Briljant. Vooral die met dat Engelse commentaar en waar die recordlijn er ineens bijkomt.quote:
Zo jammer van die pakken destijds. Werd ie toch nog 5e. Had Weismuller en Popov kunnen ontstijgen. Zondequote:Op zondag 17 april 2016 22:05 schreef roos85 het volgende:
Ik vond het zo tof he, VDH die geen medaille had gewonnen op de 100m (dankzij die stomme zwempakken) en dan nog zo blij voor een ander kunnen zijn
.
Ol heb zo iets gehad toen Zoetemelk op z'n oude dag werelkampioen werd. Hij ging er vandoor. De finish naderde, en ik liep lanzaam naar de tv tot ik er bijna in kon kruipen en met Joop over de finish ging. Even later. Mijn broer: 'Ha ha ha ha Herm, zo heb ik je nog nooit gezien.'quote:Op zondag 17 april 2016 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Van der Weijden was ook schitterend ja, vooral met VdH die uit z'n plaat ging
En als wintersporten ook meetellen: het zilver van schansspringer Noriaki Kasai in Sochi 2014 is de enige olympische medaille ooit, inclusief Nederlanders, waar ik daadwerkelijk - in het echt - voor van m'n stoel sprong van blijdschap
Helaas zijn er alleen maar matige filmpjes van met heel matig commentaar ipv het live commentaar van de Duitser destijds![]()
Begeilde, begeleide of allebei?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef tong80 het volgende:
Doping-arts Karstens kwam uit Haarlem. Hij begeilde topsporters op verantwoorde wijze. . Yvonne kwam uit Haarlem.
De dopingsartsten uit OostDuitslandsland verslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |