Alleen als er gerold wordt door een lichtgetinte.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Je verwacht het niet. Wát een nieuws. Gaan we nu ook elk zakkenrolincident in Amsterdam en Rome uitlichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist. Maar euh .... wat met dat vieze water daar, waarom maakt niemand de voor de hand liggende woordgrap? RIO OLé!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef leeell het volgende:
Provincialen in een grote stad. Geen nieuws; next.
Mwa, ze zijn regelmatig wel bewapend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef kurk_droog het volgende:
Meewerken, die gastjes in brazilie zijn 1,5 meter hoog. Even opstaan en een rotschop verkopen. Je laten beroven door dat domme volk..
Haha, man, die mensen kijken hun ogen uit bij het zien van iemand van 1,90m lang. Een beetje Nederlander trapt die mongolen zo naar de grond. Ben hier nu al vaak geweest met vrienden en alleen en helemaal in groepen Nederlanders lijken wij wel een leger reuzen. Zelfs alleen nog nooit wat gebeurd hier en ik zit niet in de beste wijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:45 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Mwa, ze zijn regelmatig wel bewapend.
Daarbij denk ik dat de gemiddelde Brazilliaan ondanks zijn geringere lengte een stuk vechtvaardiger is dan de gemiddelde Nederlander.
Brazilianen zijn over het algemeen begaafde vechters.
Fixedquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef leeell het volgende:
Provincialen Homo's in een grote stad. Geen nieuws; next.
Jaja nu weten we het welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef leeell het volgende:
Provincialen in een grote stad. Geen nieuws;
next.
Bedankt voor de analyse, Dr. Mengele.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:56 schreef George_Zina het volgende:
Brazilianen? Welke Brazilianen? Witte Brazilianen (90 miljoen), Pardo Brazilianen (82 miljoen), neger Brazilianen (15 miljoen), Aziatische Brazilianen (2,5 miljoen) of inheemse Brazilianen (1 miljoen)? Ik leg mijn geld neer op Pardo of Negro. Die zitten vooral aan de onderkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |