quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe preuts denk je wel niet dat ik ben?
Meteen je broek schoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Heb jij zelf ooit gevoetbald?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef matthias24 het volgende:
johan derksen. ga alsjeblieft met pensioen ouwdje!!!!
Mwoah, ik vond het wel beleefd van hem om antwoord te geven op de vraag die gesteld werdquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had die net zo goed zn mond kunnen houden...
Topic is nu dicht maar geloof dat ik heb gezegd dat Derksen dat zei? Kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat jij dat zei.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En waarom reageer je daar dan mee op mijn reactie?
Daar was ik als kind nou niet mee bezig.quote:
Nee. Dat is het niet. Misschien daar waar jij komt, maar niet overal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:51 schreef Nobu het volgende:
Dit. Vechten op het veld, vechten rond de kleedkamers en na de wedstrijd zo snel mogelijk wegwezen en hopen dat je auto's niet vernield zijn. Ik durf wel te stellen dat dit voor de iedere blanke amateurvoetballer een bekend gegeven is.
Had die beter een zinnig antwoord kunnen geven. Genoeg voorbeelden denk ik zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah, ik vond het wel beleefd van hem om antwoord te geven op de vraag die gesteld werd
ja behoorlijk! ik bedoel, stel je voor dat ik een zeepje moet oprapen.quote:
Was maar een geintje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Daar was ik als kind nou niet mee bezig.Vond het gewoon niet prettig maar je kon niet anders en zo heel erg is samen douchen nou ook weer niet.
Ik vind Johan Derksen altijd een authentieke commentator, recht voor zijn raap, geen kapsones.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef matthias24 het volgende:
johan derksen. ga alsjeblieft met pensioen ouwdje!!!!
Je weet al niet eens meer wat je gezegd hebt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Topic is nu dicht maar geloof dat ik heb gezegd dat Derksen dat zei? Kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat jij dat zei.
Ik ben een badman, dus vond het al niks. En had ook teamgenoten die christelijk waren en het daarom liever niet deden en weer een ander douchte maar een paar keer per week wegens een huidziekte.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het anders heel normaal dat je verplicht bent te douchen op de club. Ik ken het ook niet anders eerlijk gezegd.
Heb je gezien hoeveel reacties er geplaatst zijn...quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:55 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Je weet al niet eens meer wat je gezegd hebt?
Genieten. Waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Dat is het niet. Misschien daar waar jij komt, maar niet overal.
Jawel. Dat is het wel. Misschien daar waar jij komt niet, maar in de 28 jaar dat ik op het veld voetbal en de 10 jaar dat ik in de zaal voetbal is dit een erg bekend gegeven!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Dat is het niet. Misschien daar waar jij komt, maar niet overal.
Ik heb van Derksen begrepen dat homo's niet voetballen, dus geen zorgen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef matthias24 het volgende:
ja behoorlijk! ik bedoel, stel je voor dat ik een zeepje moet oprapen.wie weet wat voor ongelukjes er dan zouden kunnen gebeuren.
Soms wel vervelend als je op 60 graden moet douchen als er een hardnekkige vlek zit.quote:
Waar reageer je eigenlijk op? Op de uitspraken van Johan Derksen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Even kijken wat zei ik ook alweer? Oh ja, wat een idioot.
Dat slaat helemaal nergens op, met een onderbroek aan douchen intimideert niemand. Het is een totaal onzinnige kreet. Die jongens hebben blijkbaar moeite om naakt rond te lopen, ik zie niet waarom dat een probleem zou moeten zijn. Verder is de tolerantie richting hun ook bedroevend dus de sfeer verpesten kunnen anderen ook. Als er volgens mij iets duidelijk is is dat de sfeer in het voetbal grondig verpest is en dat moet het voetbal zich aantrekken, het aantal keer dat die sport negatief in het nieuws komt is enorm.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is symptoom van een groter probleem, namelijk bijvoorbeeld intimidatie vanuit Marokkaanse amateurvoetballers en nog meer onenigheid die door deze bevolkingsgroep wordt veroorzaakt.
Ga er nou niet op inquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Waar reageer je eigenlijk op? Op de uitspraken van Johan Derksen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |