6% van 17 miljoen is ruim 1 miljoen mensen...quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nee, want als je een minuscuul percentage als voorbeeld geeft, is dat niet serieus te nemen.
die voor jequote:
quote:
Kun je dit soort posts niet in dat slowchatje van je houden?quote:
Prachtig hè. En ook nu stemmen ze braaf mee met de moederpartij van "Oprutte".quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef SR4 het volgende:
Wat ik trouwens wel geweldig vind van die PVV fanpagina's op Facebook is dat de PVV de hemel in wordt geprezen, Rutte "mot opkutte" enzo, want "de regering" bezuinigt alleen maar op de ouderenzorg en haalt asielzoekers binnen en de PVV weet het wel op te lossen, dat terwijl ik me nog kan herinneren dat in 2011 de PVV wetsvoorstellen steunde die juist bezuinigingen op de zorg veroorzaakten
Kun je wel lollig doen, maar jij bent wel precies zo'n figuur.quote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef Geerd het volgende:
Maar dat heeft op facebook gestaan dus waar !!!
Deze marionetquote:Op zondag 17 april 2016 14:36 schreef Geerd het volgende:
Partij van Samson en Gert zal wel weer hoog tij vieren![]()
![]()
![]()
Dat heb gestaan op facebook*quote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef Geerd het volgende:
Maar dat heeft op facebook gestaan dus waar !!!
Dat vind ik dan toch wel weer aardig. Alhoewel, ik zou de zegen van God aan alle mensen willen toewensen!quote:Nederland mijn Vaderland wenst haar christelijke achterban Gods zegen toe op deze zondag! God zij met ons en het geliefde Vaderland! Iedereen een mooie zondag toegewenst!
Hippies ??quote:Op zondag 17 april 2016 14:43 schreef SR4 het volgende:
- 50PLUS 55+ , lage opleiding, industrie
- SGP gezondheidszorg, industrie, Trouw
- D66 18-34, hoge opleiding, hoog inkomen, onderwijs en ICT, Volkskrant en NRC/Handelsblad
- SP 55-64, lage opleiding, laag inkomen, industrie, Metro
- PvdA 18-24, hoge opleiding, onderwijs, Volkskrant
- Partij vd Dieren lage opleiding
- ChristenUnie gezondheidszorg, onderwijs, Trouw
- PVV 35-54 jaar, lage opleiding, gezondheidszorg en industrie, Telegraaf en Metro
- CDA 65+, hoog inkomen, Trouw
- VVD 18-24, hoog inkomen, overheid, NRC/Handelsblad en Trouw
- GroenLinks 18-24, hoge opleiding, laag inkomen, onderwijs, Volkskrant en Trouw
http://tpo.nl/wp-content/uploads/2016/04/2016-04-17b.pdf
Jup.quote:
quote:
En kraken natuurlijk !!quote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef SR4 het volgende:
[..]
Jup.
Maximaal profiteren van het systeem om pretstudies te volgen en dan aan de bedelstaf of laagbetaald kutwerk
Er staat toch dat ze voornamelijk in het onderwijs werken. Dat verdient niet heel goed inderdaad, maar ik zou dat geen kutwerk noemen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:45 schreef SR4 het volgende:
[..]
Jup.
Maximaal profiteren van het systeem om pretstudies te volgen en dan aan de bedelstaf of laagbetaald kutwerk
overheen gelezenquote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze voornamelijk in het onderwijs werken. Dat verdient niet heel goed inderdaad, maar ik zou dat geen kutwerk noemen.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 17 april 2016 14:49 schreef SR4 het volgende:
[..]
overheen gelezen
Het is nog vroeg voor mij.
Ligt eraan voor welke klas je staat.quote:Op zondag 17 april 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze voornamelijk in het onderwijs werken. Dat verdient niet heel goed inderdaad, maar ik zou dat geen kutwerk noemen.
Hehe, dat is waar.quote:
Een vmbo klas in Rotterdam lijkt mij echt super gaaf veel culturen heerlijk lekker thee drinkenquote:
haha o geerd. ahaha kankeraapquote:Op zondag 17 april 2016 14:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een vmbo klas in Rotterdam lijkt mij echt super gaaf veel culturen heerlijk lekker thee drinken![]()
![]()
![]()
Daar hoef je niet Linksch voor te zijn hoor. Ik vind het wel mooi hoe Blonde Greet de boel zo nu en dan opschudt, maar bij Tweede Kamer verkiezingen zal bij het gros toch wel weer het gezonde verstand de boventoon voeren mag ik hopen met een klinkende overwinning voor (gematigd) rechts.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Altijd geweldig hoe PVV-stemmers als tokkies worden afgeschilderd... bange linksen.
Alles dat niet voor de PVV is, is linksch in de ogen van de PVV'er.quote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet Linksch voor te zijn hoor. Ik vind het wel mooi hoe Blonde Greet de boel zo nu en dan opschudt, maar bij Tweede Kamer verkiezingen zal bij het gros toch wel weer het gezonde verstand de boventoon voeren mag ik hopen met een klinkende overwinning voor (gematigd) rechts.
Idd mooi altijd die stukjes op youtubequote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet Linksch voor te zijn hoor. Ik vind het wel mooi hoe Blonde Greet de boel zo nu en dan opschudt, maar bij Tweede Kamer verkiezingen zal bij het gros toch wel weer het gezonde verstand de boventoon voeren mag ik hopen met een klinkende overwinning voor (gematigd) rechts.
quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?
En het levert waarschijnlijk ook nog prachtige televisie op.quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van mij mag Greet premier worden... zijn we er in een maandje ook weer van af; zo'n gast kan geen land besturen en al helemaal niet met dat volk in z'n partij... man man man... Dat wordt een drama, en welk kabinet hij ook aanstuurt, dat dondert binnen een paar tellen in elkaar. Maar doe maar. Kunnen we daarna weer echt politiek gaan bedrijven.
Idd lijkt mij wel mooi om te zien hoe hem het vergaat !!quote:Op zondag 17 april 2016 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van mij mag Greet premier worden... zijn we er in een maandje ook weer van af; zo'n gast kan geen land besturen en al helemaal niet met dat volk in z'n partij... man man man... Dat wordt een drama, en welk kabinet hij ook aanstuurt, dat dondert binnen een paar tellen in elkaar. Maar doe maar. Kunnen we daarna weer echt politiek gaan bedrijven.
Even een foto of bron misschien?quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV partijprogramma...
KOEIENLETTERS: DE ISLAM MOET WEG!
En de helft van het volk ondertekent het contract... zonder de kleine lettertjes te lezen.
kleine lettertjes: verdere afbraak sociale zekerheden
Nee joh, dat kan toch niet. Geert komt toch juist op voor beter sociale zekerheden voor den Nederlander?!quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV partijprogramma...
KOEIENLETTERS: DE ISLAM MOET WEG!
En de helft van het volk ondertekent het contract... zonder de kleine lettertjes te lezen.
kleine lettertjes: verdere afbraak sociale zekerheden
Uhm... wat heeft de PVV ook alweer precies gedaan toen het IN DE REGERING zat? Kun je gewoon opzoeken hoor.quote:
Wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?quote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan toch niet. Geert komt toch juist op voor beter sociale zekerheden voor den Nederlander?!
Dat het zijn hele leven een VVD'er was vergeet men voor het gemak maar even.
Maar iedereen in de politiek liegt toch? We kiezen mensen die onze belangen behartigen maar eigenlijk doen ze dat ook weer niet. Althans we hebben geen directe democratie. Stemmen is eigenlijk gewoon een slecht afgesteld kanon afschieten midden op een stad, en hopen dat het de stad mist.quote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... wat heeft de PVV ook alweer precies gedaan toen het IN DE REGERING zat? Kun je gewoon opzoeken hoor.
...quote:Op zondag 17 april 2016 15:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou in godsnaam mee te maken?
Ik ben verstandiger nu en chill nog steeds met piye, dat doet mij altijd wel goedquote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ben je bij Piye in de leer geweest, haantje? In herken je niet meer terug. Wat studeer je tegenwoordig? Politicologie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |