Ah je mist hem nog steedsquote:Op maandag 11 april 2016 22:39 schreef Soury het volgende:
DIG / Verkiezing mooiste wallpaper
Mij vader
Ik zei dat serieus tegen mijn zus. In verband met die bank, Ik kan niet schakelen en ik ben tien jaar ouder van zorgen die er niet zijn,quote:
Ja, maar het is een mooi plaatje,quote:
ik ik ikquote:Op maandag 11 april 2016 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat serieus tegen mijn zus. In verband met die bank, Ik kan niet schakelen en ik ben tien jaar ouder van zorgen die er niet zijn,
De rest kan stikkequote:
Ikke.quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus heb ik al jaren niet meer gezien en dat is maar beter ook.
Nee en eerlijk kan ik me het niet voorstellen.Zussen, broers dat is toch iets naastsquote:
Ik vind het zeikwijfquote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en eerlijk kan ik me het niet voorstellen.Zussen, broers dat is toch iets naasts
Dat kan mijn schoonzus is een zeikwijf met kort pittig kapsel,quote:
Je meent het... Ben je eigenlijk Grieks?quote:Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan mijn schoonzus is een zeikwijf met kort pittig kapsel,
Nee mijn broerquote:Op maandag 11 april 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent het... Ben je eigenlijk Grieks?
Ik red mezelf nogquote:Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je het zelf nog redden of heb je hulp nodig?
Mijn 8 jaar jongere broertje ging met Braziliaanse trouwen, ik heb 'm nog zo gewaarschuwd maar eigenwijs.quote:Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan mijn schoonzus is een zeikwijf met kort pittig kapsel,
Oh dat is meestal andersomquote:Op maandag 11 april 2016 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn 8 jaar jongere broertje ging met Braziliaanse trouwen, ik heb 'm nog zo gewaarschuwd maar eigenwijs.
Whehhehehehhehehequote:
Ga ff wissen ofzoquote:
Gezellig Hutquote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef Treehut362 het volgende:
http://www.cleverbot.com/
ik chat met een comuter
Wie nietquote:Op maandag 11 april 2016 23:13 schreef Treehut362 het volgende:
http://www.cleverbot.com/
ik chat met een comuter
In what circumstances?quote:
I enjoy cartoons, but I value the company of real people.quote:
IK ben voorquote:
Are mouses the only animals that can eat raisins?quote:
What does that mean in English?quote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
Sas raakt dr zoon kwijt.. Dat is al erg genoeg
Oh jeequote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Are mouses the only animals that can eat raisins?
Genoeg muizen hier op Fokquote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Pissing lost monkeyquote:
Tuurlijk niet, ze moet mij ff mailen dan.quote:Op maandag 11 april 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas raakt dr zoon kwijt.. Dat is al erg genoeg
Who said anything about raisins?quote:Op maandag 11 april 2016 23:17 schreef Soury het volgende:
Oh jee
Have you ever been to Belgium?quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
What does that mean in English?
The same as in Dutch
You don't know French?quote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef Soury het volgende:
What does that mean in English?
Pissing lost monkey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |