quote:Op zondag 17 april 2016 23:02 schreef roos85 het volgende:
Mag van moo mooi gemaakt worden?
OS / Het grote mooi(st)e Olympische momenten topic
Alvast bedankt
Ik zie dat Mark dat al heeft gedaanquote:Op maandag 27 juni 2016 08:11 schreef Nielsch het volgende:
OS / [Rugby sevens] #1 Welcome back, rugby
Kan een mod 2x Spanje toevoegen aan de OP?
Welke mening ? Dat de Olympische spelen gewoon over vier jaar moet worden uitgesmeerd. En dan ook nog alleen op zondagavond ? Dat er dan eindelijk iets fatsoenlijks op tv is te zien ipv al die talentenjachten ? Ik postte: Ha ha ha.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:12 schreef Rezania het volgende:
OS / Waarom duurt de OS maar 16 dagen?
Zeg, waarom mag ik mijn mening niet verdedigen terwijl die wordt uitgelachen? Haal die posts van Tong dan ook gewoon weg als je er blijkbaar niet op mag reageren. En ga nou niet zeggen dat ik dan normaal moet reageren, een post met enkel "Ha ha ha" gaat ook geen hoogstaande discussie ontketenen.
Ik heb van beide kanten het nodige persoonlijke gezeik weggehaald, een aantal posts daarvan vielen onder "weggehaald omdat gequote post is weggehaald"quote:Op zondag 24 juli 2016 11:12 schreef Rezania het volgende:
OS / Waarom duurt de OS maar 16 dagen?
Zeg, waarom mag ik mijn mening niet verdedigen terwijl die wordt uitgelachen? Haal die posts van Tong dan ook gewoon weg als je er blijkbaar niet op mag reageren. En ga nou niet zeggen dat ik dan normaal moet reageren, een post met enkel "Ha ha ha" gaat ook geen hoogstaande discussie ontketenen.
OS / 'Tom Dumoulin mist de Olympische Spelen van Rio'quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
OS / 'Tom Dumoulin mist de Olympische Spelen van Rio'
'Tom Moulin mist misschien de Spelen van Rio'. Dekt de lading beter. De TT klopt iig niet meer.
Kijk maar of je hem open houdt.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
OS / Tom Dumoulin's race tegen de klok, op weg naar de tijdrit
Nogmaals.
Maak er dan van.....
'Tom du Moulin's race tegen de klok, op weg naar de tijdrit.'
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:20 schreef Szura het volgende:
OS / [Turnen] #2 Road to the finals
Reeksje aub
De nada.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:
OS / [Voetbal] #1
Reeks por favor.
Het topic kan beter op slot, we hebben er al een namelijk:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:34 schreef tong80 het volgende:
OS / http://www.telegraaf.nl/binnenland/26344112/__Nederlanders_beroofd_in_
Dit moet de TT zijn:
Nederlanders beroofd in Rio
Nee, alles kan gewoon in de verschillende topics. Met tig live sporten tegelijkertijd zou zo'n topic gigantisch onoverzichtelijk worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Komt er een soort algemeen live topic als het straks echt begint? Anders moet je straks steeds schakelen tussen 15 verschillende sport-topics.
Ook geen live topic voor NPO1?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alles kan gewoon in de verschillende topics. Met tig live sporten tegelijkertijd zou zo'n topic gigantisch onoverzichtelijk worden.
Ik vind het altijd wel leuk om met een clubje te praten over de live uitzending van de NOS, waar soms 4 sporten en reclame in het tijdsbestek van 20 minuten voorbij komen. Ik snap dat mensen die naar wildwaterkanoėn op de stream kijken niet in hetzelfde topic moeten posten tijdens een hockeywedstrijd van de Nederlandse mannen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Als ik me niet vergis is het in voorgaande jaren inderdaad altijd gewoon per topic gehouden, omdat er anders in twee topics tegelijk over precies dezelfde dingen gepraat wordt.
Ik verwijder een ragepost en alle posts die die post gequote hadden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:21 schreef Kreator het volgende:
Nattekat, waarom verwijder je posts die ontopic zijn? Het is geen functie die je met totale willekeur zou mogen gebruiken om alles wat je niet aanstaat te verwijderen.
Bedankt voor de dooddoener. Als mijn reactie je niet aanstaat, moet je hem maar gewoon niet lezen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Als een topic je niet aan staat reageer je niet, zo simpel kan het zijn.
Persoon A vraagt feedback (niet op de juiste manier, maar ok), personen B, C en D gaan zich ermee bemoeien op een wat minder vriendelijke manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt voor de dooddoener. Als mijn reactie je niet aanstaat, moet je hem maar gewoon niet lezen.
Posts deleten is zo kansloos. Hou er eens mee op.
houdquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt voor de dooddoener. Als mijn reactie je niet aanstaat, moet je hem maar gewoon niet lezen.
Posts deleten is zo kansloos. Hou er eens mee op.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Als jullie gewoon eens ophielden met dat kinderachtige gedoe omtrent tong,
Ha ha ha. Dit zegt alles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]. Als jullie eens ophielden met iedereen die ooit wel eens een keer commentaar heeft op die mentaal verwarde man over 1 kam te scheren.
Drie musketiers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:00 schreef Fylax het volgende:
Hoe heet die site nou van die fokker met meerdere schermen?
http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:00 schreef Fylax het volgende:
Hoe heet die site nou van die fokker met meerdere schermen?
Dit is onzin, en daar kom je keer op keer weer mee. Af en toe wordt er een enkele post over het hoofd gezien. Iedereen die daar vervolgens op reageert valt wel op en wordt weggegooid.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
Waarom mogen sommige users wel slowchatten en andere users niet?
Zo blijft bijvoorbeeld de post van Maver waarin hij zegt cup a soup te eten (overigens prima dat hij dat post, mag van mij blijven staan), maar vervolgens praten andere users over eten en wordt dit direct verwijderd.
Inmiddels is die post ook verwijderd zie ik, zou netjes zijn als dat dan ook (consequent) direct gebeurt. Of gewoon iets minder panisch reageren op een beetje offtopic, van alles doodmodden wordt ook niemand beter
Jammer dat je er zo over denkt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is onzin, en daar kom je keer op keer weer mee. Af en toe wordt er een enkele post over het hoofd gezien. Iedereen die daar vervolgens op reageert valt wel op en wordt weggegooid.
Heel dit forum zou zo veel leuker zijn als IEDEREEN gewoon ontopic bleef. Af en toe een beetje offtopic is niks mis mee, maar dat constante geslowchat waar een bepaalde groep zich telkens schuldig aan maakt is echt doodvermoeiend.
Hockeyliefhebbers die in een topic over soep terechtkomen haken meteen weer af. Leuk dat jij zo plezier beleefd, maar iedereen die er niet bij hoort zal zich niet zo snel thuis voelen.quote:
Ik probeer juist op veel mensen te reageren, ook mensen die inhoudelijk over hockey proberen te praten. Ende wat meer offtopic posts doe ik ook zeker niet in een bepaald kliekje ofzo, juist leuk om nieuwe users te leren kennenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hockeyliefhebbers die in een topic over soep terechtkomen haken meteen weer af. Leuk dat jij zo plezier beleefd, maar iedereen die er niet bij hoort zal zich niet zo snel thuis voelen.
Dat is juist prima, als je inhoudelijk in gaat op andere users. Maar het moet wel inhoudelijk blijven. Als het een lange rits offtopic wordt, dan kan het beter gewoon in de SC.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeer juist op veel mensen te reageren, ook mensen die inhoudelijk over hockey proberen te praten. Ende wat meer offtopic posts doe ik ook zeker niet in een bepaald kliekje ofzo, juist leuk om nieuwe users te leren kennen
Die lange rits komt juist omdat het vrijwel direct actief gemod wordt imo. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje in het dartstopic, wat mij betreft een voorbeeld van hoe het ook kanquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is juist prima, als je inhoudelijk in gaat op andere users. Maar het moet wel inhoudelijk blijven. Als het een lange rits offtopic wordt, dan kan het beter gewoon in de SC.
Hoe heeft actief ingrijpen invloed op het feit dat het over soep ging?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die lange rits komt juist omdat het vrijwel direct actief gemod wordt imo. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje in het dartstopic, wat mij betreft een voorbeeld van hoe het ook kan
Maver plaatst een postje over soep, ik plaats een postje over soep. Vervolgens wordt er gemod en ja, dan kun je verwachten dat er behoorlijk wat offtopic posts volgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe heeft actief ingrijpen invloed op het feit dat het over soep ging?
Eerlijk is eerlijk, als een bepaald kliekje de laptop aangeslingerd heeft gaan ineens alle topics offtopic. Dat is gewoon jammer, een beetje is geen probleem, maar als het pagina's lang gaat over "omg ik zou die keihard doen hoor!1" en weet ik het wat meer is de lol er wel vanaf voor mensen die daadwerkelijk willen kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeer juist op veel mensen te reageren, ook mensen die inhoudelijk over hockey proberen te praten. Ende wat meer offtopic posts doe ik ook zeker niet in een bepaald kliekje ofzo, juist leuk om nieuwe users te leren kennen
Als je specifiek dat van voor de hockeywedstrijd bedoelt: dat waren nog geen 10 posts in totaal van alle users. Dat is toch binnen alle perken imo, zeker als er geen wedstrijd aan de gang isquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als een bepaald kliekje de laptop aangeslingerd heeft gaan ineens alle topics offtopic. Dat is gewoon jammer, een beetje is geen probleem, maar als het pagina's lang gaat over "omg ik zou die keihard doen hoor!1" en weet ik het wat meer is de lol er wel vanaf voor mensen die daadwerkelijk willen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |