Lekker postaantal opkrikkenquote:Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Quote jij jezelf wel vaker grapjurk? Dit is nou al de tweede keer dat ik je dit zie doen, wat zit je te roken daar?
Waar staat dat dit over Noord-Afrikaanse vrienden gaat dan? Of lees ik daar overheen?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)jesvoetbal-in-Eemnes
[..]
wtf
Geen idee dat zegt die gast die ik quote. Vraag het hem.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar staat dat dit over Noord-Afrikaanse vrienden gaat dan? Of lees ik daar overheen?
Bekijk op de site eens wat elftalfotos zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar staat dat dit over Noord-Afrikaanse vrienden gaat dan? Of lees ik daar overheen?
Nou das dan heel simpel, als blijkt dat dit alles waar is, dan gewoon dat team van Jaffa uit de competitie halen. Als je het al zo bont maakt dat tegenstanders niet meer willen uitkomen tegen je, dan heb je het voor jezelf verkloot.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)jesvoetbal-in-Eemnes
[..]
wtf
Ja, okee, maar als iemand dat stelt dan heb ik daar graag bewijs van.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekijk op de site eens wat elftalfotos zou ik zeggen.
Exact probleem dat Derksen maandag schetste.
Dat zeg ik:quote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar als iemand dat stelt dan heb ik daar graag bewijs van.
Maar dat zegt toch niets, tenzij het allemaal Noord-Afrikaanse vriendinnen zijn, in dit geval.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik:
Foto van dat betrokken elftal staat op de clubsite. Weet alleen niet of k die zomaar mag posten ivm privacy.
Gok van niet eigenlijk.
Merendeel is Marokkaans/allochtoon iig.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niets, tenzij het allemaal Noord-Afrikaanse vriendinnen zijn, in dit geval.
O, okee.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Merendeel is Marokkaans/allochtoon iig.
Alleen keepster is blank meisje.
Ja maar owee als je het een keer zegt.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekijk op de site eens wat elftalfotos zou ik zeggen.
Exact probleem dat Derksen maandag schetste.
Je hebt gelijk, waarschijnlijk waren alle onruststokers roomblank.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niets, tenzij het allemaal Noord-Afrikaanse vriendinnen zijn, in dit geval.
Wat eigenlijk ook niets nieuws is.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar owee als je het een keer zegt.
Terwijl dat op zich in pure cijfers volgens mij best nog wel meevalt, nog geen half miljoen dacht ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:40 schreef Nielsch het volgende:
Kern van het probleem is natuurlijk dat Nederland teveel Marokkanen heeft.
Nee, iemand heeft het over die wedstrijd icm Noord-Afrikaanse vrienden die het versjteren, vervolgens plaatst iemand daarover een artikeltje en daarin wordt geen melding gemaakt van Noord-Afrikaanse vrienden die het versjteren. Toch logisch dat je daar dan naar vraagt?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, waarschijnlijk waren alle onruststokers roomblank.
Derksen heeft zich voor zijn doen behoorlijk PC uitgedrukt ja, als ie het beestje gewoon bij de naam genoemd had was de rel wel groter geweest. Hij heeft overigens geen woord teveel gezegd, eerder te weinig.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft het over die wedstrijd icm Noord-Afrikaanse vrienden die het versjteren, vervolgens plaatst iemand daarover een artikeltje en daarin wordt geen melding gemaakt van Noord-Afrikaanse vrienden die het versjteren. Toch logisch dat je daar dan naar vraagt?
Maar goed, kennelijk wordt dit journalisten dus niet vermeld, bewust of onbewust (omdat ze er zelf ook niet bij warren).
Ik ontken niets. Ik heb alleen die ervaringen niet, omdat ik al enkele decennia niet meer op een voetbalveld kom. En toen ik zelf nog wel speelde, waren die Marokkanen er nog niet.
Overigens, aangezien vrijwel iedereen die voetbalt er kennelijk welk ervaringen mee heb, kan ik slechts concluderen dat Derksen toch nog een beetje politiek correct is, de problemen zijn nog groter dan Derksen aangeeft.
Wat ik hier van users lees, zelfs mensen die tot op het bot politiek correct zijn zoals Toefjes repte erover. Het probleem is veel groter en ernstiger en zelfs het meisjesvoetbal heeft ermee te maken dus.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Derksen heeft zich voor zijn doen behoorlijk PC uitgedrukt ja, als ie het beestje gewoon bij de naam genoemd had was de rel wel groter geweest. Hij heeft overigens geen woord teveel gezegd, eerder te weinig.
Dat ligt waarschijnlijk niet eens aan die meisjes zelf, eerder aan die ouders langs de lijn. Je wil niet weten wat voor een pleurishekel ik er zelf ook aan had als een van mijn ouders vroeger opdook langs de lijn overigens.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik hier van users lees, zelfs mensen die tot op het bot politiek correct zijn zoals Toefjes repte erover. Het probleem is veel groter en ernstiger en zelfs het meisjesvoetbal heeft ermee te maken dus.
Het is tegenwoordig heel makkelijk om over de ruggen van PVV'ers te scoren, lekker ongenuanceerd roepen over een volk is makkelijk scoren bij de low minded ppl en dat blijkt weer eens.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Laat eve duidelijk zijn dat ik niet opkom voor de foute Marokkanen en of dat ik een wegkijkertje ben... Ja er zijn problemen met Marokkanen en dan voornamelijk Marokkaanse jongeren uit de grotere steden, en ja daar moet iets aangedaan worden en wat mij betreft (ik ben zelf ook Marokkaans) mag elke criminele Marokkaan het land uitgetrapt worden als hij/zij een dubbel paspoort bezit. Als je een dubbele paspoort hebt moet je ook bereid zijn om de consequenties daarvan te accepteren. Ik geloof best dat Johan Derksen de waarheid zegt maar de manier waarop hij dit naar voren brengt komt gewoon verkeerd over, ook gisteren op Pauw kwam hij gewoon niet serieus over en kwam hij eerder over als een stereotype PVV aanhanger (dat gehandicapte tuig dat je tegenkomt op elke demonstratie van pegida). Het is tegenwoordig hartstikke makkelijk om over de ruggen van de Marokkanen te scoren, lekker ongenuanceerd roepen over een volk is makkelijk scoren bij de low minded ppl en dat blijkt weer eens.
Kennelijk vloeken en schelden die meisjes ook. Vind ik ook niet okee hoor.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk niet eens aan die meisjes zelf, eerder aan die ouders langs de lijn. Je wil niet weten wat voor een pleurishekel ik er zelf ook aan had als een van mijn ouders vroeger opdook langs de lijn overigens.
Dat ben ik wel weer met je eens, maar het was mij ook meteen vrij duidelijk dat Derksen daar eigenlijk helemaal niet had willen zijn, hij kwam chagrijniger over dan anders, en das al vrij uniek. Hij had beter misschien naar huis kunnen gaan en dit even een weekje laten bezinken, en daarna eens een keer naar buiten treden, dan had het misschien allemaal een stuk genuanceerder overgekomen. Van de andere kant is het ook goed dat iemand dit probleem eindelijk eens benoemd, want dat het een probleem is moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Laat eve duidelijk zijn dat ik niet opkom voor de foute Marokkanen en of dat ik een wegkijkertje ben... Ja er zijn problemen met Marokkanen en dan voornamelijk Marokkaanse jongeren uit de grotere steden, en ja daar moet iets aangedaan worden en wat mij betreft (ik ben zelf ook Marokkaans) mag elke criminele Marokkaan het land uitgetrapt worden als hij/zij een dubbel paspoort bezit. Als je een dubbele paspoort hebt moet je ook bereid zijn om de consequenties daarvan te accepteren. Ik geloof best dat Johan Derksen de waarheid zegt maar de manier waarop hij dit naar voren brengt komt gewoon verkeerd over, ook gisteren op Pauw kwam hij gewoon niet serieus over en kwam hij eerder over als een stereotype PVV aanhanger (dat gehandicapte tuig dat je tegenkomt op elke demonstratie van pegida). Het is tegenwoordig hartstikke makkelijk om over de ruggen van de Marokkanen te scoren, lekker ongenuanceerd roepen over een volk is makkelijk scoren bij de low minded ppl en dat blijkt weer eens.
Ja, mee eens, maar ik vraag me gewoon af of ze ook zo asociaal zouden reageren zonder de aanwezigheid van die ouders, want wellicht voelen ze zich daardoor gesterkt.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kennelijk vloeken en schelden die meisjes ook. Vind ik ook niet okee hoor.
Ik las net een column van Derksen (het werd hier op het forum gepost) en dat kwam gelijk beter en genuanceerder over. Als hij zichzelf zo presenteerde op tv, dan hij hij die subsidie Marokkaan (farid) gelijk buiten spel kunnen zetten. Zelfs mijn moeder (een 2e generatie Marokkaanse gaf Derksen gelijk).quote:Op woensdag 13 april 2016 16:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ben ik wel weer met je eens, maar het was mij ook meteen vrij duidelijk dat Derksen daar eigenlijk helemaal niet had willen zijn, hij kwam chagrijniger over dan anders, en das al vrij uniek. Hij had beter misschien naar huis kunnen gaan en dit even een weekje laten bezinken, en daarna eens een keer naar buiten treden, dan had het misschien allemaal een stuk genuanceerder overgekomen. Van de andere kant is het ook goed dat iemand dit probleem eindelijk eens benoemd, want dat het een probleem is moge duidelijk zijn.
Dat zou je eigenlijk even moeten tweeten aan Derksen.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik las net een column van Derksen (het werd hier op het forum gepost) en dat kwam gelijk beter en genuanceerder over. Als hij zichzelf zo presenteerde op tv, dan hij hij die subsidie Marokkaan (farid) gelijk buiten spel kunnen zetten. Zelfs mijn moeder (een 2e generatie Marokkaanse gaf Derksen gelijk).
Marokkanen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die hen hier wordt aangeboden in het westen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk even moeten tweeten aan Derksen.
Laten we hopen dat ze dat ooit wel leren dan.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:03 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Marokkanen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die hen hier wordt aangeboden in het westen.
Ja, ik zag gisteren ook een stukje van jou daarover, volgens mij. Maar de arbeidersklasse in NL is van huis uit een keurige nette klasse hoor. Wat jij low minded ppl noemt zou ik niet per definitie scharen onder die arbeidersklasse. Laagopgeleid wil ook niet per definitie betekenen dat je geen moreel besef kent of dat je per definitie racistisch zou zijn oid.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zo bedoel ik het niet. En als het zo overgekomen is, excuses. Ik ken genoeg mensen uit de arbeidersklasse die duizend keer meer moreel besef hebben dan zogenaamde hoog opgeleide low brainers. Verder noem ik niemand racistisch, ook Derksen is geen racist. Derksen is een realist die gewoon zegt wat hij denkt, en dat mag ik wel. Alleen soms moet je wel letten op de manier waarop je iets naar voren brengt, vooral in onze huidige klimaat vind ik het belangrijk om op te passen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik zag gisteren ook een stukje van jou daarover, volgens mij. Maar de arbeidersklasse in NL is van huis uit een keurige nette klasse hoor. Wat jij low minded ppl noemt zou ik niet per definitie scharen onder die arbeidersklasse. Laagopgeleid wil ook niet per definitie betekenen dat je geen moreel besef kent of dat je per definitie racistisch zou zijn oid.
Dude...quote:
Lekker warm man.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef JubaUrbicus het volgende:
Alleen soms moet je wel letten op de manier waarop je iets naar voren brengt, vooral in onze huidige klimaat vind ik het belangrijk om op te passen.
quote:Op woensdag 13 april 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
stereotype PVV aanhanger (dat gehandicapte tuig dat je tegenkomt op elke demonstratie van pegida).
Dit dus. Het was een buitengewoon zwak optreden van Derksen bij Pauw. En dan nog houden veel mensen hier vol dat hij de discussie wonquote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik las net een column van Derksen (het werd hier op het forum gepost) en dat kwam gelijk beter en genuanceerder over. Als hij zichzelf zo presenteerde op tv, dan hij hij die subsidie Marokkaan (farid) gelijk buiten spel kunnen zetten. Zelfs mijn moeder (een 2e generatie Marokkaanse gaf Derksen gelijk).
En datzelfde kan ook gezegd worden van zijn gesprekspartner, want die had zijn riedeltje vooroordelen ook al klaar staan.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. Het was een buitengewoon zwak optreden van Derksen bij Pauw. En dan nog houden veel mensen hier vol dat hij de discussie wonHij kwam slecht uit zijn woorden, veel persoonlijke aanvallen en weinig inhoud.
Kijk het probleem in de NLse samenleving is een beetje dat we eerst verzuild waren en normbesef, discipline en autoriteitsgevoeligheid automatisch meekregen vanuit de zuil. Na de ontzuiling en verschillende economische crises vanaf de jaren 70 en de golven van werkloosheid die ervan het gevolg zijn geweest, is het normbesef wel enigszins in verval geraakt, idem de sociale cohesie. In een samenleving die agv de ontzuiling individualistischer is geworden, wordt van de burger verwacht dat hij zichzelf enig normbesef bijbrengt. Dat dit soms te wensen overlaat, mag een evidentie genoemd worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. En als het zo overgekomen is, excuses. Ik ken genoeg mensen uit de arbeidersklasse die duizend keer meer moreel besef hebben dan zogenaamde hoog opgeleide low brainers. Verder noem ik niemand racistisch, ook Derksen is geen racist. Derksen is een realist die gewoon zegt wat hij denkt, en dat mag ik wel. Alleen soms moet je wel letten op de manier waarop je iets naar voren brengt, vooral in onze huidige klimaat vind ik het belangrijk om op te passen.
Zo wint Derksen elke discussie.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. Het was een buitengewoon zwak optreden van Derksen bij Pauw. En dan nog houden veel mensen hier vol dat hij de discussie wonHij kwam slecht uit zijn woorden, veel persoonlijke aanvallen en weinig inhoud.
Waarom moet hij zich überhaupt verdedigen? Omdat hij ergens een een mening over heeft in zijn voetbalprogrammatje ? Rot toch op man.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja hoor, weer zo'n deskundige die alleen maar komt opdraven omdat Marokkanen worden aangevallen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zo wint Derksen elke discussie.
Hij werd ondergesneeuwd door een ratelende ADHD-mocro die niet voor rede vatbaar was. Zet daar iemand met een normaal rustige persoonlijkheid tegenover en voor sommige komt het inderdaad over alsof iemand niet uit zijn woorden komt.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
Hij kwam slecht uit zijn woorden, veel persoonlijke aanvallen en weinig inhoud.
''Bij mijn club is er niks aan de hand ''quote:Op woensdag 13 april 2016 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom moet hij zich überhaupt verdedigen? Omdat hij ergens een een mening over heeft in zijn voetbalprogrammatje ? Rot toch op man.
Die kneus begon gelijk over de PVV te raaskallen met zijn verongelijkte bakkes.
Ik kijk vaak naar dat TV programma van hem, daar gaat het precies zo.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, weer zo'n deskundige die alleen maar komt opdraven omdat Marokkanen worden aangevallen.
Derksen is ongezouten, ongenuanceerd, maar hangt geen lulverhalen op, in tegenstelling tot die five minutes of fame Marokkaan waar hij gisteren tegen zijn zin in mee geconfornteerd werd.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar dat TV programma van hem, daar gaat het precies zo.
Ik heb Derksen al meerdere keren zijn ongelijk zien toegeven, dat moet ik een Marokkaan nog zien doen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:21 schreef Chadi het volgende:
Een discussie met Derksen is bij voorbaat al onmogelijk. Die man moet altijd zijn gelijk hebben . Dat maakt het wel erg leuk om naar te kijken.
Precies.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Bij mijn club is er niks aan de hand ''
Nee alleen het witwassen van geld en wat drugshandel , verder niks aan de hand hoor
Het feit dat hij een eigenwijze, koppige ouwe zeurkous is, schijnt hem een held te maken.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Interessant en dan zo goed nederlands kunnen? Of ben je geboren in nederland? Dan ben je toch nederlander? Of euh?quote:
Ik heb het gisteren niet gezien maar veel van zijn ongezouten en ongenuanceerde zaken zijn ook lulverhalen. Als je geen nuance kent is het vrijwel altijd een lulverhaal want dan vergeet je de keerzijde van de medaille.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Derksen is ongezouten, ongenuanceerd, maar hangt geen lulverhalen op, in tegenstelling tot die five minutes of fame Marokkaan waar hij gisteren tegen zijn zin in mee geconfornteerd werd.
Kan dat niet gewoon aan jezelf liggen?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb Derksen al meerdere keren zijn ongelijk zien toegeven, dat moet ik een Marokkaan nog zien doen.
dat stoort mij dus zo van hem want hij vind gewoon al bij voorbaat dat hij gelijk heeft. terwijl ik toch ongelooflijk veel onzin uit zijn mond hoor.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:21 schreef Chadi het volgende:
Een discussie met Derksen is bij voorbaat al onmogelijk. Die man moet altijd zijn gelijk hebben . Dat maakt het wel erg leuk om naar te kijken.
Dat is toch goed voor de amusementswaarde bij VI. Vooral die clash met Wilfred constantquote:Op woensdag 13 april 2016 17:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat stoort mij dus zo van hem want hij vind gewoon al bij voorbaat dat hij gelijk heeft. terwijl ik toch ongelooflijk veel onzin uit zijn mond hoor.
Tunesië is de grootste exporteur van ISIS strijders, daar gaat je gehele betoogquote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Interessant en dan zo goed nederlands kunnen? Of ben je geboren in nederland? Dan ben je toch nederlander? Of euh?
Dit is wellicht het probleem met 'Marokkanen'. Kut jochies die zich geen onderdeel van Nederlandse maatschappij voelen maar 'marokkaans'
Ik ben half Tunisien en mijn oma komt uit chechnya en ik ben zelf geboren in Frankrijk en woon al jaren in Nederland en voel mij echt nederlands. Ondanks ik geen Nederlands paspoort heb en heb gewoond in Swiss , Hongarije , Brussel , Lille voel ik mij een Nederlander
Hoe kan het dan dat kleine jongens uit mijn wijk die eboren en getogen zijn in NL zich eerder marokkaans voelen , nationaliteit van hun (groot)ouders ?
Ik merk dit vooral bij jongeren van wiens (groot)ouders Marokkaans zijn dat ze echt niet nederlands voelen. Bij mensen wiens (groot)ouders uit Tunisie komen voelen ze zich juist wel Nederlands.
De dames gaan lekker stappen ( zonder broer die meegluurd) , eten lekker stamp , trouwen meer met oer hollanders , voelen zich minder thuis (of helemaal niet in Tunisie)
Passen zich blijkbaar veel beter aan dan mensen wiens (groot) ouders uit Marokko of ander land komen.
In frankrijk is dat ook. Tunisien mensen voelen zich vrij snel Frans zelfs als je er niet eboren bent. En marokkanen niet daar!
Tunisien intergreren even makkelijk als een griek in Frankrijk staan open voor de normen en waarden van de republiek. Ontarmen het zelfs
Algerijnen ........ hihi daar is gevoeliger he daar wij oorlog mee hebben gehad en niet met Tunisie. Ondanks het feit dat Algerijnen gratis onderwijs kregen tijdens de franse tijd.
Na hoeveel generaties ben je in godsnaam een nederlander??? Mijn maat komt uit Bosnie (moslim) en vreet stampot en heb nooit eweten zelfs
De islam bij Marokkanen erhinderen de intergratie en aanvaarding van de westerse waarden. En tunisien verzet zich nauwlijks daarin. Die zijn flexibel. Bosnische moslims ook. Chechens ook.
Het heeft te maken met chauvinisme van marokkanen, ekoppeld aan hun islamitische wortels en hun islam eloof
Nee, het feit dat hij 50 jaar of langer al meeloopt in de voetballerij, hoofdredacteur is geweest van Neerlands best gelezen voetbalmagazine, en co presentator in de best bekeken voetbaltalkshow van Nederland, plus daarnaast de nodige ervaring en vakkennis...DAT maakt hem een held. Die ouwe chagrijn heeft meer journalistiek vermogen in zijn voorhuid zitten dan jij in je hele lijf.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat hij een eigenwijze, koppige ouwe zeurkous is, schijnt hem een held te maken.
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef Szikha2 het volgende:
Ik ben half Tunisien en mijn oma komt uit chechnya en ik ben zelf geboren in Frankrijk en woon al jaren in Nederland en voel mij echt nederlands.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon aan jezelf liggen?
meschien.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de amusementswaarde bij VI. Vooral die clash met Wilfred constant
Ondertussen lekker schreeuwen en Derksen niet uit willen laten praten . Die dwaas liep gewoon de vooroordelen te bevestigen over dat ''volk'' .quote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Het mooiste vond ik dat hij begon met allerlei lijstjes op te sommen waarin Marokkanen bijzonder slecht naar voren kwamen, maar daar vervolgens geen conclusies aan verbinden wanneer het gaat om voetbalclubs.
Ben je dan een partij hypocriet of niet?
Ik wist niet dat je kwaad werd. Verder is dat laatste geen prestatie.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, het feit dat hij 50 jaar of langer al meeloopt in de voetballerij, hoofdredacteur is geweest van Neerlands best gelezen voetbalmagazine, en co presentator in de best bekeken voetbaltalkshow van Nederland, plus daarnaast de nodige ervaring en vakkennis...DAT maakt hem een held. Die ouwe chagrijn heeft meer journalistiek vermogen in zijn voorhuid zitten dan jij in je hele lijf.
Oké, wel vreemd dat je dan je kortzichtigheid niet bij jezelf zoekt maar anderen daar wel op wijst .quote:
Ik werd niet kwaad, ik vind je gewoon irritant. en ik ben fan omdat het een wandelende voetbal encyclopedie is waar ik graag naar luister, niet omdat hij zo fijn de klootzak kan uithangen, dat is een soort bonus.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd. Verder is dat laatste geen prestatie.
Overigens is dat de reden dat jij hem een held vindt. Zat lui die fan zijn van Derksen omdat een zure, oude klootzak is.
Die hele discussie sloeg eigenlijk nergens op, en diende volgens mij louter ter vermaak en sensatie.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen lekker schreeuwen en Derksen niet uit willen laten praten . Die dwaas liep gewoon de vooroordelen te bevestigen over dat ''volk'' .
tsjonge! nou wat een geweldige bonus zeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik werd niet kwaad, ik vind je gewoon irritant. en ik ben fan omdat het een wandelende voetbal encyclopedie is waar ik graag naar luister, niet omdat hij zo fijn de klootzak kan uithangen, dat is een soort bonus.
Echt ruzie hebben Wilfred en Johan niet meer sinds enorme ruzie waarbij Johan wegliep.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de amusementswaarde bij VI. Vooral die clash met Wilfred constant
Miljoenen mensen schijnen het met me eens te zijn, getuige de kijkcijfers, dat jij er niks mee hebt neem ik voor kennisgeving aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tsjonge! nou wat een geweldige bonus zeg.
Het is een goeie agent-provocateur anders.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:36 schreef habitue het volgende:
1 Farid Azarkan voor het topic.
[ afbeelding ]
Wat een irritante gozer.Zelden zo aan iemand geergerd op TV.
de enige reden dat iedereen zo aan zijn lip hangt is omdat hij (zogenaamt) zo'n geweldige profvoetballer is. en omdat hij bekend is en vaak op TV komt. stel nou dat ik daar op zijn stoel zat en precies dat gene zou zegen als wat hij had gezegt bij die uitzending was niemand het met mij eens geweest. en terecht want het zijn gewoon slappe uitspraken waar geen touw aan vast te knopen is. maar omdat het om derksen gaat.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Miljoenen mensen schijnen het met me eens te zijn, getuige de kijkcijfers, dat jij er niks mee hebt neem ik voor kennisgeving aan.
In dit geval was het geen onzin. De hele ophef in de media komt omdat hij iets benoemt waarover niet gesproken mag worden. Het hysterische verweer van Azarkan geeft al aan hoe gevoelig het kennelijk ligt.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat stoort mij dus zo van hem want hij vind gewoon al bij voorbaat dat hij gelijk heeft. terwijl ik toch ongelooflijk veel onzin uit zijn mond hoor.
Laten we eerst even vooropstellen dat Derksen nooit een geweldige profvoetballer is geweest, hooguit een frommelaartje in de marge, de reden waarom zoveel mensen aan zijn lip hangen is dat hij inside knowledge heeft en gewoon verstandig over voetbal kan discussieren.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
de enige reden dat iedereen zo aan zijn lip hangt is omdat hij (zogenaamt) zo'n geweldige profvoetballer is. en omdat hij bekend is en vaak op TV komt. stel nou dat ik daar op zijn stoel zat en precies dat gene zou zegen als wat hij had gezegt bij die uitzending was niemand het met mij eens geweest. en terecht want het zijn gewoon slappe uitspraken waar geen touw aan vast te knopen is. maar omdat het om derksen gaat.heeft hij opeens hastike gelijk en is ieder woord van hem een gouden draad met pareltjes erbij. waar iedereen hem adoreerd.
Ik zag faridn ook in een interview met die dikke Sven en bij Pauw over de discussie of moslims wel of niet afstand moeten doen van Isis et al.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:36 schreef habitue het volgende:
1 Farid Azarkan voor het topic.
[ afbeelding ]
Wat een irritante gozer.Zelden zo aan iemand geergerd op TV.
Exact.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:47 schreef Boma het volgende:
Die kaasstolp opmerking op het eind
Als andersom een soortgelijke generaliserende belediging was gevallen aangaande Mocro's en geiten of whatever was het land te klein geweest. Nu hoor je er nauwelijks iemand over.
En terecht want lekker boeiend. Maar het is wel tekenend voor het niveau van die meneer en voor de manier waarop men met twee maten meet aangaande discriminatie. Hypocriet mannetje.
En 3 aanslagen hebben we gehad.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Tunesië is de grootste exporteur van ISIS strijders, daar gaat je gehele betoog.
Voor zo'n Azarkan is NL dusdanig veranderd dat als je bezwaren hebt tegen de multiculturele samenleving je eigenlijk gewoon beter kunt vertrekken uit NL als NL'er.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:47 schreef Boma het volgende:
Die kaasstolp opmerking op het eind
Als andersom een soortgelijke generaliserende belediging was gevallen aangaande Mocro's en geiten of whatever was het land te klein geweest. Nu hoor je er nauwelijks iemand over.
En terecht want lekker boeiend. Maar het is wel tekenend voor het niveau van die meneer en voor de manier waarop men met twee maten meet aangaande discriminatie. Hypocriet mannetje.
nee hoor. maar als derksen dan toch iets negatiefs over marokkanen te zegen heeft, kom dan in ieder geval met sterke argumenten inplaats van dat slappe gelul.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:45 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
In dit geval was het geen onzin. De hele ophef in de media komt omdat hij iets benoemt waarover niet gesproken mag worden. Het hysterische verweer van Azarkan geeft al aan hoe gevoelig het kennelijk ligt.
dat klinkt toch wel heel geweldig wauw! nou hij verdient echt alle lof hoor.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we eerst even vooropstellen dat Derksen nooit een geweldige profvoetballer is geweest, hooguit een frommelaartje in de marge, de reden waarom zoveel mensen aan zijn lip hangen is dat hij inside knowledge heeft en gewoon verstandig over voetbal kan discussieren.
En alweer faal je te begrijpen wat ik schrijf, hij was wel een profvoetballer, alleen geen grote. Maar ik ben klaar met het uitleggen van zaken aan mensen met een IQ dat niet hoger ligt dan dat van een roestige deurknop, je zoekt het maar uit met je slap geouwehoer.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat klinkt toch wel heel geweldig wauw! nou hij verdient echt alle lof hoor.hij is geen profvoetbaler maar hij weet er wel over te discuseren, zelfs zo briljant dat hij iedere week op TV komt. ik wil niet overdrijven maar ik zou bijna zegen dat deze man gewoon een soort van supermen is.
![]()
Ja, hij was nog niet echt duidelijk, maar de mensen in dit topic die hun ervaringen delen toch wel?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee hoor. maar als derksen dan toch iets negatiefs over marokkanen te zegen heeft, kom dan in ieder geval met sterke argumenten inplaats van dat slappe gelul.
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat klinkt toch wel heel geweldig wauw! nou hij verdient echt alle lof hoor.hij is geen profvoetbaler maar hij weet er wel over te discuseren, zelfs zo briljant dat hij iedere week op TV komt. ik wil niet overdrijven maar ik zou bijna zegen dat deze man gewoon een soort van supermen is.
![]()
dan is hij dus een lafaard en gaat deze uitzending nergers over. als hij dan toch niet voledig open durft te zijn en niet eens duidelijk zijn punt kan maken kan hij net zo goed zijn mond houden.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij was nog niet echt duidelijk, maar de mensen in dit topic die hun ervaringen delen toch wel?
Wellicht durft Derksen toch niet man en paard te noemen.
Begrijpend lezen is niet echt jouw sterkste vak of wel?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
![]()
tja ik doe mijn best maar ik raak gewoon in de war van alle posts. bovendien ben ik nou eenmaal niet zo'n fan van derksen.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet echt jouw sterkste vak of wel?
Wat voor slappe gelul, hij gaf 2 voorbeelden van clubs die zijn standpunt verdedigde.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee hoor. maar als derksen dan toch iets negatiefs over marokkanen te zegen heeft, kom dan in ieder geval met sterke argumenten inplaats van dat slappe gelul.
In de war raken van een discussie op een forum.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tja ik doe mijn best maar ik raak gewoon in de war van alle posts. bovendien ben ik nou eenmaal niet zo'n fan van derksen.
Zoveel talent , dat ze zich iedere keer plaatsen voor een Afrika Cup of een WK .quote:Op woensdag 13 april 2016 18:33 schreef habitue het volgende:
En dan ging die jambek weer lopen ouwehoeren over Marokkanse voetballers dat die zo getalenteerd zijn, ja nou en wat heeft dat er mee te maken.
hij zegt dat het heel erg is dat marokkanen niet durfen te duchen met andere gasten.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat voor slappe gelul, hij gaf 2 voorbeelden van clubs die zijn standpunt verdedigde.
Dat was maar een voorbeeld van de cultuurverschillen waar hij het over had. Niet het sterkste voorbeeld maar a la. Waarschijnlijk hield hij zich nog in, hij had ook over die dode scheidsrechter kunnen beginnen he. Hij had het over een club waar alle oud leden zich terug trokken en bij een andere club aansloten vanwege alle Marokkanen omdat ze zich daar niet meer thuis voelden.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hij zegt dat het heel erg is dat marokkanen niet durfen te duchen met andere gasten.dat klinkt me in mijn lieve oortjes toch echt als slap gelul hoor.
als hij dat had kunnen zegen! waarom zei hij dat dan niet tijdens de uitzending?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat was maar een voorbeeld van de cultuurverschillen waar hij het over had. Niet het sterkste voorbeeld maar a la. Waarschijnlijk hield hij zich nog in, hij had ook over die dode scheidsrechter kunnen beginnen he. Hij had het over een club waar alle oud leden zich terug trokken en bij een andere club aansloten vanwege alle Marokkanen omdat ze zich daar niet meer thuis voelden.
Moet je kijken wat hij nu al voor shit over zich heen krijgt. Hij heeft het probleem aangekaart, dat is wmb genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
als hij dat had kunnen zegen! waarom zei hij dat dan niet tijdens de uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |