Derksen is ongezouten, ongenuanceerd, maar hangt geen lulverhalen op, in tegenstelling tot die five minutes of fame Marokkaan waar hij gisteren tegen zijn zin in mee geconfornteerd werd.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar dat TV programma van hem, daar gaat het precies zo.
Ik heb Derksen al meerdere keren zijn ongelijk zien toegeven, dat moet ik een Marokkaan nog zien doen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:21 schreef Chadi het volgende:
Een discussie met Derksen is bij voorbaat al onmogelijk. Die man moet altijd zijn gelijk hebben . Dat maakt het wel erg leuk om naar te kijken.
Precies.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Bij mijn club is er niks aan de hand ''
Nee alleen het witwassen van geld en wat drugshandel , verder niks aan de hand hoor
Het feit dat hij een eigenwijze, koppige ouwe zeurkous is, schijnt hem een held te maken.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. Het was een buitengewoon zwak optreden van Derksen bij Pauw. En dan nog houden veel mensen hier vol dat hij de discussie wonHij kwam slecht uit zijn woorden, veel persoonlijke aanvallen en weinig inhoud.
Interessant en dan zo goed nederlands kunnen? Of ben je geboren in nederland? Dan ben je toch nederlander? Of euh?quote:
Ik heb het gisteren niet gezien maar veel van zijn ongezouten en ongenuanceerde zaken zijn ook lulverhalen. Als je geen nuance kent is het vrijwel altijd een lulverhaal want dan vergeet je de keerzijde van de medaille.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Derksen is ongezouten, ongenuanceerd, maar hangt geen lulverhalen op, in tegenstelling tot die five minutes of fame Marokkaan waar hij gisteren tegen zijn zin in mee geconfornteerd werd.
Kan dat niet gewoon aan jezelf liggen?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb Derksen al meerdere keren zijn ongelijk zien toegeven, dat moet ik een Marokkaan nog zien doen.
dat stoort mij dus zo van hem want hij vind gewoon al bij voorbaat dat hij gelijk heeft. terwijl ik toch ongelooflijk veel onzin uit zijn mond hoor.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:21 schreef Chadi het volgende:
Een discussie met Derksen is bij voorbaat al onmogelijk. Die man moet altijd zijn gelijk hebben . Dat maakt het wel erg leuk om naar te kijken.
Dat is toch goed voor de amusementswaarde bij VI. Vooral die clash met Wilfred constantquote:Op woensdag 13 april 2016 17:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat stoort mij dus zo van hem want hij vind gewoon al bij voorbaat dat hij gelijk heeft. terwijl ik toch ongelooflijk veel onzin uit zijn mond hoor.
Tunesië is de grootste exporteur van ISIS strijders, daar gaat je gehele betoogquote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Interessant en dan zo goed nederlands kunnen? Of ben je geboren in nederland? Dan ben je toch nederlander? Of euh?
Dit is wellicht het probleem met 'Marokkanen'. Kut jochies die zich geen onderdeel van Nederlandse maatschappij voelen maar 'marokkaans'
Ik ben half Tunisien en mijn oma komt uit chechnya en ik ben zelf geboren in Frankrijk en woon al jaren in Nederland en voel mij echt nederlands. Ondanks ik geen Nederlands paspoort heb en heb gewoond in Swiss , Hongarije , Brussel , Lille voel ik mij een Nederlander
Hoe kan het dan dat kleine jongens uit mijn wijk die eboren en getogen zijn in NL zich eerder marokkaans voelen , nationaliteit van hun (groot)ouders ?
Ik merk dit vooral bij jongeren van wiens (groot)ouders Marokkaans zijn dat ze echt niet nederlands voelen. Bij mensen wiens (groot)ouders uit Tunisie komen voelen ze zich juist wel Nederlands.
De dames gaan lekker stappen ( zonder broer die meegluurd) , eten lekker stamp , trouwen meer met oer hollanders , voelen zich minder thuis (of helemaal niet in Tunisie)
Passen zich blijkbaar veel beter aan dan mensen wiens (groot) ouders uit Marokko of ander land komen.
In frankrijk is dat ook. Tunisien mensen voelen zich vrij snel Frans zelfs als je er niet eboren bent. En marokkanen niet daar!
Tunisien intergreren even makkelijk als een griek in Frankrijk staan open voor de normen en waarden van de republiek. Ontarmen het zelfs
Algerijnen ........ hihi daar is gevoeliger he daar wij oorlog mee hebben gehad en niet met Tunisie. Ondanks het feit dat Algerijnen gratis onderwijs kregen tijdens de franse tijd.
Na hoeveel generaties ben je in godsnaam een nederlander??? Mijn maat komt uit Bosnie (moslim) en vreet stampot en heb nooit eweten zelfs
De islam bij Marokkanen erhinderen de intergratie en aanvaarding van de westerse waarden. En tunisien verzet zich nauwlijks daarin. Die zijn flexibel. Bosnische moslims ook. Chechens ook.
Het heeft te maken met chauvinisme van marokkanen, ekoppeld aan hun islamitische wortels en hun islam eloof
Nee, het feit dat hij 50 jaar of langer al meeloopt in de voetballerij, hoofdredacteur is geweest van Neerlands best gelezen voetbalmagazine, en co presentator in de best bekeken voetbaltalkshow van Nederland, plus daarnaast de nodige ervaring en vakkennis...DAT maakt hem een held. Die ouwe chagrijn heeft meer journalistiek vermogen in zijn voorhuid zitten dan jij in je hele lijf.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat hij een eigenwijze, koppige ouwe zeurkous is, schijnt hem een held te maken.
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef Szikha2 het volgende:
Ik ben half Tunisien en mijn oma komt uit chechnya en ik ben zelf geboren in Frankrijk en woon al jaren in Nederland en voel mij echt nederlands.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon aan jezelf liggen?
meschien.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de amusementswaarde bij VI. Vooral die clash met Wilfred constant
Ondertussen lekker schreeuwen en Derksen niet uit willen laten praten . Die dwaas liep gewoon de vooroordelen te bevestigen over dat ''volk'' .quote:Op woensdag 13 april 2016 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Het mooiste vond ik dat hij begon met allerlei lijstjes op te sommen waarin Marokkanen bijzonder slecht naar voren kwamen, maar daar vervolgens geen conclusies aan verbinden wanneer het gaat om voetbalclubs.
Ben je dan een partij hypocriet of niet?
Ik wist niet dat je kwaad werd. Verder is dat laatste geen prestatie.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, het feit dat hij 50 jaar of langer al meeloopt in de voetballerij, hoofdredacteur is geweest van Neerlands best gelezen voetbalmagazine, en co presentator in de best bekeken voetbaltalkshow van Nederland, plus daarnaast de nodige ervaring en vakkennis...DAT maakt hem een held. Die ouwe chagrijn heeft meer journalistiek vermogen in zijn voorhuid zitten dan jij in je hele lijf.
Oké, wel vreemd dat je dan je kortzichtigheid niet bij jezelf zoekt maar anderen daar wel op wijst .quote:
Ik werd niet kwaad, ik vind je gewoon irritant. en ik ben fan omdat het een wandelende voetbal encyclopedie is waar ik graag naar luister, niet omdat hij zo fijn de klootzak kan uithangen, dat is een soort bonus.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd. Verder is dat laatste geen prestatie.
Overigens is dat de reden dat jij hem een held vindt. Zat lui die fan zijn van Derksen omdat een zure, oude klootzak is.
Die hele discussie sloeg eigenlijk nergens op, en diende volgens mij louter ter vermaak en sensatie.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen lekker schreeuwen en Derksen niet uit willen laten praten . Die dwaas liep gewoon de vooroordelen te bevestigen over dat ''volk'' .
tsjonge! nou wat een geweldige bonus zeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik werd niet kwaad, ik vind je gewoon irritant. en ik ben fan omdat het een wandelende voetbal encyclopedie is waar ik graag naar luister, niet omdat hij zo fijn de klootzak kan uithangen, dat is een soort bonus.
Echt ruzie hebben Wilfred en Johan niet meer sinds enorme ruzie waarbij Johan wegliep.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is toch goed voor de amusementswaarde bij VI. Vooral die clash met Wilfred constant
Miljoenen mensen schijnen het met me eens te zijn, getuige de kijkcijfers, dat jij er niks mee hebt neem ik voor kennisgeving aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tsjonge! nou wat een geweldige bonus zeg.
Het is een goeie agent-provocateur anders.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:36 schreef habitue het volgende:
1 Farid Azarkan voor het topic.
[ afbeelding ]
Wat een irritante gozer.Zelden zo aan iemand geergerd op TV.
de enige reden dat iedereen zo aan zijn lip hangt is omdat hij (zogenaamt) zo'n geweldige profvoetballer is. en omdat hij bekend is en vaak op TV komt. stel nou dat ik daar op zijn stoel zat en precies dat gene zou zegen als wat hij had gezegt bij die uitzending was niemand het met mij eens geweest. en terecht want het zijn gewoon slappe uitspraken waar geen touw aan vast te knopen is. maar omdat het om derksen gaat.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Miljoenen mensen schijnen het met me eens te zijn, getuige de kijkcijfers, dat jij er niks mee hebt neem ik voor kennisgeving aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |