quote:
PVV stemmers zijn tokkies.quote:Op zondag 17 april 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Evenveel op de waarheid berust als het idee dat PVV-stemmers tokkies zijn
Tokkies heb je helaas overal.quote:Op zondag 17 april 2016 13:30 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Genoeg linkse tokkies , kijk naar antifa
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 17 april 2016 13:29 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Religieuze partijen._________!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Hoe gehaat wil jezelf hier maken zeg..
Het zullen niet uitsluitend Tokkies zijn, maar een blik op pagina's als Nederland mijn Vaderland werpen laat al gauw zien dat het toch wel een behoorlijke groep is.quote:
Zulks een ramp om gehaat te worden door domrechts.quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ik vind dat de huidige lijsttrekkers van de christelijke partijen goede politiek bedrijven. Redelijke en beschaafde mannen waar schreeuwers zoals Pechtold nog wat van kunnen leren.quote:
Volgens peilingen wil de meerderheid van de Nederlanders dat D66 in de grootste coalitie zit.quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Sodeju, die paginaquote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zullen niet uitsluitend Tokkies zijn, maar een blik op pagina's als Nederland mijn Vaderland werpen laat al gauw zien dat het toch wel een behoorlijke groep is.
GL-PvdA-D66quote:Op zondag 17 april 2016 13:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Volgens peilingen wil de meerderheid van de Nederlanders dat D66 in de grootste coalitie zit.
Dan alsnog, d666 zijn satan aanbidders.quote:Op zondag 17 april 2016 13:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Volgens peilingen wil de meerderheid van de Nederlanders dat D66 in de grootste coalitie zit.
Tsja..quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Links zijn is dan ook niets anders dan een manier om jezelf intelligent te wanen. Narcisten die denken dat ze bij 'de betere helft van de samenleving' horen, kiezen ervoor links te zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze ergens boven staan.
Het speelt natuurlijk ook een rol dat in zogenaamde 'intelligentsia-kringen', men vaak links is. Zo is het klimaat op universiteiten vaak ook erg links. Dus een staaltje indoctrinatie en conditionering speelt nogal een rol daarin. Maar wie de illusie hiervan doorziet mag linkjes met recht keihard uitlachen.Trap er niet in... zij behoren al bijna tot de verliezende helft van de geschiedenis.
GroenLinks.quote:
Satanquote:Op zondag 17 april 2016 13:34 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Dan alsnog, d666 zijn satan aanbidders.
De PVV is helemaal niet zo economisch links als men je wil doen geloven. Ze stemmen over het algemeen braaf mee met de VVD.quote:Op zondag 17 april 2016 13:35 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
GroenLinks.Zijn economisch bijna zo links als PVV.
Klopt. De reden dat ik waarschijnlijk CDA stem is dat ze wel de Christelijke waarden hebben maar niet iedereen het geloof door de strot willen duwen.quote:Op zondag 17 april 2016 13:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind dat de huidige lijsttrekkers van de christelijke partijen goede politiek bedrijven. Redelijke en beschaafde mannen waar schreeuwers zoals Pechtold nog wat van kunnen leren.
Heiden/ketter zijnquote:Op zondag 17 april 2016 13:36 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
SatanSatan aanbid je niet. Satan wil vrijheid. (volgens de ideologie)
God aanbidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |