?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat wil zo'n man dan
je kan langskomen
Heb meestal in het weekend al andere plannen en doordeweeks komt er niet echt meer vanquote:
WAjong gefaked?quote:
Ik ging altijd zo kapot om die gast hequote:
Hahaha. Deal.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Mocht je met Solar moe zijn wil ik je wel oppikken in ruil voor early birthday bangin'.
oooooooohquote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zegt ie toch... je kan bellen, je kan langskomen
Nee man, gewoon net genoeg uurtjes om onder de grens te blijven. Houd nu meer over dan met 40 uur.quote:
meestal is niet altijd. ben je zo drukbezet ja?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb meestal in het weekend al andere plannen en doordeweeks komt er niet echt meer van
[..]
WAjong gefaked?
Zo druk met rukken op camsletjes, nou nou.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb meestal in het weekend al andere plannen en doordeweeks komt er niet echt meer van
Wat doe je dan voor werkquote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee man, gewoon net genoeg uurtjes om onder de grens te blijven. Houd nu meer over dan met 40 uur.
Nouja, druk is relatief, maar heb wel altijd wat te doen, en niet zomaar tijd om fftjes een paar festivals in te plannenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
meestal is niet altijd. ben je zo drukbezet ja?
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Germano het volgende:
[..]
20 minuten rijden. Is het waard voor mij.
Nicequote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Bouwkundig tekenaar bij een architectenbureau.
je kan toch gewoon vrij plannen man, het si niet alsof zoiets ineens is ... weet je maanden van te vorenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja, druk is relatief, maar heb wel altijd wat te doen, en niet zomaar tijd om fftjes een paar festivals in te plannen
Supertoffe gast irlquote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Als die Rickokun niet zo'n psycho space eend was en niet op zijn leeftijd nog op zo'n zielig kamertje bij mam en pap thuis woonde zou ik hem best wel doen trouwens.
hoe oud is ie dan eigenlijk, schat hem zelf rond de 19 in op dat filmpjequote:Op donderdag 7 april 2016 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Als die Rickokun niet zo'n psycho space eend was en niet op zijn leeftijd nog op zo'n zielig kamertje bij mam en pap thuis woonde zou ik hem best wel doen trouwens.
Jaartje of 27/28 nuquote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe oud is ie dan eigenlijk, schat hem zelf ron de 19 in op dat filmpje
Goed dat je het zegt, had nog geen tabje openquote:Op donderdag 7 april 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo druk met rukken op camsletjes, nou nou.
Oh nice, verdient dan wel goed zeker dat je met parttime werk nog rond kan komenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde. Bouwkundig tekenaar bij een architectenbureau.
Maar dat is logisch.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Meestal wel, maar zoals overal heb je ook af en toe mindere werkzaamheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |