quote:Op zondag 17 april 2016 23:02 schreef roos85 het volgende:
Mag van moo mooi gemaakt worden?
OS / Het grote mooi(st)e Olympische momenten topic
Alvast bedankt
Ik zie dat Mark dat al heeft gedaanquote:Op maandag 27 juni 2016 08:11 schreef Nielsch het volgende:
OS / [Rugby sevens] #1 Welcome back, rugby
Kan een mod 2x Spanje toevoegen aan de OP?
Welke mening ? Dat de Olympische spelen gewoon over vier jaar moet worden uitgesmeerd. En dan ook nog alleen op zondagavond ? Dat er dan eindelijk iets fatsoenlijks op tv is te zien ipv al die talentenjachten ? Ik postte: Ha ha ha.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:12 schreef Rezania het volgende:
OS / Waarom duurt de OS maar 16 dagen?
Zeg, waarom mag ik mijn mening niet verdedigen terwijl die wordt uitgelachen? Haal die posts van Tong dan ook gewoon weg als je er blijkbaar niet op mag reageren. En ga nou niet zeggen dat ik dan normaal moet reageren, een post met enkel "Ha ha ha" gaat ook geen hoogstaande discussie ontketenen.
Ik heb van beide kanten het nodige persoonlijke gezeik weggehaald, een aantal posts daarvan vielen onder "weggehaald omdat gequote post is weggehaald"quote:Op zondag 24 juli 2016 11:12 schreef Rezania het volgende:
OS / Waarom duurt de OS maar 16 dagen?
Zeg, waarom mag ik mijn mening niet verdedigen terwijl die wordt uitgelachen? Haal die posts van Tong dan ook gewoon weg als je er blijkbaar niet op mag reageren. En ga nou niet zeggen dat ik dan normaal moet reageren, een post met enkel "Ha ha ha" gaat ook geen hoogstaande discussie ontketenen.
OS / 'Tom Dumoulin mist de Olympische Spelen van Rio'quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
OS / 'Tom Dumoulin mist de Olympische Spelen van Rio'
'Tom Moulin mist misschien de Spelen van Rio'. Dekt de lading beter. De TT klopt iig niet meer.
Kijk maar of je hem open houdt.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
OS / Tom Dumoulin's race tegen de klok, op weg naar de tijdrit
Nogmaals.
Maak er dan van.....
'Tom du Moulin's race tegen de klok, op weg naar de tijdrit.'
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:20 schreef Szura het volgende:
OS / [Turnen] #2 Road to the finals
Reeksje aub
De nada.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:
OS / [Voetbal] #1
Reeks por favor.
Het topic kan beter op slot, we hebben er al een namelijk:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:34 schreef tong80 het volgende:
OS / http://www.telegraaf.nl/binnenland/26344112/__Nederlanders_beroofd_in_
Dit moet de TT zijn:
Nederlanders beroofd in Rio
Nee, alles kan gewoon in de verschillende topics. Met tig live sporten tegelijkertijd zou zo'n topic gigantisch onoverzichtelijk worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Komt er een soort algemeen live topic als het straks echt begint? Anders moet je straks steeds schakelen tussen 15 verschillende sport-topics.
Ook geen live topic voor NPO1?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, alles kan gewoon in de verschillende topics. Met tig live sporten tegelijkertijd zou zo'n topic gigantisch onoverzichtelijk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |