quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe preuts denk je wel niet dat ik ben?
Meteen je broek schoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Heb jij zelf ooit gevoetbald?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef matthias24 het volgende:
johan derksen. ga alsjeblieft met pensioen ouwdje!!!!
Mwoah, ik vond het wel beleefd van hem om antwoord te geven op de vraag die gesteld werdquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had die net zo goed zn mond kunnen houden...
Topic is nu dicht maar geloof dat ik heb gezegd dat Derksen dat zei? Kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat jij dat zei.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef begaaierd het volgende:
[..]
En waarom reageer je daar dan mee op mijn reactie?
Daar was ik als kind nou niet mee bezig.quote:
Nee. Dat is het niet. Misschien daar waar jij komt, maar niet overal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:51 schreef Nobu het volgende:
Dit. Vechten op het veld, vechten rond de kleedkamers en na de wedstrijd zo snel mogelijk wegwezen en hopen dat je auto's niet vernield zijn. Ik durf wel te stellen dat dit voor de iedere blanke amateurvoetballer een bekend gegeven is.
Had die beter een zinnig antwoord kunnen geven. Genoeg voorbeelden denk ik zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah, ik vond het wel beleefd van hem om antwoord te geven op de vraag die gesteld werd
ja behoorlijk! ik bedoel, stel je voor dat ik een zeepje moet oprapen.quote:
Was maar een geintje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Daar was ik als kind nou niet mee bezig.Vond het gewoon niet prettig maar je kon niet anders en zo heel erg is samen douchen nou ook weer niet.
Ik vind Johan Derksen altijd een authentieke commentator, recht voor zijn raap, geen kapsones.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef matthias24 het volgende:
johan derksen. ga alsjeblieft met pensioen ouwdje!!!!
Je weet al niet eens meer wat je gezegd hebt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Topic is nu dicht maar geloof dat ik heb gezegd dat Derksen dat zei? Kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat jij dat zei.
Ik ben een badman, dus vond het al niks. En had ook teamgenoten die christelijk waren en het daarom liever niet deden en weer een ander douchte maar een paar keer per week wegens een huidziekte.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het anders heel normaal dat je verplicht bent te douchen op de club. Ik ken het ook niet anders eerlijk gezegd.
Heb je gezien hoeveel reacties er geplaatst zijn...quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:55 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Je weet al niet eens meer wat je gezegd hebt?
Genieten. Waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Dat is het niet. Misschien daar waar jij komt, maar niet overal.
Jawel. Dat is het wel. Misschien daar waar jij komt niet, maar in de 28 jaar dat ik op het veld voetbal en de 10 jaar dat ik in de zaal voetbal is dit een erg bekend gegeven!quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Dat is het niet. Misschien daar waar jij komt, maar niet overal.
Ik heb van Derksen begrepen dat homo's niet voetballen, dus geen zorgen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef matthias24 het volgende:
ja behoorlijk! ik bedoel, stel je voor dat ik een zeepje moet oprapen.wie weet wat voor ongelukjes er dan zouden kunnen gebeuren.
Soms wel vervelend als je op 60 graden moet douchen als er een hardnekkige vlek zit.quote:
Waar reageer je eigenlijk op? Op de uitspraken van Johan Derksen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Even kijken wat zei ik ook alweer? Oh ja, wat een idioot.
Dat slaat helemaal nergens op, met een onderbroek aan douchen intimideert niemand. Het is een totaal onzinnige kreet. Die jongens hebben blijkbaar moeite om naakt rond te lopen, ik zie niet waarom dat een probleem zou moeten zijn. Verder is de tolerantie richting hun ook bedroevend dus de sfeer verpesten kunnen anderen ook. Als er volgens mij iets duidelijk is is dat de sfeer in het voetbal grondig verpest is en dat moet het voetbal zich aantrekken, het aantal keer dat die sport negatief in het nieuws komt is enorm.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is symptoom van een groter probleem, namelijk bijvoorbeeld intimidatie vanuit Marokkaanse amateurvoetballers en nog meer onenigheid die door deze bevolkingsgroep wordt veroorzaakt.
Ga er nou niet op inquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Waar reageer je eigenlijk op? Op de uitspraken van Johan Derksen?
Maar op school moest je na het sporten ook onder de douche. Er zal toch wel een moment zijn dat je er overheen bent lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben een badman, dus vond het al niks. En had ook teamgenoten die christelijk waren en het daarom liever niet deden en weer een ander douchte maar een paar keer per week wegens een huidziekte.
En dat is alleen uit mijn ervaring dan.
Ja, heb je tegenwoordig wel waspoeders voor zodat je ook op 40 graden kunt douchen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Soms wel vervelend als je op 60 graden moet douchen als er een hardnekkige vlek zit.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op, met een onderbroek aan douchen intimideert niemand. Het is een totaal onzinnige kreet. Die jongens hebben blijkbaar moeite om naakt rond te lopen, ik zie niet waarom dat een probleem zou moeten zijn. Verder is de tolerantie richting hun ook bedroevend dus de sfeer verpesten kunnen anderen ook. Als er volgens mij iets duidelijk is is dat de sfeer in het voetbal grondig verpest is en dat moet het voetbal zich aantrekken, het aantal keer dat die sport negatief in het nieuws komt is enorm.
Jammer voor je. Er was net iemand die beweerde (misschien jij zelf) dat er maar weinig Marokkanen Rugby als sport beoefenen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee, maar ik zit wel op rugby. en daar zijn ook marokkanen.
die derksen is gewoon een rasist. zelfs homo's komen niet in zijn handboek voor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb van Derksen begrepen dat homo's niet voetballen, dus geen zorgen.
Het is een symptoom van een groter probleem zeg ik toch, ik noem dit nergens een probleemquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op, met een onderbroek aan douchen intimideert niemand. Het is een totaal onzinnige kreet. Die jongens hebben blijkbaar moeite om naakt rond te lopen, ik zie niet waarom dat een probleem zou moeten zijn. Verder is de tolerantie richting hun ook bedroevend dus de sfeer verpesten kunnen anderen ook. Als er volgens mij iets duidelijk is is dat de sfeer in het voetbal grondig verpest is en dat moet het voetbal zich aantrekken, het aantal keer dat die sport negatief in het nieuws komt is enorm.
Nouja, het waarheidsgehalte doet er in deze wel toe. Als je het doortrekt is het immers de schuld van de mocros dat Nederland niet meedoet in de voetbaltopquote:Op dinsdag 12 april 2016 16:59 schreef Yogaflame het volgende:
Een of andere uitgerangeerde (MIDDELMATIGE) ouwe ex-voetballer trekt z'n scheur los over Marokkanen. Nou nou...'tis me wat zeg.
Maar, zoals gewoonlijk staan beide kampen alweer klaar om mekaar de kop van de romp te scheuren. Persoonlijk interesseert het met geen ene fuck wat Johan Derksen, of wie dan ook, zegt. Maar, hij moet het wel kunnen zeggen. Wat voor geraaskal het ook is is irrelevant.
Iedereen omvat echt iedereen. Ik vertel je dat ik het niet herken en er ook weinig over hoor. Nogmaals, de clubs waar ik het over hoor zijn de clubs van het woonwagenkamp. Ik snap dat de randstad een ander beeld kan geven dan daarbuiten, maar de stelling was iedereen en dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef begaaierd het volgende:
Jawel. Dat is het wel. Misschien daar waar jij komt niet, maar in de 28 jaar dat ik op het veld voetbal en de 10 jaar dat ik in de zaal voetbal is dit een erg bekend gegeven!
Plus massa-aangiften of eventueel ook nog een eigen voetbalbond oprichten, kan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:00 schreef YazooW het volgende:
Eigenlijk zouden de Marokkanen massaal de KNVB moeten oproepen om een reactie te geven op de uitspraken van Derksen. Dat zal dan ook meteen averechts werken omdat de KNVB dan niet anders kan dan Derksen (gedeeltelijk) gelijk geven.
eigenlijk is het een beetje hetzelfde! rugby of voetbal. het zijn allebij teamsporten. en in mijn team zitten nou eenmaal een paar marokkanen ja! en ook 1 turk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:59 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Jammer voor je. Er was net iemand die beweerde (misschien jij zelf) dat er maar weinig Marokkanen Rugby als sport beoefenen.
Dus je weet eigenlijk niet eens waarover je praat maar toch kom je hier stellig je mening verkondigen. Top, ga zo door!!
Volgens google speelt FC Utopia in Denemarken en is FC Walhalla een restaurant, iets preciezer zou wel prettig zijn.quote:
Dat is dus het punt, het is een beetje makkelijk om te doen alsof het allemaal om Marokkanen gaat. Agressie en voetbal gaan al heel lang hand in hand. Dat Marokkaanse jongens daar wel raad mee weten mag duidelijk zijn, maar zonder hun lukt het ook prima. En als het alleen maar autochtonen zijn wordt er wel weer een andere manier gevonden om het op een ander af te schuiven. Dan is het inderdaad de kamper, of de boer, of de stedeling waar het aan ligt. Niet aan de wij-zij houding waarmee beide partijen de wedstrijd ingaan, het is gewoon hoe zij zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het hier ging om kampers zou het ineens wel zo genoemd mogen worden?Natuurlijk vindt er een bepaalde dynamiek plaats, maar niemand is daarbij gebaat. Dat het te makkelijk is om een groep de zwarte piet toe te spelen verandert niks aan de urgentie om dit probleem op te lossen.
Of het op deze manier aankaarten the way to go is vind ik ook discutabel, maar er moet wel snel iets mee gedaan gaan worden en volgens mij gebeurt er momenteel bar weinig.
Homo zijn staat een beetje los van ras. En ik geloof niet dat Derksen een racist is. Wel ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
die derksen is gewoon een rasist. zelfs homo's komen niet in zijn handboek voor.
en een ouwe opa.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Homo zijn staat een beetje los van ras. En ik geloof niet dat Derksen een racist is. Wel ongenuanceerd.
Nee, dat is de schuld van Danny Blind. En vooruit, Marco van Basten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nouja, het waarheidsgehalte doet er in deze wel toe. Als je het doortrekt is het immers de schuld van de mocros dat Nederland niet meedoet in de voetbaltop
Tja dat zijn darten en voetbal ook, want ja sport.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
eigenlijk is het een beetje hetzelfde! rugby of voetbal. het zijn allebij teamsporten. en in mijn team zitten nou eenmaal een paar marokkanen ja! en ook 1 turk.
nee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:04 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Tja dat zijn darten en voetbal ook, want ja sport.
Een paar? 2 dus? En 1 Turk. Ook wel eens een wedstrijd gespeeld tegen een team wat louter bestaat uit Marokkanen?
Dat was met Van Persie ook zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:25 schreef matthias24 het volgende:ik ken toevalig een jongen die puur nederlands is maar met een marokaans accent spreekt.
en dat terwijl ie gewoon hier geboren is.
"Marokkanen verzieken het spel" lijkt mij een prima antwoord op de vraag "waarom gaan clubs kapot" eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, het is een beetje makkelijk om te doen alsof het allemaal om Marokkanen gaat. Agressie en voetbal gaan al heel lang hand in hand. Dat Marokkaanse jongens daar wel raad mee weten mag duidelijk zijn, maar zonder hun lukt het ook prima. En als het alleen maar autochtonen zijn wordt er wel weer een andere manier gevonden om het op een ander af te schuiven. Dan is het inderdaad de kamper, of de boer, of de stedeling waar het aan ligt. Niet aan de wij-zij houding waarmee beide partijen de wedstrijd ingaan, het is gewoon hoe zij zijn.
En ik begrijp niet precies wat het probleem is dat urgent opgelost moet worden. Derksen had het erover dat clubs kapot gaan doordat er veel Marokkanen spelen (waar dat precies aan ligt kan hij niet vertellen) en de discussie (of eerder circlejerk) hier gaat zowat alleen over waarom 'Marokkanenclubs' kuttegenstanders zijn. Dat is iets heel anders.
Als je het een symptoom noemt is het dus deel van het probleem.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een symptoom van een groter probleem zeg ik toch, ik noem dit nergens een probleemProbleem is dat diezelfde lui vaak het spelletje verkloten, al jaren
Als je pas in gaat grijpen wanneer het verenigingsleven er kapot aan begint te gaan ben je te laat. En op sommige plekken is dat al aan de orde.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, het is een beetje makkelijk om te doen alsof het allemaal om Marokkanen gaat. Agressie en voetbal gaan al heel lang hand in hand. Dat Marokkaanse jongens daar wel raad mee weten mag duidelijk zijn, maar zonder hun lukt het ook prima. En als het alleen maar autochtonen zijn wordt er wel weer een andere manier gevonden om het op een ander af te schuiven. Dan is het inderdaad de kamper, of de boer, of de stedeling waar het aan ligt. Niet aan de wij-zij houding waarmee beide partijen de wedstrijd ingaan, het is gewoon hoe zij zijn.
En ik begrijp niet precies wat het probleem is dat urgent opgelost moet worden. Derksen had het erover dat clubs kapot gaan doordat er veel Marokkanen spelen (waar dat precies aan ligt kan hij niet vertellen) en de discussie (of eerder circlejerk) hier gaat zowat alleen over waarom 'Marokkanenclubs' kuttegenstanders zijn. Dat is iets heel anders.
Ik woon in het zuiden van het land. Daar zijn de mensen sowieso al minder opgefokt. Ok, buiten de bekende tokkie-vrijplaatsen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef Nobu het volgende:
Volgens google speelt FC Utopia in Denemarken en is FC Walhalla een restaurant, iets preciezer zou wel prettig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |