EN nu lekker in het zonnetje op je balkonquote:Op maandag 11 april 2016 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Top dag! Alles gelukt. Heerlijk relaxed in de zon broodje eten, alles zat mee
Precies. Ik zat al een uurtje op balkon.quote:Op maandag 11 april 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
EN nu lekker in het zonnetje op je balkon![]()
En straks op je "nieuwe" bank
Bij mij komt ie wat later binnen vallen, maar gisteren vond ik het nog iets te frisquote:Op maandag 11 april 2016 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Ik zat al een uurtje op balkon.
De wind was wat fris. Bij mij rond 3 a 4 uur. Maar dan ben ik meestal toch niet thuis.quote:Op maandag 11 april 2016 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij komt ie wat later binnen vallen, maar gisteren vond ik het nog iets te fris
Zoals verwacht dus.. De zon stond iig volop aan vanochtendquote:Op maandag 11 april 2016 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
De wind was wat fris. Bij mij rond 3 a 4 uur. Maar dan ben ik meestal toch niet thuis.
De dag begon al top met de bloemenmarkt uitgestorven.
Ik heb nog een Ray Ban ban 83quote:
Nou wat denk jequote:
Ik heb zelfs het bonnetje nogquote:
Op de fiets zonder, zag ik al bloembakken over het hoofdquote:
Het gaat lekkerquote:Op maandag 11 april 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de fiets zonder, zag ik al bloembakken over het hoofd
Nou het plantaardige al jarenquote:
Ik koop het wel eens als een feestjequote:
Ik zit op -4, zonder glazen is alles vaag.quote:
Kijk daar hou ik vanquote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit op -4, zonder glazen is alles vaag.
In het zwembad herken ik mensen aan kleur van de badkleding.quote:
Als je er in pist ookquote:Op maandag 11 april 2016 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het zwembad herken ik mensen aan kleur van de badkleding.
Daar weet ik dan weer niks vanquote:Op maandag 11 april 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vooral in het kinderbadje is het erg.
Kleine Piet heeft een watertafel, hij was er aardig druk mee.quote:Op maandag 11 april 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
blauw water in het kinderbad? Kleine Piet zeker voorop
Wel voor in de tuin neem ik aanquote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je draait met waterrad en de bootjes gaan varen.
Zoveel mogelijk buiten latenquote:Op maandag 11 april 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is dol op buiten spelen, deze zomer gaat ie op paard.
Maak er WIL van dan is het al andersquote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
kom er net achter dat de Aap denkt dat ie als ie 18 is het huis uit MOET *auw*
Waarom denkt hij dat dan?quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
Die heeft het snel door. Opzoutenquote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom denkt hij dat dan?![]()
Heeft iemand dat gezegd of heeft hij dat ergens gelezen?
Ach ik wilde met mijn vader trouwen,quote:Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef sacha het volgende:
Jong, In zijn soldate pak.quote:
Ach dat hadden we als kind toch welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |