Ja, fuck camping. Wij pakken altijd die Landal huisjes, 2 naast elkaar.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke huisjes? Verstandig dat je geen camping pakt. Gore zooi.
Jup, leuke topics had ie ook altijdquote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, is een toffe kerel voor zover ik mij herinner.
Snap dat dat vet is als het je genre is, ik ben niet zo van die muziekstijl.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Solar ja? Ben vorig jaar naar Defqon geweest, man man er zullen niet veel feestjes zijn die dat zouden kunnen overtreffen
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap dat dat vet is als het je genre is, ik ben niet zo van die "muziek""stijl".
Reuver of Posterholt?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, fuck camping. Wij pakken altijd die Landal huisjes, 2 naast elkaar.
*correctie: DE droeftoeterquote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een droeftoeter van de modfanfare ontmoet.
2 tochquote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een droeftoeter van de modfanfare ontmoet.
je moeder is een gratis bitchquote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n pa is oa terreinbeheerder van waar lowlands en defqon is. elk jaar gratis bitchess
Bedoel meer elkaar ooit gezien hebben.quote:
Je ondertitelquote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komen ze uit deze reeks?
Topicreeks: Thailand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |