In dit geval was het geen onzin. De hele ophef in de media komt omdat hij iets benoemt waarover niet gesproken mag worden. Het hysterische verweer van Azarkan geeft al aan hoe gevoelig het kennelijk ligt.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat stoort mij dus zo van hem want hij vind gewoon al bij voorbaat dat hij gelijk heeft. terwijl ik toch ongelooflijk veel onzin uit zijn mond hoor.
Laten we eerst even vooropstellen dat Derksen nooit een geweldige profvoetballer is geweest, hooguit een frommelaartje in de marge, de reden waarom zoveel mensen aan zijn lip hangen is dat hij inside knowledge heeft en gewoon verstandig over voetbal kan discussieren.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
de enige reden dat iedereen zo aan zijn lip hangt is omdat hij (zogenaamt) zo'n geweldige profvoetballer is. en omdat hij bekend is en vaak op TV komt. stel nou dat ik daar op zijn stoel zat en precies dat gene zou zegen als wat hij had gezegt bij die uitzending was niemand het met mij eens geweest. en terecht want het zijn gewoon slappe uitspraken waar geen touw aan vast te knopen is. maar omdat het om derksen gaat.heeft hij opeens hastike gelijk en is ieder woord van hem een gouden draad met pareltjes erbij. waar iedereen hem adoreerd.
Ik zag faridn ook in een interview met die dikke Sven en bij Pauw over de discussie of moslims wel of niet afstand moeten doen van Isis et al.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:36 schreef habitue het volgende:
1 Farid Azarkan voor het topic.
[ afbeelding ]
Wat een irritante gozer.Zelden zo aan iemand geergerd op TV.
Exact.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:47 schreef Boma het volgende:
Die kaasstolp opmerking op het eind
Als andersom een soortgelijke generaliserende belediging was gevallen aangaande Mocro's en geiten of whatever was het land te klein geweest. Nu hoor je er nauwelijks iemand over.
En terecht want lekker boeiend. Maar het is wel tekenend voor het niveau van die meneer en voor de manier waarop men met twee maten meet aangaande discriminatie. Hypocriet mannetje.
En 3 aanslagen hebben we gehad.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Tunesië is de grootste exporteur van ISIS strijders, daar gaat je gehele betoog.
Voor zo'n Azarkan is NL dusdanig veranderd dat als je bezwaren hebt tegen de multiculturele samenleving je eigenlijk gewoon beter kunt vertrekken uit NL als NL'er.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:47 schreef Boma het volgende:
Die kaasstolp opmerking op het eind
Als andersom een soortgelijke generaliserende belediging was gevallen aangaande Mocro's en geiten of whatever was het land te klein geweest. Nu hoor je er nauwelijks iemand over.
En terecht want lekker boeiend. Maar het is wel tekenend voor het niveau van die meneer en voor de manier waarop men met twee maten meet aangaande discriminatie. Hypocriet mannetje.
nee hoor. maar als derksen dan toch iets negatiefs over marokkanen te zegen heeft, kom dan in ieder geval met sterke argumenten inplaats van dat slappe gelul.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:45 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
In dit geval was het geen onzin. De hele ophef in de media komt omdat hij iets benoemt waarover niet gesproken mag worden. Het hysterische verweer van Azarkan geeft al aan hoe gevoelig het kennelijk ligt.
dat klinkt toch wel heel geweldig wauw! nou hij verdient echt alle lof hoor.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we eerst even vooropstellen dat Derksen nooit een geweldige profvoetballer is geweest, hooguit een frommelaartje in de marge, de reden waarom zoveel mensen aan zijn lip hangen is dat hij inside knowledge heeft en gewoon verstandig over voetbal kan discussieren.
En alweer faal je te begrijpen wat ik schrijf, hij was wel een profvoetballer, alleen geen grote. Maar ik ben klaar met het uitleggen van zaken aan mensen met een IQ dat niet hoger ligt dan dat van een roestige deurknop, je zoekt het maar uit met je slap geouwehoer.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat klinkt toch wel heel geweldig wauw! nou hij verdient echt alle lof hoor.hij is geen profvoetbaler maar hij weet er wel over te discuseren, zelfs zo briljant dat hij iedere week op TV komt. ik wil niet overdrijven maar ik zou bijna zegen dat deze man gewoon een soort van supermen is.
![]()
Ja, hij was nog niet echt duidelijk, maar de mensen in dit topic die hun ervaringen delen toch wel?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee hoor. maar als derksen dan toch iets negatiefs over marokkanen te zegen heeft, kom dan in ieder geval met sterke argumenten inplaats van dat slappe gelul.
quote:Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat klinkt toch wel heel geweldig wauw! nou hij verdient echt alle lof hoor.hij is geen profvoetbaler maar hij weet er wel over te discuseren, zelfs zo briljant dat hij iedere week op TV komt. ik wil niet overdrijven maar ik zou bijna zegen dat deze man gewoon een soort van supermen is.
![]()
dan is hij dus een lafaard en gaat deze uitzending nergers over. als hij dan toch niet voledig open durft te zijn en niet eens duidelijk zijn punt kan maken kan hij net zo goed zijn mond houden.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij was nog niet echt duidelijk, maar de mensen in dit topic die hun ervaringen delen toch wel?
Wellicht durft Derksen toch niet man en paard te noemen.
Begrijpend lezen is niet echt jouw sterkste vak of wel?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
![]()
tja ik doe mijn best maar ik raak gewoon in de war van alle posts. bovendien ben ik nou eenmaal niet zo'n fan van derksen.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet echt jouw sterkste vak of wel?
Wat voor slappe gelul, hij gaf 2 voorbeelden van clubs die zijn standpunt verdedigde.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee hoor. maar als derksen dan toch iets negatiefs over marokkanen te zegen heeft, kom dan in ieder geval met sterke argumenten inplaats van dat slappe gelul.
In de war raken van een discussie op een forum.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tja ik doe mijn best maar ik raak gewoon in de war van alle posts. bovendien ben ik nou eenmaal niet zo'n fan van derksen.
Zoveel talent , dat ze zich iedere keer plaatsen voor een Afrika Cup of een WK .quote:Op woensdag 13 april 2016 18:33 schreef habitue het volgende:
En dan ging die jambek weer lopen ouwehoeren over Marokkanse voetballers dat die zo getalenteerd zijn, ja nou en wat heeft dat er mee te maken.
hij zegt dat het heel erg is dat marokkanen niet durfen te duchen met andere gasten.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat voor slappe gelul, hij gaf 2 voorbeelden van clubs die zijn standpunt verdedigde.
Dat was maar een voorbeeld van de cultuurverschillen waar hij het over had. Niet het sterkste voorbeeld maar a la. Waarschijnlijk hield hij zich nog in, hij had ook over die dode scheidsrechter kunnen beginnen he. Hij had het over een club waar alle oud leden zich terug trokken en bij een andere club aansloten vanwege alle Marokkanen omdat ze zich daar niet meer thuis voelden.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hij zegt dat het heel erg is dat marokkanen niet durfen te duchen met andere gasten.dat klinkt me in mijn lieve oortjes toch echt als slap gelul hoor.
als hij dat had kunnen zegen! waarom zei hij dat dan niet tijdens de uitzending?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat was maar een voorbeeld van de cultuurverschillen waar hij het over had. Niet het sterkste voorbeeld maar a la. Waarschijnlijk hield hij zich nog in, hij had ook over die dode scheidsrechter kunnen beginnen he. Hij had het over een club waar alle oud leden zich terug trokken en bij een andere club aansloten vanwege alle Marokkanen omdat ze zich daar niet meer thuis voelden.
Moet je kijken wat hij nu al voor shit over zich heen krijgt. Hij heeft het probleem aangekaart, dat is wmb genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
als hij dat had kunnen zegen! waarom zei hij dat dan niet tijdens de uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |