srsquote:
Kanonnenquote:Op donderdag 7 april 2016 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik al die tijd in een illusie geleefd. Ondertitels lees ik nooit joh.
Niemand, iedereen dacht gewoon dat ik Pools was door die harses van me. En dat werd een ding omdat iedereen dus altijd ging vragen of ik Pools was. Na 10000 keer 'nee' zeggen ging ik maar 'ja' zeggen en toen werd de verwarring nog groter. Toen dus die ondertitel maar gezet, maar heeft helaas niks uitgehaald blijkbaarquote:
Hahahaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand, iedereen dacht gewoon dat ik Pools was door die harses van me. En dat werd een ding omdat iedereen dus altijd ging vragen of ik Pools was. Na 10000 keer 'nee' zeggen ging ik maar 'ja' zeggen en toen werd de verwarring nog groter. Toen dus die ondertitel maar gezet, maar heeft helaas niks uitgehaald blijkbaar
Kutleven. Heeft een vriend van mij ook. Jullie hebben dezelfde soort neus.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:21 schreef VeerEli het volgende:
Irritante is ook gewoon dat ik die vraag ook 9 van de 10 keer in real life krijg als ik iemand leer kennen.
Jammer van de spoiler. Wilde zeggen dat een batterij spanning heeft.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat is het verschil tussen deze sc en een batterij?
oke rozevlaquote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Een batterij heeft twee polen
Het grappige is dat als ik men vraag waarom iedereen dat toch altijd denkt, ze praten over de vorm van m'n hoofd en m'n ogen en mond. Maar kan ook zijn omdat ze de aandacht niet willen vestigen op hetgeen dat het meest uitsteekt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha![]()
.
[..]
Kutleven. Heeft een vriend van mij ook. Jullie hebben dezelfde soort neus.
het was gewoon een debiele kutgrapquote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer van de spoiler. Wilde zeggen dat een batterij spanning heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |