Ja, die mogelijkheid hebben ze sowieso.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:46 schreef loni55 het volgende:
[..]
Daar heb je vast gelijk in. Aan de andere kant, ze hadden de mogelijkheid om op beroep te gaan dus..
Ik denk niet dat jij melding doet van kindermishandeling als ouders bewust met hun kinderen verhuizen naar een ander land, waar geen van allen de taal van spreekt. Of wel?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
Maar omdat er ook 2 kinderen bij zijn die vermoedelijk amper de taal spreken van het land waar je ze heen stuurt, past het niet bij een beschaafd land om ze dan maar weg te sturen omdat hun ouders en/of wat Nederlandse ambtenaren dingen niet goed gedaan hebben.
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:18 schreef loni55 het volgende:
[..]
Er is een ware strijd tussen de Oostbloklanden om meer NAVO troepen in hun landen te laten stationeren. En nee dat doen ze niet omdat het zo gezellig is.
Daarom verwacht ik eigenlijk wel een zwangerschap-explosie in de AZC'squote:Op dinsdag 12 april 2016 17:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Maar we gaan er wel lessen uit trekken voor de toekomst!
Hahahaha.
Terwijl die ouders al wisten dat het kansloos was, maar nu hebbben ze zoveel gerekt dat ze de staat proberen te chanteren met hun inmiddels opgegroeide kinderen. En die mensen daar in Baarn trappen er nog in ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:46 schreef loni55 het volgende:
[..]
Daar heb je vast gelijk in. Aan de andere kant, ze hadden de mogelijkheid om op beroep te gaan dus..
Met het verkopen van de daklozenkrant.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens de facebookpagina zagen de ouders met hun verschillende nationaliteiten geen kans om een bestaan in Rusland of Georgië op te bouwen.
Wat is dit voor slappe redenatie. Maar in Nederland lukt het dan toevallig wel?
Ik heb nog nooit gelezen dat taal een belemmering is om met kinderen naar Nederland te emigreren. Dan zal het andersom ook wel geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer een discussie gaan voeren zonder meteen met allerlei projectietermen zoals Gutmensch te gaan smijten.
Dat wij onze procedures nog steeds niet op orde hebben en mensen jaren lang in allerlei ambtelijke molens kun je deze mensen niet aanrekenen en bovendien lost het dat probleem niet op als je ze morgen uitzet. Het zijn gewoon 2 losstaande zaken.
Als dit alleen om twee volwassenen ging, had ik er geen enkel probleem mee als ze werden uitgezet. Maar omdat er ook 2 kinderen bij zijn die vermoedelijk amper de taal spreken van het land waar je ze heen stuurt, past het niet bij een beschaafd land om ze dan maar weg te sturen omdat hun ouders en/of wat Nederlandse ambtenaren dingen niet goed gedaan hebben. We moeten ons niet zo druk maken over dit soort situaties die er zijn, we moeten zorgen dat er geen nieuwe ontstaan.
Ik heb ooit eens gelezen over een stel , zij kreeg geen verblijfsvergunning in Rusland en hij niet in Georgie, dus kunnen ze niet samen zijn in die landen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:50 schreef Twiitch het volgende:
Volgens de facebookpagina zagen de ouders met hun verschillende nationaliteiten geen kans om een bestaan in Rusland of Georgië op te bouwen.
Wat is dit voor slappe redenatie. Maar in Nederland lukt het dan toevallig wel? Lulkoek. Economische migranten. Weg.
Dit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:00 schreef Peachbird het volgende:
Hele volksstammen regressieve afrikanen kunnen vrijlijk rondwandelen hier maar een fatsoenlijk aangepast kind snel uitzetten!
[ afbeelding ]
groetjes -nederland.
Het systeem werkt dan ook niet zo dat de best geïntegreerde persoon mag blijven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit.
Even los van de benaming van eerstgenoemde groep is het wel een feit dat niet geintergreerde mensen die er ook geen moeite voor doen wel kunnen blijven, maar mensen die wel intergreren en bereid zijn te werken dat die wegmoeten.
Dat is wel van de zotte.
Hier blijkbaar ook niet:quote:Volgens de facebookpagina zagen de ouders met hun verschillende nationaliteiten geen kans om een bestaan in Rusland of Georgië op te bouwen.
quote:De moeder van David en Daniel verkoopt al jaren de daklozenkrant bij de Albert Heijn in Baarn. ,,Ze moet toch geld verdienen.
Waar is de vader in dit verhaal?quote:Er is nog geen datum vastgesteld waarop de broertjes het land moeten verlaten. ,,Maar er is wel aan hun moeder gevraagd wanneer ze het land verlaat. Dit is onze laatste greep.''
Ik denk beide.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:24 schreef detaris het volgende:
waarom duren dit soort zaken meer dan 10 jaar?![]()
Is het ambtelijke apparaat zo traag of hebben we weer te maken met vertragende asieladvocaten?
Nee regels zijn regels. Ze zijn net zo min gewenst als pvv-kansenparels.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:45 schreef BlaZ het volgende:
Indien het geen Moslims zijn mogen ze wel blijven wat mij betreft, ze helpen zo toch mee de islamisering tegen te gaan.
Misschien gescheiden. Probleem ook opgelost.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hier blijkbaar ook niet:
[..]
[..]
Waar is de vader in dit verhaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |