?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat wil zo'n man dan
je kan langskomen
Heb meestal in het weekend al andere plannen en doordeweeks komt er niet echt meer vanquote:
WAjong gefaked?quote:
Ik ging altijd zo kapot om die gast hequote:
Hahaha. Deal.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Mocht je met Solar moe zijn wil ik je wel oppikken in ruil voor early birthday bangin'.
oooooooohquote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zegt ie toch... je kan bellen, je kan langskomen
Nee man, gewoon net genoeg uurtjes om onder de grens te blijven. Houd nu meer over dan met 40 uur.quote:
meestal is niet altijd. ben je zo drukbezet ja?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb meestal in het weekend al andere plannen en doordeweeks komt er niet echt meer van
[..]
WAjong gefaked?
Zo druk met rukken op camsletjes, nou nou.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb meestal in het weekend al andere plannen en doordeweeks komt er niet echt meer van
Wat doe je dan voor werkquote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee man, gewoon net genoeg uurtjes om onder de grens te blijven. Houd nu meer over dan met 40 uur.
Nouja, druk is relatief, maar heb wel altijd wat te doen, en niet zomaar tijd om fftjes een paar festivals in te plannenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
meestal is niet altijd. ben je zo drukbezet ja?
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Germano het volgende:
[..]
20 minuten rijden. Is het waard voor mij.
Nicequote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Bouwkundig tekenaar bij een architectenbureau.
je kan toch gewoon vrij plannen man, het si niet alsof zoiets ineens is ... weet je maanden van te vorenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja, druk is relatief, maar heb wel altijd wat te doen, en niet zomaar tijd om fftjes een paar festivals in te plannen
Supertoffe gast irlquote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Als die Rickokun niet zo'n psycho space eend was en niet op zijn leeftijd nog op zo'n zielig kamertje bij mam en pap thuis woonde zou ik hem best wel doen trouwens.
hoe oud is ie dan eigenlijk, schat hem zelf rond de 19 in op dat filmpjequote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Als die Rickokun niet zo'n psycho space eend was en niet op zijn leeftijd nog op zo'n zielig kamertje bij mam en pap thuis woonde zou ik hem best wel doen trouwens.
Jaartje of 27/28 nuquote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe oud is ie dan eigenlijk, schat hem zelf ron de 19 in op dat filmpje
Goed dat je het zegt, had nog geen tabje openquote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo druk met rukken op camsletjes, nou nou.
Oh nice, verdient dan wel goed zeker dat je met parttime werk nog rond kan komenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Bouwkundig tekenaar bij een architectenbureau.
Maar dat is logisch.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Meestal wel, maar zoals overal heb je ook af en toe mindere werkzaamheden.
Het is dat jij het zegtquote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh nice, verdient dan wel goed zeker dat je met parttime werk nog rond kan komen
Niet zo weird irl dan?quote:
Moet je doen, vind Solar echt de topper van het jaar qua festivals.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien ga ik zelf ook wel een dagje. Weet niet, kijk wel.
Oh echt? Weet niet, dacht dat ie jaar of 26/27 was ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe oud is ie dan eigenlijk, schat hem zelf rond de 19 in op dat filmpje
Ik heb hem gemeet op lowlands en we waren niet nuchter dus kan daar niet echt een heel goed antwoord op gevenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zo weird irl dan?
[..]
Moet je doen, vind Solar echt de topper van het jaar qua festivals.
[..]
Oh echt? Weet niet, dacht dat ie jaar of 26/27 was ofzo?
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeet op lowlands en we waren niet nuchter dus kan daar niet echt een heel goed antwoord op geven
Het weer is niet altijd geweldig in die tijd van het jaar vind ik. Veel regen of bloedheet.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, heb nooit iemand gemeet van hier. Alhoewel ik er redelijk van overtuigd ben dat ik wel ooit Allure heb gespot.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
kent iedereen elkaar hier irl ofzo wtf
Klopt, we hebben echt de afgelopen 3 jaar alleen maar 25/30 graden gehad. Met dus idd regen/onweer erbij. Maar dat was thank the Lord altijd alleen overdag als we nog aan het indrinken waren in de huisjes of juist op het moment dat we 's nachts net terug kwamen in de huisjes. Dus altijd droog gestaan op het festival zelf. Echt awesome gewoon.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Het weer is niet altijd geweldig in die tijd van het jaar vind ik. Veel regen of bloedheet.
Maar mocht ik het vroeg weten dan stuur ik je wel een berichtje. Pakken we samen een burger.
Nee man. Enige die ik ooit gezien heb van FOK! is ChocolateBear en dat was omdat hij in de Melkweg in Amsterdam werkt en ik daar nog wel eens kom.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
kent iedereen elkaar hier irl ofzo wtf
Welke huisjes? Verstandig dat je geen camping pakt. Gore zooi.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, we hebben echt de afgelopen 3 jaar alleen maar 25/30 graden gehad. Met dus idd regen/onweer erbij. Maar dat was thank the Lord altijd alleen overdag als we nog aan het indrinken waren in de huisjes of juist op het moment dat we 's nachts net terug kwamen in de huisjes. Dus altijd droog gestaan op het festival zelf. Echt awesome gewoon.
skylarkquote:Op donderdag 7 april 2016 20:50 schreef Germano het volgende:
Oh, en tegen Skylark heb ik vroeger vaker gevoetbald. Maar toen zaten we hier nog niet.
Aaaahquote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man. Enige die ik ooit gezien heb van FOK! is ChocolateBear en dat was omdat hij in de Melkweg in Amsterdam werkt en ik daar nog wel eens kom.
Solar ja? Ben vorig jaar naar Defqon geweest, man man er zullen niet veel feestjes zijn die dat zouden kunnen overtreffenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zo weird irl dan?
[..]
[..]
Oh echt? Weet niet, dacht dat ie jaar of 26/27 was ofzo?
Ja, fuck camping. Wij pakken altijd die Landal huisjes, 2 naast elkaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke huisjes? Verstandig dat je geen camping pakt. Gore zooi.
Jup, leuke topics had ie ook altijdquote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, is een toffe kerel voor zover ik mij herinner.
Snap dat dat vet is als het je genre is, ik ben niet zo van die muziekstijl.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Solar ja? Ben vorig jaar naar Defqon geweest, man man er zullen niet veel feestjes zijn die dat zouden kunnen overtreffen
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap dat dat vet is als het je genre is, ik ben niet zo van die "muziek""stijl".
Reuver of Posterholt?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, fuck camping. Wij pakken altijd die Landal huisjes, 2 naast elkaar.
*correctie: DE droeftoeterquote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een droeftoeter van de modfanfare ontmoet.
2 tochquote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een droeftoeter van de modfanfare ontmoet.
je moeder is een gratis bitchquote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n pa is oa terreinbeheerder van waar lowlands en defqon is. elk jaar gratis bitchess
Bedoel meer elkaar ooit gezien hebben.quote:
Je ondertitelquote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komen ze uit deze reeks?
Topicreeks: Thailand
Ja en LH en Remqo, maar die eerste was modje af en die tweede zat toen de hele tijd met LH te smoezen over een modschapquote:
Heb ik ook één weekend per jaar. Draait een festival op m'n pa's horecavergunning.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n pa is oa terreinbeheerder van waar lowlands en defqon is. elk jaar gratis bitchess
Ja, minimaal 10. en ja dat denk ik welquote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bedoel meer elkaar ooit gezien hebben.
Hmm, zouden wij elkaar ooit ontmoet hebben? Vast wel
[..]
Je ondertitelBCS
wanne homo'squote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja en LH en Remqo, maar die eerste was modje af en die tweede zat toen de hele tijd met LH te smoezen over een modschap
Haha, inderdaad. Toen iedereen in de rij stond werden wij door m'n pa naar de camping geredenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik ook één weekend per jaar. Draait een festival op m'n pa's horecavergunning.
Niet in de rij staan, weekendbandje krijgen en gratis pintermannen.
Ah daar gaat je gemiste kans!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Yes wel nog steeds mad dat ik niet wist dat rupaul drag race 3 dagen geleden in A'dam was
Bedankt Hans. Dat is mijn haarmode daar onder.quote:
Fucking chill. Iedereen flabbergasted kijken ook op dat moment.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Toen iedereen in de rij stond werden wij door m'n pa naar de camping gereden
Ga ergens anders geen seks hebben joh.quote:
Haha jaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Fucking chill. Iedereen flabbergasted kijken ook op dat moment.
maar dat kan niet, je moeder is nu hierquote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga ergens anders geen seks hebben joh.
Kan je gewoon eten hoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Rozevla het volgende:
Doe ik godverdomme een pizza in de oven !!!!!![]()
DENK IK WAT RUIK IK GODVERDOMME !!!
HEB IK MET MEN DOMME KUT MONGOLEN DOWNIE KOP HET PLASTIC EROM LATEN ZITTEN !!!!!!!!!!!!!!
BAM !!!!
HELE HUIS !!!
PLASTIC
d;lkjhasldifjweiljrakwsejr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou best wel weer 'ns naar Thailand willen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komen ze uit deze reeks?
Topicreeks: Thailand
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Rozevla het volgende:
Doe ik godverdomme een pizza in de oven !!!!!![]()
DENK IK WAT RUIK IK GODVERDOMME !!!
HEB IK MET MEN DOMME KUT MONGOLEN DOWNIE KOP HET PLASTIC EROM LATEN ZITTEN !!!!!!!!!!!!!!
BAM !!!!
HELE HUIS !!!
PLASTIC
d;lkjhasldifjweiljrakwsejr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga je toch... ik bedoel, je hebt niet echt banden hier ... gewoon sparen en gaanquote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer 'ns naar Thailand willen.
Te gulzig.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Vroeger ook vaak zat met die cakejes. Vrat alles op
Wel echt vet zonde van die pizza, trouwens. Ik zou een traantje laten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, hij is echt een kneus hoor.
TR, emigratieverwensingquote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je toch... ik bedoel, je hebt niet echt banden hier ... gewoon sparen en gaan
Ik moet echt kappen nu. Krijg er zin in, maar duurt nog 2 maanden.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha ja
meteen beste plek opgezochtweekend shitload aan muntjes. Alleen de tent kostte me geld
zou wel eens naar dik festival in buitenland willenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet echt kappen nu. Krijg er zin in, maar duurt nog 2 maanden.
Ja die Burning Man ofzoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel eens naar dik festival in buitenland willen
Zijn te heet voor FOK! heb ik gehoord.quote:
Ja, zoiets.quote:
Oei dan brand ik daar m'n vingers niet aan.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn te heet voor FOK! heb ik gehoord.
Nog nooit.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof jij die nog nooit gezien hebt.
Sziget?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou wel eens naar dik festival in buitenland willen
Je hebt ook een Afrikaanse versie van The Burning Man toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Ergens in Jordanië heb je in de woestijn ook een vet festival. Lijkt me ook dolletjes
TR, gevangenisverwensingquote:Op donderdag 7 april 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het niet lullig ofzo, maar kom, als je niet vastzit, zit je niet vast
Geen ideequote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt ook een Afrikaanse versie van The Burning Man toch?
Lijkt mij wel mooi omdat het zo cheap is.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat trekt me dus echt totaal niet he
Hehequote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi omdat het zo cheap is.
Des te goedkoper en minder moeite erin is gestoken, des te beter het vaak is.
Oost europa ergens ofzo. Servië had je wat maar weet niet hoe dat heet en let it roll in tjegiëquote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat anders? Burning Man? Of bedoel je België met buitenland?
Zoals MMG zijn moeder, aldus Noel.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi omdat het zo cheap is.
Des te goedkoper en minder moeite erin is gestoken, des te beter het vaak is.
Zou mooi zijn als ze me weer in Singapore stationeren. Dat maakt het wat makkelijker, maar men wil me voorlopig liever inzetten in emea. Ik heb in ieder geval momenteel andere prioriteiten ipv even een ticket te boeken naar Thailand. Wel een goeie tijd van het seizoen nu trouwens, niet te warm. laatste keer was in het najaar, heet als de hel.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je toch... ik bedoel, je hebt niet echt banden hier ... gewoon sparen en gaan
ze is haar 5 eu dubbel en dwars waardquote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoals MMG zijn moeder, aldus Noel.
Ja, idemquote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wilde ook al een grap maken over het burning man festival in afrika, maar was te simpel
je hebt nog tijd tochquote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze me weer in Singapore stationeren. Dat maakt het wat makkelijker, maar men wil me voorlopig liever inzetten in emea. Ik heb in ieder geval momenteel andere prioriteiten ipv even een ticket te boeken naar Thailand. Wel een goeie tijd van het seizoen nu trouwens, niet te warm. laatste keer was in het najaar, heet als de hel.
Dar ze daar nog een echte man verbranden omdat ze allemaal dom zijn en in gekke dingen geloven?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wilde ook al een grap maken over het burning man festival in afrika, maar was te simpel
Ken ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oost europa ergens ofzo. Servië had je wat maar weet niet hoe dat heet en let it roll in tjegië
Doe gewoon zoals je uiterlijk, dat past beter bij je.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt nog tijd tochgewoon plannen, sparen en doen
ja maar ja dan zou ik alleen mogen meedoen in the walking deadquote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe gewoon zoals je uiterlijk, dat past beter bij je.
Oh ik bedoelde gewoon lelijk. Ben niet zo gemeen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ja dan zou ik alleen mogen meedoen in the walking dead
uhuquote:Op donderdag 7 april 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde gewoon lelijk. Ben niet zo gemeen.
zal je ff dm'enquote:
Of als Uncle Festerquote:Op donderdag 7 april 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar ja dan zou ik alleen mogen meedoen in the walking dead
Beetje auto's uit de bocht laten vliegen?quote:
Geen geld enzo toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Burning is tof echter geen festival in de traditionele zin.
Het was weer heerlijk volgens zijn recensie van die parkeerplaats.quote:
Maar je bent wel Pools?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt echt niet gewoonEn niet blond.
ik nietquote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Wie gaat er deze zomer met mij cocktails drinken aan het strand?
Wacht ff, dan zoek ik een betere gelijkenis op. Weet niet meer precies hoe je er uit ziet maar moet nog wel een pic in de fok!.rar staanquote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel evenveel inhoud iigquote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is vast een strikvraag, dus ik typ neequote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
ik bedankquote:Op donderdag 7 april 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
creepquote:Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht ff, dan zoek ik een betere gelijkenis op. Weet niet meer precies hoe je er uit ziet maar moet nog wel een pic in de fok!.rar staan
Oh..quote:Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is vast een strikvraag, dus ik typ nee
Zal er wel van komen denk ik. Weet je wat het is... Wanneer ik 6 weken lang, 7 dagen in de week, 12 uur per dag knal dan komt er zoveel geld binnen dat ik zulke reisjes ad hoc boek en ben ik gewoon even 3 weken pleite.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt nog tijd tochgewoon plannen, sparen en doen
Of gewoon heel simpel in m'n FoBo.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht ff, dan zoek ik een betere gelijkenis op. Weet niet meer precies hoe je er uit ziet maar moet nog wel een pic in de fok!.rar staan
Nee m'n voorhuid zit zo strak omdat ik zo'n grote eikel heb en het deed pijn toen ik voor het eerst in 6 jaar seks en mijn voorhuid er achter schoot had dus laat maar broeien.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wassen zou wel een keer prettig zijn hoor
rotterdam bombarderenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij gaat lekker kuilen graven zeker
haha zeggenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen heeft een fok.rar maar MAHL durft het tenminste te zeggen
Wel een hoedje op anders is hij ook een roodbolletje hahaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij gaat lekker kuilen graven zeker
haha creepquote:Op donderdag 7 april 2016 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen heeft een fok.rar maar MAHL durft het tenminste te zeggen
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel een hoedje op anders is hij ook een roodbolletje haha
HJahaha wtf manquote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef MAHL het volgende:
Deze toch meer?
[ afbeelding ]
[..]
Alsof jij die niet hebt. En alsof jij niet meloewa.rar dagelijks meeneemt op een usb-stick aan je sleutelhanger
heb alleen die krentenbaard pic gezien van haar en daar raak ik niet echt opgewonden van.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef MAHL het volgende:
Deze toch meer?
[ afbeelding ]
[..]
Alsof jij die niet hebt. En alsof jij niet meloewa.rar dagelijks meeneemt op een usb-stick aan je sleutelhanger
lolquote:Op donderdag 7 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel een hoedje op anders is hij ook een roodbolletje haha
Leugensquote:
quote:
Huh, wat? Dacht gewoon dat je half Pools was.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja is dit serieus nog steeds gaande? Nee, toch?
Nee dus. Gewoon Nederlandsquote:Op donderdag 7 april 2016 21:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Huh, wat? Dacht gewoon dat je half Pools was.
oh plsquote:Op donderdag 7 april 2016 21:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nah, dat doe ik maar niet. Iets met privacy enzo.
Kun je beter aan TARDIS. vragen hoorquote:
Oh maar maakt mij niet uit, ik drink toch weinig alcohol.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moest lachen omdat ze alleen wannabe cocktails mag
Heb ik al die tijd in een illusie geleefdquote:Op donderdag 7 april 2016 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dus. Gewoon NederlandsIs m'n ondertitel niet duidelijk genoeg ofzo
srsquote:
Kanonnenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik al die tijd in een illusie geleefd. Ondertitels lees ik nooit joh.
Niemand, iedereen dacht gewoon dat ik Pools was door die harses van me. En dat werd een ding omdat iedereen dus altijd ging vragen of ik Pools was. Na 10000 keer 'nee' zeggen ging ik maar 'ja' zeggen en toen werd de verwarring nog groter. Toen dus die ondertitel maar gezet, maar heeft helaas niks uitgehaald blijkbaarquote:
Hahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand, iedereen dacht gewoon dat ik Pools was door die harses van me. En dat werd een ding omdat iedereen dus altijd ging vragen of ik Pools was. Na 10000 keer 'nee' zeggen ging ik maar 'ja' zeggen en toen werd de verwarring nog groter. Toen dus die ondertitel maar gezet, maar heeft helaas niks uitgehaald blijkbaar
Kutleven. Heeft een vriend van mij ook. Jullie hebben dezelfde soort neus.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef VeerEli het volgende:
Irritante is ook gewoon dat ik die vraag ook 9 van de 10 keer in real life krijg als ik iemand leer kennen.
Jammer van de spoiler. Wilde zeggen dat een batterij spanning heeft.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat is het verschil tussen deze sc en een batterij?
oke rozevlaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Een batterij heeft twee polen
Het grappige is dat als ik men vraag waarom iedereen dat toch altijd denkt, ze praten over de vorm van m'n hoofd en m'n ogen en mond. Maar kan ook zijn omdat ze de aandacht niet willen vestigen op hetgeen dat het meest uitsteekt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha![]()
.
[..]
Kutleven. Heeft een vriend van mij ook. Jullie hebben dezelfde soort neus.
het was gewoon een debiele kutgrapquote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer van de spoiler. Wilde zeggen dat een batterij spanning heeft.
Je bent ook best wel blank toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het grappige is dat als ik men vraag waarom iedereen dat toch altijd denkt, ze praten over de vorm van m'n hoofd en m'n ogen en mond. Maar kan ook zijn omdat ze de aandacht niet willen vestigen op hetgeen dat het meest uitsteekt natuurlijk.
Is toch complimentquote:Op donderdag 7 april 2016 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand, iedereen dacht gewoon dat ik Pools was door die harses van me. En dat werd een ding omdat iedereen dus altijd ging vragen of ik Pools was. Na 10000 keer 'nee' zeggen ging ik maar 'ja' zeggen en toen werd de verwarring nog groter. Toen dus die ondertitel maar gezet, maar heeft helaas niks uitgehaald blijkbaar
Mietjes zijn het. Verder heb je natuurlijk niets te klagen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het grappige is dat als ik men vraag waarom iedereen dat toch altijd denkt, ze praten over de vorm van m'n hoofd en m'n ogen en mond. Maar kan ook zijn omdat ze de aandacht niet willen vestigen op hetgeen dat het meest uitsteekt natuurlijk.
Meen je?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het was gewoon een debiele kutgrap
Echt he? Zeker bang dat ik beledigt raak ofzo. Slijmballen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Mietjes zijn het. Verder heb je natuurlijk niets te klagen.
ik heb zelf ook een giganeus, mijn zoontje zat bij mij op schoot, hij kon net praten... aait zo een beetje over mijn neus... "zeg pappa.... jij bent net een papegaai"quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een giganeus, mijn zoontje zat bij mij op schoot, hij kon net praten... aait zo een beetje over mijn neus... "zeg pappa.... jij bent net een papegaai"
Hij bedoelde toekan.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een giganeus, mijn zoontje zat bij mij op schoot, hij kon net praten... aait zo een beetje over mijn neus... "zeg pappa.... jij bent net een papegaai"
Zou je neus pijpenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Zeker bang dat ik beledigt raak ofzo. Slijmballen.
9010?quote:
Moest lachen. Heb jij zo'n winkelhaak op je gezicht?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahahaha godverquote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha godverquote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest lachen. Heb jij zo'n winkelhaak op je gezicht?
zo hoort hetquote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jawel de tering in gemept natuurlijk
ja, wordt ook steeds erger.. puntje van mijn neus kan ik aanraken met mijn bovenlip als ik duckface doequote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest lachen. Heb jij zo'n winkelhaak op je gezicht?
Dus jij ken een sigaar roken onder de douche !!!quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, wordt ook steeds erger.. puntje van mijn neus kan ik aanraken met mijn bovenlip als ik duckface doe
Oh wowquote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, wordt ook steeds erger.. puntje van mijn neus kan ik aanraken met mijn bovenlip als ik duckface doe
dat was dus een tekening die ze ooit van mij maakten op de middelbare, ik die een joint rookte onder de douche... twee keer genieten met die afzuigkapquote:Op donderdag 7 april 2016 21:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dus jij ken een sigaar roken onder de douche !!!
En dan nog niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:30 schreef VeerEli het volgende:
Oh je bedoelt normale duckface. Ik dacht gewoon als je je bovenlip helemaal omhoog zet.
Dat ligt niet alleen aan de grootte van je neus, maar ook hoe flexibel en dik je bovenlip is. Ik heb het zoveel mensen zien doen met kleine neusjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dan is mijn bovenlip stijf.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan de grootte van je neus, maar ook hoe flexibel en dik je bovenlip is. Ik heb het zoveel mensen zien doen met kleine neusjes.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef VeerEli het volgende:
Kijk, deze raken ook allemaal hun neus aan met hun lip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik kan ook gwn mn neus aanraken met mn lip. Is ie dan biggie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je neus blijkbaar volgens Germanoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan ook gwn mn neus aanraken met mn lip. Is ie dan biggie?
Smooth.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kan beter wat anders stijf hebben.
Bby toch xoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Etsu het volgende:
de leukste users posten nu niet behalve crip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |