Ik geef alleen antwoord op een gestelde vraag, je quote de verkeerde.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:39 schreef Red_85 het volgende:
Jamaarjammaarjammaaar NL'ers doen het ook!
Vervolgens met een voorbeeld aankomen van 24 jaar geleden, waar de intentie totaal ontbreekt.
Way to go. Way to go.
Je snapt me verkeerdquote:Op woensdag 13 april 2016 13:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op een gestelde vraag, je quote de verkeerde.
quote:Op woensdag 13 april 2016 13:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je snapt me verkeerdNiet naar jou bedoeld.
weltsmerz begon in het vorige deel over San Marco en dat mondde uit in jou post. Daar ging ik even cynisch overheen.
Daar word al genoeg aan gedaan en is de laatste jaren zo goed als ingedamd, incidenten zijn tegenwoordig eerder uitzondering dan regel, en dat was 15 jaar geleden wel anders.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Volgens mij kosten die Nederlandse autochtonen hooligans elke maand weer bakken aan geld, laat Derksen daar maar iets aan doen...
Hij wordt dan in elkaar getrapt als ie namen gaat noemen, zoals 'harde kern' van die of die.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Volgens mij kosten die Nederlandse autochtonen hooligans elke maand weer bakken aan geld, laat Derksen daar maar iets aan doen...
Een kleine minderheid aan Marokkaanse spelers zorgen elk weekend weer voor het grootste deel van de ellende op de amateurvelden. Lijkt me duidelijk waar de prioriteit moet liggen.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Die incidenten die je op het weekend tegenkomt kosten mij als belastingbetaler geen geld, wat betreft die Hollandse hooligans die elke week of dan niet elke maand zo nodig moeten rellen; die kosten mij wel geld als belastingbetaler. De ME moet ingeschakeld worden, helicopters, politie en ga zo maar door. Ik heb dus als normale burger meer last van die hooligans dan een aantal dwalende Marokkanen die wel eens hier en daar onzin trappen op een voetbalveld.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een kleine minderheid aan Marokkaanse spelers zorgen elk weekend weer voor het grootste deel van de ellende op de amateurvelden. Lijkt me duidelijk waar de prioriteit moet liggen.
Het kost anno 2016 nog steeds bakken aan geld.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar word al genoeg aan gedaan en is de laatste jaren zo goed als ingedamd, incidenten zijn tegenwoordig eerder uitzondering dan regel, en dat was 15 jaar geleden wel anders.
Bij een zware tackle kan het bijna altijd meer kanten op. Je kunt zeggen dat de intentie ontbrak, je kunt zeggen dat die nochtans gevaarlijk was en je kunt zeggen dat het ongelukkige botsing was waarbij de een wel of niet voorzichtiger had moeten zijn. Volgens mij wilde Kokmijer die bal een enorme peer geven en probeerde Bouaouzan die nog te blokken door er een been voor te gooien.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat er misschien juist vanwege het feit dat het een Marokkaan was, wat extra stampij werd gemaakt door bepaalde figuren, maar dat maakt de overtreding an sich voor mij persoonlijk niet smeriger dan hij al was.
Daar zegt hij al genoeg over. Dus het gaat weer niet even over anderen.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Daar heeft hij zich ook regelmatig over uitgesproken. Net als wat hij nu heeft gedaan? Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Daar wordt echt genoeg over gezegd door Derksen en de zijne. En voetbalrellen zoals we die ooit gekend hebben, zijn er in tijden niet geweest.quote:Op woensdag 13 april 2016 13:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Stukken minder dan voorheen, maar geld zal het altijd blijven kosten, dat heb je nu eenmaal met evenementen waar veel publiek op afkomt.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het kost anno 2016 nog steeds bakken aan geld.
ja. Ik kan hier nauwelijks een programma uitkijken dat een minuut geleden afgelopen is. ALLES stopt op 30%.NPO uitzending gemist dan.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het ging toch over de aflevering van gisteren?
Zeg nou eens eerlijk, had jij uit Marokkaanse hoek echt een andere reactie verwacht dan wat je tot nu toe hebt gehoord? Het is zo voorspelbaar allemaal, elke keer worden worden al mijn vooroordelen bevestigd.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar als Derksen hier totale onzin zou verklaren dan neem je deze uitspraak toch totaal niet serieus? We kennen Derksen ondertussen toch wel?
Of kaart hij misschien toch een punt van waarheid aan wat voor sommige misschien toch wel confronterend is?
Wat een gelulquote:Op woensdag 13 april 2016 14:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Die incidenten die je op het weekend tegenkomt kosten mij als belastingbetaler geen geld, wat betreft die Hollandse hooligans die elke week of dan niet elke maand zo nodig moeten rellen; die kosten mij wel geld als belastingbetaler. De ME moet ingeschakeld worden, helicopters, politie en ga zo maar door. Ik heb dus als normale burger meer last van die hooligans dan een aantal dwalende Marokkanen die wel eens hier en daar onzin trappen op een voetbalveld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 13 april 2016 14:42 schreef satecl het volgende:
Johan moet zijn kop houden over Marokkanen want ze zorgen voor problemen bij een amateurclub en dreigen tegenstanders met voetbal. Dat kost de belastingbetaler geen geld!!!Dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar voetballen en goede sfeer is al te vaak niet te vinden.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:47 schreef Elan het volgende:
Dit weekend weer incident met onze Noord Afrikaanse vrienden bij meisjeselftallen (:'))VV Jaffa tegen Eemnes, waarbij speelstertjes van amper 14 en een grensrechter mishandeld is.
Altijd gezeik met dat volk.
Niet als je als blank elftal tegen allochtonen moet. Gezeik begint vaak al in de kleedkamer. Of er worden spullen gestolen.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar voetballen en goede sfeer is al te vaak niet te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |