Ja en LH en Remqo, maar die eerste was modje af en die tweede zat toen de hele tijd met LH te smoezen over een modschapquote:
Heb ik ook één weekend per jaar. Draait een festival op m'n pa's horecavergunning.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n pa is oa terreinbeheerder van waar lowlands en defqon is. elk jaar gratis bitchess
Ja, minimaal 10. en ja dat denk ik welquote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bedoel meer elkaar ooit gezien hebben.
Hmm, zouden wij elkaar ooit ontmoet hebben? Vast wel
[..]
Je ondertitelBCS
wanne homo'squote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja en LH en Remqo, maar die eerste was modje af en die tweede zat toen de hele tijd met LH te smoezen over een modschap
Haha, inderdaad. Toen iedereen in de rij stond werden wij door m'n pa naar de camping geredenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik ook één weekend per jaar. Draait een festival op m'n pa's horecavergunning.
Niet in de rij staan, weekendbandje krijgen en gratis pintermannen.
Ah daar gaat je gemiste kans!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Yes wel nog steeds mad dat ik niet wist dat rupaul drag race 3 dagen geleden in A'dam was
Bedankt Hans. Dat is mijn haarmode daar onder.quote:
Fucking chill. Iedereen flabbergasted kijken ook op dat moment.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Toen iedereen in de rij stond werden wij door m'n pa naar de camping gereden
Ga ergens anders geen seks hebben joh.quote:
Haha jaquote:Op donderdag 7 april 2016 20:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Fucking chill. Iedereen flabbergasted kijken ook op dat moment.
maar dat kan niet, je moeder is nu hierquote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga ergens anders geen seks hebben joh.
Kan je gewoon eten hoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:59 schreef Rozevla het volgende:
Doe ik godverdomme een pizza in de oven !!!!!![]()
DENK IK WAT RUIK IK GODVERDOMME !!!
HEB IK MET MEN DOMME KUT MONGOLEN DOWNIE KOP HET PLASTIC EROM LATEN ZITTEN !!!!!!!!!!!!!!
BAM !!!!
HELE HUIS !!!
PLASTIC
d;lkjhasldifjweiljrakwsejr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou best wel weer 'ns naar Thailand willen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komen ze uit deze reeks?
Topicreeks: Thailand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |