Nee, de PVV dan.quote:Op zondag 17 april 2016 13:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]Hoe krijg je het voor elkaar om deze 3 met elkaar te combineren. Een duivelse drie-eenheid. Of duivels... misschien is gewoon 'achterlijk' beter op z'n plaats.
Meer uitkering voor hem toch:pquote:Op zondag 17 april 2016 13:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]Hoe krijg je het voor elkaar om deze 3 met elkaar te combineren. Een duivelse drie-eenheid. Of duivels... misschien is gewoon 'achterlijk' beter op z'n plaats.
PVV-NVU-VOORPOST jonguhhhhhhquote:
Hahaquote:
Sorry ik ben heel laag opgeleid!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:11 schreef T-zooi het volgende:
[..]
in ieder geval stemmen niet alle laagopgeleiden op de PVV dus erg bang hoef je niet te zijn.
Juist!quote:Op zondag 17 april 2016 13:37 schreef SR4 het volgende:
[..]
Klopt. De reden dat ik waarschijnlijk CDA stem is dat ze wel de Christelijke waarden hebben maar niet iedereen het geloof door de strot willen duwen.
Kijk maar naar abortus: het CDA vindt dat dit legaal moet zijn, maar tegelijkertijd niet moet dienen als laat anticonceptiemiddel.
"uit het volk"quote:Op zondag 17 april 2016 13:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Juist!Bij de CU en de SGP staat de christelijke theocratie nog ergens op het verlanglijstje.
Ik vind dat daadkracht ten alle tijden uit het volk moet komen: overheidsingrijpen moet worden geminimaliseerd. Waar de kerk of de vereniging een maatschappelijk probleem kan oplossen, is dat veel beter dan wanneer de overheid het voor het volk oplost. En het CDA is de partij die voor een sterk maatschappelijk middenveld is.
De kerk is van het volk. Houd je meteen een strikte scheiding tussen kerk en staat!quote:
De kerk houdt haar volk goed onder de duim, dat is iets anders.quote:Op zondag 17 april 2016 13:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
De kerk is van het volk. Houd je meteen een strikte scheiding tussen kerk en staat!
Een beetje de categorie "de hardste roepers krijgen het meest voor elkaar". Aka de zwarte piet-discussie.quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zullen niet uitsluitend Tokkies zijn, maar een blik op pagina's als Nederland mijn Vaderland werpen laat al gauw zien dat het toch wel een behoorlijke groep is.
Je kan gewoon lid worden van een kerkenraad en inspraak hebben in het beleid.quote:Op zondag 17 april 2016 13:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
De kerk houdt haar volk goed onder de duim, dat is iets anders.
Zien dat religie uitsterft en dat maar 14% van de Nederlanders anno 2016 nog in een god gelooft.quote:
hmm oké danquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je kan gewoon lid worden van een kerkenraad en inspraak hebben in het beleid.
Denken dat mensen naar de kerk gaan.quote:Op zondag 17 april 2016 13:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Juist!Bij de CU en de SGP staat de christelijke theocratie nog ergens op het verlanglijstje.
Ik vind dat daadkracht ten alle tijden uit het volk moet komen: overheidsingrijpen moet worden geminimaliseerd. Waar de kerk of de vereniging een maatschappelijk probleem kan oplossen, is dat veel beter dan wanneer de overheid het voor het volk oplost. En het CDA is de partij die voor een sterk maatschappelijk middenveld is.
Oké dan bestaat de PVV op een klein groepje randdebielen dat het voor de rest verpest na uit keurige modelburgers.quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een beetje de categorie "de hardste roepers krijgen het meest voor elkaar". Aka de zwarte piet-discussie.
Ik ben zeker met je eens dat religie als middel kan worden gebruikt om mensen te onderdrukken, maar in de meeste kerken kan je als lid tegenwoordig gewoon inspraak uitoefenen. Religie moet met de maatschappij meebewegen, als je daar te lang mee wacht lopen mensen weg. En dat is dan ook gebeurd.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm oké dan
weet eigenlijk ook helemaal geen fuck van de kerk dus ik neem het maar van je aan, want een discussie hierover met jou verlies ik waarschijnlijk toch
Ja, daar doelde ik idd op. Maar mooi dat de kerk daarin ook moderner geworden is.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben zeker met je eens dat religie als middel kan worden gebruikt om mensen te onderdrukken, maar in de meeste kerken kan je als lid tegenwoordig gewoon inspraak uitoefenen. Religie moet met de maatschappij meebewegen, als je daar te lang mee wacht lopen mensen weg. En dat is dan ook gebeurd.
Religie moet niet met de maatschappij meebewegen. Het moet weg.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ben zeker met je eens dat religie als middel kan worden gebruikt om mensen te onderdrukken, maar in de meeste kerken kan je als lid tegenwoordig gewoon inspraak uitoefenen. Religie moet met de maatschappij meebewegen, als je daar te lang mee wacht lopen mensen weg. En dat is dan ook gebeurd.
Hoezo opeens?quote:Op zondag 17 april 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké dan bestaat de PVV op een klein groepje randdebielen dat het voor de rest verpest na uit keurige modelburgers.
Wel grappig dat die nuance nu opeens wel bestaat.
Ik was vanochtend in de kerk en er zaten zo'n 300 mensen. Een kerk is een gemeenschap, waar mensen veel energie uit kunnen putten.quote:Op zondag 17 april 2016 13:49 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Denken dat mensen naar de kerk gaan.
Hier staat op zondag altijd een gigantisch spandoek voor de kerk, maar als je langsloopt zitten er maximaal 6 bejaarden.
Hoezo zou je je tijd verspillen aan zulke dingen?
De PVV heeft vaak wat moeite om die nuance te zien als het niet om hun eigen stemvee gaat.quote:
Dan kan je lang wachten!quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Religie moet niet met de maatschappij meebewegen. Het moet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |