EN nu lekker in het zonnetje op je balkonquote:Op maandag 11 april 2016 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Top dag! Alles gelukt. Heerlijk relaxed in de zon broodje eten, alles zat mee
Precies. Ik zat al een uurtje op balkon.quote:Op maandag 11 april 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
EN nu lekker in het zonnetje op je balkon![]()
En straks op je "nieuwe" bank
Bij mij komt ie wat later binnen vallen, maar gisteren vond ik het nog iets te frisquote:Op maandag 11 april 2016 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Ik zat al een uurtje op balkon.
De wind was wat fris. Bij mij rond 3 a 4 uur. Maar dan ben ik meestal toch niet thuis.quote:Op maandag 11 april 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij komt ie wat later binnen vallen, maar gisteren vond ik het nog iets te fris
Zoals verwacht dus.. De zon stond iig volop aan vanochtendquote:Op maandag 11 april 2016 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De wind was wat fris. Bij mij rond 3 a 4 uur. Maar dan ben ik meestal toch niet thuis.
De dag begon al top met de bloemenmarkt uitgestorven.
Ik heb nog een Ray Ban ban 83quote:
Nou wat denk jequote:
Ik heb zelfs het bonnetje nogquote:
Op de fiets zonder, zag ik al bloembakken over het hoofdquote:
Het gaat lekkerquote:Op maandag 11 april 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de fiets zonder, zag ik al bloembakken over het hoofd
Nou het plantaardige al jarenquote:
Ik koop het wel eens als een feestjequote:
Ik zit op -4, zonder glazen is alles vaag.quote:
Kijk daar hou ik vanquote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit op -4, zonder glazen is alles vaag.
In het zwembad herken ik mensen aan kleur van de badkleding.quote:
Als je er in pist ookquote:Op maandag 11 april 2016 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het zwembad herken ik mensen aan kleur van de badkleding.
Daar weet ik dan weer niks vanquote:Op maandag 11 april 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vooral in het kinderbadje is het erg.
Kleine Piet heeft een watertafel, hij was er aardig druk mee.quote:Op maandag 11 april 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
blauw water in het kinderbad? Kleine Piet zeker voorop
Wel voor in de tuin neem ik aanquote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je draait met waterrad en de bootjes gaan varen.
Zoveel mogelijk buiten latenquote:Op maandag 11 april 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is dol op buiten spelen, deze zomer gaat ie op paard.
Maak er WIL van dan is het al andersquote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
kom er net achter dat de Aap denkt dat ie als ie 18 is het huis uit MOET *auw*
Waarom denkt hij dat dan?quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
Die heeft het snel door. Opzoutenquote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom denkt hij dat dan?![]()
Heeft iemand dat gezegd of heeft hij dat ergens gelezen?
Ach ik wilde met mijn vader trouwen,quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
Jong, In zijn soldate pak.quote:
Ach dat hadden we als kind toch welquote:
Ah je mist hem nog steedsquote:Op maandag 11 april 2016 22:39 schreef Soury het volgende:
DIG / Verkiezing mooiste wallpaper
Mij vader
Ik zei dat serieus tegen mijn zus. In verband met die bank, Ik kan niet schakelen en ik ben tien jaar ouder van zorgen die er niet zijn,quote:
Ja, maar het is een mooi plaatje,quote:
ik ik ikquote:Op maandag 11 april 2016 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat serieus tegen mijn zus. In verband met die bank, Ik kan niet schakelen en ik ben tien jaar ouder van zorgen die er niet zijn,
De rest kan stikkequote:
Ikke.quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus heb ik al jaren niet meer gezien en dat is maar beter ook.
Nee en eerlijk kan ik me het niet voorstellen.Zussen, broers dat is toch iets naastsquote:
Ik vind het zeikwijfquote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en eerlijk kan ik me het niet voorstellen.Zussen, broers dat is toch iets naasts
Dat kan mijn schoonzus is een zeikwijf met kort pittig kapsel,quote:
Je meent het... Ben je eigenlijk Grieks?quote:Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan mijn schoonzus is een zeikwijf met kort pittig kapsel,
Nee mijn broerquote:Op maandag 11 april 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het... Ben je eigenlijk Grieks?
Ik red mezelf nogquote:Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je het zelf nog redden of heb je hulp nodig?
Mijn 8 jaar jongere broertje ging met Braziliaanse trouwen, ik heb 'm nog zo gewaarschuwd maar eigenwijs.quote:Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan mijn schoonzus is een zeikwijf met kort pittig kapsel,
Oh dat is meestal andersomquote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn 8 jaar jongere broertje ging met Braziliaanse trouwen, ik heb 'm nog zo gewaarschuwd maar eigenwijs.
Whehhehehehhehehequote:
Ga ff wissen ofzoquote:
Gezellig Hutquote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef Treehut362 het volgende:
http://www.cleverbot.com/
ik chat met een comuter
Wie nietquote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef Treehut362 het volgende:
http://www.cleverbot.com/
ik chat met een comuter
In what circumstances?quote:
I enjoy cartoons, but I value the company of real people.quote:
IK ben voorquote:
Are mouses the only animals that can eat raisins?quote:
What does that mean in English?quote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
Sas raakt dr zoon kwijt.. Dat is al erg genoeg
Oh jeequote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Are mouses the only animals that can eat raisins?
Genoeg muizen hier op Fokquote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Pissing lost monkeyquote:
Tuurlijk niet, ze moet mij ff mailen dan.quote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas raakt dr zoon kwijt.. Dat is al erg genoeg
Who said anything about raisins?quote:Op maandag 11 april 2016 23:17 schreef Soury het volgende:
Oh jee
Have you ever been to Belgium?quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
What does that mean in English?
The same as in Dutch
You don't know French?quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef Soury het volgende:
What does that mean in English?
Pissing lost monkey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |