waarom moet iemand meteen voetballen om met deze discusie mee te doen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:22 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En waarom is hij een idioot. Voetbal je zelf?
Omdat het over Marokkanen in het amateur VOETBAL gaat????quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom moet iemand meteen voetballen om met deze discusie mee te doen?
Weet je wat een bal is überhaupt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Sorry maar ik hoop eerlijk gezegd dat je een troll bent. Anders heb ik heel erg met je te doenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Omdat het in het centrale menstruatie topic ook een beetje gek is om als man het hoogste woord te voeren?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:25 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Omdat het over Marokkanen in het amateur VOETBAL gaat????
maar andere mensen hebben daar meschien ook een mening over. mensen zoals mij die meschien niet voeltballen maar er toch wel wat van af weten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:25 schreef begaaierd het volgende:
[..]
In dit geval is het eerder het afnemen van het plezier, het niet meer weten waar je het nou eigenlijk allemaal voor doet als vrijwilliger, het grootste gevaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang aangelegd. En als je dat wel bent en je durft niet de beslissingen te nemen die je moet nemen, dan moet je die functie niet aanvaarden.
Juist die angst maakt dat het zo ontspoort. Een grote waffel hebben is niet hetzelfde als daar naar handelen. En natuurlijk, dat gebeurt ook. En dan moet de politie optreden. Als je iemand vanaf jongs af aan corrigeert loopt die binnen de lijntjes (op een enkeling na). Als je iemand laat zwemmen neemt het wangedrag alleen maar toe.
Je moet dan ook als leden achter het bestuur staan. Als de voorzitter van de club hier in het dorp bedreigd zou worden, dan heeft die bedreiger direct met het hele dorp een probleem. Dat wordt totaal niet getolereerd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:22 schreef Chai het volgende:
Dat werkt wanneer het op kleine schaal plaatsvindt, maar vrijwilligers moeten er wel plezier in kunnen blijven hebben.
Dat dat wel degelijk in het geding kom wordt pijnlijk duidelijk uit posts in het vorige topic.
En nee dat is niet overal, maar ik gun die ervaring ook aan de jeugd op andere plekken in het land.
Misschien gedragen Marokkanen zich hetzelfde bij rugby:pquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:25 schreef begaaierd het volgende:
[..]
De KNVB is afhankelijk van de wedstrijdformulieren die worden ingevuld. Diezelfde wedstrijdformulieren kunnen worden ingezien door beide partijen. Men denkt dus wel 2x na voordat er wat opgeschreven wordt. Binnen het amateurvoetbal is het bijvoorbeeld ook de normaalste zaak van de wereld om kaarten die gegeven zijn in de wedstrijd niet te registreren zodat deze later geen gevolg meer kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:23 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.knvb.nl/nieuws(...)het-veld-stijgt-niet
[..]
Volgens de KNVB is er weinig aan de hand.
Een bar slechte opvoeding is de grootste factor waarom het zo ontspoort. Daar komt bij extreme politieke correctheid in dit land.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang aangelegd. En als je dat wel bent en je durft niet de beslissingen te nemen die je moet nemen, dan moet je die functie niet aanvaarden.
Juist die angst maakt dat het zo ontspoort. Een grote waffel hebben is niet hetzelfde als daar naar handelen. En natuurlijk, dat gebeurt ook. En dan moet de politie optreden. Als je iemand vanaf jongs af aan corrigeert loopt die binnen de lijntjes (op een enkeling na). Als je iemand laat zwemmen neemt het wangedrag alleen maar toe.
Het punt is dat je met tijdig optreden juist veel minder gezeik krijgt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
In dit geval is het eerder het afnemen van het plezier, het niet meer weten waar je het nou eigenlijk allemaal voor doet als vrijwilliger, het grootste gevaar.
Wanneer je meer bezig bent met handhaven en weinig eer van je werk hebt raak je dat plezier als vrijwilliger al gauw kwijt.
Dat kan natuurlijk. Wat is de bron van jouw kennis over dit onderwerpquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
[..]
maar andere mensen hebben daar meschien ook een mening over. mensen zoals mij die meschien niet voeltballen maar er toch wel wat van af weten.
Speelde ik daar zo even 3000 wedstrijden per seizoen dus, sportieve man dat ik benquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:23 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.knvb.nl/nieuws(...)het-veld-stijgt-niet
[..]
Volgens de KNVB is er weinig aan de hand.
Prima dat je een mening daarover hebt. Maar als 90% van de voetballers hier reageert de uitspraken van Johan beaamt en jij komt doodleuk als niet-voetballer verkondigen dat het niet waar is?? Dan zet je je zlef best voor lul.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
[..]
maar andere mensen hebben daar meschien ook een mening over. mensen zoals mij die meschien niet voeltballen maar er toch wel wat van af weten.
Misschien moet je eens verder denken dan je eigen landelijke sfeertje. Hier in het oosten is het ook niet aan de orde. Dan werkt jouw aanpak prima.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet dan ook als leden achter het bestuur staan. Als de voorzitter van de club hier in het dorp bedreigd zou worden, dan heeft die bedreiger direct met het hele dorp een probleem. Dat wordt totaal niet getolereerd.
Uiteindelijk kan een kleine groep het alleen verzieken voor de rest als er een nog kleinere groep bereid is om paal en perk aan het wangedrag te stellen.
bedoel je nou dat ik een linkje moet sturen ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:28 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Wat is de bron van jouw kennis over dit onderwerp?
Ik vind dat binnen de Marokkaanse gemeenschap een mentaliteitsverandering moet komen vanuit het basisbeginsel Fairplay.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Stelselmatig? Waarschuwen, schorsen van degenen die zich misdragen en uiteindelijk gewoon royeren.
mag ik je nog wel een fijne avond wensen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:30 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Prima dat je een mening daarover hebt. Maar als 90% van de voetballers hier reageert de uitspraken van Johan beaamt en jij komt doodleuk als niet-voetballer verkondigen dat het niet waar is?? Dan zet je je zlef best voor lul.
En nu ben ik echt klaar met je onwetendheid.
We kunnen er heerlijk over lullen waar het precies ooit mis is gegaan, maar ik denk dat het beter is om eens te kijken wat we vanuit het hier en nu kunnen doen. Terug in de tijd gaat niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:27 schreef KrappeAuto het volgende:
Een bar slechte opvoeding is de grootste factor waarom het zo ontspoort. Daar komt bij extreme politieke correctheid in dit land.
Vervolgens heb je de jeugd, die daadwerkelijk weet wat op het veld gebeurd, die zich nog niet beseffen welke groepen hoofddaders zijn en als ze zich dat wel beseffen, het niet durven te benoemen of niet gehoord worden als ze het wel benoemen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:31 schreef matthias24 het volgende:
[..]
mag ik je nog wel een fijne avond wensen?
Doen ze daar aan eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien gedragen Marokkanen zich hetzelfde bij rugby:p
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Kan. Maar een korte uitleg waarom jouw mening geen "leken"mening is zoals velen hier denken doch daadwerkelijk op een diep inzicht gebaseerd is zou natuurlijk de discussie wel helpenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
bedoel je nou dat ik een linkje moet sturen ofzo?
Dus eigenlijk zijn alle voetballers schuld aan misstanden. Overigens zag ik bij de zoektocht naar de feiten toch vrij veel voorbeelden van levenslang geschorste spelers en dat waren zeker niet allemaal Marokkanen. Om over de voorbeelden van vechtpartijen met toeschouwers maar te zwijgen, het voetbal is maar een vrij triest gebeuren als je dat bekijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:27 schreef YazooW het volgende:
[..]
De KNVB is afhankelijk van de wedstrijdformulieren die worden ingevuld. Diezelfde wedstrijdformulieren kunnen worden ingezien door beide partijen. Men denkt dus wel 2x na voordat er wat opgeschreven wordt. Binnen het amateurvoetbal is het bijvoorbeeld ook de normaalste zaak van de wereld om kaarten die gegeven zijn in de wedstrijd niet te registreren zodat deze later geen gevolg meer kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |