abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2016 @ 16:57:35 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_161402752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Laat eve duidelijk zijn dat ik niet opkom voor de foute Marokkanen en of dat ik een wegkijkertje ben... Ja er zijn problemen met Marokkanen en dan voornamelijk Marokkaanse jongeren uit de grotere steden, en ja daar moet iets aangedaan worden en wat mij betreft (ik ben zelf ook Marokkaans) mag elke criminele Marokkaan het land uitgetrapt worden als hij/zij een dubbel paspoort bezit. Als je een dubbele paspoort hebt moet je ook bereid zijn om de consequenties daarvan te accepteren. Ik geloof best dat Johan Derksen de waarheid zegt maar de manier waarop hij dit naar voren brengt komt gewoon verkeerd over, ook gisteren op Pauw kwam hij gewoon niet serieus over en kwam hij eerder over als een stereotype PVV aanhanger (dat gehandicapte tuig dat je tegenkomt op elke demonstratie van pegida). Het is tegenwoordig hartstikke makkelijk om over de ruggen van de Marokkanen te scoren, lekker ongenuanceerd roepen over een volk is makkelijk scoren bij de low minded ppl en dat blijkt weer eens.
Dat ben ik wel weer met je eens, maar het was mij ook meteen vrij duidelijk dat Derksen daar eigenlijk helemaal niet had willen zijn, hij kwam chagrijniger over dan anders, en das al vrij uniek. Hij had beter misschien naar huis kunnen gaan en dit even een weekje laten bezinken, en daarna eens een keer naar buiten treden, dan had het misschien allemaal een stuk genuanceerder overgekomen. Van de andere kant is het ook goed dat iemand dit probleem eindelijk eens benoemd, want dat het een probleem is moge duidelijk zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:59:40 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_161402806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kennelijk vloeken en schelden die meisjes ook. Vind ik ook niet okee hoor.
Ja, mee eens, maar ik vraag me gewoon af of ze ook zo asociaal zouden reageren zonder de aanwezigheid van die ouders, want wellicht voelen ze zich daardoor gesterkt.
  woensdag 13 april 2016 @ 16:59:52 #128
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161402814
quote:
(ik ben zelf ook Marokkaans)
Goh, dat was ook helemaal niet aan je posts te merken :o
pi_161402818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat ben ik wel weer met je eens, maar het was mij ook meteen vrij duidelijk dat Derksen daar eigenlijk helemaal niet had willen zijn, hij kwam chagrijniger over dan anders, en das al vrij uniek. Hij had beter misschien naar huis kunnen gaan en dit even een weekje laten bezinken, en daarna eens een keer naar buiten treden, dan had het misschien allemaal een stuk genuanceerder overgekomen. Van de andere kant is het ook goed dat iemand dit probleem eindelijk eens benoemd, want dat het een probleem is moge duidelijk zijn.
Ik las net een column van Derksen (het werd hier op het forum gepost) en dat kwam gelijk beter en genuanceerder over. Als hij zichzelf zo presenteerde op tv, dan hij hij die subsidie Marokkaan (farid) gelijk buiten spel kunnen zetten. Zelfs mijn moeder (een 2e generatie Marokkaanse gaf Derksen gelijk).
  woensdag 13 april 2016 @ 17:01:45 #130
117098 Hathor
Effe niet
pi_161402865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Ik las net een column van Derksen (het werd hier op het forum gepost) en dat kwam gelijk beter en genuanceerder over. Als hij zichzelf zo presenteerde op tv, dan hij hij die subsidie Marokkaan (farid) gelijk buiten spel kunnen zetten. Zelfs mijn moeder (een 2e generatie Marokkaanse gaf Derksen gelijk).
Dat zou je eigenlijk even moeten tweeten aan Derksen. :')
pi_161402914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou je eigenlijk even moeten tweeten aan Derksen. :')
Marokkanen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die hen hier wordt aangeboden in het westen.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:04:21 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_161402937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:03 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Marokkanen kunnen gewoon niet omgaan met de vrijheid die hen hier wordt aangeboden in het westen.
Laten we hopen dat ze dat ooit wel leren dan.
pi_161402959
quote:
Laat eve duidelijk zijn dat ik niet opkom voor de foute Marokkanen en of dat ik een wegkijkertje ben... Ja er zijn problemen met Marokkanen en dan voornamelijk Marokkaanse jongeren uit de grotere steden, en ja daar moet iets aangedaan worden en wat mij betreft (ik ben zelf ook Marokkaans) mag elke criminele Marokkaan het land uitgetrapt worden als hij/zij een dubbel paspoort bezit. Als je een dubbele paspoort hebt moet je ook bereid zijn om de consequenties daarvan te accepteren. Ik geloof best dat Johan Derksen de waarheid zegt maar de manier waarop hij dit naar voren brengt komt gewoon verkeerd over, ook gisteren op Pauw kwam hij gewoon niet serieus over en kwam hij eerder over als een stereotype PVV aanhanger (dat gehandicapte tuig dat je tegenkomt op elke demonstratie van pegida). Het is tegenwoordig hartstikke makkelijk om over de ruggen van de Marokkanen te scoren, lekker ongenuanceerd roepen over een volk is makkelijk scoren bij de low minded ppl en dat blijkt weer eens.
Ja, ik zag gisteren ook een stukje van jou daarover, volgens mij. Maar de arbeidersklasse in NL is van huis uit een keurige nette klasse hoor. Wat jij low minded ppl noemt zou ik niet per definitie scharen onder die arbeidersklasse. Laagopgeleid wil ook niet per definitie betekenen dat je geen moreel besef kent of dat je per definitie racistisch zou zijn oid.
I´m back.
pi_161403128
waar gaat dit eigenlijk over?
pi_161403145
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik zag gisteren ook een stukje van jou daarover, volgens mij. Maar de arbeidersklasse in NL is van huis uit een keurige nette klasse hoor. Wat jij low minded ppl noemt zou ik niet per definitie scharen onder die arbeidersklasse. Laagopgeleid wil ook niet per definitie betekenen dat je geen moreel besef kent of dat je per definitie racistisch zou zijn oid.
Zo bedoel ik het niet. En als het zo overgekomen is, excuses. Ik ken genoeg mensen uit de arbeidersklasse die duizend keer meer moreel besef hebben dan zogenaamde hoog opgeleide low brainers. Verder noem ik niemand racistisch, ook Derksen is geen racist. Derksen is een realist die gewoon zegt wat hij denkt, en dat mag ik wel. Alleen soms moet je wel letten op de manier waarop je iets naar voren brengt, vooral in onze huidige klimaat vind ik het belangrijk om op te passen.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:12:06 #136
117098 Hathor
Effe niet
pi_161403162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef Chadi het volgende:
waar gaat dit eigenlijk over?
Dude... :')
pi_161403180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dude... :')
je reet staat in brand
  woensdag 13 april 2016 @ 17:13:52 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_161403209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

je reet staat in brand
Lekker warm man.
pi_161403212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef JubaUrbicus het volgende:
Alleen soms moet je wel letten op de manier waarop je iets naar voren brengt, vooral in onze huidige klimaat vind ik het belangrijk om op te passen.
quote:
stereotype PVV aanhanger (dat gehandicapte tuig dat je tegenkomt op elke demonstratie van pegida).
:D
pi_161403252
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Dit dus. Het was een buitengewoon zwak optreden van Derksen bij Pauw. En dan nog houden veel mensen hier vol dat hij de discussie won :') Hij kwam slecht uit zijn woorden, veel persoonlijke aanvallen en weinig inhoud.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_161403265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lekker warm man.
vet man :)
  woensdag 13 april 2016 @ 17:16:27 #142
117098 Hathor
Effe niet
pi_161403283
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dit dus. Het was een buitengewoon zwak optreden van Derksen bij Pauw. En dan nog houden veel mensen hier vol dat hij de discussie won :') Hij kwam slecht uit zijn woorden, veel persoonlijke aanvallen en weinig inhoud.
En datzelfde kan ook gezegd worden van zijn gesprekspartner, want die had zijn riedeltje vooroordelen ook al klaar staan.
pi_161403301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:11 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. En als het zo overgekomen is, excuses. Ik ken genoeg mensen uit de arbeidersklasse die duizend keer meer moreel besef hebben dan zogenaamde hoog opgeleide low brainers. Verder noem ik niemand racistisch, ook Derksen is geen racist. Derksen is een realist die gewoon zegt wat hij denkt, en dat mag ik wel. Alleen soms moet je wel letten op de manier waarop je iets naar voren brengt, vooral in onze huidige klimaat vind ik het belangrijk om op te passen.
Kijk het probleem in de NLse samenleving is een beetje dat we eerst verzuild waren en normbesef, discipline en autoriteitsgevoeligheid automatisch meekregen vanuit de zuil. Na de ontzuiling en verschillende economische crises vanaf de jaren 70 en de golven van werkloosheid die ervan het gevolg zijn geweest, is het normbesef wel enigszins in verval geraakt, idem de sociale cohesie. In een samenleving die agv de ontzuiling individualistischer is geworden, wordt van de burger verwacht dat hij zichzelf enig normbesef bijbrengt. Dat dit soms te wensen overlaat, mag een evidentie genoemd worden.
I´m back.
pi_161403328
quote:

[..]

Zo wint Derksen elke discussie.
pi_161403341
quote:

[..]

Waarom moet hij zich überhaupt verdedigen? Omdat hij ergens een een mening over heeft in zijn voetbalprogrammatje ? Rot toch op man.

Die kneus begon gelijk over de PVV te raaskallen met zijn verongelijkte bakkes.
blablablabla
  woensdag 13 april 2016 @ 17:19:53 #146
117098 Hathor
Effe niet
pi_161403373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Zo wint Derksen elke discussie.
Ja hoor, weer zo'n deskundige die alleen maar komt opdraven omdat Marokkanen worden aangevallen.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:19:55 #147
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161403375
quote:
Hij kwam slecht uit zijn woorden, veel persoonlijke aanvallen en weinig inhoud.
Hij werd ondergesneeuwd door een ratelende ADHD-mocro die niet voor rede vatbaar was. Zet daar iemand met een normaal rustige persoonlijkheid tegenover en voor sommige komt het inderdaad over alsof iemand niet uit zijn woorden komt.
Helft van de tijd had hij nodig om zich te verdedigen tegen uitlatingen die hij helemaal niet gedaan had.
  woensdag 13 april 2016 @ 17:20:12 #148
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161403381
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom moet hij zich überhaupt verdedigen? Omdat hij ergens een een mening over heeft in zijn voetbalprogrammatje ? Rot toch op man.

Die kneus begon gelijk over de PVV te raaskallen met zijn verongelijkte bakkes.
''Bij mijn club is er niks aan de hand ''
Nee alleen het witwassen van geld en wat drugshandel , verder niks aan de hand hoor
RED ONS HENNIEGOD
pi_161403400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hoor, weer zo'n deskundige die alleen maar komt opdraven omdat Marokkanen worden aangevallen.
Ik kijk vaak naar dat TV programma van hem, daar gaat het precies zo.
pi_161403413
Een discussie met Derksen is bij voorbaat al onmogelijk. Die man moet altijd zijn gelijk hebben . Dat maakt het wel erg leuk om naar te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')