Is er tenminste iets normaal te zien op TV, in plaats van de zoveelste talentenjacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Of waarom niet elke zondagavond verspreid over 4 jaar.
SPEKTAKELquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:20 schreef Nober het volgende:
Zo'n 302 gouden medailles en slechts 16 dagen om dat er even doorheen te jagen. Waarom niet 28 dagen zodat je veel meer kan zien?
So you think you can hinkstapspringen the finals.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er tenminste iets normaal te zien op TV, in plaats van de zoveelste talentenjacht.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
So you think you can hinkstapspringen the finals.![]()
19 dagen maar dat voetbal op 3 en 4 augustus neem ik niet serieus. Na de eindceremonie komen er geen sporten meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Montov het volgende:
Het zijn 20 dagen?
Voetbalwedstrijden beginnen een paar dagen eerder, en de ritmische gymnastiek en mannen worstelen eindigen 1 dag na de eindceremonie.
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:50 schreef AlwaysConnected het volgende:
Kan het gewoon niet in een halve dag.
Scheelt miljoenen
Brazilië wilde het organiseren, wees blij dat je het mag organiseren. En nou snel weer terug je favela in!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dit dus.
Hier in Brazilië leeft het totaal niet en met alle problemen van de afgelopen tijd wil eigenlijk niemand die spelen hebben.
Elke dag op tv wordt je overstelpt met reclames om tickets te kopen, volgens mij is minder dan de helft nog maar verkocht.
Willen jullie die spelen niet overnemen; wij zullen je eeuwig dankbaar zijn hier.
ok, sorry, ik ben op mijn plaats gezet hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 02:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Brazilië wilde het organiseren, wees blij dat je het mag organiseren. En nou snel weer terug je favela in!
Heb het altijd al raar gevonden. De sporten hoeven niet in te krimpen, maar wel meer gespreid.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:20 schreef Nober het volgende:
Zo'n 302 gouden medailles en slechts 16 dagen om dat er even doorheen te jagen. Waarom niet 28 dagen zodat je veel meer kan zien?
Ha ha haquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is er tenminste iets normaal te zien op TV, in plaats van de zoveelste talentenjacht.
Nou nou nou. Wat een verlenging.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:55 schreef Montov het volgende:
Het zijn 20 dagen?
Voetbalwedstrijden beginnen een paar dagen eerder, en de ritmische gymnastiek en mannen worstelen eindigen 1 dag na de eindceremonie.
Van mij mag het. Is het voor de elite bij jullie ?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:58 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dit dus.
Hier in Brazilië leeft het totaal niet en met alle problemen van de afgelopen tijd wil eigenlijk niemand die spelen hebben.
Elke dag op tv wordt je overstelpt met reclames om tickets te kopen, volgens mij is minder dan de helft nog maar verkocht.
Willen jullie die spelen niet overnemen; wij zullen je eeuwig dankbaar zijn hier.
Ah, dan klopt het schema van de NOS niet:quote:Op zaterdag 23 juli 2016 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
19 dagen maar dat voetbal op 3 en 4 augustus neem ik niet serieus. Na de eindceremonie komen er geen sporten meer.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:32 schreef byah het volgende:
Achja, de OS zijn toch altijd een beetje meh
"Meh" als in "meh ik ben kapot, moet meer dan 4 uur per dag slapen maar dat kan niet" jaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:32 schreef byah het volgende:
Zeldzaam hard gelachen. Als je ergens altijd wel aan je verwachtingen toekomt is het op de OSquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:32 schreef byah het volgende:
Het is altijd duurder dan gepland en altijd dik verliesgevend.... inderdaad het beantwoordt altijd aan de verwachtingen....quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeldzaam hard gelachen. Als je ergens altijd wel aan je verwachtingen toekomt is het op de OS
Op sportief gebied natuurlijk. Maar leuk dat je een klein gaatje zoekt omdat je me per se op mijn nummer poogt te zettenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het is altijd duurder dan gepland en altijd dik verliesgevend.... inderdaad het beantwoordt altijd aan de verwachtingen....
Ik kijk zelf ook met plezier naar dat circus hoor......quote:Op zondag 24 juli 2016 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op sportief gebied natuurlijk. Maar leuk dat je een klein gaatje zoekt omdat je me per se op mijn nummer poogt te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |