in ieder geval stemmen niet alle laagopgeleiden op de PVV dus erg bang hoef je niet te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:58 schreef Timeschanger het volgende:
he serieus zit net de peilingen van mourice de hond te bekijken waarin staat dat de pvv meer als 40 zetels heeft daar word ik erg nerveus van want dat betekent dat ze ongeveer een kwart van de zetels hebben en kunnen regeren volgende jaar.
klacht bang door peilingen
Rond de verkiezingen denkt dat del eerder "stemme heb geen zin want hun gaan tog maar hun eige gang daar in den haag"quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
De peilingen geven altijd een vervormd beeld. In de peilingen staat de PVV altijd gigantisch hoog. Zodra mensen daadwerkelijk met het rode potlood in de handen staan, krijgt een aanzienlijk deel hun gezonde verstand terug.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:57 schreef Rekkie het volgende:
Qua taalkennis zou je een PVV-stemmer kunnen zijn, dus ik snap de angst niet.
Neem jij de peilingen van de Hond serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:58 schreef Timeschanger het volgende:
he serieus zit net de peilingen van mourice de hond te bekijken waarin staat dat de pvv meer als 40 zetels heeft daar word ik erg nerveus van want dat betekent dat ze ongeveer een kwart van de zetels hebben en kunnen regeren volgende jaar.
klacht bang door peilingen
Cultureel gezien is PVV rechts, maar in economisch opzicht zeer zeker niet.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Altijd geweldig hoe PVV-stemmers als tokkies worden afgeschilderd... bange linksen.
Het gaat niet om wat de PVV is, maar om wat die mensen zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 12:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cultureel gezien is PVV rechts, maar in economisch opzicht zeer zeker niet.
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Altijd geweldig hoe PVV-stemmers als tokkies worden afgeschilderd... bange linksen.
Mij maakt het geen zak uit wat de mensen om mij heen stemmen, dus dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?
Stem D66.quote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij maakt het geen zak uit wat de mensen om mij heen stemmen, dus dat durf ik niet te zeggen.
Het is nou ook niet zo dat er veel alternatieven zijn voor de PVV.
Of de veroorzakers van de maatschappelijke onvrede.quote:Op zondag 17 april 2016 11:51 schreef haan33 het volgende:
Tijd om 26.7% van de stemgerechtigden preventief te ruimen.
Om maar een staaltje PVV-retoriek te hanteren: "die vooroordelen zullen vast ergens vandaan komen".quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik begreep je post verkeerd. Als je in de anti-europese hoek gaat kijken zou ik eerder op SP stemmen dan op PVV. PVV is een semi-fascistische partij die zorgt voor tweedeling in de maatschappij. SP is ook niet echt mijn partij maar liever dat dan die mafkees.quote:
Het gaat niet zo zeer om één ding, maar om de grote lijnen in het algemeen. De SP is de enige partij die nog een beetje in de buurt komt.quote:Op zondag 17 april 2016 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd. Als je in de anti-europese hoek gaat kijken zou ik eerder op SP stemmen dan op PVV. PVV is een semi-fascistische partij die zorgt voor tweedeling in de maatschappij. SP is ook niet echt mijn partij maar liever dat dan die mafkees.
Dat ben ik met je eens, sociaal gezien het zelfde beleid. Al vind ik Roemer wel een beetje afwezig.quote:Op zondag 17 april 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om één ding, maar om de grote lijnen in het algemeen. De SP is de enige partij die nog een beetje in de buurt komt.
Ben je bij Piye in de leer geweest, haantje? In herken je niet meer terug. Wat studeer je tegenwoordig? Politicologie?quote:Op zondag 17 april 2016 12:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik begreep je post verkeerd. Als je in de anti-europese hoek gaat kijken zou ik eerder op SP stemmen dan op PVV. PVV is een semi-fascistische partij die zorgt voor tweedeling in de maatschappij. SP is ook niet echt mijn partij maar liever dat dan die mafkees.
Links zijn is dan ook niets anders dan een manier om jezelf intelligent te wanen. Narcisten die denken dat ze bij 'de betere helft van de samenleving' horen, kiezen ervoor links te zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze ergens boven staan.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Mwa, er zijn ook genoeg zelfverklaarde 'rechtse intellectuelen' zoals Baudet en Roos. Dat vind ik zelf ook onsympathieke figuren. Grote rechtse denkers hebben het inderdaad wel zwaarder, zoals bijvoorbeeld Paul Cliteur. Kinneging werd zelfs in de flank aangevallen door een vertegenwoordiger van 'domrechts', maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Links zijn is dan ook niets anders dan een manier om jezelf intelligent te wanen. Narcisten die denken dat ze bij 'de betere helft van de samenleving' horen, kiezen ervoor links te zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze ergens boven staan.
Het speelt natuurlijk ook een rol dat in zogenaamde 'intelligentsia-kringen', men vaak links is. Zo is het klimaat op universiteiten vaak ook erg links. Dus een staaltje indoctrinatie en conditionering speelt nogal een rol daarin. Maar wie de illusie hiervan doorziet mag linkjes met recht keihard uitlachen.Trap er niet in... zij behoren al bijna tot de verliezende helft van de geschiedenis.
Dat komt doordat ze termen als 'bange linksen' gebruiken.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Wat een ongelooflijke bullshit is dit zeg.quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Links zijn is dan ook niets anders dan een manier om jezelf intelligent te wanen. Narcisten die denken dat ze bij 'de betere helft van de samenleving' horen, kiezen ervoor links te zijn. Want dan hebben ze het gevoel dat ze ergens boven staan.
Het speelt natuurlijk ook een rol dat in zogenaamde 'intelligentsia-kringen', men vaak links is. Zo is het klimaat op universiteiten vaak ook erg links. Dus een staaltje indoctrinatie en conditionering speelt nogal een rol daarin. Maar wie de illusie hiervan doorziet mag linkjes met recht keihard uitlachen.Trap er niet in... zij behoren al bijna tot de verliezende helft van de geschiedenis.
Je ziet jezelf geconfronteerd hè?quote:Op zondag 17 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
Wat een ongelooflijke bullshit is dit zeg.
Ja, echt. Enorm.quote:Op zondag 17 april 2016 13:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je ziet jezelf geconfronteerd hè?
Hij heeft wel een punt: "Links lullen rechts vullen"quote:Op zondag 17 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Evenveel op de waarheid berust als het idee dat PVV-stemmers tokkies zijnquote:Op zondag 17 april 2016 13:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heeft hij het niet over in zijn post, maar dat is kwalijk inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 13:28 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt: "Links lullen rechts vullen"
Jij bent er precies zo één, dus snap je reactie wel.quote:
Nou, nee.quote:Op zondag 17 april 2016 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Evenveel op de waarheid berust als het idee dat PVV-stemmers tokkies zijn
Religieuze partijen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |