Wielrennen is de volgende stap denk ik want ze hebben al genoeg training met het vluchten op gestolen fietsen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doen ze daar aan eigenlijk?
Hockey?
Waterpolo?
Wielrennen?
Iemand?
De reden dat we hier het probleem niet hebben is dat wangedrag hier nog wel aangepakt wordt. Als iemand zich misdraagt, dan wordt hij daarop aangesproken. In grote steden is het meer ieder voor zich. Nou ja, dan krijg je dus ook ontsporingen. Maar ook in de stad kunnen mensen laten weten dat ze het zat zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:30 schreef Chai het volgende:
Misschien moet je eens verder denken dan je eigen landelijke sfeertje. Hier in het oosten is het ook niet aan de orde. Dan werkt jouw aanpak prima.
In het vorige topic stonden veel posts die zouden kunnen helpen te bevatten dat dit wel degelijk een serieus probleem zou kunnen zijn.
Dat zei Van der Gijp.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb van Derksen begrepen dat homo's niet voetballen, dus geen zorgen.
Scootertjes toch?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wielrennen is de volgende stap denk ik want ze hebben al genoeg training met het vluchten op gestolen fietsen.
Wat denk je van kickboxen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Scootertjes toch?
Maar serieus geen idee eigenlijk wat Marokkaanse kinderen en jongeren aan sport en clubs in hun vrije tijd doen. Turkse ook niet eigenlijk.
Prima als dat ook gebeurt. Maar ik denk dat het verstandiger is om meer te doen dan met je armen over elkaar wachten tot anderen het op gaan lossen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:31 schreef damian5700 het volgende:
Ik vind dat binnen de Marokkaanse gemeenschap een mentaliteitsverandering moet komen vanuit het basisbeginsel Fairplay.
Dit betekent sowieso niet alle uitwassen met de mantel der liefde bedekken én anderen aangeven wanneer die over de schreef gaan.
Ik denk dat ze wel goed vertegenwoordigd zijn bij de vechtsporten. Kickboksen/Thaiboksenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Scootertjes toch?
Maar serieus geen idee eigenlijk wat Marokkaanse kinderen en jongeren aan sport en clubs in hun vrije tijd doen. Turkse ook niet eigenlijk.
Ryan3?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doen ze daar aan eigenlijk?
Hockey?
Waterpolo?
Wielrennen?
Iemand?
Lekker dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nope. En dat was zelfs het eerste schooluur van de dag.
Als iemand zich zo misdraagt heb je toch als club zijnde middelen om deze te straffen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:22 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En waarom is hij een idioot. Voetbal je zelf?
Nee, ik bedoel dat ik zou willen dat dit gebeurt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Prima als dat ook gebeurt. Maar ik denk dat het verstandiger is om meer te doen dan met je armen over elkaar wachten tot anderen het op gaan lossen.
Ik heb het enkel over het omgaan met deze dynamiek op een bepaalde schaal in een omgeving waar je afhankelijk bent van vrijwilligers.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reden dat we hier het probleem niet hebben is dat wangedrag hier nog wel aangepakt wordt. Als iemand zich misdraagt, dan wordt hij daarop aangesproken. In grote steden is het meer ieder voor zich. Nou ja, dan krijg je dus ook ontsporingen. Maar ook in de stad kunnen mensen laten weten dat ze het zat zijn.
Je kan natuurlijk ook alleen maar op het internet zeiken over Marokkanen, maar dat lijkt mij niet helpen.
De kern van mijn betoog is dat jij met je armen over elkaar wenst af te wachten op actie van anderen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik zou willen dat dit gebeurt.
Ik heb helemaal niet de illusie dat dit al een proces is dat op gang is gebracht.
Het kan pas worden aangepakt als mensen als Derksen zich niet zorgen hoeven te maken om voor racist uitgemaakt te worden. Mensen als Wilfred zijn de veroorzaker van die politieke correctheid. Hij kon niet wachten om Derksen te berispen voor zijn gedurfde uitspraak.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We kunnen er heerlijk over lullen waar het precies ooit mis is gegaan, maar ik denk dat het beter is om eens te kijken wat we vanuit het hier en nu kunnen doen. Terug in de tijd gaat niet.
En er is maar één methode die werkt en dat is wangedrag aanpakken. En ja, dat gaat ook hier en daar nare gevolgen hebben. Een omelet bak je nu eenmaal ook niet zonder een ei te breken.
Ook daar geldt dat sociale controle m.i. de oplossing kan bieden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:38 schreef Chai het volgende:
Ik heb het enkel over het omgaan met deze dynamiek op een bepaalde schaal in een omgeving waar je afhankelijk bent van vrijwilligers.
En de randstad bestaat niet alleen uit grote steden, juist voor de dorpen daar is deze problematiek waarschijnlijk het schadelijkst.
In de dorpen heb je nauwelijks tot geen probleem daarmee, denk dat dit toch vooral Randstad en andere grote steden is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het enkel over het omgaan met deze dynamiek op een bepaalde schaal in een omgeving waar je afhankelijk bent van vrijwilligers.
En de randstad bestaat niet alleen uit grote steden, juist voor de dorpen daar is deze problematiek waarschijnlijk het schadelijkst.
Natuurlijk. en de KNVB heeft die middelen helemaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:37 schreef loni55 het volgende:
[..]
Als iemand zich zo misdraagt heb je toch als club zijnde middelen om deze te straffen?
Volgens mij valt het wel mee met de racismekaart. Hij kreeg veel bijval. Politiek correct ten aanzien van Marokkanen... Dat is echt een minderheid tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:39 schreef KrappeAuto het volgende:
Het kan pas worden aangepakt als mensen als Derksen zich niet zorgen hoeven te maken om voor racist uitgemaakt te worden.
Op zo'n manier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kern van mijn betoog is dat jij met je armen over elkaar wenst af te wachten op actie van anderen.
En hoe bevalt die aanpak jou tot op heden?
De reden dat het nieuws is en waarom we het hier überhaupt over hebben is juist ómdat het niet politiek correct is. Het is controversieel, terwijl de uitspraken kloppen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee met de racismekaart. Hij kreeg veel bijval. Politiek correct ten aanzien van Marokkanen... Dat is echt een minderheid tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |