Ik geloof niet dat iemand dat wil.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar als je de gulden gaat koppelen aan de euro nadat je de euro hebt afgeschaft krijg je ook een hele vreemde situatie. Je geeft dan eigenlijk de controle over de eigen munt volledig op.
Dat is het probleem niemand weet eigenlijk wat de nexit mensen willen maar er wordt wel om gevraagd.quote:
Volgens mij is het in een muntunie juist ongunstig om het zwakste land te zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand dat wil.
Maar een nieuwe kleinere muntunie met een paar economisch weerbare andere landen lijkt me geen slecht idee eigenlijk.
Hoe bedoel je dit precies? (Denk je dat Nederland de zwakste zou zijn in zo'n nieuwe unie?)quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij is het in een muntunie juist ongunstig om het zwakste land te zijn.
Niemand vroeg om doorgaan en wat dat gaat betekenen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is het probleem niemand weet eigenlijk wat de nexit mensen willen maar er wordt wel om gevraagd.
Deze 17 miljoen observanten hebben in ieder geval vaak geen verborgen agenda's.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat een heleboel kiezers het veel beter menen te weten dan de heren politici
Bovendien is veel ook gewoon een kwestie van smaak, of op zijn best koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze 17 miljoen observanten hebben in ieder geval vaak geen verborgen agenda's.
Het is argelozer daardoor en dat is goed m.i.
Iedreen heeft zijn eigen agendaquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze 17 miljoen observanten hebben in ieder geval vaak geen verborgen agenda's.
Het is argelozer daardoor en dat is goed m.i.
Maar die is niet verborgen en die bespreken we in alle eerlijkheid hier, toch?quote:
Selectieve ontkenning. Hij snapt het wel, alleen wil het niet zien.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:35 schreef juliusceasar het volgende:
Rutte snapt de uitslag niet zegt hij in het wekelijkse NOS inyterview.
Sukkel!!!
Bespreken is iets anders dan besluiten nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar die is niet verborgen en die bespreken we in alle eerlijkheid hier, toch?
Wat een triestheid.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:23 schreef Red_85 het volgende:
Trouwens een beste lijst wat er allemaal voor onregelmatigheden zijn geconstateerd inmiddels. Allemaal 'fouten'? ...
Ging allemaal wel erg een kant op.
https://www.geenstijl.nl/(...)tten_voorfraude.html
Duh. Dat is geen nieuw en/of oorspronkelijk inzicht natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bespreken is iets anders dan besluiten nemen.
Er is veel uit de kast getrokken om het allemaal lekker te traineren. Met de uitslag zal hetzelfde gaan gebeuren. rutte is nu al bezig met zijn 'ik snap t niet???'...quote:
Met triestheid bedoel ik de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is veel uit de kast getrokken om het allemaal lekker te traineren.
ja echt wat een oen is die rutte toch. hij heeft nu toch zelf gezien hoe nederland er over denkt. is hij dan echt zo dom of zit hij gewoon een toneelstuk te spelen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Selectieve ontkenning. Hij snapt het wel, alleen wil het niet zien.
Hij heeft zijn eigen agenda natuurlijk. Een lastige steen in het water, die uitslag.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja echt wat een oen is die rutte toch. hij heeft nu toch zelf gezien hoe nederland er over denkt. is hij dan echt zo dom of zit hij gewoon een toneelstuk te spelen.
ja maar hij moet zich eens gaan verdiepen in wat nederland graag zou willen en wat noodzakelijk is om zijn eigen land te dienen. want anders word zijn baan straks overgenomen door iemand anders. en dat zou heel goed geert wilders kunnen zijn dan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen agenda natuurlijk. Een lastige steen in het water, die uitslag.
Even laten rusten en over een tijdje is het net alsof er niets gebeurd is. Over tot de orde van de dag maar weer.
En dan gaat Rutte iets leuks doen in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar hij moet zich eens gaan verdiepen in wat nederland graag zou willen en wat noodzakelijk is om zijn eigen land te dienen. want anders word zijn baan straks overgenomen door iemand anders. en dat zou heel goed geert wilders kunnen zijn dan.
hoe weet je dat allemaal?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En dan gaat Rutte iets leuks doen in het bedrijfsleven.
"Eindelijk echt geld verdienen!" Ik hoor het hem al zeggen.
Er zijn geen staatsmannen meer. De politiek is these days een springplank naar een functie bij een bank of een verzekeraar. Of beter nog bij het Europees parlement, dat is pas echt cashen.
Ik heb daar een boek over gelezen.quote:
De hogere opleiding genaamd "het leven" inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij ook wel wat hoge opleidingen hebt genoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |