerkelijk met het rode potlood in de handen staan, krijgt een aanzienlijk deel hun gezonde verstand terug.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:57 schreef Rekkie het volgende:
Qua taalkennis zou je een PVV-stemmer kunnen zijn, dus ik snap de angst niet.
Neem jij de peilingen van de Hond serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:58 schreef Timeschanger het volgende:
he serieus zit net de peilingen van mourice de hond te bekijken waarin staat dat de pvv meer als 40 zetels heeft daar word ik erg nerveus van want dat betekent dat ze ongeveer een kwart van de zetels hebben en kunnen regeren volgende jaar.
klacht bang door peilingen
Cultureel gezien is PVV rechts, maar in economisch opzicht zeer zeker niet.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Altijd geweldig hoe PVV-stemmers als tokkies worden afgeschilderd... bange linksen.
Het gaat niet om wat de PVV is, maar om wat die mensen zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 12:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cultureel gezien is PVV rechts, maar in economisch opzicht zeer zeker niet.
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Altijd geweldig hoe PVV-stemmers als tokkies worden afgeschilderd... bange linksen.
Mij maakt het geen zak uit wat de mensen om mij heen stemmen, dus dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?
Stem D66.quote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij maakt het geen zak uit wat de mensen om mij heen stemmen, dus dat durf ik niet te zeggen.
Het is nou ook niet zo dat er veel alternatieven zijn voor de PVV.
Of de veroorzakers van de maatschappelijke onvrede.quote:Op zondag 17 april 2016 11:51 schreef haan33 het volgende:
Tijd om 26.7% van de stemgerechtigden preventief te ruimen.
Om maar een staaltje PVV-retoriek te hanteren: "die vooroordelen zullen vast ergens vandaan komen".quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik begreep je post verkeerd. Als je in de anti-europese hoek gaat kijken zou ik eerder op SP stemmen dan op PVV. PVV is een semi-fascistische partij die zorgt voor tweedeling in de maatschappij. SP is ook niet echt mijn partij maar liever dat dan die mafkees.quote:
Het gaat niet zo zeer om één ding, maar om de grote lijnen in het algemeen. De SP is de enige partij die nog een beetje in de buurt komt.quote:Op zondag 17 april 2016 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd. Als je in de anti-europese hoek gaat kijken zou ik eerder op SP stemmen dan op PVV. PVV is een semi-fascistische partij die zorgt voor tweedeling in de maatschappij. SP is ook niet echt mijn partij maar liever dat dan die mafkees.
Dat ben ik met je eens, sociaal gezien het zelfde beleid. Al vind ik Roemer wel een beetje afwezig.quote:Op zondag 17 april 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om één ding, maar om de grote lijnen in het algemeen. De SP is de enige partij die nog een beetje in de buurt komt.
Ben je bij Piye in de leer geweest, haantje? In herken je niet meer terug. Wat studeer je tegenwoordig? Politicologie?quote:Op zondag 17 april 2016 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd. Als je in de anti-europese hoek gaat kijken zou ik eerder op SP stemmen dan op PVV. PVV is een semi-fascistische partij die zorgt voor tweedeling in de maatschappij. SP is ook niet echt mijn partij maar liever dat dan die mafkees.
Links zijn is dan ook niets anders dan een manier om jezelf intelligent te wanen. Narcisten die denken dat ze bij 'de betere helft van de samenleving' horen, kiezen ervoor links te zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze ergens boven staan.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Mwa, er zijn ook genoeg zelfverklaarde 'rechtse intellectuelen' zoals Baudet en Roos. Dat vind ik zelf ook onsympathieke figuren. Grote rechtse denkers hebben het inderdaad wel zwaarder, zoals bijvoorbeeld Paul Cliteur. Kinneging werd zelfs in de flank aangevallen door een vertegenwoordiger van 'domrechts', maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Links zijn is dan ook niets anders dan een manier om jezelf intelligent te wanen. Narcisten die denken dat ze bij 'de betere helft van de samenleving' horen, kiezen ervoor links te zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze ergens boven staan.
Het speelt natuurlijk ook een rol dat in zogenaamde 'intelligentsia-kringen', men vaak links is. Zo is het klimaat op universiteiten vaak ook erg links. Dus een staaltje indoctrinatie en conditionering speelt nogal een rol daarin. Maar wie de illusie hiervan doorziet mag linkjes met recht keihard uitlachen.Trap er niet in... zij behoren al bijna tot de verliezende helft van de geschiedenis.
Dat komt doordat ze termen als 'bange linksen' gebruiken.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Wat een ongelooflijke bullshit is dit zeg.quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Links zijn is dan ook niets anders dan een manier om jezelf intelligent te wanen. Narcisten die denken dat ze bij 'de betere helft van de samenleving' horen, kiezen ervoor links te zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze ergens boven staan.
Het speelt natuurlijk ook een rol dat in zogenaamde 'intelligentsia-kringen', men vaak links is. Zo is het klimaat op universiteiten vaak ook erg links. Dus een staaltje indoctrinatie en conditionering speelt nogal een rol daarin. Maar wie de illusie hiervan doorziet mag linkjes met recht keihard uitlachen.Trap er niet in... zij behoren al bijna tot de verliezende helft van de geschiedenis.
Je ziet jezelf geconfronteerd hè?quote:Op zondag 17 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
Wat een ongelooflijke bullshit is dit zeg.
Ja, echt. Enorm.quote:Op zondag 17 april 2016 13:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je ziet jezelf geconfronteerd hè?
Hij heeft wel een punt: "Links lullen rechts vullen"quote:Op zondag 17 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Evenveel op de waarheid berust als het idee dat PVV-stemmers tokkies zijnquote:Op zondag 17 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heeft hij het niet over in zijn post, maar dat is kwalijk inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 13:28 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt: "Links lullen rechts vullen"
Jij bent er precies zo één, dus snap je reactie wel.quote:
Nou, nee.quote:Op zondag 17 april 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Evenveel op de waarheid berust als het idee dat PVV-stemmers tokkies zijn
Religieuze partijen.quote:
Gouden coalitie: CDA, VVD en SGP.quote:
quote:
PVV stemmers zijn tokkies.quote:Op zondag 17 april 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Evenveel op de waarheid berust als het idee dat PVV-stemmers tokkies zijn
Tokkies heb je helaas overal.quote:Op zondag 17 april 2016 13:30 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Genoeg linkse tokkies , kijk naar antifa
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 17 april 2016 13:29 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Religieuze partijen._________!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Hoe gehaat wil jezelf hier maken zeg..
Het zullen niet uitsluitend Tokkies zijn, maar een blik op pagina's als Nederland mijn Vaderland werpen laat al gauw zien dat het toch wel een behoorlijke groep is.quote:
Zulks een ramp om gehaat te worden door domrechts.quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ik vind dat de huidige lijsttrekkers van de christelijke partijen goede politiek bedrijven. Redelijke en beschaafde mannen waar schreeuwers zoals Pechtold nog wat van kunnen leren.quote:
Volgens peilingen wil de meerderheid van de Nederlanders dat D66 in de grootste coalitie zit.quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Sodeju, die paginaquote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zullen niet uitsluitend Tokkies zijn, maar een blik op pagina's als Nederland mijn Vaderland werpen laat al gauw zien dat het toch wel een behoorlijke groep is.
GL-PvdA-D66quote:Op zondag 17 april 2016 13:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Volgens peilingen wil de meerderheid van de Nederlanders dat D66 in de grootste coalitie zit.
Dan alsnog, d666 zijn satan aanbidders.quote:Op zondag 17 april 2016 13:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Volgens peilingen wil de meerderheid van de Nederlanders dat D66 in de grootste coalitie zit.
Tsja..quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
GroenLinks.quote:
Satanquote:Op zondag 17 april 2016 13:34 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Dan alsnog, d666 zijn satan aanbidders.
De PVV is helemaal niet zo economisch links als men je wil doen geloven. Ze stemmen over het algemeen braaf mee met de VVD.quote:Op zondag 17 april 2016 13:35 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
GroenLinks.Zijn economisch bijna zo links als PVV.
Klopt. De reden dat ik waarschijnlijk CDA stem is dat ze wel de Christelijke waarden hebben maar niet iedereen het geloof door de strot willen duwen.quote:Op zondag 17 april 2016 13:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind dat de huidige lijsttrekkers van de christelijke partijen goede politiek bedrijven. Redelijke en beschaafde mannen waar schreeuwers zoals Pechtold nog wat van kunnen leren.
Heiden/ketter zijnquote:Op zondag 17 april 2016 13:36 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
SatanSatan aanbid je niet. Satan wil vrijheid. (volgens de ideologie)
God aanbidden.
quote:
Nee, de PVV dan.quote:Op zondag 17 april 2016 13:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]Hoe krijg je het voor elkaar om deze 3 met elkaar te combineren. Een duivelse drie-eenheid. Of duivels... misschien is gewoon 'achterlijk' beter op z'n plaats.
Meer uitkering voor hem toch:pquote:Op zondag 17 april 2016 13:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]Hoe krijg je het voor elkaar om deze 3 met elkaar te combineren. Een duivelse drie-eenheid. Of duivels... misschien is gewoon 'achterlijk' beter op z'n plaats.
PVV-NVU-VOORPOST jonguhhhhhhquote:
Hahaquote:
Sorry ik ben heel laag opgeleid!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef T-zooi het volgende:
[..]
in ieder geval stemmen niet alle laagopgeleiden op de PVV dus erg bang hoef je niet te zijn.
Juist!quote:Op zondag 17 april 2016 13:37 schreef SR4 het volgende:
[..]
Klopt. De reden dat ik waarschijnlijk CDA stem is dat ze wel de Christelijke waarden hebben maar niet iedereen het geloof door de strot willen duwen.
Kijk maar naar abortus: het CDA vindt dat dit legaal moet zijn, maar tegelijkertijd niet moet dienen als laat anticonceptiemiddel.
"uit het volk"quote:Op zondag 17 april 2016 13:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Juist!Bij de CU en de SGP staat de christelijke theocratie nog ergens op het verlanglijstje.
Ik vind dat daadkracht ten alle tijden uit het volk moet komen: overheidsingrijpen moet worden geminimaliseerd. Waar de kerk of de vereniging een maatschappelijk probleem kan oplossen, is dat veel beter dan wanneer de overheid het voor het volk oplost. En het CDA is de partij die voor een sterk maatschappelijk middenveld is.
De kerk is van het volk. Houd je meteen een strikte scheiding tussen kerk en staat!quote:
De kerk houdt haar volk goed onder de duim, dat is iets anders.quote:Op zondag 17 april 2016 13:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
De kerk is van het volk. Houd je meteen een strikte scheiding tussen kerk en staat!
Een beetje de categorie "de hardste roepers krijgen het meest voor elkaar". Aka de zwarte piet-discussie.quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zullen niet uitsluitend Tokkies zijn, maar een blik op pagina's als Nederland mijn Vaderland werpen laat al gauw zien dat het toch wel een behoorlijke groep is.
Je kan gewoon lid worden van een kerkenraad en inspraak hebben in het beleid.quote:Op zondag 17 april 2016 13:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kerk houdt haar volk goed onder de duim, dat is iets anders.
Zien dat religie uitsterft en dat maar 14% van de Nederlanders anno 2016 nog in een god gelooft.quote:
hmm oké danquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je kan gewoon lid worden van een kerkenraad en inspraak hebben in het beleid.
Denken dat mensen naar de kerk gaan.quote:Op zondag 17 april 2016 13:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Juist!Bij de CU en de SGP staat de christelijke theocratie nog ergens op het verlanglijstje.
Ik vind dat daadkracht ten alle tijden uit het volk moet komen: overheidsingrijpen moet worden geminimaliseerd. Waar de kerk of de vereniging een maatschappelijk probleem kan oplossen, is dat veel beter dan wanneer de overheid het voor het volk oplost. En het CDA is de partij die voor een sterk maatschappelijk middenveld is.
Oké dan bestaat de PVV op een klein groepje randdebielen dat het voor de rest verpest na uit keurige modelburgers.quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een beetje de categorie "de hardste roepers krijgen het meest voor elkaar". Aka de zwarte piet-discussie.
Ik ben zeker met je eens dat religie als middel kan worden gebruikt om mensen te onderdrukken, maar in de meeste kerken kan je als lid tegenwoordig gewoon inspraak uitoefenen. Religie moet met de maatschappij meebewegen, als je daar te lang mee wacht lopen mensen weg. En dat is dan ook gebeurd.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm oké dan
weet eigenlijk ook helemaal geen fuck van de kerk dus ik neem het maar van je aan, want een discussie hierover met jou verlies ik waarschijnlijk toch
Ja, daar doelde ik idd op. Maar mooi dat de kerk daarin ook moderner geworden is.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben zeker met je eens dat religie als middel kan worden gebruikt om mensen te onderdrukken, maar in de meeste kerken kan je als lid tegenwoordig gewoon inspraak uitoefenen. Religie moet met de maatschappij meebewegen, als je daar te lang mee wacht lopen mensen weg. En dat is dan ook gebeurd.
Religie moet niet met de maatschappij meebewegen. Het moet weg.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben zeker met je eens dat religie als middel kan worden gebruikt om mensen te onderdrukken, maar in de meeste kerken kan je als lid tegenwoordig gewoon inspraak uitoefenen. Religie moet met de maatschappij meebewegen, als je daar te lang mee wacht lopen mensen weg. En dat is dan ook gebeurd.
Hoezo opeens?quote:Op zondag 17 april 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké dan bestaat de PVV op een klein groepje randdebielen dat het voor de rest verpest na uit keurige modelburgers.
Wel grappig dat die nuance nu opeens wel bestaat.
Ik was vanochtend in de kerk en er zaten zo'n 300 mensen. Een kerk is een gemeenschap, waar mensen veel energie uit kunnen putten.quote:Op zondag 17 april 2016 13:49 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Denken dat mensen naar de kerk gaan.
Hier staat op zondag altijd een gigantisch spandoek voor de kerk, maar als je langsloopt zitten er maximaal 6 bejaarden.
Hoezo zou je je tijd verspillen aan zulke dingen?
De PVV heeft vaak wat moeite om die nuance te zien als het niet om hun eigen stemvee gaat.quote:
Dan kan je lang wachten!quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Religie moet niet met de maatschappij meebewegen. Het moet weg.
Je woont zeker in zo'n klein kutdorp in Brabant oid?quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik was vanochtend in de kerk en er zaten zo'n 300 mensen. Een kerk is een gemeenschap, waar mensen veel energie uit kunnen putten.
Nee, ik woon in de randstad. Tja, dat kan ook. Maar ik ga lekker naar de kerk!quote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Je woont zeker in zo'n klein kutdorp in Brabant oid?
Energie uitputten kan ook door middel van sport. Gezonder en nuttiger.
Nou... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar in 2006 geloofden nog 26% van de mensen in een god. In 2016 maar 14%. Gaat redelijk snel vind ik.quote:
Ik vind diehard atheïstjes als jij trouwens minstens zo vervelend als Jehova's getuigen.quote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Je woont zeker in zo'n klein kutdorp in Brabant oid?
Energie uitputten kan ook door middel van sport. Gezonder en nuttiger.
Einde der tijden man, je ziet het in alles, niet lang voor de antichrist op aarde komt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nou... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar in 2006 geloofden nog 26% van de mensen in een god. In 2016 maar 14%. Gaat redelijk snel vind ik.
De moslimpopulatie groeit ook door en die vallen echt niet binnen een generatie massaal van hun geloof af!quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nou... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar in 2006 geloofden nog 26% van de mensen in een god. In 2016 maar 14%. Gaat redelijk snel vind ik.
Stop eens met trollenquote:Op zondag 17 april 2016 13:57 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Einde der tijden man, je ziet het in alles, niet lang voor de antichrist op aarde komt.
Misschien is die er al..
En terecht.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de randstad. Tja, dat kan ook. Maar ik ga lekker naar de kerk!
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:54 schreef Vermon het volgende:
Wees maar niet bang. Tegen die tijd draait de propagandacampagne van de overheid op volle toeren. Geen mens die dan nog PVV gaat stemmen.
Zijn jullie zo gemakkelijk te beïnvloeden?quote:
Ga je nog op mijn laatste reactie reageren over het al dan niet verdwijnen van religie uit Nederland?!quote:
Is die 14% het percentage mensen dat actief naar de kerk gaat of die geloven dat er een god/"iets" bestaat? En wat is je bron?quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Zien dat religie uitsterft en dat maar 14% van de Nederlanders anno 2016 nog in een god gelooft.
Moskee eerder denk ikquote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Is die 14% het percentage mensen dat actief naar de kerk gaat of die geloven dat er een god/"iets" bestaat? En wat is je bron?
Kerkgangers lijkt me ja, zou niet weten hoe je dat anders zou moeten meten.quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Is die 14% het percentage mensen dat actief naar de kerk gaat of die geloven dat er een god/"iets" bestaat? En wat is je bron?
Mooi toch !! Islam is vrede je weet toch BAM!quote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Met name met nieuwe "religies" als de islam
Want 14% van de Nederlandse bevolking is moslim?quote:
Orthodoxe christenen gaan ook nog heel braaf elke zondag naar de kerk.quote:
Ja iddquote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef pokkerdepok het volgende:
op t laatst stemt toch iedereen weer VVD
Ging laatst ff met de motor naar de dealer rond het middag uur, ook zo een gezin helemaal in die klerendracht naar de kerk wtf vond het wel grappig anderzijds ook wel beetje triest voor die kinderenquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Orthodoxe christenen gaan ook nog heel braaf elke zondag naar de kerk.
Maar met de groei van de islam in Nederland zal het theisme ook weer gaan toenemen.
Dat zijn de voorvechters van onze joods-christelijke cultuur. Jij zou dat juist aan moeten moedigen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ging laatst ff met de motor naar de dealer rond het middag uur, ook zo een gezin helemaal in die klerendracht naar de kerk wtf vond het wel grappig anderzijds ook wel beetje triest voor die kinderen![]()
Ach rotop man, zeg jij het zelfde over moslims met boerka als islamietquote:Op zondag 17 april 2016 14:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn de voorvechters van onze joods-christelijke cultuur. Jij zou dat juist aan moeten moedigen.
Wat staat hier?quote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ach rotop man, zeg jij het zelfde over moslims met boerka als islamiet
De ontkerking neemt toe ja.quote:Op zondag 17 april 2016 14:10 schreef Geerd het volgende:
Ontkerking ging juist de goede kant op hier en daar wel eens gelezen, maar denk dat het juist weer toe neemt?
Eerlijk gezegd vind ik het juist wel mooi dat zij zich aan die traditie vasthouden. Maar het is wel wat zwaar op de hand inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ging laatst ff met de motor naar de dealer rond het middag uur, ook zo een gezin helemaal in die klerendracht naar de kerk wtf vond het wel grappig anderzijds ook wel beetje triest voor die kinderen![]()
Wat zijn de voordelen van ontkerking?quote:Op zondag 17 april 2016 14:10 schreef Geerd het volgende:
Ontkerking ging juist de goede kant op hier en daar wel eens gelezen, maar denk dat het juist weer toe neemt?
Ene kant wel maar die kinderen wordt het met de paplepel ingegoten religiequote:Op zondag 17 april 2016 14:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het juist wel mooi dat zij zich aan die traditie vasthouden. Maar het is wel wat zwaar op de hand inderdaad.
Ik denk dat het zal stabiliseren. Door de komst van de islam neemt de aandacht voor religie (gedwongen) weer toe. Het christendom zal daar ook een graantje van mee pikken.quote:
Ik heb nog geen voordelen van religie gezien eigenlijk...quote:Op zondag 17 april 2016 14:11 schreef berko13 het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van ontkerking?
Whehequote:Op zondag 17 april 2016 14:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn de voorvechters van onze joods-christelijke cultuur. Jij zou dat juist aan moeten moedigen.
Oh ja, daar zou je best gelijk in kunnen hebben, maar vooralsnog neemt de ontkerking wel toe.quote:Op zondag 17 april 2016 14:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat het zal stabiliseren. Door de komst van de islam neemt de aandacht voor religie (gedwongen) weer toe. Het christendom zal daar ook een graantje van mee pikken.
Idd ook denk ik door tijden zoals deze dat het toch wat minder gaat economisch,,,,quote:Op zondag 17 april 2016 14:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat het zal stabiliseren. Door de komst van de islam neemt de aandacht voor religie (gedwongen) weer toe. Het christendom zal daar ook een graantje van mee pikken.
Kindje toch.quote:
Gemeenschapszin, gedeelde waarden, een mechanisme om jezelf te verheffen, een moralistisch kader, omzien naar je naasten, enz.quote:Op zondag 17 april 2016 14:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nog geen voordelen van religie gezien eigenlijk...
Broederschap, gezonde waarden en normen, trouw aan Jezus Christus (vzmh)quote:Op zondag 17 april 2016 14:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nog geen voordelen van religie gezien eigenlijk...
Logisch nadenken heet dat toch? Heb je geen religie voor nodigquote:Op zondag 17 april 2016 14:14 schreef berko13 het volgende:
[..]
Broederschap, gezonde waarden en normen, trouw aan Jezus Christus (vzmh)
quote:Op zondag 17 april 2016 14:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet dat toch? Heb je geen religie voor nodig
Schijnbaar wel. Met het verlaten van God heeft Nederland ook zijn moreel kompas verloren. Ik bid dat Nederland die zo snel mogelijk terug vindt.quote:Op zondag 17 april 2016 14:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Logisch nadenken heet dat toch? Heb je geen religie voor nodig
Nee, want als je een minuscuul percentage als voorbeeld geeft, is dat niet serieus te nemen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ga je nog op mijn laatste reactie reageren over het al dan niet verdwijnen van religie uit Nederland?!
Merkel riep zelfs op dat haar volk weer eens naar de kerk moest gaan. Ik vind het toch een teken aan de wand dat een regeringsleider van een westeuropees land zoiets zegt.quote:Op zondag 17 april 2016 14:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, daar zou je best gelijk in kunnen hebben, maar vooralsnog neemt de ontkerking wel toe.
quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef berko13 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Met het verlaten van God heeft Nederland ook zijn morele kompas verloren. Ik bid dat Nederland die zo snel mogelijk terug vindt.
Met de opkomst van de Islam moeten we wel meer gaan geloven om samen nog meer thee te drinkenquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Merkel riep zelfs op dat haar volk weer eens naar de kerk moest gaan. Ik vind het toch een teken aan de wand dat een regeringsleider van een westeuropees land zoiets zegt.
Ze komt ook wel uit een partij met christelijke wortels, is op zich niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Merkel riep zelfs op dat haar volk weer eens naar de kerk moest gaan. Ik vind het toch een teken aan de wand dat een regeringsleider van een westeuropees land zoiets zegt.
Het is tien voor half drie, ben je nu al dronken?quote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met de opkomst van de Islam moeten we wel meer gaan geloven om samen nog meer thee te drinken![]()
![]()
![]()
6% van 17 miljoen is ruim 1 miljoen mensen...quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nee, want als je een minuscuul percentage als voorbeeld geeft, is dat niet serieus te nemen.
die voor jequote:
quote:
Kun je dit soort posts niet in dat slowchatje van je houden?quote:
Prachtig hè. En ook nu stemmen ze braaf mee met de moederpartij van "Oprutte".quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef SR4 het volgende:
Wat ik trouwens wel geweldig vind van die PVV fanpagina's op Facebook is dat de PVV de hemel in wordt geprezen, Rutte "mot opkutte" enzo, want "de regering" bezuinigt alleen maar op de ouderenzorg en haalt asielzoekers binnen en de PVV weet het wel op te lossen, dat terwijl ik me nog kan herinneren dat in 2011 de PVV wetsvoorstellen steunde die juist bezuinigingen op de zorg veroorzaakten
Kun je wel lollig doen, maar jij bent wel precies zo'n figuur.quote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef Geerd het volgende:
Maar dat heeft op facebook gestaan dus waar !!!
Deze marionetquote:Op zondag 17 april 2016 14:36 schreef Geerd het volgende:
Partij van Samson en Gert zal wel weer hoog tij vieren![]()
![]()
![]()
Dat heb gestaan op facebook*quote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef Geerd het volgende:
Maar dat heeft op facebook gestaan dus waar !!!
Dat vind ik dan toch wel weer aardig. Alhoewel, ik zou de zegen van God aan alle mensen willen toewensen!quote:Nederland mijn Vaderland wenst haar christelijke achterban Gods zegen toe op deze zondag! God zij met ons en het geliefde Vaderland! Iedereen een mooie zondag toegewenst!
Hippies ??quote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef SR4 het volgende:
- 50PLUS 55+ , lage opleiding, industrie
- SGP gezondheidszorg, industrie, Trouw
- D66 18-34, hoge opleiding, hoog inkomen, onderwijs en ICT, Volkskrant en NRC/Handelsblad
- SP 55-64, lage opleiding, laag inkomen, industrie, Metro
- PvdA 18-24, hoge opleiding, onderwijs, Volkskrant
- Partij vd Dieren lage opleiding
- ChristenUnie gezondheidszorg, onderwijs, Trouw
- PVV 35-54 jaar, lage opleiding, gezondheidszorg en industrie, Telegraaf en Metro
- CDA 65+, hoog inkomen, Trouw
- VVD 18-24, hoog inkomen, overheid, NRC/Handelsblad en Trouw
- GroenLinks 18-24, hoge opleiding, laag inkomen, onderwijs, Volkskrant en Trouw
http://tpo.nl/wp-content/uploads/2016/04/2016-04-17b.pdf
Jup.quote:
quote:
En kraken natuurlijk !!quote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef SR4 het volgende:
[..]
Jup.
Maximaal profiteren van het systeem om pretstudies te volgen en dan aan de bedelstaf of laagbetaald kutwerk
Er staat toch dat ze voornamelijk in het onderwijs werken. Dat verdient niet heel goed inderdaad, maar ik zou dat geen kutwerk noemen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef SR4 het volgende:
[..]
Jup.
Maximaal profiteren van het systeem om pretstudies te volgen en dan aan de bedelstaf of laagbetaald kutwerk
overheen gelezenquote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze voornamelijk in het onderwijs werken. Dat verdient niet heel goed inderdaad, maar ik zou dat geen kutwerk noemen.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 17 april 2016 14:49 schreef SR4 het volgende:
[..]
overheen gelezen
Het is nog vroeg voor mij.
Ligt eraan voor welke klas je staat.quote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze voornamelijk in het onderwijs werken. Dat verdient niet heel goed inderdaad, maar ik zou dat geen kutwerk noemen.
Hehe, dat is waar.quote:
Een vmbo klas in Rotterdam lijkt mij echt super gaaf veel culturen heerlijk lekker thee drinkenquote:
haha o geerd. ahaha kankeraapquote:Op zondag 17 april 2016 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een vmbo klas in Rotterdam lijkt mij echt super gaaf veel culturen heerlijk lekker thee drinken![]()
![]()
![]()
Daar hoef je niet Linksch voor te zijn hoor. Ik vind het wel mooi hoe Blonde Greet de boel zo nu en dan opschudt, maar bij Tweede Kamer verkiezingen zal bij het gros toch wel weer het gezonde verstand de boventoon voeren mag ik hopen met een klinkende overwinning voor (gematigd) rechts.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Alles dat niet voor de PVV is, is linksch in de ogen van de PVV'er.quote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet Linksch voor te zijn hoor. Ik vind het wel mooi hoe Blonde Greet de boel zo nu en dan opschudt, maar bij Tweede Kamer verkiezingen zal bij het gros toch wel weer het gezonde verstand de boventoon voeren mag ik hopen met een klinkende overwinning voor (gematigd) rechts.
Idd mooi altijd die stukjes op youtubequote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet Linksch voor te zijn hoor. Ik vind het wel mooi hoe Blonde Greet de boel zo nu en dan opschudt, maar bij Tweede Kamer verkiezingen zal bij het gros toch wel weer het gezonde verstand de boventoon voeren mag ik hopen met een klinkende overwinning voor (gematigd) rechts.
quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?
En het levert waarschijnlijk ook nog prachtige televisie op.quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van mij mag Greet premier worden... zijn we er in een maandje ook weer van af; zo'n gast kan geen land besturen en al helemaal niet met dat volk in z'n partij... man man man... Dat wordt een drama, en welk kabinet hij ook aanstuurt, dat dondert binnen een paar tellen in elkaar. Maar doe maar. Kunnen we daarna weer echt politiek gaan bedrijven.
Idd lijkt mij wel mooi om te zien hoe hem het vergaat !!quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van mij mag Greet premier worden... zijn we er in een maandje ook weer van af; zo'n gast kan geen land besturen en al helemaal niet met dat volk in z'n partij... man man man... Dat wordt een drama, en welk kabinet hij ook aanstuurt, dat dondert binnen een paar tellen in elkaar. Maar doe maar. Kunnen we daarna weer echt politiek gaan bedrijven.
Even een foto of bron misschien?quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV partijprogramma...
KOEIENLETTERS: DE ISLAM MOET WEG!
En de helft van het volk ondertekent het contract... zonder de kleine lettertjes te lezen.
kleine lettertjes: verdere afbraak sociale zekerheden
Nee joh, dat kan toch niet. Geert komt toch juist op voor beter sociale zekerheden voor den Nederlander?!quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV partijprogramma...
En de helft van het volk ondertekent het contract... zonder de kleine lettertjes te lezen.
Uhm... wat heeft de PVV ook alweer precies gedaan toen het IN DE REGERING zat? Kun je gewoon opzoeken hoor.quote:
Wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?quote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan toch niet. Geert komt toch juist op voor beter sociale zekerheden voor den Nederlander?!
Dat het zijn hele leven een VVD'er was vergeet men voor het gemak maar even.
Maar iedereen in de politiek liegt toch? We kiezen mensen die onze belangen behartigen maar eigenlijk doen ze dat ook weer niet. Althans we hebben geen directe democratie. Stemmen is eigenlijk gewoon een slecht afgesteld kanon afschieten midden op een stad, en hopen dat het de stad mist.quote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... wat heeft de PVV ook alweer precies gedaan toen het IN DE REGERING zat? Kun je gewoon opzoeken hoor.
...quote:Op zondag 17 april 2016 15:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?
Ik ben verstandiger nu en chill nog steeds met piye, dat doet mij altijd wel goedquote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben je bij Piye in de leer geweest, haantje? In herken je niet meer terug. Wat studeer je tegenwoordig? Politicologie?
Doe piye de groetjes van mij pls. En zeg dat ie weer moet gaan FOK!ken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben verstandiger nu en chill nog steeds met piye, dat doet mij altijd wel goed
Maar klap je nog wel eens kanon dan?quote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben verstandiger nu en chill nog steeds met piye, dat doet mij altijd wel goed
Ja, want PvdA, D66, SP, GL, VVD, CU, SGP, CDA, PvdD, GL zijn vóór deze terreur...quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
te danken aan deze mensen:
[ afbeelding ]
Dat zijn gematigde broeders toch?quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin, populisme bestaat niet pas sinds de komst van IS.quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt kritiek op het partijprogramma op iets dat er helemaal niet in staat.quote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... wat heeft de PVV ook alweer precies gedaan toen het IN DE REGERING zat? Kun je gewoon opzoeken hoor.
Tuurlijk. Als je niet vooraan staat om iedere moslim het land uit te trappen ben je IS-sympathisant.quote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, want PvdA, D66, SP, GL, VVD, CU, SGP, CDA, PvdD, GL zijn vóór deze terreur...
Oh sorry, het was inderdaad maar een 'gedoogpartner'. Dat verandert de boel natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op het partijprogramma op iets dat er helemaal niet in staat.Misschien zou je het eerst eens moeten lezen voordat je er over gaat klagen. Daarbij heeft de PVV nooit in welke regering dan ook gezeteld. Dat zou je toch moeten weten. En om eerst over iets te klagen en daarna terugkrabbelen van 'ja maar anders ook dit en dat' is ook niet echt sterk.
Het partijprogramma is de laatste keer dat ik het las wel neutraal op sociaal-economisch gebied, maar het stemgedrag van de partij in de TK kan niet bepaald doorgaan voor vertegenwoordiging van dat programma.quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV partijprogramma...
Af en toe, liever Westmalle Tripel of Duvel nu.quote:
Zal t hem zeggen broerquote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe piye de groetjes van mij pls. En zeg dat ie weer moet gaan FOK!ken.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Af en toe, liever Westmalle Tripel of Duvel nu.
aighttquote:
Nee joh, Geertdt is veel representatiever.quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, dat Wenfer PVV'er is, zegt genoeg... dat is de ware achterban.
Hater gespot.quote:
Nou, nee... net als de ware pvv kan wenfer het lot van de laagopgeleiden, de ouderen, de zieken en werklozen ook geen drol schelen...quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, Geertdt is veel representatiever.
beter gwn halve liters pitt klappenquote:
Deadprez is ook wel een ware PVV'erquote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, Geertdt is veel representatiever.
Doe ik ook wel eens als ik de jumbo check. Meestal bavaria eig.quote:
Wehe, je bent wel een connaisseur geworden haan!quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Af en toe, liever Westmalle Tripel of Duvel nu.
De groenlinks en d66 hebben het drukker met het bashen van de pvv dan dat ze draagvlak proberen te vinden voor meer geld te begroten voor Defensie, Veiligheid en Justitie. Politieke vleermuizen zijn het.quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je niet vooraan staat om iedere moslim het land uit te trappen ben je IS-sympathisant.
Ergens moet het wel prettig zijn om alles enkel in zwart en wit te zien.
En homo's zijn ook alleen maar leuk als je het kan gebruiken tegen moslims. Daarna moeten die vieze flikkers gewoon weer optyfen anders gaat men ouderwets potenrammen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, nee... net als de ware pvv kan wenfer het lot van de laagopgeleiden, de ouderen, de zieken en werklozen ook geen drol schelen...
In 2012 kon men kiezen uit 21 partijen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is nou ook niet zo dat er veel alternatieven zijn voor de PVV.
Dat zou je nog tegenvallen. De beroeps lobbyisten en baantjes jagers zullen uit alle hoeken en gaten tevoorschijn komen en om het hardst roepen dat ze altijd al met de PVV gesymphatiseerd hebben maar dit tot op heden in stilzwijgen gedaan hebben en dat nu de tijd gekomen is om daar publiekelijk uitting aan te geven.quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
In hart en nieren.quote:
Het was sarcasme, oetlulquote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, want PvdA, D66, SP, GL, VVD, CU, SGP, CDA, PvdD, GL zijn vóór deze terreur...
Guus_Geluk7quote:Op zondag 17 april 2016 15:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In 2012 kon men kiezen uit 21 partijen.
In 2010 kon men kiezen uit 19 partijen.
In 2006 kon men kiezen uit 24 partijen.
Nee, er is echt totaal géén alternatief voor de PVV![]()
Ik vind niet veel bier vies, maar Pitt wel...quote:
Een politiestaat is de oplossing van alle problemen!!quote:Op zondag 17 april 2016 15:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De groenlinks en d66 hebben het drukker met het bashen van de pvv dan dat ze draagvlak proberen te vinden voor meer geld te begroten voor Defensie, Veiligheid en Justitie. Politieke vleermuizen zijn het.
Aii thanks, geef anders je nummer in DM, dan connect ik je als ik zoetje ben.quote:Op zondag 17 april 2016 15:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, je bent wel een connaisseur geworden haan!Had ik niet gedacht. Maar mooi dat het je goed gaat. Altijd welkom als je in de buurt van Zoetermeer bent.
Ik vind het serieus lekker.quote:Op zondag 17 april 2016 15:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind niet veel bier vies, maar Pitt wel...
Misschien zit er ergens wel een terrorist op FOK!. Ik stel voor dat we alle FOK!kers deporteren naar Madagaskar.quote:Op zondag 17 april 2016 15:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het was sarcasme, oetlul
omdat de mannen van IS voor terreuer zorgt in nabije landen (België en Frankrijk) is de bevolking bang en willen de bevolking een politieke partij dat niet te laks is voor vreemdelingen want in die stroom van vluchtelingen kunnen potentiële IS leden zitten
quote:Op zondag 17 april 2016 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Een politiestaat is de oplossing van alle problemen!!
sluit de grenzen!
Laten we de huidige 17 partijen schrappen en overgaan op een systeem met 4 partijen: Liberalen, Socialisten en Confessionelen. Al aanvulling misschien nog de Groenen. Dan ben je ook af van al die gare coalitievormingen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh sorry, het was inderdaad maar een 'gedoogpartner'. Dat verandert de boel natuurlijk.
Je vergeet het "veiligheid en justitie" gedeelte volgens mij.quote:Op zondag 17 april 2016 15:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
Want de extreme bezuinigingen op Defensie tegengaan staat gelijk aan het stichten van een politiestaat
Nee, ik ben geen pvv-basher. Ik vind het echt walgelijk op de manier als al die reaguurders zich over deze deze partij en stroming uitlaten.quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, dat Wenfer PVV'er is, zegt genoeg... dat is de ware achterban.
Oké Wenfer.quote:Op zondag 17 april 2016 15:11 schreef wenfer2 het volgende:
Laten we (..) overgaan op een systeem met 4 partijen: Liberalen, Socialisten en Confessionelen.
Ik had flesjes, misschien zijn blikken beter te doen. Ik haal zo wel ff een unit om te testen.quote:
Oh de ironie.quote:Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen pvv-basher. Ik vind het echt walgelijk op de manier als al die reaguurders zich over deze deze partij en stroming uitlaten.
Toe, zeg iets over de SP of GroenLinks.quote:Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen pvv-basher. Ik vind het echt walgelijk op de manier als al die reaguurders zich over deze deze partij en stroming uitlaten.
Ja veel te positief en het loopt maar als een stel schapen mak achter hun opruiende herder aan idd.quote:Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De SP is ook gewoon een kutpartij, Etto.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja veel te positief en het loopt maar als een stel schapen mak achter hun opruiende herder aan idd.
Inhoudelijk niets hebben en dan maar de voorbarige conclusie trekken dat ik achterlijk benquote:Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je vergeet het "veiligheid en justitie" gedeelte volgens mij.
Maar ach, je kunt er zelf ook niets aan doen dat je compleet achterlijk bent.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De SP is ook gewoon een kutpartij, Etto.
SGP is een van de weinige partijen die hun standpunten en achterban NIET hebben verloochend.quote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
en dan die vreemde liefde voor de sgp de laatste tijd hier op fok...
Lol de ander gebrek aan inhoud verwijten, omdat je zelf met niets inhoudelijks bent gekomen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:14 schreef SR4 het volgende:
[..]
Inhoudelijk niets hebben en dan maar de voorbarige conclusie trekken dat ik achterlijk ben
MEER BLAUW EN MEER LEGER ALLE BAARDMANNEN IN HET GEVANG!!11!!!quote:Op zondag 17 april 2016 15:09 schreef wenfer2 het volgende:
De groenlinks en d66 hebben het drukker met het bashen van de pvv dan dat ze draagvlak proberen te vinden voor meer geld te begroten voor Defensie, Veiligheid en Justitie. Politieke vleermuizen zijn het.
hebbenquote:Op zondag 17 april 2016 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
SGP is een van de weinige partijen die hun standpunten en achterban NIET verloochend.
VVD
GL
D66
PvdA![]()
![]()
Ik merk op dat jij iets over het hoofd ziet, dus ik draag inhoudelijk wel degelijk iets bij.quote:Op zondag 17 april 2016 15:14 schreef SR4 het volgende:
[..]
Inhoudelijk niets hebben en dan maar de voorbarige conclusie trekken dat ik achterlijk ben
Ik vind Van der Staaij de meest symphatieke lijsttrekker. Daarnaast hebben ze ook nog prima standpunten. Mijn tweede keuze als ik nu zou moeten stemmen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat doet IS ook niet. Je punt?quote:Op zondag 17 april 2016 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
SGP is een van de weinige partijen die hun standpunten en achterban NIET verloochend.
VVD
GL
D66
PvdA![]()
![]()
Enige partij die voor de doodstraf isquote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van der Staaij is een keurig politicus. Vind het altijd prettig om hem te horen spreken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind Van der Staaij de meest symphatieke lijsttrekker. Daarnaast hebben ze ook nog prima standpunten. Mijn tweede keuze als ik nu zou moeten stemmen.
Ja dat is echt het enige waarmee GroenLinks (neem aan dat je daarop doelt iig?) zich onderscheid van andere partijen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Al aanvulling misschien nog de Groenen.
En voor een theocratie...quote:
Is de PVV niet voor de doodstraf?!quote:
Dan is het 3 of 4 partijen. Pls.quote:Op zondag 17 april 2016 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Al aanvulling misschien nog de Groenen.
Maar het is toch alleen aan God om te oordelen? Of gaat het dan om een dood door een blikseminslag te erkennen als doodstraf van God of zo.quote:
Nou in het linkskamp is er een horde makke schapen die allemaal weer als herder hun eigen makke schapen onderwijzen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja veel te positief en het loopt maar als een stel schapen mak achter hun opruiende herder aan idd.
Tja, erg rechts en nog christelijk ook. Had niet anders van je verwacht!quote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van der Staaij is een keurig politicus. Vind het altijd prettig om hem te horen spreken.
Maar verder mag hij wel opbokken met zijn partij, wat mij betreft.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is toch alleen aan God om te oordelen? Of gaat het dan om een dood door een blikseminslag te erkennen als doodstraf van God of zo.
De SP zou je veel krachtiger moeten zijn zodat de middenpartijen ook harder gaan rennen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:14 schreef deadprez het volgende:
De SP is een prima partij, in de oppositie.
Mensen het recht ontzeggen te beslissen over hun eigen levenquote:Op zondag 17 april 2016 15:16 schreef Geelman het volgende:
Ik vind Van der Staaij de meest symphatieke lijsttrekker.
PROGRESSIE IS HET EINDE VAN ALLES. TERUG NAAR DE BIJBEL GEEN ANTI-CONCEPTIE EN BARENquote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef wenfer2 het volgende:
Nou in het linkskamp is er een horde makke schapen die allemaal weer als herder hun eigen makke schapen onderwijzen.
Er zullen zeker SGP'ers zijn die de paus nog als de antichrist zien.quote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens zit de katholiekenhaat nog iets te diep in die partij.
Ik wilde even op de website kijken om het antwoord voor je te zoeken, maar het is zondag en dan werkt hun website nietquote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is toch alleen aan God om te oordelen? Of gaat het dan om een dood door een blikseminslag te erkennen als doodstraf van God of zo.
Oh je doelt op onderbuiklinks in plaats van een echte inhoudelijke indeling, dat zijn toch gewoon alle gevestigde partijen inclusief de VVD? En de PVV is dan toch de enige niet-linkse partij?quote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou in het linkskamp is er een horde makke schapen die allemaal weer als herder hun eigen makke schapen onderwijzen.
Zeker.quote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, Roemer... Lijkt me chille gast om bier mee te drinken, maar verder niet echt geschikt voor de politiek.quote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De SP zou je veel krachtiger moeten zijn zodat de middenpartijen ook harder gaan rennen.
Emile.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik wilde even op de website kijken om het antwoord voor je te zoeken, maar het is zondag en dan werkt hun website niet
https://www.sgp.nl/
(en voor de mensen die denken dat de website gewoon offline is, kijk in de adresbalk nadat je op de link hebt geklikt)
Mensen het recht ontzeggen om in een veilig land te leven door flink te bezuinigen op Defensiequote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen te beslissen over hun eigen leven
Fascistje.
Yes, guusje gaat weer beginnen met zijn pesoonlijke aanval!quote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen het recht ontzeggen te beslissen over hun eigen leven
Fascistje.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik wilde even op de website kijken om het antwoord voor je te zoeken, maar het is zondag en dan werkt hun website niet
(en voor de mensen die denken dat de website gewoon offline is, kijk in de adresbalk nadat je op de link hebt geklikt)
Komt er ook een achterquote:Op zondag 17 april 2016 15:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
De SGP ook.quote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De IS hanteren dan ook een alleroverzichtelijke ideologie.
Ja dit is KLB, als je inhoudelijk over de actualiteit moet je in NWS zijn. Oh wachtquote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Yes, guusje gaat weer beginnen met zijn pesoonlijke aanval!
Je bedoelt een uiterste hypocriete ideologie?quote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef wenfer2 het volgende:
De IS hanteren dan ook een alleroverzichtelijke ideologie.
Alleen voor het kreupel schieten van Marokkanen.quote:
Die persoonlijke aanvallenquote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt er ook een achter
Maar zoals gezegd: je bent nogal achterlijk. Derhalve nemen wij je dit niet kwalijk.
Niet Allah aanbiddenquote:Op zondag 17 april 2016 15:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bang zijn voor islam en dan SGP stemmen..
Dan heb je het ook niet helemaal begrepen inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 15:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bang zijn voor islam en dan SGP stemmen..
Jezus onderwierp zich uiteindelijk ook aan het Romeinse gezag. Dat doen de refo's dan ook maar.quote:Op zondag 17 april 2016 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aangezien de SGP een supralapsaristisch calvinisme aanhangt is het überhaupt nogal vreemd dat die partij probeert zaken te 'regelen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |