Je bent ook best wel blank toch?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het grappige is dat als ik men vraag waarom iedereen dat toch altijd denkt, ze praten over de vorm van m'n hoofd en m'n ogen en mond. Maar kan ook zijn omdat ze de aandacht niet willen vestigen op hetgeen dat het meest uitsteekt natuurlijk.
Is toch complimentquote:Op donderdag 7 april 2016 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand, iedereen dacht gewoon dat ik Pools was door die harses van me. En dat werd een ding omdat iedereen dus altijd ging vragen of ik Pools was. Na 10000 keer 'nee' zeggen ging ik maar 'ja' zeggen en toen werd de verwarring nog groter. Toen dus die ondertitel maar gezet, maar heeft helaas niks uitgehaald blijkbaar
Mietjes zijn het. Verder heb je natuurlijk niets te klagen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het grappige is dat als ik men vraag waarom iedereen dat toch altijd denkt, ze praten over de vorm van m'n hoofd en m'n ogen en mond. Maar kan ook zijn omdat ze de aandacht niet willen vestigen op hetgeen dat het meest uitsteekt natuurlijk.
Meen je?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het was gewoon een debiele kutgrap
Echt he? Zeker bang dat ik beledigt raak ofzo. Slijmballen.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Mietjes zijn het. Verder heb je natuurlijk niets te klagen.
ik heb zelf ook een giganeus, mijn zoontje zat bij mij op schoot, hij kon net praten... aait zo een beetje over mijn neus... "zeg pappa.... jij bent net een papegaai"quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een giganeus, mijn zoontje zat bij mij op schoot, hij kon net praten... aait zo een beetje over mijn neus... "zeg pappa.... jij bent net een papegaai"
Hij bedoelde toekan.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een giganeus, mijn zoontje zat bij mij op schoot, hij kon net praten... aait zo een beetje over mijn neus... "zeg pappa.... jij bent net een papegaai"
Zou je neus pijpenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Zeker bang dat ik beledigt raak ofzo. Slijmballen.
9010?quote:
Moest lachen. Heb jij zo'n winkelhaak op je gezicht?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahahaha godverquote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha godverquote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest lachen. Heb jij zo'n winkelhaak op je gezicht?
zo hoort hetquote:Op donderdag 7 april 2016 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jawel de tering in gemept natuurlijk
ja, wordt ook steeds erger.. puntje van mijn neus kan ik aanraken met mijn bovenlip als ik duckface doequote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest lachen. Heb jij zo'n winkelhaak op je gezicht?
Dus jij ken een sigaar roken onder de douche !!!quote:Op donderdag 7 april 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, wordt ook steeds erger.. puntje van mijn neus kan ik aanraken met mijn bovenlip als ik duckface doe
Oh wowquote:Op donderdag 7 april 2016 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, wordt ook steeds erger.. puntje van mijn neus kan ik aanraken met mijn bovenlip als ik duckface doe
dat was dus een tekening die ze ooit van mij maakten op de middelbare, ik die een joint rookte onder de douche... twee keer genieten met die afzuigkapquote:Op donderdag 7 april 2016 21:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dus jij ken een sigaar roken onder de douche !!!
En dan nog niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:30 schreef VeerEli het volgende:
Oh je bedoelt normale duckface. Ik dacht gewoon als je je bovenlip helemaal omhoog zet.
Dat ligt niet alleen aan de grootte van je neus, maar ook hoe flexibel en dik je bovenlip is. Ik heb het zoveel mensen zien doen met kleine neusjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Dan is mijn bovenlip stijf.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan de grootte van je neus, maar ook hoe flexibel en dik je bovenlip is. Ik heb het zoveel mensen zien doen met kleine neusjes.
quote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef VeerEli het volgende:
Kijk, deze raken ook allemaal hun neus aan met hun lip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik kan ook gwn mn neus aanraken met mn lip. Is ie dan biggie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je neus blijkbaar volgens Germanoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan ook gwn mn neus aanraken met mn lip. Is ie dan biggie?
Smooth.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kan beter wat anders stijf hebben.
Bby toch xoquote:Op donderdag 7 april 2016 21:33 schreef Etsu het volgende:
de leukste users posten nu niet behalve crip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |