Dat is die tribale cultuur. Men rept over polarisatie, maar het polariserende denken is met name erg sterk binnen de Marokkaanse en Turkse gemeenschap. Ik hoop dat de discussie daar eens over kan gaan, de media doet alsof racisme alleen voorkomt bij blanke mensen.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Daders natuurlijk onvindbaar want iedereen dekt elkaar in.
Vorig jaar in Thailand toevallig 2 Marokkaanse-Belgische jongens leren kennen. Waren erg gezellig, beetje jammer van het complot-denken verder :pquote:Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is die tribale cultuur. Men rept over polarisatie, maar het polariserende denken is met name erg sterk binnen de Marokkaanse en Turkse gemeenschap. Ik hoop dat de discussie daar eens over kan gaan, de media doet alsof racisme alleen voorkomt bij blanke mensen.
Vergeet overigens ook niet dat Marokkanen en Turken over het algemeen erg onbereisd zijn. Het enige wat ze kennen is hun buurtje in Nederland en de geboortedorp van hun oma en opa. Meer niet. Ik ben in veel landen geweest, en ben nog nooit een Marokkaanse of Turkse toerist tegengekomen. Je komt alleen Westerlingen of Aziaten tegen.
Douchten ze wel naakt?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Thailand toevallig 2 Marokkaanse-Belgische jongens leren kennen. Waren erg gezellig, beetje jammer van het complot-denken verder :p
Maar ze gaan bijna altijd op vakantie naar Marokko of Turkije idd.
Weet ik niet. Heb het ze niet gevraagd. Zo goed kende ik ze nou ook weer niet om zo'n persoonlijke vraag te stellen.quote:
Wat voor complot-denken dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Thailand toevallig 2 Marokkaanse-Belgische jongens leren kennen. Waren erg gezellig, beetje jammer van het complot-denken verder :p
Maar ze gaan bijna altijd op vakantie naar Marokko of Turkije idd.
Iets aan "doen"? Hij geeft eerder z'n mening dan dat hij iets doetquote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Volgens mij kosten die Nederlandse autochtonen hooligans elke maand weer bakken aan geld, laat Derksen daar maar iets aan doen...
Tsja dat wordt er door de imams echt met de paplepel ingegoten. Zelf-kritiek is de moslim vreemd.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
IS en alle problemen in het midden oosten is in scene gezet door zionisten etc. :p
Het is ook helemaal zijn taak niet er iets aan te doen, hij is een journalist, soms columnist, hij constateert dingen en legt vervolgens de vinger op de zere plek, klaar. Het begint alleen zo vermoeiend te worden om op dat soort debiele opmerkingen in te gaan, alsof je met een kleuter van 4 bezig bent.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iets aan "doen"? Hij geeft eerder z'n mening dan dat hij iets doet
Ja heb ze wel gevraagd waarom ze dit dachten maar ze haalden hun informatie voornamelijk van internet. Ze geloofde ook in de Rotschields als ik het nu goed schrijf? En dat er overal wel joden achter zaten. Toevallig voordat ik hun leerde kennen had ik een Nederlandse jongen leren kennen die het zelfde dacht. En die was wel extremer in zijn mening en ook bozer.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Tsja dat wordt er door de imams echt met de paplepel ingegoten. Zelf-kritiek is de moslim vreemd.
Zeg ik ook niet, maar degene die ik quote zegt "laat hem hieraan iets doen".quote:Op woensdag 13 april 2016 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is ook helemaal zijn taak niet er iets aan te doen, hij is een journalist, soms columnist, hij constateert dingen en legt vervolgens de vinger op de zere plek, klaar. Het begint alleen zo vermoeiend te worden om op dat soort debiele opmerkingen in te gaan, alsof je met een kleuter van 4 bezig bent.
Haha inderdaad, een autoriteit is wel het laatste dat hij is. sterker nog, ik denk dat hij door zijn vaak ongezouten mening meer vijanden in de voetballerij heeft dan vrienden, waardoor de mening van Derksen vaak alleen maar voor kennisgeving word aangenomen.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar degene die ik quote zegt "laat hem hieraan iets doen".
Verder ben ik het wel met je eens, heel veel van die gutmenschen doen alsof Derksen een soort autoriteit is die tegengehouden moet worden oid
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 13-04-2016 om 11:15:21Boeiende clash tussen #JohanDerksen en #FaridAzerkan bij #Pauw over Marokkanen-uitspraken van Derksen... Farid won duidelijk op punten. reageer retweet
Dan heb ik zeker een andere uitzending gezien. Het was een beetje moddergooien over en weer, ik heb geen winnaar of verliezer gezien, alleen een feit dat door Johan werd aangekaart dat door een schreeuwerige Marokkaan volledig werd genegeerd en afgedaan alsof het niet bestaat.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 13-04-2016 om 11:15:21Boeiende clash tussen #JohanDerksen en #FaridAzerkan bij #Pauw over Marokkanen-uitspraken van Derksen... Farid won duidelijk op punten. reageer retweet
![]()
![]()
Peter RRRRR moet natuurlijk zijn Marokkaanse cliënten verdedigen.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
![]()
![]()
Het gaat niet over Peter r de vries.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Peter RRRRR moet natuurlijk zijn Marokkaanse cliënten verdedigen.
Dezelfde man zei dit na de dood van de grensrechter Nieuwehuizen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)grensrechters__.html
Uh jawel?quote:Op woensdag 13 april 2016 15:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat niet over Peter r de vries.
Natuurlijk gaat het niet alleen om Derksen. De mensen die op hem reageren zorgen feitelijk voor de 'rel'.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over Derksen. Ik kan ook wel iets schrijven. Dan gaat het niet over mij.
De rel en de problemen zijn er al. Derksen zegt gewoon iets. Ik heb het niet geheel kunnen zijn. Hoever gaat men uit het dak dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet alleen om Derksen. De mensen die op hem reageren zorgen feitelijk voor de 'rel'.
quote:Op woensdag 13 april 2016 16:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De rel en de problemen zijn er al. Derksen zegt gewoon iets. Ik heb het niet geheel kunnen zien. Hoever gaat men uit het dak dan?
Quote jij jezelf wel vaker grapjurk? Dit is nou al de tweede keer dat ik je dit zie doen, wat zit je te roken daar?quote:
http://www.gooieneemlande(...)jesvoetbal-in-Eemnesquote:Op woensdag 13 april 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
Dit weekend weer incident met onze Noord Afrikaanse vrienden bij meisjeselftallen ()VV Jaffa tegen Eemnes, waarbij speelstertjes van amper 14 en een grensrechter mishandeld is. Ouders overwegen hun dochters maar van voetbal te halen.
Altijd gezeik met dat volk.
wtfquote:’Grens’ aangevallen bij meisjesvoetbal in Eemnes
EEMNES - In Eemnes is een wedstrijd tussen twee meisjesteams zaterdag compleet uit de hand gelopen. Volgens jeugdvoorzitter René Verhoeven van SV Eemnes werd een grensrechter van zijn club door ouders van VVJ uit Utrecht achtervolgd en in wurggreep genomen.
Bij het eerste treffen tussen beide elftallen van dertien- en veertienjarige meiden, begin dit jaar in Utrecht Overvecht, ging het eigenlijk al mis. Verhoeven: ,,Die meiden lopen voordurend op elkaar te schelden met de ziekte waaraan Johan Cruijff is overleden. En hun ouders net zo hard. Terwijl de moeder van één van onze speelsters op dit moment voor kanker wordt behandeld. Het meisje was ervan overstuur. We hebben ze toen naderhand een e-mail gestuurd met het verzoek het taalgebruik aan te passen, maar geen enkele reactie gekregen.’’
Zaterdag was het taalgebruik minstens zo kwetsend. ,,Weer kanker-dit, kanker-dat, kankerhoer. Toen in de tweede helft, het stond 1-1, een meisje van Eemnes onderuit werd geschoffeld, ging een van onze mensen het veld in om haar te helpen. De scheidsrechter floot meteen af. Toen gingen die ouders tekeer tegen onze grensrechter. Ze zouden z’n kop van zijn romp trekken. Hij werd achtervolgd naar het clubhuis en daar in een wurggreep genomen. Onder anderen mijn zoon van elf was er getuige van. Onze mensen hebben die lui de deur uit gewerkt en de deur op slot gedaan.’’
Eemnes heeft het incident inmiddels gemeld bij de KNVB. Van VVJ kreeg Verhoeven naar zijn zeggen nog geen reactie. Ook is al besloten dat de jeugdteams van Eemnes nooit meer spelen tegen deze Utrechtse vereniging. Voor de ouders van een van de Eemnesser meiden komt de ingreep te laat: zij halen hun dochter van voetbal af. Verhoeven: ,,Ouders van een tweede meisje overwegen het. Heel erg jammer, we doen er als club alles aan dit te voorkomen.’’
VVJ-voorzitter Paul Smeulders vindt het voorbarig van Eemnes om al met de zaak naar buiten te komen. ,,Ik vind het overdreven. We moeten eerst uitzoeken wat er is gebeurd. Daar zijn we nu mee bezig. Dat heb ik de heer Verhoeven zondagavond in een e-mail laten weten.’’
Dat doet beheer. Niet ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Quote jij jezelf wel vaker grapjurk? Dit is nou al de tweede keer dat ik je dit zie doen, wat zit je te roken daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |