Foutje kan altijd gebeuren, vraag al een herstel aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:32 schreef Etsu het volgende:
Eérst je postsquotum halen, dán pas kijken, hè, Tong?
NWS / Nederlanders beroofd in Rio
Zelden. Ja hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Foutje kan altijd gebeuren, vraag al een herstel aan.
Verder niet zeiken, dit gebeurt me zelden.
Geef eens meer voorbeelden zeiksnor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelden. Ja hoor.
Welterusten maar weer.
Ze moeten zeker van de afgelopen maand zijn zodat jij weer daarachter kan verschuilen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens meer voorbeelden zeiksnor.
Mag een half jaar zijn hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze moeten zeker van de afgelopen maand zijn zodat jij weer daarachter kan verschuilen?
Wie?quote:[b]Op donderdag 4 augustus 2016 05:30 schreef tong80 het volgende:
Er is volop voor gewaarschuwd. De Braziliaanse ex-voetballer en vedette Anelka zei zelfs dat je beter de Spelen helemaal kunt vermijden.
Shit, het zit me niet mee met dit topic.quote:
Je zegt het verkeerd. Alles voor het grote geld van de BOBO's. Het IOC verdient miljarden. Heb jij enig idee waar dat geld blijftquote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:28 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Er is inderdaad vaak genoeg voor berovingen gewaarschuwd. Belachelijk ook dat ze het daar gaan houden, maar ja, alles voor het grote geld.
FF pissen. Voor aleer ik m'n gele, sappige vocht met gouden glinsterende viooltjes, uit de bedding van fluweel zachte, vrede stichtende smarachtjes, op je ranzig stinkende, smakeloze tong pies.quote:
Er zullen vast wel wat Brazilianen hier fors op verdienen, naast de mensen van IOC. Het is blijkbaar in om tegenwoordig sportevenementen in rare landen te organiseren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd. Alles voor het grote geld van de BOBO's. Het IOC verdient miljarden. Heb jij enig idee waar dat geld blijft
Ben blij dat iemand je welterusten wenst.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen. Voor aleer ik m'n gele, sappige vocht met gouden glinsterende viooltjes, uit de bedding van fluweel zachte, vrede stichtende smarachtjes, op je ranzig stinkende, smakeloze tong pies.
Vanwaar plots je emphatie ?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand je welterusten wenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |